نوشته شده توسط : admin

این پارک یکی از پارک های دیدنی دبی می باشد و در سال 1989 ساخته شده است که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است . این پارک در زمینی به وسعت 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است پارک ساحلی جمیرا زیبا و دارای اتاق های مخصوص عوض کردن لباس، سرویس های بهداشتی تمیز، زمین والیبال و هم چنین پارکینگ است و مجهز به زمین بازی مخصوص کودکان، باربکیو و مراکز غذایی می باشد نیروهای غریق نجات در طول ساعت های مجاز برای شنا کردن (۸ صبح تا ۶ بعد ازظهر) در کنار ساحل حضور دارند. استفاده از دوچرخه و اسکیت نیز دراین پارک مجاز نمی باشد

 این پارک همچون یک نقاشی شگفت انگیز است و وقتی از هواپیما به پایین نگاه می کنید می توانید شاهد معماری زیبا و هماهنگی رنگ ها باشید، جایی که آب آبی خلیج پارس در کنار سواحل طلایی و مناطق سبز هنری شناور، است. ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۰٫۳۰ شب (روزهای تعطیل: ۸ صبح تا ۱۱ شب) روزهای شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر ۵ سال) می باشد

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور دبی ،  تور دبی نوروز 95 ،   هزینه تور دبی نوروز 95،  تور لحظه آخری دبی نوروز 95 ما را دعوت به دیدن این کشور زیبا می نماید.

www.alefbatour.com 



:: برچسب‌ها: تور دبی , تور دبی نوروز 95 , هزینه تور دبی نوروز 95 , تور لحظه آخری دبی نوروز 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالا لامپور است. مالزی دارای دو ناحیه جغرافیائی است و دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد. این کشور دربردارنده شاه نشین های جوهور، کداه، پاهنگ، نگری سمبیلان، کلانتان، پراک، سلانگور، پرلیس و ترنگانا بوده و دو ایالت آن را فرمانداران ملاکا و پنانگ و دو منطقه فدرال پوتراجایا و کوآلالامپور سرپرستی می‌کنند.


جاذبه‌های گردشگری


شبه جزیره مالزی به سبب داشتن سواحل بیشمار و گوناگون در بخش‌های مختلفش، یکی از بزرگترین و مهمترین مکان های غواصی در دنیا شمرده می‌شود. محدوده ساراواک به سبب داشتن آبهای شفاف و گوناگونی ماهی‌ها از زیباترین جاذبه‌های مالزی به شمار می‌رود.طبیعت زیبا و استوایی مالزی مکان های متعددی را برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت ارائه می‌کند و جنگل ملی مالزی از قدیمی‌ترین جنگل های جهان به شمار می‌رود.سواحل شرقی شبه جزیره مرکزی مالزی، دارای جزایر بسیار دیدنی و بکر می‌باشند که از آن جمله عبارتند از : جزیره پرهنتیان, جزیره ردانگ, جزیره تیومان. همچنین می‌توان به جزیرهٔ لنکاوی اشاره کرد که در شمال غربی مالزی واقع شده‌است جزیره لنکاوی با جزیره کیش در خلیج پارس خواهر خوانده هستند.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور مالزی ، تور مالزی نوروز 95 ، هزینه تور مالزی نوروز 95 و تور لحظه آخری مالزی نوروز 95 ما را دعوت به دیدن این کشور زیبا می نماید.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور مالزی نوروز 95 , هزینه تور مالزی نوروز 95 , تور لحظه آخری مالزی نوروز 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()