سفر به زیباترین مقاصد گردشگری ایران زمین
نوشته شده توسط : admin
ایران، کشوری پر از شگفتی
 
 کشور ایران پر از جاذبه های دیدنی که می توان آن را مکانی برای تمامی سلیقه ها دانست.
از جاذبه های تاریخی در شهرهایی چون کاشان، شیراز ، اصفهان و سیستان و بلوچستان گرفته تا جاذبه های طبیعی و چشم نوازی که در جنگل های شمال کشور و کویر لوت و سواحل زیبای دریای خلیج فارس احساس آرامش را در در عاشقان طبیعت به وجود می آورند.
در ادامه به تعدادی از شهرهای مشهور و جاذبه های شگفت انگیز آن ها آشنا می شوید. 
 
کیش، مرواریدی در خلیج فارس
 
 جزیره کیش میان آب های نیلگون خلیج فارس که یکی از محبوب ترین مقاصد برای سفر توریستی نزد ایرانیان و خارجی ها محسوب می شود.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از الفبای سفر این جزیره در میان 4 نقطه ای در دنیا شناخته می شود که خالص ترین اکسیژن را در اختیار دارد و به همین دلیل کسی در این شهر احساس خستگی نمی کند و حتی جانبازها در آن جا از ماسک اکسیژن استفاده نمی کنند.
سواحل زیبای دریای خلیج فارس، پارک دلفین ها و کشتی یونانی تنها تعدادی از جاذبه های توریستی کیش هستند و از طرفی گردشگران علاوه بر تماشای دیدنی های این جزیره می توانند با حضور در مراکز خریدی چون مریم، مروارید، پردیس1 و 2 خرید های غیر قابل انتظاری را انجام دهند.
 
 
قشم، جزیره ی عجایب 
 
به ادعای جهان نیوز و به نظر از الفبا، بزرگترین خشکی در دریای خلیج فارس، جزیره قشم می باشد که در تنگه هرمز قرار دارد؛ این جزیره در سال های اخیر همراه با کیش به یکی از نقاط محبوب و توریستی کشور تبدیل شده است.این جزیره که قدمت آن به دوره ساسانیان باز می گردد جاذبه های متنوع و البته منحصر به فردی را در خود جای داده است در زیر به مکان های دیدنی های قشم اشاره شده است:
ساحل دریای خلیج فارس
 
اواخر پاییز و فصل زمستان بهترین زمان های برای سفر به جزیره قشم می باشند و در این برهه از زمان گردشگران زیادی به جنوب کشور میروند و از اماکن تفریحی جزیره قشم لذت می برند، همچین با توجه به تبدیل شدن این جزیره به یک مقصد توریستی، هتل های شیک و مجللی ساخته شدن و همه روزه پذیرای مهمانان هستند.
 
 
مشهد، پایتخت فرهنگی ایران
 
هنگامی که نام مشهد به خوشتان بخورد ممکن است ناخواسته ذهنتان به سمت آرامگاه امام رضا(ع) و فردوسی برود، اما نکته جالب توجه این است که اکثر گردشگران خارجی نیز کاملا با این شهر آشنایی دارند. مشهد دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و شگفت انگیزی از جمله آرامگاه نادرشاه، کوه سنگی، پارک مینیاتوری است که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند.
 
 
بهترین هتل های مشهد و کیش
 




:: برچسب‌ها: سفر به کیش, تفریح در قشم, سفر به مشهد, جاذبه های تفریحی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: