نوشته شده توسط : admin

تفریحات دبی تنها در برجهای آسمان خراش و  مراکز خرید دبی خلاصه نمی شود. بلکه در دبی انواع جاذبه های گردشگری طبیعی هم وجود دارد که همراه با آژانس مسافرتی الفبای سفر آنها را بررسی می کنیم.

 

جاذبه های گردشگری دبی در طبیعت

 

 از نقاط دیدنی دبی در طبیعت می توان به پیاده روی، دوچرخه سواری  و کایاک سواری در کوهستان های سنگی Hatt اشاره کرد که هر کدام در نوع  خود هیجانهای زیادی دارد.

برای انجام این تفریحات در تور دبی و رفتن به محلی با آب و هوایی خنک، در خارج از شهر دبی  دامنه کوهستان حجر وجود دارد که محلی بسیار آرام دنج است که می توانید تفریحات مهیج و جذابی را امتحان کنید، جایی که در میان صخره های خاکستری و سرخ، رنگ آبی خلیج فارس مانند نگینی می درخشد. دوچرخه سواری در دل کوها و مسیرهای مشخص، کایاک سورای در آبهای حتا و تماشای مناظر زیبای این منطقه از تفریحات لذت بخش است.

 
کافی شاپ های دبی با منوهای پر بار
 
کافی شاپ های دبی با منوهای پر بار و غنی یکی از بهترین مکانها برای رفع خستگی بعد از گشت و گذار در سفر به دبی هستند. نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم با یک کیک، خوردن یک صبحانه انگلیسی کامل و مفصل، امتحان کردن طعم خاص نان تست فرانسوی با بوقلمون  بیکن در کافی شاپ های دبی در تراس یا سالنهای دل باز و شیک برای هر گردشگری لذت بخش است و به شما پشنهاد می کنیم در سفر با تور لحظه آخری دبی حتما سری به کافی شاپ های آن بزنید.
 
پارک های دبی ، عجیب و شگفت انگیز
 
پارک های دبی با کاملترین امکانات تصور نشدنی هستند که برخی از انها بسیار خاص و عجیب هستند. 
پارک موشن گیت دبی با تم هالیوود که با انواع شخصیت های کارتونی می توانید بازیها و کارتونهای هالیودی را در حیرت انگیز ترین نوع ممکن تجربه کنید. 
 
 پارک بالیود دبی یکی از این پارکهای شگفت انگیز است که بر اساس صنعت فیلم بمبئی هند بنا شده و صحنه های بالیوودیی را به نمایش گذاشته است.
ورود به دنیای اکشن فوق العاده بالیوود، کشف دنیای جدید فضای سینمایی و دهها اکتشافات اسرار آمیز از دیگر جذابیهای این پارک هست که هر توریستی را به سمت خود جذب می کند. پارک لگو لند دبی
نیز که تمام وسایل آن از لگو ساخته شده بهشتی برای کودکان است . سرگر م شدن با انواع سواریها،
ساخت روبات،ماشین،حیوان،ساختمان و هر چیز دیگری با لگو و بازدید از ماکت های سازهای معروف دنیا از دیگر عناصر متفاوت و جذاب این  پارک است . 
 
 
برای سفر به دبی  و اطلاع از بلیط ارزان دبی، تور دبی لحظه آخری، قیمت تور دبی و.. به همراه خدمات و پشتیبانی ویژه و آگاهی از قیمت تورها و سایر اطلاعات لازم با کارشناسان آژانس مسافرتی الفبای سفر در تماس باشید.


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور دبی, تور دبی 97,قیمت تور دبی, هزینه تور دبی, تور دبی پاییز 97,بلیط دبی, بلیط دبی ارزان,بلیط ارزان دبی, قیمت بلیط دبی, تور مسافرتی دبی,تور گردشگری دبی, خرید تور دبی, رزرو تور دبی, رزرو آنلاین تور دبی, خرید آنلاین تور دبی, تور دبی زمستان 97,تور دبی مهر 97 ,نرخ تور دبی,دبی تابستان 97,تور دبی تعطیلات تابستان,تور دبی آذر 97,تور دبی آبان 97,رستوران های دبی, پارک های دبی, تور ارزان دبی, تور لحظه آخری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استانبول تنها شهری در جهان است که دو قاره را به یکدیگر متصل کرده است و از طرفی اینطور به نظر میرسد که شهر استانبول به وسیله طبیعت به گونه ای طراحی شده است که پایتخت دنیا باشد. شهر استانبول توسط آب های نیلگون بوسفروس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. تنگه بوسفروس کانالی است که دریای مرمره (Sea of Marmara) را به دریای سیاه (Black Sea) متصل می کند و نقش یک مرز تاریخی بین اروپا و آسیا را ایفا می کند و با تهیه بلیط ارزان استانبول می توانید سفر خود را به این شهر تاریخی آغاز کنید. کشور ترکیه جمعیتی بالغ بر 80 میلیون نفر را دارا است که 15 میلیون نفر این جمعیت در شهر استانبول زندگی می کنند. استانبول دارای چندین و چند فروشگاه، مسجد، موزه، رستوران، بازار و کافه می باشد.

1 - مسجد آبی

این مسجد به دلیل رنگ آبی خود توسط بازدید کنندگان به اسم مسجد آبی شناخته می شود اما در واقع اسم اصلی این مسجد "مسجد سلطان احمد" است که در سال 1616 به دستور سلطان احمد ساخته شده است. امروزه هنوز از این مسجد استفاده می شود به این صورت که روزانه 5 بار داخل این مسجد نماز خوانده می شود و در مدت زمانی که نماز خوانده می شود درهای این مسجد بسته است اما در زمان های دیگر درهای این مسجد به روی عموم باز است. ورود به این مسجد کاملا رایگان است پس کفش های خود را در بیاورید و به داخل این مسجد بروید.

 

 

2 - ایا صوفیه

در سال 325 امپراطور کنستانتین یک کلیسا بازیلیکا (کلیسا مهم و بزرگ) در این منطقه ساخت اما دو مرتبه این کلیسا سوزانده شد تا اینکه در سال 537 امپراطور ژوستین یکم دستور بازسازی ایا صوفیه را برای بار سوم داد که نتیجه اش تا کنون باقی مانده است. در سال 1453 زمانی که قسطنطنیه با رهبری محمت فاتح به دست ترک ها افتاد ایا صوفیه به مسجد امپراطوری تغییر پیدا کرد و در سال 1936 آتاترک ایا صوفیه را به موزه تبدیل کرد.  امروزه ایاصوفیه به یکی از برجسته ترین نقاط دیدنی استانبول تبدیل شده است.

 

3 - کاخ توپکاپی

برای چهارصد سال کاخ باشکوه توپکاپی محل اقامت سلطان های عثمانی و 1000 کنیز حرمسرا بوده است. سلطان محمت فاتح ساخت این کاخ را در سال 1462 شروع کرد. بعد از سلطان محمت؛ هر سلطانی که به قدرت میرسید قسمت جدیدی به کاخ اضافه می کردند و در طی سال ها مساجد، کتابخانه ها، آشپزخانه ها، اسطبل ها، مدارس و سربازخانه های بسیاری به کاخ اضافه گردید تا اینکه این کاخ تبدیل به مینیاتوری از شهر استانبول شد.

 

4 - بازار بزرگ و بازار ادویه جات

بازار بزرگ استانبول بیش از چهار هزار غرفه در 66 خیابان مارپیچ به اضافه رستوران ها، مساجد و یک حمام ترکی به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده جهان شناخته می شود. گذراندن یک بعد از ظهر در بازار بزرگ استانبول شور و حال خاص خود را دارد، تماشای فرش های زیبا، محصولات سرامیکی، جواهرات، روسری ها و میل کردن راحت الحلقوم ترکی به همراه چای سیب تجربه ای تکرار نشدنی را برای شما پدید می آورد.بازار ادویه جات استانبول در سال 1664 به عنوان قسمتی از مجتمع جدید مسجد امینونو ساخته شد. اگر به دمنوش، ادویه، آجیل، میوه خشک شده، چای، روغن و عسل احتیاج پیدا کردید حتما به این بازار مراجعه کنید.

 

5 - کاخ دولما باغچه

کاخ دولما باغچه (Dolmabache) به قدری زیبا و عظیم است که در زمان بازدید از آن گویی به کشور دیگری سفر کرده اید! این کاخ دارای سبک معماری باروک و نئوکلاسیک است و به قدری زیبا ساخته شده است که قابل قیاس با کاخ ورسای اروپا می باشد. این کاخ به دستور سلطان عبدالمجید یکم در سال 1843-56 بعد از اینکه از کاخ توپکاپی نقل مکان کردند ساخته شد و هزینه ساخت این کاخ برابر است با یک بیلیون پوند در زمان حال! در سال 1924 آتاترک، بنیانگذار و اولین رئیس جمهور جمهوری ترکیه کاخ دولما باغچه را تبدیل به محل اقامت دولتمردان کرد. در اتاق همایش ها این کاخ لوستر باشکو کریستالی با وزن 4.5 تن می باشد قرار دارد که این لوستر هدیه ای بوده است از طرف ملکه ویکتوریا. تمام ساعت های کاخ دولما باغچه بر روی ساعت 9:05 صبح، برای یادبود مرگ مصطفی کمال آتاتورک تنظیم شده اند.

 

6 – موزه معصومیت

در سال 2008 اورهان پاموک نویسنده ترک زبان که برنده نوبل ادبیات شده است یک رمان فوق العاده منتشر کرد به نام "موزه معصومیت" و این رمان داستانی درمورد عشقی است که بین کمال (Kemal) ثروتمند و قوم و خویش دور خود فصو (Füsun) اتفاق می افتد. پاموک در چندین سال اشیایی را جمع آوری کرده بود و در سال 2012 یک موزه نسبتا بزرگ که دارای چهار طبقه است که تمرکز این موزه بر روی خاطرات، دلتنگی و عشق گمشده می باشد.

 

7 – قایق سواری در بوسفروس

تنگه بوسفروس یکی از شلوغ ترین راه های آبی در جهان است  و بهترین محل برای تماشای مناره ها، برج ها و آسمان خراش ها بر روی آب است. سوار یک کشتی محلی در امینونو (Eminönü) شوید و یک کشتی سواری بیست دقیقه ای هیجان انگیز را تجربه کنید.

 

 

8- برج دوشیزه و جزیره شاهزاده

کیز کولسی (Kiz Kulesi) و یا برج دوشیزه (Maiden’s Tower) 200 متر با اوسکودار (Üsküdar) در قسمت آسیایی بوسفروس قرار دارد که این مسیر با کشتی در زمان کوتاهی میسر است. این برج در جزیره کوچکی قرار گرفته است که اولین بار در سال 410 قبل از میلاد مسیح زمانی که فرمانده آکیبیادس یونانی (Alcibiades) برجی برای کنترل عبور و مرور کشتی ها ساخته بود. بر اساس افسانه ها؛  یک امپراطوری دختری داشته است که بی نهایت عاشق او بوده است اما پیشگویی در باره دختر او اینگونه پیشگویی می کند که وی در تولد هجده سالگیش توسط ماری خواهد مرد. امپراطور دخترش را در جایی دور از هرگونه ماری در یک برج داخل یک جزیره می برد. در روز تولد هجده سالگی دختر، امپراطور برای جشن گرفتن دور شدن طلسم یک سبد میوه برای خترش تهیه کرد اما مار داخل سبد بود و دخترک را نیش زد و او در دستان پدرش مرد. جزیره دلربا شاهزاده زنجیره ای از 9 جزیره کوچکتر در دریای مرمره است.هیچ وسیله دارای موتور مانند خودرو و موتور سیکلت اجازه ورود به این جزیره را ندارند و این آرامش به همراه جنگل های کاج، ساحل های خلوت و خانه های تابستانه چوبی عثمانی ها نوید یک سفر سراسر آرام را می دهند.

 

 

برای دریاف اطلاعات بیشتر در مورد تور لحظه آخری استانبول به وبسایت www.alefbatour.com  مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , بلیط استانبول ارزان , بلیط ارزان استانبول , تور استانبول با قطار , تور زمینی استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور مسافرتی استانبول , تور گردشگری استانبول , هزینه تور استانبول , خرید تور استانبول , رزرو تور استانبول , رزرو آنلاین تور استانبول , خرید آنلاین تور استانبول , نرخ تور استانبول , تور استانبول پاییز 97 , تور استانبول مهر 97 , تور استانبول آبان 97 , تور استانبول آذر 97 , تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

جذابیتهای گردشگری کشور تایلند مانند معابد باستانی، مراکز خرید متنوع، غذاهای رنگارنگ، طبیعت خیره کننده، سواحل ماسه ای و صدها جای دیدنی دیگر، انتخاب این کشور را به عنوان مقصد گردشگری در قاره پهناور آسیا در الویت قرار می دهد. همراه با آژانس مسافرتی الفبای سفر با برخی از دیدنی های این کشور آشنا شوید.

معابد تاریخی با معماری خارق العاده

در شهرهای مختلف این کشور، معابد مختلف بودایی و مجسمه های کوچک و بزرگ وجود دارد که شکل، سبک و معماری  خیره کننده ای دارند. یکی از این آثار تاریخی، خانه مقدس حقیقت در شهر پاتایا است که بر پایه ایده کهن تایلندی بنا شده و وجود مجسمه های چوبی کنده کاری شده و معماری به سبک باورهای هند و بودا ابهت و جذابیت خاصی به آن بخشیده است.


معبد وات سوتات در پایتخت تایلند، شهر بانکوک با معماری باشکوه، مجسمه های طلایی و برنز بودا، نقاشی های دیواری شگفت انگیز، معماری و طراحی سقف خاص و بی نظیر آن از دیگر دلایلی است که تماشای آن را نباید در تور لحظه آخری تایلند از دست داد.

یکی دیگر از معابد شاهکار تایلند، معبد وات چالونگ در شهر پوکت است، نقاشی های حماسی فوق العاده بر دیوارها و سقف این معبد، وجود 36 مجسمه بودا و تندیس هایی از جنس طلا از بودای مقدس در معبد چالونگ چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. این معابد باستانی تنهای بخشی از آثار دیدنی و پر قدمت تایلند است که گردشگران زیادی را مجذوب خود می کند.

طبیعت بهشتی و رویایی

زیبایی و سر سبزی طبیعت و چشم انداز کشور تایلند از شهرت زیادی بر خوردار است.خلیج فانگ نا پوکت یکی از مکانهای بی نهایت زیبا است که هر گردشگری شگفتیهای آن را از یاد نخواهد برد. آبهای زلال زمردین که وجود صخرهای آهکی در میان آبها جلوه آن را دو چندان کرده، غارهای اسرار آمیز،سواحل ماسه ای نرم کوچک و حیرت انگیز و دیدنیهای بی شمار دیگر، نام این خلیج را در کتاب گینس به ثبت رسانده است.

 باغ گرمسیری نونگ نوچ در شهر پاتایا با بخشهای مختلف مانند باغ فرانسوی، باغ بونسای، باغ گیلاس باغ رز ایتالیایی و حدود 650 نوع گل ارکیده رنگارنگ و استشمام عطر و بوی مدهوش کننده این گلها از دیگر نقاط دیدنی تایلند هستند که تمامی توریستها، زیبایهای آن را از یاد نخواهند برد.

 

 باغ گل رز بانکوک با بیش از ۲۰۰ نوع گل از جمله کوکب، میخک و نیلوفر و...  یکی از کم نظیرترین جاهای دیدنی در تایلند است. در کنار این گلهای رنگارنگ و زیبا دریاچه نیز وجود دارد که جلوه تماشایی به آن بخشیده است.

مراسم های تایلندی مانند رقص سنتی تایلندی، مراسم عروسی، نمایش فیل ها، شمشیربازی نیز در این محل برگزار می شود و یک روز شاد و پر جنب جوش را در سفر به تایلند شما می سازد.

برای سفر به تایلند و ساختن لحظات خوش و به یاد ماندی و اطلاع از تور تایلند لحظه آخری، قیمت تور تایلند، بلیط ارزان پوکت و سایر اطلاعات لازم با کارشناسان آژانس مسافرتی الفبای سفر در ارتباط باشید.



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تور تایلند پاییز 97,تور پاییزی تایلند,تور های پاییزی تایلند,تورهای پاییزی تایلند,تور تایلند پاییز 97,تور تایلند پاییز 97,تور تایلند پاییز,قیمت تور پاییزی تایلند,نرخ تورهای پاییزی تایلند,قیمت تورهای پاییزی تایلند,قیمت تور تایلند پاییز 97,قیمت تور تایلند پاییز,هزینه تور تایلند پاییز,پکیج پیشنهادی تایلند پاییز 97,تور تایلند خرداد 97,مرداد 97, تیر 97تور تایلند پاییز 97 ,تور تایلند مهر 97 ,تور تایلند آبان 97 ,تور تایلند آذر 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کوش آداسی شهر بندری در کشور ترکیه، با تفریحات ساحلی و آبی برای هر گردشگری جذابیت خاص خود را دارد. خرید در کوش آداسی بسیار ارزان و به صرفه است و در سفر با تور کوش آداسی، علاوه بر سرگرمیهای مختلف و خرید کردن، از جاذبه های تاریخی هم می توانید دیدن کنید. همراه با آژانس مسافرتی الفبای سفر با برخی از این تفریحات جذاب و جاهای دیدنی کوش آدسی مطلع شوید.

 

گردشگری در قلب طبیعت کوش آداسی

جاذبه های طبیعی کوش آداسی تنوع زیادی دارد. برای گردش و لذت بردن و استشمام هوای دلپذیر این شهر ترکیه، گزینه های مختلفی برای شما وجود دارد. برای ماجراجویان جیپ سافاری را پیشنهاد می کنیم.تصور کنید در طبیعت این شهر در حالی که با این جیپ از پستی ها و بلندیها عبور می کنید،

از تماشای مناظر سر سبر لذت می برید. تماشای روستاهای و جادهای اطراف و آشنایی با نحو زندگی سنتی مردم این منطقه،دیدن درختان سر به فلک کشیده و رود ههای روان بسیار جذاب است، همچنین می توانید در این فضای دل انگیز به صرف غذا بپردازید و دوربینتان را آماده کرده و تصاویری از طبیعت زیبا ثبت کنید.

اسب سواری در کوش آداسی یک گزینه عالی برای علاقه مندان به این ورزش است. عبور با اسب در جادههای کوهستانی پر پیچ و خم به همراه راهنما، اسب دوانی در حاشیه ساحل یا چهار نعل تاختن در اطراف دریای بی کران بسیار مهیج است، حتی می توانید پس از اسب سواری در دریا شنا کنید و یک نوشیدنی خنک نوشیده و آفتاب بگیرید.

 

جاذبه های تاریخی کوش آداشی باشکوه و خیره کننده

جاذبه های تاریخی کوش آداسی از معماری بسیار خلاق و استادانه بر خوردار است. یکی از این نقاط دیدنی کوش آداسی، خانه ویرجین مار با فضای افسانه ای است.جایی که مریم مقدس آخرین روزهای زندگیش را در آنجا سپری کرده بود. محلی دنج و آرام، ساخته شده از سنگ که نشانگر معماری رومی می باشد.

خانه ای  که شبیه به کلیسا بوده و دارای منبع آبی است که دارای خاصیت درمانی بوده که از اسرار آمیز بوده این مکان به شمار می رود.

 از دیگر آثار تاریخی کوش آداسی؛ مسجد عیسی بیگ از شاهکارهای معماری دوران سلجوقیان است که دارای معماری متفاوت و منحصر به فردی است. این بنا به شکل نامتقارن ساخته شده و این سبک معماری برخلاف سبک معماری سنتی می باشد. این مسجد حیرت انگیز دارای یک کتیبه سنگ نوشته پر قدمت، گنبدهای با کاشی کاری فیروزه ای رنگ، لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق است که هر کدام در نوبه خود به زیبایی این مکان مقدس افزوده است.

 

برای سفر به کوش آداسی فرصت را از دست ندهید. برای اطلاع از قیمت تور کوش آداسی، تور لحظه آخری کوش آداسی و یا نحوی خرید بلیط ارزان کوش آداسی با کارشناسان با تجربه آژانس مسافرتی الفبای سفر در ارتباط باشید و سفری بی دغدغه را آغاز کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی, تور ارزان کوش آداسی, تور کوش آداسی 97, قیمت تور کوش آداسی, هزینه تور کوش آداسی, تور کوش آداسی تابستان 97, بلیط کوش آداسی, بلیط کوش آداسی ارزان, بلیط کوش آداسی, قیمت بلیط کوش آداسی, تور مسافرتی کوش آداسی, تور گردشگری کوش آداسی, خرید تور کوش آداسی, رزرو تور کوش آداسی, رزرو آنلاین کوش آداسی, خرید آنلاین تور کوش آداسی, تور کوش آداسی پاییز 97 ,تور کوش آداسی تابستان 97, تور کوش آداسی اسفند 97, نرخ تور کوش آداسی, تور کوش آداسی تعطیلات تابستان, تور ارزان کوش آداسی, تور کوش آداسی مهر 97, تور کوش آداسی آبان 97, تور کوش آداسی آذر 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شهر سنت پترزبورگ روسیه دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که اگر بخواهید از تمام آنها بازدید کنید حداقل به 24 روز احتیاج خواهید داشت نه 24 ساعت! اما فقط با یک روز اقامت در شهر سنت پترز بورگ متقاعد خواهید شد که چرا شهر سنت پترزبورگ طرفداران زیادی دارد. فقط برخی از مواردی که در ادامه ذکر می شوند می توانند روز شما را بسازند و مطمئنا قبل از اینکه سفرتان به سنت پترزبورگ تمام بشود برنامه ریزی خود برای سفری دوباره به سنت پترزبورگ را شروع خواهید کرد.

پیاده روی در شهر سنت پترزبورگ

زمانی که در هتل مستقر شدید و چمدان های خود را باز کردید خود را سریعا آماده یک پیاده روی در داخل شهر نمایید. خیابان اصلی شهر Nevsky Prospekt نام دارد که اسم این خیابان از نام شاهزاده روسی الکساندر نوسکی (Alexander Nevsky) گرفته شده است و این اسم در سال 1835 توسط نیکولای گوگول جاودانه شد.

 

 

بازدید از کلیساهای جامع

برای لذت بردن از نقاط دیدنی روسیه در شهر سنت پترزبورگ اول به سمت کلیساهای تاریخی این شهر بروید. کلیسا بسیار زیبا و شکوهمند "ناجی در خون" در امتداد کانال Griboyedov ساخته شده است و به عنوان یاد بودی برای تزار آزادیخواه الکساندر دوم، در محلی که به شدت مجروح شده بوده است ساخته شد. برخلاف سایر کلیساها، این کلیسا با سبک قرون وسطی ساخته شده است، مانند کلیسا جامع سنت باسیل در مسکو و ساخت این کلیسا در سال 1907 به پایان رسید.  داخل این کلیسا شاهکاری ساخته شد با استفاده از موزاییک است و همینطور دیوارها و سقف با مناظر طبیعی بکر مزین شده اند.

 

کلیسای بعدی کلیسای جامع سنت آیزاک می باشد که با احتساب گنبد طلایی آن، ارتفاعی در حدود 100 متر دارد و به همین دلیل یکی از برجسته ترین مکان های دیدنی روسیه به حساب می آید. ساخت کلیسا جامع سنت آیزاک در سال 1858 بعد از گذشت 40 سال به پایان رسید. این کلیسای عظیم سرزمین شگفت انگیزی از سنگ های رنگی و دارای تزئیناتی هنرمندانه می باشد.

 

به تماشای مناظر آبی شهر سنت پترزبورگ بروید

آب مانند جریان خونی در قلب شهر سنت پترزبورگ جریان دارد و در محل استراتژیکی در دریای بالتیک قرار گرفته است که بندر این شهر یکی از شلوغ ترین بنادر جهان است. از داخل شهر سنت پترزبورگ بیش از 80 رودخانه و کانال عبور می کنند.  رودخانه عریض نوا (Neva River) شاه راه اصلی شهر سنت پترزبورگ است و اگر در امتداد حاشیه این رودخانه حرکت کنید از شاهکارهای معماری که دارای جزئیات خیره کننده می باشند می توانید دیدن کنید. از ماه May  تا ماه September (خرداد الی شهریور) زمانی که آب و هوا گرم می باشد به تورهای گردشگری با قایق بروید که در اطراف رودخانه نوا و کانال های بزرگ مستقر می باشند بروید.

 

به موزه بروید

شهر سنت پترزبورگ خانه ای برای بهترین هنرها و موزه های قدیمی است و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از همه آنها در یک روز بازدید کنید اما اگر بلیط ارزان سنت پترزبورگ را تهیه کرده اید و قصد سفری کوتاه مدت به این شهر دارید راه راحتتری هم وجود دارد که بتوانید از تمام آنها در یک روز بازدید کنید و آن بازدید از موزه هرمیتاژ (Hermitage Museum) می باشد. این موزه بزرگ توسط کاترین کبیر (Catherine The Greate) در سال 1764 تاسیس شد.موزه هرمیتاژ دارای بیش ازسه میلیون اثر فرهنگی و هنری می باشد، نقاشی هایی از رامبرانت، ونگوگ، پیتر پل روبنس و پیکاسو، مجسمه هایی از میکلانژ، گالری هایی از ادوات جنگی قدیمی و ....

 

 

سیاحتی در قسمتی از تاریخ داشته باشید

علاقمندان به تاریخ به هیچ عنوان نباید قلعه نظامی پیتر و پاول (Peter and Paul Fortress) اولین ققلعه نظامی شهر را از دست بدهند. این قلعه در سال 1703 در جزیره Hare در رودخانه نوا (Neva River) توسط پیتر کبیر ساخته شده است. این قلعه هیچ وقت نتوانست وظیفه خود را به عنوان قلعه دفاعی انجام دهد اما در عوض به زندانی برای شخصیت های سیاسی همچنین محلی برای انجام آزمایش های موشکی تبدیل شده است.

 

به تماشای بهترین باله ها بروید

شهر سنت پترزبورگ تاریخ وشهرت زیادی در موسیقی دنیا و رقص مخصوصا باله کلاسیک دارد. در سال 1892 برای نخستین بار باله فندوق شکن (The Nutcracker) توسط پیوتر ایلیچ چایکوفسکی سالن تئاتر مارینسکی به نمایش درآمد. تالار مارینسکی هنوز هم برای باله و اپرا نامش می درخشد. Mikhail Baryshnikov حرفه خود را از این تالار شروع کرد و همینطور Anna Pavlova و Yaslav Nijinsky. یکی دیگر از تئاترهای مشهور به همراه ریشه و تاریخی طولانی تئاتر میخائیلوفسکی (The Mikhailovsky) است که در سال 1833 توسط تزار نیکولاس ساخته شد.

 

برای اطلاع از تور لحظه آخری روسیه به وبسایت www.alefbatour.com مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: تور روسیه , تور روسیه 97 , قیمت تور روسیه , هزینه تور روسیه , تور روسیه تابستان 97 , بلیط روسیه , بلیط روسیه ارزان , بلیط روسیه مسکو, قیمت بلیط مسکو , تور مسافرتی مسکو , تور گردشگری مسکو , خرید تور سنت پیترزبورگ , رزرو تور سنت پیترزبورگ , رزرو آنلاین تور سنت پیترزبورگ , خرید آنلاین تور سنت پیترزبورگ , تور سنت پیترزبورگ تابستان 97 , تور سنت پیترزبورگ تابستان 97 , نرخ تور سنت پیترزبورگ , مسکو تابستان 97 , تور مسکو تعطیلات عید و سال نو, تور سنت پیترزبورگ , تور ارزان سنت پیترزبورگ , تور سنت پیترزبورگ ارزان ,تور سنت پیترزبورگ , بلیط سنت پیترزبورگ , تور ارزان سنت پیترزبورگ , قیمت بلیط سنت پیترزبورگ , بلیط سنت پیترزبورگ,تور روسیه شهریور 97,مرداد 97, تیر 97, تور روسیه پاییز 97, تور روسیه مهر 97, تور روسیه آبان 97, تور روسیه آذر 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اطلاعات و راهنمایی برای سفر به مسکو در فصل تابستان

 تابستان فصل ویژه ای در روسیه است و به دلایل مشخص محبوبترین فصل برای مسافرت به کشور روسیه است، آب و هوای گرم، سفر به روسیه را دلپذیرتر می کند، جاذبه های گردشگری روسیه که در فصول سرد تعطیل و یا مدت زمان کمتری میزبان توریست ها می باشند در فصل تابستان مدت زمان خدمات آنها به حالت نرمال باز میگردد و همچنین تهیه لوازم مورد نیاز و بستن چمدان بسیار راحتتر است!

 

آب و هوا مسکو در تابستان

روسیه دارای تابستان های گرمی است اما شهرهایی مانند مسکو قابلیت داشتن آب و هوای بسیار گرمتر از سایر نقاط روسیه را دارند، جالب است بدانید که در فصل تابستان احتمال رعد و برق هم وجود دارد! پس بهتر است برای اطمینان بیشتر چتر نیز به همراه خود ببرید.زمانی که شما از جاذبه ها دیدن می کنید و یا به گشت و گذار می پردازید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید به دلیل اینکه اگر در اوایل سفر آفتاب زده بشوید مطمئنا از سفر خود به روسیه کمتر لذت خواهید برد.

 

چه چیزهایی را با خود ببریم؟

اول از همه، از اینکه لباس مناسب تابستان سبک و خنک به همراه خود به مسکو می برید مطمئن شوید اما این را باید بدانید که کلیساهای ارتدوکسی از پذیرش افرادی که لباس کوتاه به تن داشته باشند خودداری می کنند.

به احتمال زیاد شما در سفر خود به مسکو بسیار زیاد پیاده روی خواهید نمود پس به یاد داشته باشید که کفش هایی راحت با خود ببرید و اگر ندارید حتما برای خود تهیه کنید. از دیگر ملزومات سفر تابستانه به مسکو به همراه داشتن چتر برای باران های شدید احتمالی می باشد و به همراه داشتن عینک دودی و کوله پشتی هم خالی از لطف نیست و مطمئن باشید که جیب کوله در دسترس باشد تا بتوانید در زمان دلخواه دوربین خود را از داخل کوله در بیاورید و همچنین اگر تصمیم دارید که تا شب به گشت و گذار بپردازید بارانی و یا ژاکت به همراه خود داشته باشد.

  

راهنمایی هایی برای سفر به مسکو در تابستان

بهتر است از 3 الی 6 ماه قبل از سفر خود به مسکو برای سفر خود برنامه ریزی کنید، پاسپورت معتبر و ویزا روسیه، برگه واکسیناسیون هپاتیت که دکتر شما در نامه ای باید سلامت شما را قید کند.

به دلیل اینکه ماه های June, July, August (ماه های تابستان) زمان های مناسبی برای سفر به مسکو می باشند حتما در زمانی زودتر از سفر خود بلیط ارزان مسکو را تهیه و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید اما اگر تا به حال در شهر مسکو نبوده اید بهتر است که با تور لحظه آخری روسیه  به مسکو سفر کنید چرا که نقاط دیدنی روسیه را به شما معرفی خواهند کرد و حتما لیستی از دیدنی های شهر مسکو از جمله موزه های شهر مسکو که بازدید از آنها را نمی خواهید از دست بدهید تهیه کنید.

اگر برنامه ریزی های شما زمان کافی در اختیارتان قرار داد حتما به سفرهای یک روزه به حومه شهر مسکو بروید و با سبک زندگی روسی در خارج از شهر آشنا بشوید.

 

از رویدادهای فصل تابستان روسیه مطلع باشید:

-          ایوان کوپالا (Ivan Kupala): هفتمین روز ماه جولای که تعطیل رسمی است به طور رسمی به عنوان شروع تابستان شناخته می شود اما این روز، روز "آب پاشی" نیز می باشد که کودکان با سطل های پر از آب به دنبال یکدیگر می دوند.

-          خرید میوه و سبزیجات تازه از صاحبان باغ که محصولات خود را با قیمتی ارزانتر در کنار جاده ها می فروشند. این محصولات نه تنها تازه بلکه خیلی خوشمزه می باشند.

 

اهالی روسیه چگونه از تابستان لذت می برند

سیستم های تهویه مطبوع در اقامتگاه ها و هتل ها زیاد رایج نیستند. مردم روسیه برای فرار از گرمای خورشید به فضاهای سبز میروند و کواس (Kvas) می نوشند و اهالی روسیه که توانایی خروج از شهر را دارند به ویلا و کلبه های خود در خارج از شهر می روند. برخی از اهالیه روسیه کلبه ها را برای دور ماندن از گرما و سروصدای شهری و لذت بردن از مناظر طبیعی انتخاب می کنند.

برای اطلاع از قیمت تور و بلیط هوا پیما به مسکو به آدرس www.alefbatour.com مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: تور روسیه – تور روسیه 97 – قیمت تور روسیه – هزینه تور روسیه – تور روسیه تابستان 97 – بلیط روسیه – بلیط روسیه ارزان – بلیط روسیه مسکو– قیمت بلیط مسکو – تور مسافرتی مسکو – تور گردشگری مسکو – خرید تور سنت پیترزبورگ – رزرو تور سنت پیترزبورگ – رزرو آنلاین تور سنت پیترزبورگ – خرید آنلاین تور سنت پیترزبورگ – تور سنت پیترزبورگ تابستان 97 – تور سنت پیترزبورگ تابستان 97 – نرخ تور سنت پیترزبورگ – مسکو تابستان 97 – تور مسکو تعطیلات عید و سال نو- تور سنت پیترزبورگ – تور ارزان سنت پیترزبورگ – تور سنت پیترزبورگ ارزان –تور سنت پیترزبورگ – بلیط سنت پیترزبورگ – تور ارزان سنت پیترزبورگ – قیمت بلیط سنت پیترزبورگ – بلیط سنت پیترزبورگ–تور روسیه شهریور 97-مرداد 97- تیر 97- تور روسیه پاییز 97- تور روسیه مهر 97- تور روسیه آبان 97- تور روسیه آذر 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

از مساجد مقدس و تاریخی گرفته تا قدم زدن در خیابانهای پر جنب و جوش، ساعتی در دامن طبیعت سپری کردن و یا شنا کردن در دریا و ساعتی ریلکس کردن، همه و همه در کنار هم سفر به یاد ماندنی از سفر با تور استانبول برای شما ثبت می کند. اما به شما این مژده را می دهیم که تفریحات جذاب دیگری نیز در انتظار شما است. با همراه آژانس مسافرتی الفبای سفر با این جذابیتهای سفر آشنا شوید.

 

مراکز خرید استانبول و خرید لذت بخش

 

در میان مراکز خرید استانبول، بازار بزرگ استانبول از محبویت زیادی بر خوردار است. با وجود تعداد مغازهای گوناگون و کالاهای مختلف، نیاز هر فرد با هر سلیقه ای را بر طرف می کند. به غیر از بازار بزرگ استانبول که از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب می شود، مرکز خرید استانبول فروم علاوه بر خرید کردن ، تفریحات و سرگرمیهای متنوع مانند سینمای آی مکس،سالن بولینگ، اسکی روی یخ،برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره های مختلف و حتی اکواریم در این محل وجود دارد که برای شما یک روز پر از شادی را می سازد.

 

مرکز خرید اکمرکز استانبول با وجود حدود 250 مغازه پوشاک، محصولات الکترونیکی، لوازم التحریر، ورزشی، عطر، لوازم آرایش و.. مکان مناسب دیگری برای خرید انواع کالاهای مورد نیاز شما حتی سوغات نیز می باشد.

 

ممکن است برخی از شما به دنبال بازارهای سنتی و قدیمی باشید تا کمی با فرهنگ مردم این کشور آشنا شوید.بازارچه های سنتی  در استانبول وجود دارد که در آنجا می توانید غذاهای محلی که از مواد غذایی تازه تهیه و طبخ را نیز امتحان کنید و در میان این بازارچه ها از دستفروشها خرید کنید و حتی برای خرید کمی چانه بزنید.

 

تماشای مناظر زیبای استانبول

 

یکی از جاهای دیدنی استانبول که به دلیل مناظر زیبا و فوق العاده نباید از دست بدهید، منطقه ببک است.محله ببک در تنگه بسفر قرار دارد که جایی سرسبز و لوکس است که از محیط دل پذیر و بسیار زیبایی برخوردار است. برای گردشگرانی که از این منطقه بازدید می کنند تماشای چشم انداز بی نظیر تنگه بسفر و خوردن یک غذای مفصل و لذیذ در رستونهای اطراف آن تجربه دل انگیزی است. مناظر زیبایی که چشم از دیدن آنها خسته نمی شود و  حتی در شب نیز در میان تاریکی و نور مهتاب جلوه باشکوه و جذابی دارد.

 

پارک سلطان احمد استانبول که پارک شناخته شده ای در میان گردشگران نیست بین مسجد آبی و مسجد ایا صوفیه قرار دارد و امکان دیدن این دو بنای تاریخی کهن از این پارک برای شما فراهم می کند، به ویژه در شب همراه با روشنایی نورهای مختلف این دو مسجد و فواره رنگارنگی که در وسط پارک قرار دارد، جلوه زیباتری به پارک سلطان احمد بخشیده است.

در قسمت شمالی پارک نیز می توانید یک ستون سفید مرمری بلند که از دوران حکومت بیزانس به جای مانده مشاهده کنید است و در فاصله کمی از این پارک، میدان هیپودروم که با اسم میدان سلطان احمد شهرت دارد یک اثر تاریخی دیگر از فرمانروایی  بیزانس است قرار دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

 

اکنون برای یک سفر پر از ماجرا و خاطرات خوش آماده اید؟؟؟ اگر به دنبال جایی برای رزرو بلیط هواپیما استانبول، یا آگاهی از قیمت تور استانبول تابستان 97 و یا تور لحظه آخری استانبول هستید، آژانس مسافرتی الفبای با کارکنان با تجربه و حرفه ای خود برای خدمت گذاری و محیا کردن یک سفر بی دغدغه پذیرای شما عزیزان است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,بلیط هواپیما به استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این موضوع شکی نیست که با سفر به شبه جزیره بدروم ترکیه از زیبا ترین مناطق کشور ترکیه دیدار خواهید کرد. اغلب اوقات در بروشورهای مسافرتی عکس هایی از خانه های حبه قندی (خانه های سفید رنگ) در کناره دریای اژه و رو به رو جزیره کوس یا خیوس (Kos) یونان قرار گرفته است و همینطور مرکز شهر توسط روستاهای ساحلی احاطه شده است. شبه جزیره بدروم شهرت بسیار زیادی در زمینه کشتیرانی و قایقرانی دارد به همین دلیل شخصیت های مشهور ترکی و بین المللی برای تفریح و استراحت به بدروم سفر می کنند پس اگر شما هم نیازمند استراحت و آرامش هستید می توانید با تور بدروم  آژانس هواپیمایی الفبای سفر،سفر خود به این شبه جزیره آغاز کنید.

اطلاعات لازم برای سفر به شبه جزیره بدروم ترکیه

اگر تصمیم دارید از قسمت دیگری در ترکیه به بدروم سفر کنید هزینه اتوبوس های ترمینال بسیار ارزان و راحت است همچنین پایان مسیر اتوبوس ها در مرکز شهر بدروم ایستگاه اوتوگار (Otogar) است. اگر علاقه ای به سفرهای زمینی ندارید، بدروم دارای فرودگاه داخلی و بین المللی نیز می باشد. جالب است بدانید که بیشتر جاذبه های گردشگری بدروم به فرودگاه نزدیک می باشند و این یکی از دلایلی است که شبه جزیره بدروم بسیار معروف است.

تفریحاتی که می توانید در بدروم انجام دهید

برخلاف باورهای عمومی تفریحات در شبه جزیره بدروم فقط ساحل های زیبا و زندگی شبانه آن نیست. هر شهری در شبه جزیره بدروم دارای جاذبه های گردشگری متفاوت و حال و هوای خاص خود را دارا می باشند و همین باعث می شود که تعداد بیشماری تجربه بتوانید بدست آورید.

سواحل بدروم

برای خیلی از افراد سواحل نماد تعطیلات می باشند و بدون شن و آفتاب تعطیلات کامل نمی شود و این اولین تفریحی است که می توانید در بدروم از آن لذت ببرید. ده ها ساحل که با خطوط موجی شکلی از یکدیگر جدا شده اند و مملو از افرادی است که به دنبال استراحت کردن زیر نور خورشید دریای اژه می گردند. تقریبا تمام سواحل در شبه جزیره بدروم متفاوت از یکدیگر می باشند و دارای بیش از 60 ساحل با پرچم آبی می باشند. خوشگذرانی در مهمانی هایی که در سواحل برگذار می شود و یا پیدا کردن منطقه ای خلوت و مطالعه به شما بستگی دارد.

کشتیرانی در بدروم

تصور کنید که شما در بین یک جزیره بزرگ و یک جزیره کوچک در دریای اژه سوار بر کشتی می باشید و به صدای موسیقی امواج آب گوش میدهید.  یکی از وسوسه برانگیزترین و خاصترین تفریحاتی که می توانید در بدروم انجام دهید کشتیرانی در خلیج گوکووا (Gokova) و جزایر اژه می باشد. شما می توانید کشتی و قایق های تفریحی را به همراه خدمه و یا بدون خدمه در باشگاه های قایقرانی، آژانس های مسافرتی و یا جوامعی مانند انجمن دریایی (Marine Association) به شما کمک خواهند کرد تا چیزی که به دنبالش هستید را بدست آورید.

غواصی در بدروم

 

مناظر زیبا و دریای اژه در این منطقه خاص، شگفتی های جذابی به وجود آورده اند از همین روی دیدنی های بسیاری در اعماق و تاریکی های آب ها وجود دارند که برای بسیاری هنوز ناشناخته می باشند. بقایای کشتی های غرق شده، غارها، تپه های دریایی و لاشه هواپیماهای سقوط کرده و بیش از بیست نقطه برای شیرجه زدن در اطراف شبه جزیره توجه بسیاری افرادی که اهل غواصی هستند را به خود جلب کرده است.

تورهای روزانه قایق سواری

تورهای روزانه قایقرانی فشرده و مقرون به صرفه هستند و مسیر طولانی ای که خیلی از بندر دور باشند نمی روند و این تورها علاوه بر سایر تفریحات بدروم معروف می باشند. از ماه May  تا ماه September (اردیبهشت ماه الی مهرماه) در حدود 15 تعاونی در شبه جزیره بدروم وارد رقابت سختی برای جذب گردشگران بیشتر می شوند. البته که برنامه خاصی وجود ندارد اما معمولا تورهای قایقرانی از ساعت 10 صبح از قسمت شرقی قلعه بدروم و یا بندر قدیمی شروع می شوند و تا ساعت 5 بعد از ظهر به همان محل بازمیگردند.

تاریخ بدروم

بدون شک طرفداران تاریخ سرگرمی های بسیاری در شبه جزیره بدروم پیدا خواهند کرد. پیشینه تاریخی بدروم به عصر برنز یا عصر مفرغ باز می گردد؛ شهری که ملت های مختلفی برای آن با یکدیگر جنگیدند. تاریخ بدروم با داستان های جالب و جذابی از تمدن ها و ملیت های قدرتمندی مانند دوری ها، کاریایی ها، یونانی ها، هیتی ها، امپراطوری روم شرقی، ایرانی ها و عثمانیان ساخته شده است. یکی از هفت عجایب دنیا "آرامگاه هالیکارناسوس" در بدروم قرار دارد و چندصد متری با مرکز شهر فاصله دارد همچنین نماد شهر بدروم یعنی قلعه بدروم در شبه جزیره کوچکی که در میان شهر قرار گرفته است قرار دارد. برخی از جاذبه های گردشگری بدروم عبارتند از: مقبره آرتمیس (Temple of Artemis)، محل میراث فرهنگی یونسکو، پارک ملی دریاچه بافا (Bafa)، شهرهای تاریخی ملط (Miletus) و پریه نه (Priene) و مقبره نمادین آپولو واقع در دیدمه (Didyma) و خیلی از جاذبه های دیگر بدروم را به قطبی برای مسافران و ماجراجویان تبدیل کرده است. جواهرهای شناخته شده ساحل غربی مانند آکیاکا (Akyaka)، داتکا (Datca) و فتحییه (Fathiye) فقط چند ساعت دورتر می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تورهای بدروم تابستان 97 و قیمت بلیط هواپیما بدروم به آدرس www.alefbatour.com مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور بدروم , ,
:: برچسب‌ها: آفر تور بدروم, بلیط هواپیما به بدروم, تور ارزان بدروم, تور بدروم, تور بدروم 97, تور لحظه آخری بدروم,جاذبه های گردشگری بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تفریحات آبی مانند شنا و موج سواری یا بازدید از آثار تاریخی، تقریبا در هر شهری وجود دارد اما این بار قصد داریم تا از تفریحات متفاوت دیگر در استانبول صحبت کنیم. از غواصی در تنگه بُسفر گرفته تا جستجوی هنر خیابانی در قسمت آسیایی کشور ترکیه، با الفبای سفر همراه باشید.

دیدن مسجد زیرزمینی سانجاکالار

 یکی از جاهای دیدنی متفاوت در تور استانبول، تماشای مسجد مدرن است. مسجد سانجاکالار (Sancaklar) استانبول که هنر معماری مدرن را به بهترین شکل در خود نمایان کرده است. این مسجد زیرزمینی در حومه شهر و در محلی به نام بویوک چکمجه (Buyukcekmece) در یک دشت بزرگ و پهناور قرار دارد. این مسجد مقدس توسط شرکت مشهور معماران امره آرولات  (EmreArolat)  طراحی و ساخته شده است. نکته جالب در مورد مسجد سانجاکالار این است که در آن گنبدی ساخته نشده و شکل ظاهری  منارهای آن مشابه سایر مساجد نیست.

مسجد Sancaklar استانبول-الفبای سفر

 

تور قایقرانی در خلیج شاخ طلایی

خلیج شاخ طلایی یکی از جاذبه های گردشگری استانبول است و بخش مهمی نیز محسوب می شود.اما در این خلیج مشهور چگونه امکان تفریح جذاب و مهیجی مانند قایق سواری وجود دارد؟ توری در استانبول وجود دارد به نام (Istanbul Tour Studio) که با یک مربی حرفه ای تورهای گشت و گذار و قایق رانی را برگزار می کند. این تور که از اوایل صبح آغاز می شود فرصت عالی برای شناور بودن بر روی آب های زلال خلیج شاخ طلایی است.

تور قایقرانی خلیج شاخ طلایی؛استانبول-الفبای سفر

 

تور موتور سواری

اگر طرفدار پروپا قرص موتور سواری هستید، یک تور رویایی موتور سواری در استانبول در انتظار شما است. تورهای موتور سواری محلی در استانبول وجود دارد که به شما کلاه ایمنی و لباس مخصوص موتور سواری و یک دوربین می دهند. شما می توانید به همراه آنها موتور سواری کنید و در اطراف شهر گشت می زنید.

تور موتور سواری،استانبول-الفبای سفر

 

تماشای هنر خیابانی بخش آسیایی

فستیوال نقاشی دیواری استانبول در محله تاریخی (Yeldeğirmen) در کادیکوی استانبول، برگزار می شود که دیوارهای خیابان را به گالری هنری نقاشی در فضای باز تبدیل می کند. در این منطقه  نقاشی های هنری خیابانی بسیار زیبا که توسط هنرمندان محلی و بین المللی ترسیم شده اند تقریبا در هر گوشه و کناری به چشم می خورند.اگه به هنر به ویژه نقاشی علاقمند هستید، می توانید به منطقه کادیکوی که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد بروید و هنر دست این هنرمندان را از نزدیک مشاهده کنید.

 

نقاشی های دیواری استانبول-الفبای سفر

 

گشت و گذار در جزیره بورگاز

جزیره بورگاز (Burgazada) سومین جزیره بزرگ ولی کمتر شناخته شده ای است که در نزدیکی استانبول قرار دارد. این جزیره دارای ساحل بی نظیر برای قدم زدن و تماشای مناظر زیبا این منطقه است. شما همچنین می توانید از کلیساهای تاریخی که در میان گیاهان و درختان سبز پنهان شده اند بازدید کنید. قبل از اینکه از این جزیره خارج  شوید حتما برنامه حرکت کشتی ها را از قبل بررسی کنید.

 

جزیره بورگاز،استانبول-الفبای سفر

 

از فضای جنگل بلگراد لذت ببرید

یکی از جاهای دیدنی طبیعی در استانبول جنگل بلگراد است. جنگل سرسبز و زیبایی که در بخش اروپایی و در 15 کیلومتری استانبول قرار دارد. قدم زدن و دوچرخه سواری در این جنگل از کارهای لذت بخش است.در این جنگل انواع حیوانات و پرندگان را می توانید مشاهده کنید و همچنین قارچ های زیادی وجود دارد که می توانید بچنید، هوای دلپذیر و چشمه های آب گوناگون از دیگر زیبایی های جنگل بلگراد استانبول است.

 

جنگل بلگراد استانبول-الفبای سفر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره تورها، هتل ها و بلیط هواپیما به استانبول به وبسایت الفبای سفر مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , بلیط استانبول ارزان , بلیط ارزان استانبول , تور استانبول با قطار ,تور زمینی استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور مسافرتی استانبول , تور گردشگری استانبول , هزینه تور استانبول , خرید تور استانبول , رزرو تور استانبول , رزرو آنلاین تور استانبول , خرید آنلاین تور استانبول , نرخ تور استانبول ,تور استانبول پاییز 97 , تور استانبول مهر 97 , تور استانبول آبان 97 , تور استانبول آذر 97, تور ارزان استانبول, تور لحظه آخری استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استانبول شهری پر جنب و جوش و پارادوکسی است که هر توریستی را مجذوب خود می کند. از زیبایی های بُسفر گرفته تا بقایای امپراطوری بیزانس، غذاهای خوش طعم و جمعیت جوان و پویا. همراه با الفبای سفر قبل از رزرو بلیط هواپیما استانبول ،برخی از دلایل سفر به استانبول را بررسی می کنیم.

 

1-آثار به جای مانده از عثمانیان

نمی توانید با تور استانبول پاییز 97 سفر کنید بدون اینکه آثار گذشته غنی اش را مشاهده نکنید، به ویژه بقایای قابل توجه از امپراتوری عثمانی مانند کاخ توپکاپی و کاخ دولما باغچه. مکانهایی که انگار با ماشین زمان به دوران گذشته در سلسه عثمانیان سفر می کنید، زمانی که حکومت قدرتمند عثمانی فرمانروایی می کرد که آثار تاریخی شاهکار با معماری بی نظیر آن اکنون در استانبول به جای مانده است.

 

 

 

2-غذاهای خوشمزه و لذیذ

ترکیه غذاهای مختلف با دستور العمل های گوناگون برای طبخ در هر یک از مناطق خود را دارد ولی در استانبول است که در آن همه غذاهای خوش عطر و خوشمزه در یک جا جمع شده اند. از غذای خیابانی تا آشپز خانه های لوکس و مجلل را در این شهر خواهید یافت. شما به معنای واقعی کلمه، علاوه بر هر نوع غذای ترکی، محلی و سنتی، انواع غذاهای بین المللی را  باطعم و مزه بی نظیر در استانبول پیدا خواهید کرد.

 

 

 

3-خوراکی های جوروارجور بازارچه ها

تقریبا در تمامی محله های استانبول، بازارهای هفتگی برپا می شود. به غیر از بازار ادویه که در منطقه فاتح قرار دارد، در همه بازارها هر کالای که تصورش را می کنید پیدا خواهید کرد. محصولات و غذاهای تازه که از روستاها می آیند، شیرینی های ترکی، انواع بی شماری از پنیر و زیتون و بسیاری دیگر از خوراکی ها و تنقلات رنگارنگ و خوشمزه بازارهای استانبول شما را مشتاق به رفتن و گشتن در این بازارچه های محلی که از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشند می کنند.

 

 

 

4-موزه ها و گالری های هنری

استانبول دارای مهمترین گالری های هنری و موزه های ترکیه است که نه تنها آثار تاریخی شگفت انگیز ترکیه را نمایش می دهد، بلکه نمایشگاه هایی از آثار هنرمندان مشهور محلی و بین المللی را نیز در معرض نمایش قرار داده است. زمانی را نیز برای بازدید از دو موزه کمتر شناخته شده استانبول اختصاص دهید، موزه ای که آثار هنری برخی از مهمترین هنرمندان جهان را به نمایش گذاشته است، موزه ساکیپ سابانجی  Sakıp Sabancı  و موزه پرا Pera Museum

 

 

 

5-عتیقه های ارزشمند و زیبا

در استانبول با داشتن تاریخ بسیارغنی، تعداد زیادی عتیقه فروشی وجود دارد که یک جایی رویایی برای علاقه مندان به اشیای قیمتی می باشد. در منطقه Çukurcuma  استانبول تعداد بسیاری مغازه عتیقه فروشی وجود دارد. موزه معصومیت استانبول Museum of Innocence که ( طبق یک رمان ساخته شده) نیز یک موزه فوق العاده است.

 

 

 

6-بناهای به یادگار مانده از امپراطوری بیزانس

به غیر از بناهای تاریخی که با معماری امپراتوری عثمانی در سراسر استانبول وجود دارند، شما نیز بقایای قابل توجه از امپراتوری بیزانس را خواهید یافت. از کلیسای چورا تا مسجد ایاصوفیه، در بسیاری از نقاط استانبول آثار پرقدمت و کم نظیری از امپراطوری رم شرقی نیز قابل مشاهده است.

 

 

 

7-آثار تاریخی کمتر شناخته شده

در استانبول همیشه چیز جدیدی برای کشف کردن وجود دارد و همین ویژگی، این شهر را بسیار تحسین برانگیز کرده است. در سفرتان حتما از کاخ توپکاپی بازدید کرده اید اما آیا در مورد کاخ کوچوک سو Küçüksu Palace که مربوط به دوران عثمانیان است و در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد نیز چیزی شنیده اید؟ و یا دیوارهای شهر استانبول که به دیوارهای قسطنطنیه شهرت دارند City’s former land walls که یادگار دوران امپراطوی بیزانس است؟؟ این بقایای تاریخی استانبول نیز از دیگر آثار کمتر شناخته شده این شهر هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , بلیط استانبول ارزان , بلیط ارزان استانبول , تور استانبول با قطار ,تور زمینی استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور مسافرتی استانبول , تور گردشگری استانبول , هزینه تور استانبول , خرید تور استانبول , رزرو تور استانبول , رزرو آنلاین تور استانبول , خرید آنلاین تور استانبول , نرخ تور استانبول ,تور استانبول پاییز 97 , تور استانبول مهر 97 , تور استانبول آبان 97 , تور استانبول آذر 97, تور ارزان استانبول, تور لحظه آخری استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شما همیشه می توانید محصولات ترکیه را در کشورهای دیگر پیدا کنید و یا به دلیل پیوند فرهنگی برخی از کشورها با یکدیگر در طول تاریخ، اقلام مشابه آنها را در کشورهای مختلف جستجو کنید. با این حال،پس از تهیه بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر، فقط چند مغازه خاص در استانبول برای  تهیه برخی اجناس وجود دارد. همراه با الفبای سفر از آنها مطلع می شوید.

کاشیهای نقاشی شده ایزینک

اگر تا به حال از مساجد امپریالیستی اطراف ترکیه بازدید کردید، به احتمال زیاد رنگ های قرمز و فیروزه ای زیبا از کاشی معروف ایزینک  Iznik  را دیده اید. با وجود اینکه کاشیهای ایزینک در طول امپراتوری عثمانی رونق فروانی داشتند، اما سنت این هنر دستی زیبا بر روی کاشی و سرامیک همچنان ادامه دارد و تنها چند مکان است که این سرامیکها را که واقعا کار نقاشی دستی برروی این کاشیها است که بر روی آنها نقوش زیبا مانند حیوانات و گلها ترسیم شده را برای فروش عرضه می کند.این کاشیهای هنری ایزینک را در Iznik Art بازار بزرگ استانبول می توانید پیدا کنید.

کاشیهای ایزینک؛استانبول-الفبای سفر

باقلوا بیک اغلو Bilgeoğlu Baklava

باقلوا  Bilgeoğlu Baklava  دسری است که در بسیاری از کشورهای خاورمیانه محبوبیت دارد، بنابراین می توانید آن را در کشورهایی به غیر از ترکیه هم تهیه کنید. با این وجود، باقلوای بیک‌ اوغلو، که با پسته گازینتیپ Gaziantep و کره تصفیه شده تهیه می شود را فقط در قسمت آسیایی استانبول می توانید پیدا کنید.زمانی که این باقلواها را از پشت ویترین مغازها در استانبول مشاهده کنید، متوجه تفاوت این باقلواها با سایر کشورها از جمله ایران در تور استانبول خواهید شد.

باقلوا بیک اغلو،استانبول-الفبای سفر

قهوه ترک نوری توپلار

قهوه ترکیه یک محصول دیگر است که در بسیاری از کشورهای دیگر یافت می شود، با این حال فقط در نزدیکی بازار بزرگ استانبول است که شما می توانید قهوه ترکیه نوری توپلار Nuri Toplar را خریداری کنید.قهوه نوری توپلار از سال 1890 تهیه می شود که امروزه نیز عطر و طعم آن تغییری نکرده است. قهوه ای که بر روی هیزم و با آتش تهیه می شود که طعم بی نظیر و خاصی می دهد.

قهوه ترک نوری توپلار ،استانبول-الفبای سفر

وسایل جانبی عبدالله حمام

حمام ترکی نیز در سراسر دنیا به طور کامل فراگیر شده است و محصولاتی مانند حوله حمام نازک پشتمال peshtemal  یا صابون مخصوص روغن زیتون را همه جا می توانید پیدا کنید.با این حال، تنها در بازار بزرگ استانبول تمام محصولات طبیعی عبدالله حمام Abdulla Hamam ، از جمله حوله دست بافت از ترکیب ابریشم خام، پارچه کتان و صابون های طبیعی دست ساز قابل تهیه هستند.

وسایل جانبی عبدالله حمام،استانبول-الفبای سفر

حوله های دست بافت حمام جنیفر

صحبت از حوله های شگفت انگیز، حمام جنیفر در بازار آرستا استانبول است، جایی برای خرید حوله های نرم و زیبا و پشتمان که از الیاف طبیعی ساخته شده است.فروشگاهی که توسط جنیفر گادت  Jennifer Gaudet  که متولد کانادا است تاسیس شده و افتخار می کند که با برخی از خانوادهایی که دنباله رو سنت ساخت وسایل دست باف ترکی هستند کار می کند.

حوله های دست بافت حمام جنیفر،استانبول-الفبای سفر

فرش‌های کلاسیک اتنیکون و دوکو

ترکیه یکی از کشورهای جهان است که با فرشهایش شهرت دارد و اتنیکون و  دوکو Ethnicon و Dhoku دو فروشگاه (تحت مدیریت مشابه) هستند که در آن شما می توانید برخی از بهترین نمونه های فرش را در آنجا پیدا کنید.

 اینکه به دنبال طرح سنتی و یا مدرن هستید تفاوتی ندارد، این دو فروشگاه مجزا، هر کدام در بازار بزرگ هستند که سالها است به کشورها جهان، مرغوب ترین و با کیفیت ترین فرشهای ترکیه را صادر می کنند.

فرش‌های کلاسیک اتنیکون و دوکو ،استانبول-الفبای سفر

شیرینی ترکی هاجی بکیر

تنها شیرینیهای ترکی هاجی بکیرHacı Be******   است که شما را به زمان گذشته می برد. این فروشگاه در سلطان‌احمد قرار دارد که از زمان بازگشایش در سال 1777 تغییر چندانی نکرده است.دکور این فروشگاه به رنگ قهوای مایل به قرمز است  که در آن با نمایش کلاسیک آبنبات های چوبی ترکیه ای، پسته،مغز بادام، شیرینی marzipan (که با خمیر آرد بادام و شکر تهیه می شود) و البته داخل جعبه ی زیبایی ترکی مواجه خواهید شد.

شیرینی ترکی هاجی بکیر ،استانبول-الفبای سفر

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد بلیط هواپیما به استانبول، هتل های استانبول و تورهای استانبول به وبسایت www.alefbatour.com مراجعه بفرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , بلیط استانبول ارزان , بلیط ارزان استانبول , تور استانبول با قطار ,تور زمینی استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور مسافرتی استانبول , تور گردشگری استانبول , هزینه تور استانبول , خرید تور استانبول , رزرو تور استانبول , رزرو آنلاین تور استانبول , خرید آنلاین تور استانبول , نرخ تور استانبول ,تور استانبول پاییز 97 , تور استانبول مهر 97 , تور استانبول آبان 97 , تور استانبول آذر 97, تور ارزان استانبول, تور لحظه آخری استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

با توجه به اینکه چهار دریا اطراف ترکیه را احاطه کردند و با دارا بودن بیش از 8000 کیلومتر نوار ساحلی، ترکیه دارای بهترین تفریحگاه های ساحلی برای علاقمندان به دریا و تفریحات آبی می باشد. همراه با الفبای سفر چند تفریحگاه ساحلی پرطرفدار ترکیه را معرفی می کنیم.

 

پالامارینا، بدروم -  Palmarina

مطمئنا یکی از پرطرفدارترین تفریحگاه های ساحلی ترکیه، پالامارینا Palmarina است که در منطقه Yalıkavak بدروم قرار دارد و در امتداد ساحل آن تعداد زیادی مغازه های لوکس، کافه، بارها و رستوان هایی با انواع غذاه و منوهای مختلف وجود دارد.

 پالامارینا فضای کافی برای لنگرگاه 620 کشتی همراه با خدمات 24 ساعته جزئی و کلی دارد. از سکوی فرود هلی کوپتر در ساحل گرفته تا انواع هتل های بوتیک، کلاب های ساحلی، پالامارینا را به اقامتگاه ساحلی مجهز برای گذراندن تعطیلات عالی در تور بدروم پاییز 97 تبدیل کرده است.

 

 

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84_%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

 

مارتی، مارماریس  Martı

تفریحگاه ساحلی مارتی Martı در یک خلیج زیبا و بی نظیر در خارج از مارماریس قرار دارد که اطراف آن با کوه های پوشیده از جنگل کاج و دریای آبی پر عمق و بی کران احاطه شده است. این تفریحگاه ساحلی برای سال ها است که یک لنگرگاه بوده و از سال 1996 مارتی تنها تفریحگاه ساحلی در تور مارماریس مهر ماه 97 است که توریست ها می توانند در لنگر گاه آن محل شنا کنند.

هتل Marti Hemithea یک مجتمع لوکس است که گردشگران می توانند پس از گذراندن یک روز از کشف جذابیت های پنهان این خلیج، در آن به استراحت بپردازند و از خدمات ویژه مانند ماساژ بهرمند شوند.

 

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84_%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%B4%D9%87%D8%B1_%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg

 

 

تفریحگاهای ساحلی  Setur

از مشهورترین تفریحگاه های ساحلی در اطراف ترکیه، تفریحگاه های Setur هستند که در شهرهای مختلف ترکیه مانند آنتالیا در تور آنتالیا، کوش آداسی،آیوالیک، شهر چشمه  Çeşme، و.. قرار دارند. تمام تفریحگاهای ساحلی Setur با امکانات و خدمات رفاهی با استاندار بالا پذیرای گردشگران هستند، همچنین این تفریحگاه های ساحلی به علت حفظ محیط زیست اطراف خود برنده جایزه نیز می باشند.اگر به دنبال یک تفریحگاه ساحلی که شما را با فرهنگ غنی آن شهر ترکیه آشنا کند هستید، تفریحگاه های ساحلی Setur بهترین انتخاب هستند.

 

 

%D8%AA%D9%81%D8%B1%D8%AC%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C_Setur.jpg

 

آتا کوی، استانبول  Atakoy

از جمله جاذبه های گردشگری استانبول می توان به تفریحگاه ساحلی آتاکوی Atakoy که در جنوب تنگه بسفر، در منطقه آتاتوکی در استانبول ( نزدیک به فرودگاه آتاتورک استانبول) قرار دارد اشاره کرد. تفریحگاه ساحلی آتا کوی یک مجتمع بزرگ و مدرن است با مغازهای گوناگون و کافه ها و رستوران های مختلف همراه با چشم انداز رو به دریا که برای هر گردشگری در تور استانبول بسیار جذاب است. تمامی امکانات اولیه مانند برق و آب، خدمات خشک شویی، تعمیرات لوازم برقی و .. در این محل وجود دارد.از هتل های استانبول هتل لوکس شرایتون آتاکوی استانبول نیز در رو به روی این تفریحگاه ساحلی برای رفاه حال توریست ها قرار دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , بلیط استانبول ارزان , بلیط ارزان استانبول , تور استانبول با قطار , تور زمینی استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور مسافرتی استانبول , تور گردشگری استانبول , هزینه تور استانبول , خرید تور استانبول , رزرو تور استانبول , رزرو آنلاین تور استانبول , خرید آنلاین تور استانبول , نرخ تور استانبول , تور استانبول تابستان 97 , تور استانبول تیر 97 , تور استانبول مرداد 97 , تور استانبول شهریور 97 , تور ارزان استانبول , تور لحظه آخری استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سفر به باکو می‌تواند جزو مقاصد هیجان انگیز در روز های آخر تابستان باشد. به دلیل هم مرز بودن با ایران و شرایط آسان دریافت ویزا برای ایرانیان، تور باکو طرفداران زیادی میان گردشگران دارد .در این مقاله 7 جاذبه گردشگری شهر باکو را به شما معرفی کرده‌ایم

 

در ابتدای ورود به شهر باکو متوجه خواهید شد که باکو به دلیل موقعیت جغرافیایی نزدیک به آسیا و اروپا فرهنگی ترکیب شده از این دو قاره را دارد.در بافت ساختاری این شهر نیز می‌توان بخش های بسیار مدرن و سنتی را مشاهده کرد که تجربه گردشگری در باکو و در خیابان های این شهر برای شما می‌تواند جذاب باشد.

 

1- مرکز فرهنگی حیدر علیف

 این مرکز فرهنگی در سال 2012 با معماری جذاب و زیبای زاها حدید افتتاح شد.طراحی فوق العاده جذاب این بنا و موزه این مرکز فرهنگی گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند

2-شهر قدیم باکو

این بخش از باکو که به ایچری شهر معروف است به دلیل ساختار تاریخی‌ای که دارد برای گردشگران بسیار جذاب است.قدم زدن در خیابان های این بخش از باکو و خرید اجناس سنتی و خوردن چای در کافه های قدیمی این بخش از شهر می‌تواند تجربه ماندگاری برای شما باشد

3-برج دختر

برج دختر از آثار تاریخی ماندگار ثبت شده شهر باکو در یونسکو است که می‌توانید منظره زیبایی از شهر را از بالای این برج تاریخی مشاهده کنید.

4-کاخ شیروانشاه

این کاخ که این کاخ نیز در یونسکو به ثبت رسیده و از جاذبه های گردشگری شهر باکو به شمار می آید.

5-موزه فرش باکو

این موزه با ساختار و معماری مدرن اش برای مشاهده تاریخ و آثار فرش‌ها و قالیچه های این کشور برای گردشگرانی که به این موزه مراجعه می‌کنند بسیار جذاب است

6-برج های شعله

این سه برج که جزو نماد های جدید برج شعله به حساب می‌آیند معماری جذابشان باعث شده گردشگران زیادی از آنها دیدن کنند.

7-میدان فواره

این میدان جزو جاذبه هایی است که لذت حضور در خیابان های منتهی به این میدان و خرید از مغازه ها و مراکز خرید و رستوران های این خیابان را هیچ گردشگری از دست نخواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()