نوشته شده توسط : admin

 تور روسیه 

روسیه پهناورترین کشور جهان است این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع شده است . شهر مسکو از مهمترین مراکز سیاسی، اقتصادی روسیه و اروپا محسوب شده این شهر در کنار رودخانه مسکو و کاخ کرملین، قلعه‌ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس‌جمهور روسیه در ناحیه مرکزی فدرالی در روسیه اروپایی واقع شده‌است. 

سنت پترزبورگ، شهری که در سال ۱۷۰۳ توسط پتر کبیر ساخته شده و در بین مردم روس با لقب «پنجره‌ای به اروپا» مشهور است. 

با وجود اینکه سن‌پترزبورگ به نسبت بسیاری از شهرهای دنیا شهر جوانی محسوب می‌شود، اما از لحاظ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی یکی 

از غنی‌ترین شهرهای دنیاست. 

آژانس الفبای سفر با ارائه تور روسیه و تور مسکو و سن‌پترزبورگ در هر هفته با بهترین ایرلاین ها و ارزان ترین قیمت شما را به دیدن از این کشور زیبا دعوت می نماید.

استانبول بزرگترین شهر ترکیه می باشد که به عنوان مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه محسوب می شود.استانبول سومین شهر توریستی دنیامحسوب می شود که هر ساله پذیرای میلیون ها توریست از نقاط مختلف دنیا می باشد.از جاذبه های مهم استانبول می توان به موزه ایاصوفیا،مسجد سلطان احمد،برج دختر،مینیاتورک،تنگه سفر،یدی کوله و ... نام برد .
آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه محسوب می شود که در غرب کشور ترکیه و در شمال دریای مدیترانه واقع شده است. شهر آنتالیا دارای آب و هوای کاملا میترانه ای می باشد و دارای زمستانی معتدل و بارانی و تابستانی گرم وخشک است. آنتالیا دارای تنوع هتلی بسیار بالا می باشد و شامل بخش های مهمی با سواحل زیبا از قبیل لارا(lara) ،مرکز شهر آنتالیا(city center) ،کمر(kemer) ،بلک(belek) و سیده(side) می باشد. 
آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور آنتالیا و تور استانبول شما را دعوت به دیدن این شهر زیبا می نماید
 
 
دبی یکی از شهرهای هفتگانه امارات است که در جنوب ایران و در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. پرجمعیت ترین شهر امارات محسوب می شود و از جمله لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است. دبی دارای آب و هوای گرم و خشک همراه با آسمان آفتابی و کم باران می باشد. مهمترین صنعت دبی، صنعت گردشگری می باشد و از مهمترین مراکز گردشگری دبی می توان به پارکهای آبی، برج الخلیفه، دبی مال، پیست اسکی دبی، پالم جمیرا، برج العرب، بازارها و بسیاری مراکز دیدنی دیگر اشاره کرد.
 آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور دبی شما عزیزان را دعوت به دیدن از پایتخت خرید خاورمیانه می کند.
 

تور داخلی

شهر مقدس مشهد کلان شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی محسوب می شود و در دوره افشاریان مرکز ایران بوده است
. شهر مشهد با دارا بودن سالیانه بیش از 40 ملیون گردشگر داخل و خارج کشور اولین و بزرگترین مقصد گردشگری ایران محسوب می شود.
 از مهم ترین مراکز دیدنی مشهد می توان به آرامگاه علی بن موسی الرضا،مسجد گوهرشاد ، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه نادر شاه، آرامگاه فردوسی، 
پارک کوهسنگی ... نام برد.
آژانس الفبای سفر مجری و برگزار کننده تور مشهد به صورت روزانه شما عزیزان را دعوت به دیدن از این کلان شهر تاریخی مشهد می نماید.
 


:: برچسب‌ها: تور روسیه , تور مسکو و سن‌پترزبورگ , تور ترکیه , تور آنتالیا , تور استانبول , تور دبی , تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()