آسیای شگفت انگیز را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : admin

کشورهای آسیایی دارای بی نظیرترین جاذبه های گردشگری خارجی می باشند. تایلند، مالزی، امارات و حتی ترکیه کشورهایی هستند که بسیاری از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی را در خود جای داده اند.

تایلند، سرزمین لبخند ها

تایلند که با نام سرزمین لبخندها نیز شناخته می شود، جواهر جنوب شرقی آسیا است و گشت و گذار در جاذبه های گردشگری تایلند را چه با سواحل درجه یک در جنوب و چه از دهکده های کوهستانی شمال تایلند لذت فراوانی دارد.

از معابد تایلند به شمار می روند که با تماشای هر کدام در کنار سواحل آبی تایلند، می توان وارد دنیای جداگانه ای شد.

 

مالزی، کشور مدرن آسیایی

مالزی دو تجربه گردشگری بسیار متفاوت را به گردشگران تورهای مالزی ارائه می دهد. یکی شبه جزیره بورنئو، جزیره ای که با اندونزی و برونئی مشترک است و دیگری غرب مالزی که ترکیبی از فرهنگ های مالایی، چینی و هندی که پایتخت کارآمد و مدرن آن کوالالامپور است. بورنئو مالزی با جنگل های زیبا و قله ها و قبایل دور افتاده، برخی از مکان های جالب در مالزی و بهترین جاذبه های گردشگری مالزی را به نمایش می گذارد

 

هند، سرزمین هفتاد و دو ملت

هند هفتمین کشور بزرگ جهان است که ازکوههای مرتفع هیمالیا تا مناطق سرسبز گرمسیری کرالا و از منطقه مقدس گنگ گرفته تا ماسه های کویر تار امتداد دارد هند تقریبا از تعداد بی پایانی از فرهنگ ها، مناظر، بناهای تاریخی و مکان های گوناگونی برای گشت و گذار با تور هند برخوردار است.

غواصی در جزیره هاولوک (بزرگترین مجمع الجزایر ریچی)، بازدید از تیسوادی در سفر به گوا، گردش در سواحل بکر و زیبای سالست، رفتینگ مهیج در گوا و لمس طبیعت با کایاکینگ در گوا تنها تعدادی از تفریحات هند می باشند.

امارات، کشور مدرن در خاورمیانه

دبی بزرگترین و محبوبترین مقصد در امارات است. این شهر از مراکز خرید بسیار شیک با برندهای معروف، خود را از یک قرارگاه کویری به یک مقصد تفریحی و جایی که گردشگران برای خریدهای متنوع، گرفتن حمام آفتاب و تفریح خانوادگی به آن سفر می کنند، تبدیل کرده است. دبی به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری مانند برج خلیفه (بلندترین برج جهان)، مراکز خرید همچون مرکز خرید دبی مال ، بزرگترین آکواریوم جهان و فضای اسکی سرپوشیده، موزه های گوناگون مثل موزه دبی و خانه های قدیمی مانند خانه شیخ سعید آل مکتوم دبی، کاملا مشهور است.

 

ترکیه، کشور اوراسیایی

اگر به تاریخ و بناهای تاریخی علاقه مند هستید یا می خواهید ساعاتی را با آرامش در میان بناهای تاریخی قدم بزنید و زمانی را در عمق تاریخ و همینطور طبیعتی بکر سپری کنید، ترکیه این امکان را برای شما فراهم کرده است.

استانبول، مشهورترین شهر ترکیه می باشد که به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می شود و استانبول به واسطه برخورداری از جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیر خودش و همینطور تفریحات مدرنی که در آن جا انجام می گیرد توانسته است هرساله طرفداران پرشماری پیدا کند.

برج گالاتا از مشهورترین بناهای ترکیه است همچنین خلیج شاخ طلائی و میدان تکسیم از دیگر نقاط این شهر می باشند که از محبوبیت های زیادی میان مسافران برخوردار هستند.





:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: