نوشته شده توسط : admin

کشور چین

جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده است که یکی از پر جمعیت ترین کشورهای جهان شناخته شده است. این کشور از آب وهوای بسیار متنوعی برخوردار است که از جنوب تا شمال بصورت گرمسیری , بارانی و بسیار سرد سیر میباشد. معروفترین شهرهای چین شامل پکن , شانگهای , هنگ کنگ , گوانگجو , شنزن و هانگزو است.
مردم این کشور پیرو ادیان کنفسیوس , بوداگری , تائوئیسم , اسلام و آیین ترسایی هستند. واحد پول این کشور یوان میباشد.
پکن پایتخت چین
شهر پکن که هم اکنون پایتخت کشور چین است درابتدا شهری بنام چونگدو بوده که توسط قوم مغول ویران شد. این شهر توسط شخصی بنام قوبیلای قاآن ساخته شد که در زبان مغولی به آن خانبالق (شهر خان) و در زبان چینی به آن دادو (پایتخت بزرگ) میگفتند.
مناظر و چشم اندازهای زیبای شهر پکن که دارای آب و هوای اقلیمی گرم و نیمه مرطوب است, باعث میشود تا هر چهار فصل سرشار از محصولات متنوع و گوناگون باشد و این از ویژگی های بارز این شهر می باشد.

 

الفبای سفر پارسیان برگزار کننده تور چین

 



:: برچسب‌ها: تور چین , تور لحظه آخری چین , تور لحظه آخری چین تابستان 94 , تور چین تابستان 94 , قیمت تور لحظه آخری چین , قیمت تور چین , قیمت تور چین تابستان 94 , تور چین ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 7483
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
دبی یکی از شهرهای هفتگانه امارات است که در جنوب ایران و در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. پرجمعیت ترین شهر امارات محسوب می شود و از جمله لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است. دبی دارای آب و هوای گرم و خشک همراه با آسمان آفتابی و کم باران می باشد. مهمترین صنعت دبی، صنعت گردشگری می باشد و از مهمترین مراکز گردشگری دبی می توان به پارکهای آبی، برج الخلیفه، دبی مال، پیست اسکی دبی، پالم جمیرا، برج العرب، بازارها و بسیاری مراکز دیدنی دیگر اشاره کرد. آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور دبی شما عزیزان را دعوت به دیدن از پایتخت خرید خاورمیانه می کند.
 
الفبای سفر پارسیان برگزار کننده تور دبی
 


:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , قیمت تور دبی , بلیط دبی , قیمت بلیط دبی , تور دبی تابستان 94 , دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()