نوشته شده توسط : admin

هتل ریوا استانبول【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل ریوا استانبول ✨ رزرو و مشاهده هتل 4 ستاره ریوا استانبول ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل ریوا استانبول با الفبای سفر همراه باشید.

 

هتل ریوا استانبول هتل ریوا استانبول یک هتل 4 ستاره است که تا میدان تقسیم و خیابان استقلال تنها 3 دقیقه فاصله دارد. اتاقهای این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان، مبلمان زیبا، سیستم تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی مدرن و سشوار می باشد.

شما مهمانان و مسافران تور ارزان استانبول می توانید از رستوران هتل ریوا می توانید انواع غذاهای ترکی را سفارش دهید و یا صبحانه را در داخل اتاقتان میل کنید. از خدمات 24 ساعته هتل ریوا استانبول هتل ریوا استانبول نیز می توانید بهره مند شوید. رستورانها و فروشگاهای که در خیابان استقلال قرار دارند تنها 500 متر با هتل فاصله دارند.میدان تقسیم و ایستگاه مترو آن برای دسترسی به اماکن تاریخی و موزه های استانبول در نزدیکی هتل واقع شده اند.  ترانسفر به فرودگاه آتاتورک از راه اتوبوس از این هتل امکان پذیر می باشد.

انواع اتاق هتل ریوا استانبول

  • اتاق 2 نفره (1 تخت 2 نفره)
  • اتاق 3 نفره
  • اتاق 2 نفره (2 تخت تک نفره)

فاصله هتل ریوا تا دیدنی های شهر

  • میدان تقسیم 0.2 کیلومتر
  • ایستگاه تراموا تکسیم 0.3 کیلومتر
  • خیابان استقلال 0.4 کیلومتر
  • مرکز خرید دمیرورن 0.6 کیلومتر
  • میدان جهانگیر 0.7 کیلومتر

خدمات هتل ریوا استانبول

صبحانه رایگان روزانه
رستوران
سالن بار
سرویس اتاق 24 ساعته
یک اتاق جلسه
میز پذیرش 24 ساعته
خدمات خشکشویی
امکانات
آسانسور
صندوق امانات در میز پذیرش
مناطق مشخص شده برای سیگار کشیدن (جریمه اعمال می شود)
تلویزیون در مناطق مشترک
دسترسی
حمام قابل دسترسی
قابلیت دسترسی در اتاق
دسترسی به ویلچر

آدرس هتل ریوا استانبول

Aydede Cad. No:8 Talimhane Taksim, Beyoglu, 80090 Istanbul, Turkey 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کانادا 20 هزار مهاجر افغانی را جذب می کند

با بدتر شدن وضعیت امنیتی در افغانستان و تصرف پایتخت و مهم ترین شهر این کشور توسط طالبان ، مردم خانه های خود را ترک کرده تا به نقاط نسبتاً امن تری برسند. در همین راستا کانادا روز جمعه اعلام کرد که 20000 پناهنده آسیب پذیر از افغانستان را که با تهدید مستقیم حملات سریع طالبان در هفته های اخیر مواجه هستند ، پذیرش می کند.

مارکو مندچینو ، وزیر مهاجرت کانادا با توجه به این که مهاجرت به کانادا از افغانستان پس از حمله طالبان در دستور کار قرار گرفت گفت با اعلام تصمیم دولت فدرال برای گسترش برنامه اسکان پناهندگان ، تمرکز بر کسانی است که متعلق به گروه هایی که در معرض آزار و اذیت طالبان مانند رهبران زن ، کارگران حقوق بشر و خبرنگاران می باشد.
لازم به ذکر است این قانون هم افرادی را که می خواهند افغانستان را ترک کنند و هم افرادی را که قبلاً در کشورهای همسایه قرار دارند ، تحت پوشش قرار می دهد. وزیر مهاجرت کانادا ، مارکو مندچینو ، روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی از روند اسکان مجدد خبر داد و افزود که با تصرف طالبان بر شهرها و استانها ، کانادا 'نمی تواند بیکار بایستد'. این پیشرفت سریع باعث افزایش پناهندگان شده و ترس را در میان افرادی که با دولتها یا سازمانهای غربی یا با مقامات فعلی کار کرده اند برانگیخته است.

به گفته آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد ، از اواخر ماه مه حدود 250،000 افغان مجبور به ترک خانه های خود شده اند که اکثر آنها زن و کودک هستند.

مهاجرت 20 هزار افغان به کانادا

کانادا آماده ی پذیرش 20 هزار افغان مهاجر

بازگشایی فرودگاه کابل زیر نظر آمریکا

پس از شلوغی در فرودگاه کابل،‌ پایتخت افغانستان، این فرودگاه در نخستین ساعات روز سه‌ شنبه زیر نظر نیروهای آمریکایی بازگشایی شد. این اتفاق در پی آن است که در روز دوشنبه 25 مرداددر پی هرج و مرجی که در این فرودگاه رخ داد، ارتش آمریکا تمام فعالیت‌ها در این فرودگاه را متوقف کرد.
با این حال خبرگزاری فرانسه به نقل از یک ژنرال آمریکایی می‌گوید که فرودگاه کابل بار دیگر باز شده و اکنون کنترل پروازها و حفظ امنیت در دست نیروهای آمریکایی است. در چند ساعت گذشته، دست‌کم دو هواپیمای ترابری آمریکایی حامل یک واحد ارتش و یک واحد تفنگداران دریایی آمریکا در این فرودگاه بر زمین نشسته‌اند. این نیروهای آمریکایی قرار است بر خروج ایمن شهروندان آمریکا و همین طور شهروندان افغانستان که برای آمریکایی‌ها کار می‌کردند، از جمله مترجمان ارتش، نظارت داشته باشند. ساعتی پیش سفارت آمریکا در کابل در پیامی که در توییتر نیز منتشر شد از متقاضیان خروج از افغانستان خواست در انتظار تماس این سفارتخانه بمانند

 

 مهم ترین مطالب در خصوص سفر و مهاجرت به کانادا

اطلاعات جامع وقت سفارت کانادا در استانبول

بررسی کامل هزینه های زندگی در کانادا

هزینه های سفر به کانادا

 


:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

عمان و جاذبه های گردشگری

زمان فرار به دنیای علی بابا و سندباد فرا رسیده است! بسیاری از ما تصور می کردیم که این داستانها بیشتر دبی و ابوظبی را به تصویر کشیده اند. اما واقعیت این است که بیشتر از مناطق عجیب و غریب عمان الهام گرفته شده است.عمان با داشتن بسیاری از بهترین مکان های دیدنی ،از زیباترین کشورهای آسیا است. سلطنت عمان در حاشیه شبه جزیره عربستان واقع شده است. اگر به دنبال مقصدی منحصر به فرد و عجیب برای سفر هستید ، عمان مکان مناسبی برای شما است. این مکان مملو از مناظر بیابانی جادویی ، رشته کوه های خیره کننده ، قلعه های جذاب و سواحل گرم است. در این مقاله ، ما بهترین مکانهای دیدنی در عمان را برای شما آورده ایم.

عمان در شبه جزیره عربستان واقع شده است و از شمال غربی با امارات متحده عربی ، از غرب با عربستان سعودی و از جنوب غربی با یمن مرز مشترک دارد. عمان یکی از امن ترین کشورهایی است که می توانید در خاورمیانه از آن دیدن کنید و حتی رانندگی با آن برای سفر زمینی آسان است ، و مکانهای زیادی برای خود خواهید داشت زیرا گردشگری تازه در اینجا در حال رشد است. سفرنامه عمان ما مطمئنن بسیار جذاب خواهد بود. از مساجد خیره کننده و قلعه های شبیه قلعه شنی دیدن میکنیم ، تپه های شنی و حاشیه گرند کنیون را بالا می رویم ، آبهای کریستالی وادیس را با تور عمان مشاهده خواهیم کرد و در سواحل خالی پیاده روی های طولانی انجام خواهیم داد.

مسجد سللطان قابوس از جاذبه های گردشگری عمان

بهترین مکان های دیدنی در عمان

  • مسقط
  • نیزوا
  • ماسه های واهیبا
  • راس الجنز
  • جبل اخدار
  • صلاله
  • بهلا

جاذبه های توریستی مسقط عمان

اگر در سفر با تور به عمان محدودیت زمانی دارید ، می توانید به سادگی خود را به مسقط برسانید. این مکان مطمئناً در مدت زمان کوتاهی بهترین ها را در کشور به شما ارائه می دهد. اگرچه نمی توانید وارد کاخ سلطنتی قصرالعلم شوید ، اما می توانید از بندر نزدیک چشم انداز واضحی از ساختار خیره کننده داشته باشید. راه خود را به قلعه های دوقلوی جلالی و المیرانی ، نگهبانان دائمی کاخ ، برسانید. در حال حاضر ، این قلعه ها به موزه تبدیل شده و برای بازدیدکنندگان باز است. از مسجد جامع عظیم سلطان قابوس دیدن کنید. لوستر کریستالی چشم نواز ، پانل های دیواری مرمریت و فرش بزرگ ایرانی مطمئناً نفس شما را خواهد گرفت.

سلطان قابوس مسقط

نمایی دیدنی از مسجد سلطان قابوس مسقط

دیدنی های نیزوا

در ابتدا شهر نیزوا پایتخت عمان بود. این شهر دارای چندین جاذبه مهم در عمان است. این شهر دارای یک قلعه باورنکردنی است که در قرن 17 ساخته شده است و تا به امروز به عنوان یک جاذبه قابل توجه قوی است. شما واقعاً از برج استوانه ای عظیم قلعه شگفت زده خواهید شد. همچنین ، می توانید برخی از مکانیسم های دفاعی دیوانه کننده مانند تله های عسل و پنجره هایی با شکل غیر معمول را برای تیراندازی به دشمنان نزدیک مشاهده کنید. با تاریخ عمان در موزه آشنا شوید و روز خود را با خرید در بازار به پایان برسانید.

ماسه های ماحیبا

ماسه های واحیبا واقع در قلب عمان. این یک تپه بیابانی وسیع است و باید از آن دیدن کنید. بیشتر ساکنان آن بدو هستند. اگر واقعاً می خواهید از قسمت سنتی عمان لذت ببرید ، ماسه های واحیبا واقعاً یکی از بهترین جاذبه ها هستند. زندگی عشایری را در کنار هم محلی ها انجام دهید. سوار شتر شوید و در بیابان اردو بزنید. اگر شما یک ناظر ستاره هستید ، مطمئناً آسمان صاف صحرا شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. تور خود را از شهر ایبرا آغاز کرده و داستان شب عربی خود را بنویسید.

ماسه های واحیبا از جاذبه های توریستی عمان

هیجان و لذت در قلب عمان

فلات‌های موزاندام

فلات‌های موزاندام از چشم اندازهای فوق العاده یکی از برترین جاذبه های دیدنی عمان است. سفری با قایق داشته باشید و جذابیت ساحلی و همچنین قله های برآمده از آبها را کاوش کنید. هنگام تجربه غواصی ، برخی از دلفین های بازیگوش آب را ببینید. فلات‌های موزاندام از دیدنی های عمان و بهشتی برای دوستداران طبیعت و علاقه مندان به حیات وحش است.

قایق سواری در عمان

قایق سواری در فلات های موزاندام

صلاله عمان

دومین شهر محبوب بعد از مسقط در عمان جنوبی ، صلاله است. این مکان در ابتدا خانه اجدادی سلطان قابوس ، سلطان حاکم در عمان از سال 1970 بود. بنابراین اگر اهل تاریخ هستید ، صلاله چیزهای زیادی برای کاوش در اختیار شما دارد. فضای شهر قدیمی ، معروف به حفا و معماری باشکوه آن را تحسین کنید. هنگام قدم گذاشتن در محوطه باستانی البلید ، به گذشته نگاه کنید. همچنین ، صلاله به خاطر سوغاتی های دوست داشتنی اش معروف است که مطمئناً ویترین شما را روشن می کند. این منطقه از ماه ژوئن تا آگوست فصل بارندگی موسمی را تجربه می کند. در این زمان ، صلاله تبدیل به واحه زمرد با نهرها و آبشارهای شگفت انگیز می شود.

جبل اخدر عمان

جبل اخدار در زبان انگلیسی به کوه سبز نیز معروف است. این بخش قابل توجهی از کوههای الحجر است. جبل اخدار با بلندترین نقطه در کل کشور ، بیشتر از سنگ آهک ساخته شده است. اگرچه کوه پوشیده از جنگل های سرسبز نیست ، اما به دلیل ارتفاع زیاد این مکان خنک باقی می ماند. همچنین ، می توانید بسیاری از زمین های کشاورزی را در اینجا پیدا کنید. پیاده روی در تراس های زیبا و برداشت میوه های تازه از درختان.

نمایی سرسبز از جبراخدر

جبل اخدر و سرسبزی زیبای آن

بهلا عمان

یکی دیگر از نقاط دیدنی در مناطق شمالی عمان ، بهلا است. این شهر معروف ترین نقطه گردشگری در عمان با قلعه ای دیدنی و محیطی چشمگیر است. با 40 کیلومتر از بهله به جاده بروید و به قلعه باشکوه بهله خواهید رسید. قلعه در ابتدا تحت کنترل قبیله بانو نبحان بود. با این حال ، در حال حاضر ، این یکی از برترین جاذبه های توریستی عمان است. وقتی در خیابان های شهر قدم می زنید ، از دیوارهای شهر و بازارهای شلوغی که سوغاتی های زیبایی به فروش می رسانند ، شگفت زده خواهید شد.

همیشه می توانید با داشتن آسمان خراش های بلند و مراکز خرید فانتزی به مقصدی تعطیلات بروید. زیرا چنین مقاصدی در سرتاسر جهان وجود دارد. چرا یکبار در طول زندگی خود یک فرار منحصر به فرد را امتحان نکنید؟ اگر با من موافق هستید ، برای تعطیلات به عمان برنامه ریزی کنید. در عمان چیزهای بیشتری فراتر از بیابان های شنی و روستاهای عجیب و غریب وجود دارد. 

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل پوینت تکسیم استانبول【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل پوینت تکسیم استانبول✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره پوینت تکسیم استانبول⭐. برای مشاهده نظرات هتل پوینت تکسیم استانبول با الفبای سفر همراه باشید.

 

هتل پوینت تکسیم استانبول (Point Taksim Hotel Istanbul) ★★★★★

هتل پوینت تکسیم استانبول یک هتل 5 ستاره نزدیک میدان تکسیم است. هتل پوینت تکسیم استانبول تنها 500 متر با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد. به همین دلیل دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری استانبول دارد.

در این هتل، پنجره‌های دوجداره، کاناپه‌های راحت، تلویزیون، دی وی دی پلیر و ماهواره از دیگر امکانات اتاق شماست. اتاق‌های هتل پوینت تکسیم مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان است. بعضی از اتاق‌ها به سالن تشریفات هم دسترسی دارند.

رستوران ویو پونیت هتل با چشم‌اندازی بی‌نظیر از تنگه بسفر که در طبقه‌ی آخر هتل قرار دارد همواره آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است. صبحانه، ناهار و شام  را می‌توانید در این رستوران بخورید. علاوه بر اینها یک رستوران ژاپنی و دو کافه‌ی مجزا هم در خدمت شما هستند.

مراکز بزرگ خرید و امکانات حمل و نقل عمومی به هتل شما نزدیک است. مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت جمال رسیت ری و تئاتر عمومی محسن ارتغرل در فاصله 1 کیلومتری هتل شما قرار دارند.

در هتل هم می‌توانید از چشمه‌ی آب طبیعی، استخر داخلی و باشگاه بدنسازی مدرن هتل به صورت رایگان و اختصاصی استفاده کنید. چشمه‌ی آب طبیعی هتل پوینت استخر شنای داخلی، سونای بخار، جکوزی و حمام ترک دارد. انواع مختلف ماساژ درمانی و زیبایی درمانی هم برای خانم ها انجام می‌شود. این هتل را می توانید در تور استانبول رزرو کنید.

انواع اتاق های هتل پوینت تکسیم استانبول

  1. اتاق دو نفره دولوکس
  2. اتاق دابل دولوکس
  3. اتاق خانوادگی
  4. سوییت سینیور
  5. سوییت جونیور

امکانات هتل پوینت تکسیم استانبول

  • استخر
  • شاتل فرودگاهی
  • خدمات اسپا
  • بار
  • پارکینگ
  • اتاق خانوادگی

فاصله هتل پوینت تکسیم تا جاذبه های گردشگری استانبول

  • کاخ دولما باغچه 1.2 کیلومتر
  • برج گالاتا 1.9 کیلومتر
  • بازار ادویه 3 کیلومتر
  • مسجد سلیمانیه 3.3 کیلومتر
  • مسجد ایا صوفیه 3.6 کیلومتر

موقعیت هتل پوینت تکسیم نسبت به فرودگاه

این هتل با فرودگاه استانبول 32 کیلومتر فاصله دارد.

هزینه رزرو هتل پوینت تکسیم

قیمت رزرو هتل پوینت تکسیم استانبول برای هرشب تقریبا از 90$ است.

آدرس هتل پوینت تکسیم استانبول

Kocatepe, Topçu Cd. No:2, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل گرند اوزتانیک استانبول【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر


          هتل گرند اوزتانیک استانبول ✨ رزرو و مشاهده هتل 4 ستاره گرند اوزتانیک استانبول ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل گرند اوزتانیک با الفبای سفر همراه باشید.

 

هتل گرند اوزتانیک ★★★★(Grand Oztanik)

هتل گرند اوزتانیک Grand Oztanik در منطقه تاکسیم استانبول واقع شده است و اتاقهایی با دسترسی رایگان به اینترنت و تلویزیون LCD را در اختیار شما قرار می دهد، تنها 5 دقیقه پیاده تا خیابان پر جنب و جوش استقلال از امکانات این هتل می توان به کلوپ سلامتی اشاره کرد.
اتاق های تهویه مطبوع Grand Oztanik با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. همه اتاق ها دارای وان حمام ، مینی بار ، تجهیزات تهیه چای و قهوه و یک سبد میوه ای خوشامدگویی رایگان است. بعضی از اتاق ها منظره دریا و شهر را دارند.
می توانید روز را با یک صبحانه بوفه آزاد در رستوران Mango شروع کنید. منوی cart la carte برای ناهار و شام نیز موجود است. ناهار بسته ای یا صبحانه در رختخواب را می توانید در صورت درخواست قبلی ترتیب دهید. مهمانان می توانند از کیک ، کلوچه و انواع بستنی ها در Safari and Lounge لذت ببرند.
مهمانان تور استانبول می توانند در استخر سرپوشیده کلوپ سلامتی یا همام سنتی ترکیه استراحت کنند. خدمات ماساژ نیز موجود است.
کارکنان میز تور هتل می توانند تورهای استانبول را ترتیب دهند. کاخ Dolmabahçe 1.3 کیلومتر فاصله دارد. سالن کنسرت Cemal Resit Rey ، تئاتر Haldun Taner ، مرکز کنگره استانبول و مرکز کنگره Lutfi Kirdar در فاصله 2 کیلومتری قرار دارند. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و فرودگاه استانبول 50 کیلومتر فاصله دارند.

اتاق های هتل گرند اوزتانیک

این هتل در مجموع 192 اتاق دارد که شامل 176 اتاق استاندارد (3 اتاق متصل)  junior stuites bosphorus ، 3 اتاق لوکس ، 8 اتاق خانوادگی و 2 اتاق مجلل دستی برای آن مهمان گرامی است تا راحتی را در اینجا احساس کنند .

فاصله هتل گرند اوزتانیک تا مراکز مهم

  • بیمارستان اکیبادم تکسیم 0.3 کیلومتر
  • میدان تقسیم 0.3 کیلومتر
  • ایستگاه تراموا تکسیم 0.4 کیلومتر
  • خیابان استقلال 0.5 کیلومتر
  • مرکز خرید دمیرورن 0.7 کیلومتر
  • میدان جهانگیر 0.8 کیلومتر

آدرس هتل گرند اوزتانیک

Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل آرماس سانرایز آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل آرماس سانرایز آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره لارن فمیلی اسپا آنتالیا ⭐.برای مشاهده نظرات هتل آرماس سانرایز آنتالیا با الفبای سفر همراه باشید.

هتل آرماس سانرایز آنتالیا در آنتالیا دارای 5 مکان اقامتی 5 ستاره با یک رستوران است. این ملک 14 کیلومتر تا دروازه هادریان ، 14 کیلومتر تا آبشار کورسنلو و پارک طبیعت و 14 کیلومتر تا برج ساعت آنتالیا فاصله دارد. هتل با موزه آنتالیا 16 کیلومتر فاصله دارد. هر اتاق در هتل بالکن دارد. Armas Sunrise Lara اتاق های تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت را برای مهمانان و مسافران تور ترکیه ارائه می دهد.
هر روز صبح در هتل یک صبحانه بوفه سرو می شود. این ملک دارای سونا است. کارکنان پذیرش می توانند نکات مفیدی در مورد منطقه محلی ارائه دهند. آکوالند آنتالیا 18 کیلومتر و آکواریوم آنتالیا 18 کیلومتر فاصله دارند. فرودگاه آنتالیا 7 کیلومتر فاصله دارد. اگر به دنبال رزرو و اقامت در یکی از بهترین هتل های آنتالیا با تور آنتالیا هستید این اقامتگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

امکانات محبوب هتل آرماس سانرایز

  • 2 استخر شنا
  • اتاق های خانوادگی
  • شاتل فرودگاه
  • مرکز آبگرم و spa
  • اتاق های غیر سیگاری
  • بار
  • منطقه ساحل خصوصی

فاصله دیدنی های آنتالیا تا هتل آرماس سانرایز

  • سرزمین افسانه ها 12.6 کیلومتر
  • دروازه هادریان 13.8 کیلومتر
  • آبشار کورسانلو 14.1 کیلومتر
  • برج ساعت آنتالیا 14.1 کیلومتر
  • مارینا شهر قدیمی 14.4 کیلومتر
  • موزه آنتالیا 16.4 کیلومتر
  • آکوالند 17.9 کیلومتر
  • آکواریوم آنتالیا 18.1 کیلوگرم

آدرس هتل آرماس سانرایز 

Kemerağzı,32027,Aksu/Antalya No:18, 07110 Lara, Turkey

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل آرماس سانرایز آنتالیا چقدر است؟
قیمت های هتل آرماس سانرایز آنتالیا بسته به اقامت شما ممکن است متفاوت باشد (به عنوان مثال تاریخ هایی که انتخاب می کنید ، سیاست هتل و غیره). با وارد کردن تاریخ های خود قیمت ها را مشاهده کنید.

چگونه می توانم از نزدیکترین فرودگاه به هتل آرماس سانرایز آنتالیا بروم؟
از نزدیکترین فرودگاه می توانید به هتل آرماس سانرایز آنتالیا برسید: با تاکسی 30 دقیقه 

هتل آرماس سانرایز هتل آرماس سانرایز چقدر با مرکز لارا فاصله دارد؟
هتل آرماس سانرایز تا مرکز لارا 3 کیلومتر فاصله دارد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هنگام سفر ، مواقعی وجود دارد که خود را بدون دسترسی به اینترنت پیدا می کنید. پروازهای طولانی یا سفرهای اتوبوس در حومه اغلب باعث می شود تا چندین ساعت قطع ارتباط شوید.شاید در حال جابجایی بین مقاصد هستید و با سیم کارت کار نمی کنید ، یا به تازگی وارد کشور جدیدی شده اید و هنوز نتوانسته اید آن را خریداری کنید. البته ، این معمولاً زمانی است که شما به آن بیشتر نیاز دارید.حتی در این دنیای متصل به هم ، زمان های زیادی در جاده ها وجود دارد که نمی توانید آنلاین شوید. خبر خوب این است که ده ها از بهترین اپلیکیشن های آفلاین مسافرتی وجود دارد که با قطع شدن خط نجات اینترنت شما مفید خواهند بود. در اینجا 8 مورد از مفیدترین نمونه ها وجود دارد و بسیاری دیگر نیز بسته به نیاز شما وجود دارد. همه آنها حداقل در iOS و Android در دسترس هستند. 

حال در ادامه با بهترین اپ رزرو هتل و گردشگری و همچنین بهترین نرم افزارهای گردشگری بدون نیاز به اینترنت آشنا خواهید شد.

 

 

گوگل مپ (Google map)

اگرچه برنامه google map بیشتر به صورت آنلاین استفاده می شود ، اما دارای ویژگی آفلاین نیز می باشد. قبل از حرکت به مقصد ، نقشه کشوری را که می خواهید به حافظه داخلی یا کارت SD که می توانید در صورت عدم اتصال به اینترنت استفاده کنید بارگیری کنید. احتمالاً این برنامه رایگان را همگان در موبایلتان دارید که می تواند تعداد نامحدودی از نقشه های آفلاین را ذخیره کند. از آنجا که GPS به اینترنت متکی نیست ، این نقطه آبی جادویی همچنان به شما نشان می دهد که حتی در صورت قطع ارتباط نیز کجا هستید. 

اپ رایگان گوگل مپ

اپ مسافرتی گوگل مپ بدون نیاز به اینترنت

تریپیت (Tripit)

همه ایمیل های تأیید سفر خود را از رزرو هتل ، تأییدیه پرواز ، اجاره ماشین ، به plans@tripit.com ارسال کنید. سفر با آن به طور خودکار یک برنامه سفر از ایمیل های تأیید شما ایجاد می کند و هروقت به اینترنت متصل شوید بصورت خودکار آپدیت می شود.

Tripit سالهاست که وجود دارد و هنوز هم بهترین راه برای مدیریت برنامه سفر شما با یا بدون اتصال به اینترنت است. این برنامه می تواند ایمیل شما را برای رزروها و به روزرسانی های سفر نظارت کند - یا در صورت تمایل می توانید تأییدیه ها را به صورت دستی ارسال کنید - و برنامه هر زمان که به اینترنت متصل است به همگام سازی آخرین به روز رسانی ها ادامه می دهد.هتل ها ، پروازها ، کرایه اتومبیل و موارد دیگر همه در یک مکان ذخیره می شوند و این سرویس به طور خودکار یک برنامه سفر برای شما ایجاد می کند. 

نرم افزار سفر برای موبایل بدون نیاز به اینترنت

نرم افزار سفر برای موبایل بدون نیاز به اینترنت

هیر وی گو (Here WeGo)

این برنامه در اصل توسط نوکیا توسعه داده شد ، Here WeGo احتمالاً بهترین برنامه ناوبری آفلاین است. بر خلاف Google Maps ، می تواند مسیرهایی را برای پیاده روی ، دوچرخه سواری و حمل و نقل عمومی حتی در حالت آفلاین ارائه دهد و بارگیری داده های نقشه برای کل مناطق یا کشورها بسیار ساده است.
دستورالعمل ها به طور کلی دقیق هستند. با این حال ، هنگامی که آفلاین هستید ، داشتن آدرس دقیق مکانی که می خواهید کمک کند ، و نه فقط یک نام. همچنین ، به شرایط ذخیره سازی این برنامه توجه کنید زیرا اگر می خواهید نقشه های چندین کشور را بارگیری کنید ، به فضای زیادی در تلفن خود نیاز دارید.

تریپوسو (Triposo)

Triposo بیشتر یک برنامه برای راهنمای سفر است. این اطلاعات را از وب سایت های محبوب مانند ویکی پدیا دریافت می کند و به شما امکان می دهد همه آنها را بصورت آفلاین دسترسی پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بسته مقصد تعطیلات خود را در حالی که به اینترنت دسترسی دارید بارگیری کنید ، و سپس می توانید به تمام اطلاعات و راهنمای کامل سفر حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

راهنمای سفر الفبای سفر

راهنمای سفر به آنتالیا

راهنمای سفر به استانبول

راهنمای سفر به وارنا بلغارستان

تریپ هوپو (TripHopo)

این یک برنامه برنامه ریز سفر رایگان است که سفر شما را شخصی می کند. منافع ، بودجه ، مقصد خود را در نظر بگیرید و بهترین برنامه سفر را که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای شما طراحی شده است ، ارائه می دهد. Triphobo فقط یک برنامه سفر شخصی ایجاد نمی کند ، همچنین رزرو هتل ها و فعالیت هایی را که می توان در آن منطقه خاص انجام داد به علاوه زمان بازدید ، زمان اقامت در آنجا و موقعیت مکانی روی نقشه ارائه می دهد. Triphobo یک برنامه برنامه ریزی سفر است که دارای یک ماشین حساب نیز می باشد تا به شما کمک کند با استفاده از اطلاعات ارائه شده ، میزان هزینه سفر خود را محاسبه کنید.در مجموع می توان گفت یکی از بهترین سایت های گردشگری خارجی در کنار تریپ ادوایزر نیز می باشد.

اپلیکیشن‌ مسافرتی که می‌توان بدون اینترنت از آن استفاده کرد

از اپلیکیشن های پرکاربرد در سفر بدون نیاز به اینترنت 

گوگل ترنسلیت (Google translate)

اگر به کشور دیگری سفر می کنید و احساس می کنید ممکن است در قسمت زبان به کمک احتیاج داشته باشید، اپلیکیشن مورد نیاز برای سفرتان Google Translate است. شما می توانید به صورت آفلاین نیز به آن دسترسی داشته باشید و فقط کلماتی را که می خواهید ترجمه کنید تایپ کنید یا فقط دوربین تلفن خود را به سمت کلماتی که می خواهید معنی آنها را بدانید ، نشان دهید.

اونزامپ (Avenza Maps)

برنامه Avenza Maps برای کار نیازی به اتصال به اینترنت ندارد ، به این معنی که از فناوری GPS برای مکان یابی کاربران و راهنمایی آنها در محیط اطراف خود استفاده می کند.Avenza Maps دارای ویژگی است که به کاربران امکان می دهد نقشه هایی را که استفاده کرده اند ذخیره کنند. آنها می توانند بازیابی شوند ، بنابراین اگر تصمیم به بازبینی مجدد مکانی دارید ، نقشه ها قبلاً بارگیری شده و برای شما ذخیره می شوند

اپلیکیشن آفلاین سفر

از بهترین اپلیکیشن های آفلاین سفر

پاکت (Pocket)

Pocket بسیار شبیه به Triposo است. این به شما امکان می دهد تمام اطلاعاتی را که در مورد مقصد سفر خود نشانه گذاری یا ذخیره کرده اید ذخیره کنید- از گزینه های هتل تا رستوران ها ، که می توانید حتی در سفر نیز به آنها دسترسی پیدا کنید.  هر زمان که قصد سفر دارید ، به ناچار اطلاعات زیادی در مورد مقصد مورد نظر خود ذخیره خواهید کرد - توصیه های رستوران ، مکان های رفتنی ، اطلاعات ناوبری و موارد دیگر. برای اطمینان از دسترسی آفلاین به همه ، افزونه و برنامه مرورگر Pocket را نصب کنید.با یک کلیک یا ضربه زدن صفحه وب فعلی شما ذخیره می شود و سپس برنامه هر زمان که اتصال WiFi دارد همه چیز را به طور خودکار همگام سازی می کند. همه اطلاعات ذخیره شده در تلفن شما در هر کجا و هر زمان که به آن نیاز دارید در دسترس می ماند. برنامه Pocket همچنین یک ابزار عالی برای ذخیره سرگرمی از Youtube ، مقالات خبری از Vox و نیویورک تایمز و حتی تصاویر جالبی از توییتر و Reddit است.

سوالات متداول

از چه برنامه ناوبری بدون اینترنت کار می کند؟
Google Maps قطعاً مشهورترین و محبوب ترین برنامه نقشه است و به طور پیش فرض برای اکثر گوشی های اندرویدی ارائه می شود. همچنین شامل یک ویژگی ناوبری آفلاین است ، اما در مقایسه با سایر برنامه های موجود در این لیست کمی محدود است. شما فقط مجاز به ذخیره یک منطقه آفلاین به مساحت 120،000 کیلومتر مربع هستید 

آیا می توان از GPS بدون اتصال به اینترنت استفاده کرد؟ 
آره. در هر دو تلفن iOS و Android ، هر برنامه نقشه برداری می تواند موقعیت مکانی شما را بدون نیاز به اتصال به اینترنت ردیابی کند.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کیش به عنوان محبوب ترین و در عین حال جذاب ترین اهداف گردشگری ایران و مهمترین هدف گردشگری داخلی و خارجی در جنوب ایران شمرده می شود. جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر است که در قطب نما آبهای خلیج فارس واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است.
این جزیره یکی از امن ترین شهرهای ایران و احتمالاً جهان است. سطح کیفی امکانات عمومی در کیش به حدی بالاست که بسیاری از کسانی که در کیش زندگی می کنند پشیمان هستند که نمی توانند به طور دائم در آنجا زندگی کنند. جزیره کیش یکی از مراکز گردشگری ایران است و چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا است و در طول سال پذیرای بیش از یک میلیون گردشگر ایرانی و خارجی است. وجود جاذبه های گردشگری و مکانهای زیبا در کیش و مکانهای شگفت انگیز برای گشت و گذار و مناظر زیبای دریای هرمز از دلایل علاقه گردشگران تور کیش به بازدید از این مکان است. وضعیت منطقه آزاد بودن جزیره باعث شد که مراکز خرید آن یکی از جاذبه های گردشگری جزیره باشد.

نمایی دیدنی از جزیره کیش

نمایی از جزیره زیبای کیش

قوانین و مقررات کیش

اکنون کیش به خاص ترین و یکی از سالم ترین مناطق ایران تبدیل شده است که این نتیجه ی قوانین جزیره کیش می باشد که در ادامه قصد داریم به آن ها اشاره داشته باشیم تا در سفرتان با مشکلی مواجه نشوید.

قوانین کیش برای مسافرانی که قصد سفر به این جزیره را دارند مهم است. قبل از سفر ، باید بدانید چه قوانین و مقرراتی در این جزیره برای مسافران یا افرادی که در زندگی شما ایجاد می کند وجود دارد. دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا راحت تر و بهتر سفر کنید. اما گاهی اوقات این قوانین آنقدر عجیب هستند که بهتر از آن است که شما می دانید. جالب است بدانید که قوانین و مقررات در این جزیره بسیار سختگیرانه است. می توان گفت جزیره کیش یکی از قانونمندترین شهرهای ایران است که از همه قوانین تبعیت می کند.

اولین گزینه قوانین و مقررات رانندگی در کیش است. این قوانین بسیار سختگیرانه است و یکی از مهمترین قوانینی است که توسط بسیاری از شهروندان رعایت می شود.

 یکی از قوانین جذابی که می توان رعایت کرد ظاهر کثیف خودرویی است که باید جریمه شود.

قوانین رانندگی در جزیره کیش

 بیایید با برخی از قوانین رانندگی در کیش که بسیار مهم هستند آشنا شویم

  • اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می خواهید از خدمات اجاره خودرو در کیش بهره مند شوید ، باید بدانید که بوق زدن در همه جای کیش بدون استثنا ممنوع است.
  • بوق زدن در کیش در تمام نقاط آن ممنوع است
  • رعایت حق تقدم در همه خیابانها و میادین ، ​​در کیش باید قبل از هر میدان یک توقف کامل داشته باشید.
  • کمک در همه زمینه ها ، اگر کمک نکنید جریمه خواهید شد
  • توقف کامل راننده هنگام عبور عابر پیاده از خط
  • یکی از موارد مهمی که در کیش ممنوع است و عکس آن توسط دوربین گرفته می شود دنده عقب است که جریمه سنگینی را متحمل می شود.
  • اگر در کیش خودرو کرایه می کنید ، باید آن را با خود بیاورید تا در صورت توقف پلیس آن را نشان دهد. پرتاب زباله و ته سیگار از خودروها در کیش خوب است، معمولاً حداکثر سرعت 60 کیلومتر در داخل شهر و 80 کیلومتر خارج از آن ، مانند جاده های فرعی است. باید بدانید که اگر در کیش خودرو کرایه کرده اید ، سرعت دوربین ها متوجه سرعت شما می شود و مرکز را مطلع می کند.

مهم ترین و جالب ترین مطالبی که از کیش باید بدانید

بزرگترین جزیره ایران در خیج فارس کدام است؟

داستان کشتی یونانی در جزیره کیش

هزینه های سفر به کیش

قوانین اجاره ماشین در کیش

کرایه ماشین در کیش شرایط سختی نیست ، فقط باید مدارک شناسایی خود را داشته باشید که مهمترین آنها گواهینامه است. سپس باید به عنوان ضمانت و خطرات احتمالی پرداخت کنید. شما همچنین باید یک چک داشته باشید تا مطمئن شوید که ماشین بدون هیچ مشکلی ترمیم شده است. پس از این مراحل ، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و تور خود را آغاز کنید. اما به خاطر داشته باشید که مبلغ پرداختی بسته به نوع خودرو ممکن است متفاوت باشد.
برای اجاره ماشین باید هزینه و نوع خودرو را نسبت به تعداد افراد خانواده خود در نظر بگیرید. همچنین اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری در کیش بمانید ، اجاره اتومبیل را با قیمت ارزان تری امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که این خودرو در دستان شماست و باید تمام الزامات ایمنی را رعایت کنید

  • اگر می خواهید خودرویی در جزیره کیش اجاره کنید ، اصلاً نباید به حرف دلالی گوش دهید و از شرکت های معتبر خودرو کرایه کنید.
  • هنگام رانندگی اتومبیل اجاره ای در کیش ، باید با آن قرارداد داشته باشید. اگر پلیس شما را متوقف کند و مدارک مربوطه را در اختیار نداشته باشید ، باید جریمه سنگینی بپردازید.
  • با سرعت مجاز رانندگی کنید تا نه تنها جریمه سنگینی برای شما در نظر گرفته شود ، بلکه با مرکزی که ماشین را اجاره کرده اید نیز تماس خواهند گرفت.

اجاره ماشین مدل بالا در کیش

رنت ماشین مدل بالا در کیش

قوانین کیش برای اقامت و اماکن توریستی

  • تحویل اتاق در کیش ساعت 14:00 و تخلیه اتاق ساعت 12:00 می باشد
  • کرایه تاکسی در جزیره کیش ثابت است و تاکسی های سفید بسته هستند.
  • ساعت کار مراکز خرید کیش کامل نیست و از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و از 5 عصر تا 10 شب است.
  • چادر زدن در جزیره کیش ممنوع است و شما مجاز به کمپ زدن در برخی نقاط هستید
  • باید توجه داشته باشید که در هیچ کجای جزیره آب آشامیدنی وجود ندارد و باید آب معدنی بنوشید.

قوانین گمرک کیش

  • گردشگران می توانند هر کالایی به ارزش 80 دلار را از جزیره خارج کنند
  • در مورد کالاهای بالای 80 دلار ، آنها باید حقوق گمرکی را پرداخت کنند.
  • برای خروج کالا از طریق گمرک ، باید بلیط پرواز و مدارک هویتی داشته باشید.
  • خروج اقلام عتیقه از جزیره کیش ممنوع است
  • اگر می خواهید خاویار بخرید ، باید آن را آب بندی کنید و نمی توانید بیش از یک کیلوگرم از جزیره خارج کنید.


:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ما در اعماق درون خود تنبل هستیم و وقتی پای تنبلی به میان می آید ، همه خود را تنبل ترین موجودات روی کره زمین می دانیم. اما طبق بررسی های انجام شده این تحقیقات آمارهای جالب را درباره تنبل ترین مردم جهان نشان میدهد که کمی بهم شباهت دارند.

اما از نظر شما تنبل ترین کشور جهان کدام هستند؟ حدستان چیست؟

یافته ها نشان داده است که در سال 2016 ، حدود یک چهارم از همه بزرگسالان - یا 1.4 میلیارد نفر - فعالیت کافی نداشتند و آنها را در معرض 'خطر ابتلا یا تشدید بیماریهای مرتبط با بی تحرکی' قرار می داد. این شامل شرایطی مانند دیابت نوع و برخی از سرطان ها می شود.فعال بودن توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان انجام حداقل 75 دقیقه فعالیت شدید در هفته ، 150 دقیقه فعالیت متوسط ​​یا ترکیبی از این دو تعریف شده است. با استفاده از این تعریف ، تنبل ترین کشور کویت بود ، جایی که 67 درصد مردم فعالیت کافی در هفته نداشتند. ساموآ آمریکایی با 53.5 درصد دوم و عربستان سعودی ، عراق و برزیل در رتبه های بعدی قرار دارند.

جذابترین ها را در اینجا بخوانید

بی ادب ترین و باادب ترین کشورهای جهان

توریستی ترین و زیباترین کشورهای جهان

لیست کشورهای جهان

لیست 10 تا از تنبل ترین کشورهای دنیا

  1. کویت (67 درصد فعالیت کافی در هفته انجام نمی دهند)
  2. ساموآ آمریکایی (53.4 درصد)
  3. عربستان (53 درصد)
  4. عراق (52 درصد)
  5. برزیل (47 درصد)
  6. کاستاریکا (46.1 درصد)
  7. قبرس (44.4 درصد)
  8. سورینام (44.4 درصد)
  9. کلمبیا (44 درصد)
  10. جزایر مارشال (43.5 درصد)

ایالات متحده در رتبه 143 قرار دارد و تنها 40 درصد از بزرگسالان آن به اندازه کافی ورزش نمی کنند. و انگلستان نیز به همین ترتیب بد بود و در رتبه 123 با 35.9 درصد از کشور به اندازه کافی کار نکرد. اوگاندا کشوری بود که بهترین کار را انجام داد ، زیرا تنها 5.5 درصد از مردم در هفته ورزش کافی انجام نمی دادند. پس از آنها موزامبیک ، لسوتو ، تانزانیا و نیوئه قرار گرفتند.

توریست تنبل

تنبل ترین توریست ها کدام هستند؟

10 تا از سخت کوش ترین کشورهای جهان

  1. اوگاندا (5.5 درصد)
  2. موزامبیک (5.6 درصد)
  3. لسوتو (6.3 درصد)
  4. تانزانیا (6.5 درصد)
  5. نیوئه (6.9 درصد)
  6. وانواتو (8 درصد)
  7. توگو (9.8 درصد)
  8. کامبوج (10.5 درصد)
  9. میانمار (10.7 درصد)
  10. توکلو (11.1 درصد)

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که نتایج آنها نشان می دهد تلاش جهانی برای کاهش 10 درصدی فعالیت بدنی در سال 2025 'در مسیر درست نیست'. آنها خاطرنشان کردند که فعالیت بدنی به ویژه در کشورهای کم درآمد و فقسر زیاد است و زنان تمایل به فعالیت کمتری نسبت به مردان دارند. با این حال WHO از مردم می خواهد حداقل 150 دقیقه ورزش متوسط ​​در هفته مانند دوچرخه سواری یا پیاده روی سریع یا 75 دقیقه ورزش شدید مانند دویدن انجام دهند.

دیگر تحقیقات بدست آمده درمورد تنبل تربن مردم جهان 

محققان دانشگاه استنفورد در ایالات متحده تلفن های هوشمند 717،000 نفر را در 111 کشور ردیابی کردند. گفته می شود که این بزرگترین مطالعه در مورد جنبش انسان است. نتایج نشان داد که انگلیسی ها نسبت به سایر کشورها با میانگین 5444 قدم در روز نسبتاً فعال هستند ، در حالی که اندونزی با متوسط ​​3513 قدم در روز کمترین فعالیت را دارد. هنگ کنگ با 6880 پله از موقعیت فعالترین کشور برخوردار است. از طرف دیگر ، هند با متوسط ​​4500 قدم در روز جز هیچ کشوری فعال نیست.

مردم ایالات متحده به طور متوسط ​​روزانه 4774 قدم پیاده روی می کنند اما تفاوت زیادی بین تنبل ترین و فعال ترین جمعیت وجود دارد. این نشان دهنده میزان بالای چاقی در این کشور است. سوئد ، جایی که تفاوت بین غیرفعال ترین و فعال ترین جمعیت زیاد نیست ، میزان چاقی پایینی دارد. طراحی یک شهر همچنین بر سطح سلامت و چاقی تأثیر می گذارد. جاهایی که راه رفتن راحت تر است دارای سطح چاقی پایینی هستند. شهرهای دوستدار پیاده مانند نیویورک جمعیت فعال تری دارند. محققان به این نتیجه می رسند که برنامه ریزی شهری می تواند بر فعالیت بدنی مردم تأثیر زیادی بگذارد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

معتبرترین پاسپورت جهان

فهرست گذرنامه هنلی ، رتبه بندی اصلی و معتبر کلیه گذرنامه های جهان با توجه به تعداد مقاصدی است که دارندگان آنها می توانند بدون ویزای قبلی به آن دسترسی داشته باشند. این فهرست بر اساس داده های انحصاری انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) و تیم تحقیقاتی هنلی بزرگترین و دقیق ترین پایگاه اطلاعات سفر بروز رسانی شده است. بینش متخصصان در مورد آخرین رتبه بندی در گزارش با ارزش ترین پاسپورت جهان به شکل زیر است.

با ارزش ترین پاسپورت های دنیا

پاسپورت آمریکا

چگونه می توان قدرت گذرنامه را اندازه گیری کرد؟

همه کشورهای مستقل برای شهروندان خود پاسپورت صادر می کنند. این مدارک برای سفر به کشورهای دیگر ضروری است. با این حال ، بسیاری از مقاصد همچنین برای بازدیدکنندگان نیاز به ویزا برای ورود دارند.در برخی موارد ، سیاست روادید یک کشور ممکن است به مسافران ملیت های خاص اجازه دهد بدون ویزا برای مدتی از آنجا دیدن کنند. این معمولاً به دلیل توافقات بین 2 کشور مورد نظر است. در این شرایط ، پاسپورت مسافر تنها چیزی است که لازم است. در نتیجه هرچه تعداد مسافرانی که می توانند بدون ویزا دسترسی داشته باشند بیشتر باشد ، گذرنامه آنها قوی تر خواهد بود.

قوی ترین پاسپورت جهان 2021 

ژاپن در صدر جدول رتبه های برتر قرار دارد و گذرنامه آن دسترسی بدون ویزا یا ویزای ورودی به 193 مقصد در سراسر جهان را ارائه می دهد. 

دومین گذرنامه قدرتمند جهان در اختیار سنگاپور است این کشور با 192 مقصد در پشت ژاپن قرار دارد.
آلمان و کره جنوبی در رده سوم قرار دارند. گذرنامه های صادر شده از سوی این کشورها امکان سفر بدون ویزا به 191 مقصد در سراسر جهان را فراهم می کند.
بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا در فهرست گذرنامه های دارای رتبه برتر قرار دارند. گذرنامه های ایتالیایی ، فنلاندی ، لوکزامبورگ و اسپانیایی رتبه چهارم را دارند ، در حالی که گذرنامه های اتریشی و دانمارکی برای رتبه پنجم قرار دارند. گذرنامه های فرانسوی ، ایرلندی ، هلندی ، پرتغالی و سوئدی در رتبه ششم قرار دارند.
10 گذرنامه برتر جهان همچنین شامل گذرنامه های انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا و استرالیا می شود. گذرنامه های استرالیا و کانادا به عنوان نهمین گذرنامه قوی جهان شناخته می شوند و اجازه دسترسی به 185 مقصد بدون ویزا را می دهند

پاسپورت ژاپن، قدرتمندترین گذرنامه دنیا

پاسپورت ژاپن قوی ترین گذرنامه جهان

رتبه بندی و لیست پاسپورت های جهان

رتبه بندی گذرنامه های جهان به ترتیب به شرح زیر است:

رتبهگذرنامهنمره
1 ژاپن 191
2 سنگاپور 190
3 آلمان 189
  کره جنوبی 189
4 فنلاند 188
  ایتالیا 188
  لوکزامبورگ 188
  اسپانیا 188
5 اتریش 187
  دانمارک 187
6 فرانسه 186
  ایرلند 186
  هلند 186
  پرتقال 186
  سوئد 186
7 بلژیک 185
  نیوزلند 185
  نروژ 185
  سوئیش 185
  انگلستان 185
  آمریکا 185
8 استرالیا 184
  چک 184
  یونان 184
  مالت 184
9 کانادا 183
10 مجارستان 182
11 ایسلند 181
  لیتوانی 181
  لهستان 181
  اسلوواکی 181
12 لتونی 180
  اسلوونی 180
13 استونی 179
14 لیختنشتاین 178
  مالزی 178
15 شیلی 174
  قبرس 174
  موناکو 174
16 امارات 173
17 رومانی 172
18 بلغارستان 171
  کروواسی 171
19 آرژانتین 170
  برزیل 170
  هنگ کنگ 170
20 سن مارینو 168
21 آندورا 167
22 برونئی 166
23 باربادوس 161
  اسرائیل 161
24 مکزیک 159
25 سنت کیتس و نویس 156
26 باهاماس 155
27 ارگوئه 153
  واتیکان 153
28 آنتیگوآ و باربودا 151
  سیشل 151
29 کاستاریکا 150
  ترینادوتوباگو 150
30 سنت ویسنت و گرانادین 148
31 موریس 146
  سنت لوسیا 146
32 تایوان 145
33 گرانادا 144
  ماکائو 144
34 دومینیکا 143
35 پاناما 142
36 پاراگوئه 141
37 پرو 135
38 السالوادور 134
  هندوراس 134
  صربستان 134
39 گواتمالا 133
40 ساموئی 131
  جزایر سلیمان 131
41 اوکراین 130
  وانواتو 130
42 کلمبیا 129
  نیکاراگوئه 129
  ونزوئلا 129
43 تووالو 127
44 تونگا 125
45 مونتنگرو 124
  مقدونیه 124
46 کریباتی 123
  جزایر مارشال 123
47 مولداوی 120
  جزائر پالائو 120
48 میکرونزی 118
49 بوسنی 117
50 روسیه 116
51 گرجستان 115
52 آلبانی 114
53 ترکیه 110
54 بلیز 101
  آفریقای جنوبی 101
55 کویت 96
56 قطر 95
57 تیمورلسته 94
58 اکووادور 92
59 نائورو 89
60 فیجی 88
  گویان 88
61 جامائیکا 86
62 بوتسوانا 85
  مالدیو 85
63 گینه نو 84
64 بحرین 83
65 عمان 80
66 عربستان 79
  تایلند 79
67 بولیوی 78
  سورینام 78
68 نامیبیا 77
69 لسوتو 76
70 بلاروس 75
  چین 75
  قزاقستان 75
71 eSwatini 74
72 مالاوی 73
73 کنیا 72
74 اندونزی 71
  تانزانیا 71
  تونس 71
  زامبیا 71
75 گامبیا 68
76 آذربایجان 67
  اوگاندا 67
77 جزایر کیپ ورد 66
  دومینیکا 66
  فلیپین 66
78 غنا 65
  زیمبابوه 65
79 کوبا 64
  مراکش 64
80 ارمنستان 63
  قرقیزستان 63
  سیرالئون 63
81 بنین 62
  مغولستان 62
  موزامبیک 62
82 سائوتومب و پرینسیپ 61
83 رواندا 60
84 بورکینافاسو 59
  موریتانی 59
85 هند 58
  تاجیکستان 58
86 ساحل عاج 57
  گابون 57
  لزبکستان 57
87 سنگال 56
88 گینه استوایی 55
  گینه 55
  ماداگاسکار 55
  توگو 55
89 کامبودیا 54
  مالی 54
  نیجر 54
  ویتنام 54
90 بوتان 53
  چاد 53
  جزایر کومورو 53
  گینه بیسائو 53
  ترکمنستان 53
91 آفریقای مرکزی 52
92 الجزایر 51
  اردن 51
93 آنگولا 50
  بروندی 50
  مصر 50
  لائوس 50
94 کامرون 49
  هائیتی 49
  لیبریا 49
95 کنگو 48
96 جیبوتی 47
  میانمار 47
97 نیجریه 46
98 اتیوپی 44
99 سودان جنوبی 43
100 کنگو 42
  اریتره 42
  سریلانکا 42
101 بنگلادش 41
  ایران 41
102 کوزوو 40
  لبنان 40
  سودان 40
103 کره شمالی 39
104 لیبی 38
  نپال 38
105 فلسطین 37
106 سومالی 33
  یمن 33
107 پاکستان 32
108 سوریه 29
109 عراق 28
110 افغانستان 26

ارزش پاسپورت ایران 2021

همانطور که دیدی ایران در جایگاه 102 این رتبه قرار دارد و شهروندان فقط می توانند به 41 کشور بدون اخذ ویزا سفر کنند که این کشورها شامل موارد زیر هستند.

جزایر کوک، میکرونزی، نیوئه، جزایر پالائو، ساموآ، تووالو ، ارمنستان، آذربایجان ، گرجستان، لبنان، عمان، قطر، سوریه، ترکیه، دومینیکا، هائیتی، کامبوج، ماکائو، مالزی، مالدیو، نپال، سری لانکا، تیمور شرقی، بولیوی
اکوادور، ونزوئلا، جزایر کیپ ورد، جزایر کومورو، گینه بیسائو، کنیا، ماداگاسکار، موریتانی، موزامبیک، رواندا، سنگال، سیشل، سیرا لئون، سومالی، تانزانیا، توگو، اوگاندا، زیمبابوه

خواندنی ترین و جذاب ترین مقالات الفبا

لیست کشورهای جهان

مدارک لازم جهت صدور گذرنامه

توریستی ترین و زیباترین کشورهای جهان

سوالات متداول

ضعیف ترین پاسپورت های جهان متعلق به کدام کشور است؟

در حال حاضر گذرنامه های افغانستان، عراق و سوریه جز ضعیف ترین پاسپورت های جهان هستند.

کدام کشورها آزادتر هستند؟

بر اساس رتبه بندی (از 100) ، آزادترین کشورهای جهان فنلاند (100) ، نروژ (100) ، سوئد (100) ، هلند (99) ، لوکزامبورگ (98) ، اروگوئه (98) و کانادا هستند. (98) کمترین کشورهای آزاد سوریه (0) ، ترکمنستان (2) ، اریتره (2) ، سودان جنوبی (2) و کره شمالی (3) هستند.

اخذ تابعیت از کدام کشور سخت تر است؟

1. شهر واتیکان. شهر واتیکان یکی از کوچکترین کشورهای روی زمین است که فقط 450 شهروند دارد. این کشور سخت ترین سیاست های مهاجرت را دارد و این یکی از دلایل کم بودن جمعیت آن است.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()