گردشی به نقاط مختلف جهان
نوشته شده توسط : admin

هرکشوری به واسطه قرارگیری در نقطه خاصی از کره زمین، تمدن، مذهب و فرهنگ های متفاوتی که دارد طبیعتا از آثار و جاذبه های منحصر به فردی نیز برخوردار است، از محله های قدیمی که زمانی محل زندگی و تجارت مردم در زمان گذشته بوده گرفته تا موزه هایی که اشیا به جا مانده از سیاست مداران و هنرمندان و دیگر افرادی که روزی توانستند نام خود را در برگه هایی از تاریخ سرزمین خود ثبت کنند را در خود جای داده اند و البته که نباید از مراکز تفریحی و خرید که امروزه ارائه دهند انواع اجناس باکیفیت و تفریحات و سرگرمی های گوناگون هستند و به نوبه ی خود از جاذبه های محبوب شهر خود محسوب می شوند گذشت.

در نتیجه تصمیم گرفتیم که در این بخش گردشی به نقاط مختلف جهان داشته باشیم و بدانیم  نقاط نام برده شده در کدام شهر و کشورها قابل مشاهده هستند.

 

 

به گزارش ساعت24 و به نقل از الفبای سفر، گردشگری در محله های قدیمی هر کشور، شگفتی و جذابیت خاص خود را دارد به این شکل که شما را به سالیان گذشته و تاریخ های پرفراز و نشیب آن سرزمین می برد. 

شهر و محله های قدیمی لیجیانگ و  بستکیه دبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با قدم زدن در این مکان ها می توانید خودتان را در  و تاریخ آنجا غرق کنید و از فرهنگ مردم آن جا دیدن کنید و این امر با خرید تور  چین و دبی محقق می شود.

 

اما بعد از حضور در محله های قدیمی و باستانی، بازدید از موزه ها نیز، از دیگر کارهای لذت بخش برای شما می تواند باشد مکان هایی که محلی برای تماشای تمامی آثار به جا مانده از افرادی که روزی در سرزمینشان تاثیری گذاشته اند می باشد.

 بنابه عقیده تجارت نیوز، در این میان موزه کرملین روسیه، موزه ملی گرجستان و موزه تاریخ ارمنستان که در بین تعدادی از کشورهای باقدمت قراردارند که تاریخ پرهیاهویی را سپری کرده اند و اکنون این مکان ها می توانند احساس قدم زدن در تاریخ را به شما  القا کنند.

بنابراین می توانید با خرید تور روسیه ، گرجستان و همینطور ارمنستان از شگفتی های موجود در این بناها دیدن کنید. 

به هر حال بعد از گشت و گذار در میان خانه ها و بازارهای قدیمی و پیاده روی در سالن های کوچکی که تاریخچه ای بلند و طولانی را درخود جای داده اند نوبت آن می رسد که از مراکز و جاذبه های مدرن نیز دیدن کنید.

اغلب این جاذبه ها، در برخی از کشورها به صورت مراکز خرید هستند که علاوه وجود فروشگاه های مختلف که ارائه دهنده اجناس مختلف هستند، کافی شاپ ها، رستوران ها و حتی مراکز تفریحی و سرگرمی نیز در آن جا مشغول فعالیت می باشند.

در این میان به گزارش وبسایت زوم جی و به نقل از الفبای سفر، مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا، مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت، مرکز خرید سیام بانکوک از مراکزی هستند که می توانید با استفاده از تور تایلند که فرصت خوبی برای خرید پوشاک با برند معتبر و دیگر لوازم با قیمت مناسب مخصوصا برای سوغاتی می باشد،  تجربه خرید رنگین کمانی را در آنجا کسب کنید .

 

 

اما نمی توان در یک سفر از محله های قدیمی و موزه ها و مراکز خرید دیدن کرد ولی به دل طبیعت نرفت.

بنابر ادعای مجله آنلاین مبنا و به نقل از الفبای سفر هر نقطه از مالزی پذیرای یک سلیقه گردشگری است، کشوری که جاذبه های طبیعی گوناگون را در خود جای داده است و سواحل دیدنی، جزایر بهشتی آن جا هر گردشگری را مجذوب به خود می کند و می توان با حضور در طبیعت این کشور روح تازه ای را در خود بخشید.

 

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: