نوشته شده توسط : admin

 


تور استانبول


استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر  توریستی جهان به شمار می‌رود.

شهر استانبول دارای تابستان‌های گرم و مرطوب و بهترین فصل برای برگزاری تور استانبول و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است 

جاهای دیدنی استانبول می توان به مسجد سلیمانیه ، خلیج شاخ طلایی ، برج دختر ، قلعه روملی حصار ، کاخ بیلربی و .... اشاره کرد.

 

 

برای رزرو آنلاین تور استانبول تابستان 94 و مشاهده قیمت تور استانبول به وبسایت الفبای سفر مراجعه کنید

www.alefbatour.com


تور روسیه


 

روسیه پهناورترین کشور جهان است این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع شده است . شهر مسکو از مهمترین مراکز سیاسی، اقتصادی روسیه و اروپا محسوب شده این شهر در کنار رودخانه مسکو و کاخ کرملین، قلعه‌ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس‌جمهور روسیه در ناحیه مرکزی فدرالی در روسیه اروپایی واقع شده‌است. 

 ولی سنت پترزبورگ زیبا ترین شهر روسیه می باشد سنت پترزبورگ، شهری که در سال ۱۷۰۳ توسط پتر کبیر ساخته شده و در بین مردم روس با لقب «پنجره‌ای به اروپا» مشهور است. با وجود اینکه سن‌پترزبورگ به نسبت بسیاری از شهرهای دنیا شهر جوانی محسوب می‌شود، اما از لحاظ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی یکی از غنی‌ترین شهرهای دنیاست. 

مرداد ماه و  شهریورماه گرم‌ ترین فصول روسیه هستند و بهترین فصل برای برگزاری تور روسیه می باشد. جاهای دیدنی روسیه می توان به متروی مسکو، ساختمان‌های هفت خواهر، مجسمه مایاکوفسکی، مجسمه‌های لنین، میدان سرخ، موزه جنگ، پارک پیروزی، مقبره ولادیمیر لنین، مجموعه کرملین اشاره کرد

 

 

برای رزرو آنلاین  تور مسکو و سن پترزبورگ و مشاهده قیمت تور روسیه به وبسایت الفبای سفر مراجعه کنید

www.alefbatour.com

 



:: برچسب‌ها: تور مسکو و سن پترزبورگ , قیمت تور روسیه , تور روسیه , تور استانبول تابستان 94 , قیمت تور استانبول , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه می باشد. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در  ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد از جمله سواحل زیبا از قبیل لارا(lara) ،مرکز شهر آنتالیا(city center) ،کمر(kemer) ،بلک(belek) و سیده(side) و ... .

شهر آنتالیا در تابستان دارای آب و هوای کاملا میترانه ای و  زمستانی معتدل و بارانی می باشد تابستان  مناسب ترین فصل برای برگزار تور آنتالیا می باشد و هزینه تور آنتالیا بسیار مناسب می باشد

 

برای رزرو آنلاین تور آنتالیا و مشاهده نرخ تور آنتالیا به وبسایت الفبای سفر مراجعه کنید

www.alefbatour.com

 



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , هزینه تور آنتالیا , رزرو آنلاین تور آنتالیا , نرخ تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()