نوشته شده توسط : admin

فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان دارای تاریخ کهن و پر فراز و نشیبی است. مردم ارمنستان رفتار دوستانه و مهربانی دارند و به بزرگان خود احترام می گذارند و در تربیت کودکان خود دقت زیادی به خرج می دهند. بهتر است قبل از سفر به ایروان ارمنستان کمی با سنت و آداب و رسوم مردم ارمنستان آشنا شوید. با الفبای سفر همراه باشید.

 

دست دادن و روبوسی در هنگام دیدار

برای آشنایی با آداب و رسوم مردم ارمنستان بهتر است بدانید، زمانی که آنها همدیگر را ملاقات می کنند چه رفتاری نشان می دهند. مردم ارمنستان زمانی که همدیگر را می بینند صورت همدیگر را می بوسند که در بین اقوام و خانواده خود این رسم رایج است. خانها نیز در دیدارها دست یکدیگر را می فشارند. این همیشه نشانه ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر نیست بلکه یک برخورد ساده برای نشان دادن ارتباط دوستانه است. در تور ایروان زمستان در بهار 98 با برخورد آنها با یکدیگر آشنا خواهید شد.

 

استفاده از واژه فرانسوی برای تشکر کردن

به طور رایج لغت تشکر کردن به زبان ارمنی shnorhakalut’yun گفته می شود. آنها به جای استفاده از این واژه ارمنی از قرن 16 به بعد از لغت فرانسوی Merci  برای تشکر کردن استفاده می کنند و لغت Jan که در زبان فارسی ما آن را "عزیز" و "گرامی" ترجمه می کنیم. گردشگران تور ایروان بهار 98 برای تشکر کردن از مردم این شهر می توانند از لغت فرانسوی Merci برای تشکر کردن استفاده کنند.

 

سعی کنید گرسنه به میهمانی ها بروید

درست مانند هر کشوری در قفقاز، ارمنیها نیز بسیار میهمان نواز بوده و زمانی که در خانه های خود میهمان دارند به خصوص میهمان خارجی، به گرمی از آنها استقبال می کنند. آنها انواع خوراکی و غذاهای جورواجو را برای پذیرایی از میهمانان خود قرار می دهند.  شاید باید از تمامی غذاها و خوراکیهایی که به شما تعارف می کنند میل کنید در غیر این صورت در فرهنگ ارمنی انگار که به میزبان توهین کرده و محبت او را نادیده گرفتید. پس به شما توصیه می کنیم در موقع سفر تور ایروان ارمنستان در تعطیلات نوروز 98 اگر میهمان مردم این کشور هستید بهتر است که گرسنه به میهمانی آنها بروید تا بتوانید از غذاهایی که به شما تعارف می شود همه را امتحان کنید.

 

 

خودداری از دیدن نوزادان تا 40 روز

با اینکه این قضیه خرافات است اما بسیاری از مردم ارمنی همچنان از آن پیروی می کنند. برخی از مردم ارمنستان به هیچکس اجازه نمی دهند که نوزاد تازه متولدشده هایشان را تا 40 روز کسی ببیند. تنها بستگان و اقوام بسیار نزدیک اجازه دارند تا نوزاد تازه متولدشده هایشان را ببینند. این اعتقاد مردم ارمنستان ریشه پزشکی دارد زیرا نوزادان بسیار آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی باکتری ها را جذب کنند و بیمار شوند.

 

پریدن تازه عروس و داماد از روی آتش

مناسبات و تعطیلات ارمنستان شامل فرهنگ مسیحیت و فستیوال وارداوار یا آب پاشان (روز جهانی آب که مردم ارمنی برای رفع زشتیها بر روی هم آب می پاشند) می شود که ریشه در آداب و رسوم ارمنی دارند. جشنواره واردوار نیز از مراسمهای محبوب در میان مردم این کشور است. علاوه بر این، مردم ارمنستان توجه زیادی به مراسمها و سنتهای خود دارند. از جمله پریدن تازه عروس و داماد از روی آتش برای دور کردن شیطان و پلیدیها برای آغاز زندگی جدید می باشد. شاید برای شما هم پیش بیاید که در طول سفر تور ارمنستان لحظه آخری این مراسمها را از نزدیک مشاهده کنید.

 

 

خوردن شیرینی و خواب دیدن همسر آینده

ممکن است این سنت ارمنستان کمی عجیب به نظر برسد اما برای مردم ارمنی یک چیز سرگرم کننده است. در روز T. Sarkis Day   نسخه ارمنی از روز ولنتاین، زنان سالخورده خانواده، شیرنی های بسیار شور با دستور خاصی می پزند و دختران مجرد این شیرینی های را می خورند تا همسر آینده خود در خواب ببینند. 

آن فردی که دختران مجرد در خواب می بینند ممکن است یک فرد غریبه باشد اما اگر در خواب به آنها یک لیوان آب بدهد به این معنی است که همسر آینده آن دختر است.

 

پرسیدن سوالات شخصی از آنها

مردم ارمنی آدمهای باهوشی هستند و به راحتی با شما ارتباط برقرار می کنند و شاید ممکن است به نظر بیاید که آنها تمایل ندارند با شما ارتباط برقرار کنند. مردم ارمنی علاقه مند هستند به صورت رو در رو و همراه با ارتباط چشمی با شما صحبت کنند.ممکن است گاهی پیش بیاید تا از آنها سوالات خصوصی و شخصی بپرسید. این قضیه در کشور ارمنستان یک امر عادی است و گستاخی محسوب نمی شود. شما نیز در سفر تور ارمنستان تعطیلات نوروز می توانید با مردم این شهر به راحتی گفتگو کنید در مورد اماکن توریستی ارمنستان راهنمایی بخواهید و یا سوالات شخصی از آنها بپرسید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد تورهای ایروان ارمنستان و بلیط هواپیما به مقصد ایروان ارمنستان به وب سایت www.alefbatour.com مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور ایروان ارمنستان,تور ارزان ایروان ارمنستان نوروز 98,تور لحظه آخری ایروان ارمنستان,تور ارمنستان عید نوروز 98,جاذبه های گردشگری ایروان ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل کرملین پالاس ترکیه در شهر آنتالیا و در منطقه کندو کایا قرار گرفته است، این هتل 5 ستاره به شکل کاخ کرملین در شهر مسکو ساخته شده است. هتل کرملین پالاس ترکیه هتلی لوکس با امکانات رفاهی فوق العاده در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است و گفتنی است  کرملین پالاس ترکیه با داشتن چشم انداز خیره کننده ، برای گردشگرانی که به دنبال یک اقامتگاه شیک و لاکچری هستند یک انتخاب عالی و رویایی است. هتل کرملین پالاس ترکیه با 874 اتاق در 6 طبقه در مساحت ۷۵۰۰۰ متری با امکانات و طراحی داخلی باور نکردنی پذیرای گردشگران تور آنتالیا نوروز 98 است.

 

هتل کرملین پالاس ترکیه با داشتن امکانات رفاهی نظیر جکوزی، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز ماساژ، آبگرم و اسپا و ورزش هایی نظیر موج سواری، تنیس، بیلیارد و همچنین موسیقی زنده خود به تنهایی از نقاط دیدنی آنتالیا به حساب می آید! هتل کرملین پالاس ترکیه دارای 8 رستوران است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند که شما می توانید با آفر تور آنتالیا نوروز 98 از غذاهای رستوران هتل کرملین پالاس ترکیه لذت ببرید همچنین هتل کرملین پالاس ترکیه دارای پارک آبی، باشگاه و اتاق مخصوص بازی برای کودکان دارد و شما می توانید به همراه کودکان خود اقامتی شاد و مفرح با خانواده خود در هتل کرملین پالاس ترکیه داشته باشید.

 

هتل کرملین پالاس ترکیه فاصله اندکی از برخی از مکانهای گردشگری آنتالیا دارد. از جمله: فاصله تا دروازه هاردیان: ۱۸.۵ کیلومتر، تا پارک لارا بیچ  ۹.۱ کیلومتر، تا آبشار دودن ۱۱.۵ کیلومتر تا مرکز لارا ۶ کیلومتر و تا پارک آبی و پارک ملی کوروشو ۱۸ کیلومتر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درمور تورهای آنتالیا و خرید بلیط آنتالیا با آژانس مسافرتی الفبای سفر در تماس باشید.
تلفن: 0214935 - 02144017200



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا نوروز 98 , تور ارزان آنتالیا نوروز 98 , تور لحظه آخری آنتالیا نوروز 98 , بلیط هواپیما آنتالیا نوروز 98 , قیمت تور آنتالیا نوروز 98 , هتل کرملین پالاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استانبول مانند لندن و برلین شهری نیست که مرتبا در آن باران ببارد اما اگر زمانی که در استانبول بودید هوا بارانی بود، مکانهای مختلفی برای سرگرم شدن وجود دارد. از موزه ها گرفته تا کافه های دنج، گالری های هنری و کتاب فروشی ها همراه با الفبای سفر از تفریحات یک روز بارانی در استانبول مطلع شوید.

لحظاتی در کافه Cuma سپری کنید
یکی از کافه های دنج و خوب استانبول در محله چکور کوما Çukurcuma که به داشتن مغازه های آنتیک و سمساری شهرت دارد و نزدیکی موزه معصومیت Museum of Innocence قرار دارد. از طبقه دوم کافه Cuma بالا بروید و بر روی صندلی نزدیک پنجره بنشینید. یک کیک تازه و خوشمزه یا باقلوا و کلوچه همراه با قهوه یا چای سفارش دهید و در روز بارانی تور استانبول زمستان 97 لحظاتی خوشی سپری کنید.

 


از گالری هنری Mısır Apartmanı دیدن کنید
نمایشگاه‌های Mısır Apartmanı در خیابان استقلال قرار دارد که یکی از بهترین نمونه های معماری اروپایی است که در تمامی این شهر قرار گرفته است.
آپارتمان آرت نوو Art Nouveau در سال 1905 ساخته شده است و در حال حاضر به عنوان گالری هنری شناخته شده است تا بتوانید ساعتها در آن از آثار هنری و زیبای هنرمندان ترکی و بین المللی در یک روز بارانی تور استانبول عید 98 لذت ببرید. اگر به هنر و معماری علاقه مند هستید بازدید از این نمایشگاه را به شما توصیه می کنیم.

 


در حمام کلیک علی پاشا Kılıç Ali Paşa ریلکس کنید
هیچ کس دوست ندارد که در زیر باران خیس شود ولی رفتن به یک حمام آب گرم به همراه ماساژ کار لذت بخشی است. این حمام قدیمی که در سال 1580 ساخته شده در منطقه کارکوی قرار دارد.
حمام کلیک علی پاشا با معماری جذاب و گنبدی زیبا یکی از بهترین و لوکس ترین ( در عین حال با قیمت ارزان و مناسب) جایی است که می توانید از یک حمام آب گرم لذت ببرید و تا بند آمدن باران از یک ماساژ لذت بخش در یک حمام ترکی در تور استانبول نوروز 98بهره مند شوید.

 


از کتاب فروشی Pandora یا Homer کتاب بخرید
یکی دیگر از مکانهایی که در یک روز بارانی استانبول می توانید ساعتها وقت بگذرانید کتاب فروشیها است که توانید کتاب مورد علاقه خود را در آنجا جستجو کنید. اگر طرفدار تاریخ و سیاست هستید، چند ساعتی را در کتاب فروشی Homer Kitabevi صرف می کنید که مجموعه ایی عالی از کتابهایی به زبان های انگلیسی و دیگر زبان ها را دارد.
اگر هم به رمان و کتابهای داستانی علاقه مند هستید بهترین مکان برای شما کتاب فروشی پاندورا Pandora است همراه با بهترین رمانهای انگلیسی از نویسندگان مختلف که می توانید کتاب نویسنده مورد علاقه خود را در تور استانبول بهار 98 تهیه کنید.

 


در سالت گالاتا Salt Galata نویسندگی کنید
اگر شما یک مترجم هستید و یا به نویسندگی علاقه مند هستید و تصمیم دارید در یک آب و هوای بارانی استانبول کار مفیدی انجام دهید بهترین پیشنهاد ما به شما رفتن به سالت گالاتا یکی از مکانهای گردشگری استانبول است .
کتابخانه تحقیقاتی سالت گالاتا که در یک ساختمان پر جلال شکوه که زمانی اداره بانک عثمانی در آن قرار داشت، با بنایی قدیمی و مرمری با دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن و امروزی یکی از بهترین مکانهای استانبول برای انجام این کار است.
به غیر از کتاب فروشی، کافی نت، رستوران و گالری هنری از دیگر جاهایی هستند که در این ساختمان قرار دارند که ارزش دیدن در تور استانبول ویژه نوروز 98 را دارند.

 


در رستوران Hünkar ناهار میل کنید
در یک آب و هوای بارانی و سرد برای خوردن یک ناهار خوشمزه و لذیذ هیچ چیزی بهتر از خوردن غذای خانگی نیست. رستوران Hünkar یکی از بهترین و قدیمی ترین رستورانهای استانبول است که غذاهای کلاسیک ترکی را با مواد اولیه درجه و با کیفیت عالی طبخ می کند.
 از فهرست غذای سبک کافه-تریا یک غذای خوشمزه انتخاب کنید و از فضای ساده ولی دلپذیر این رستوران در تور استانبول ارزان لذت ببرید.

 



کیکهای کافه ماورا Mavra را امتحان کنید
از دیگر مکانهایی که در یک روز بارانی استانبول می توانید در آن لحظات خوشی داشته باشید کافه ماورا است. کافه ای که به نماد محل گالاتا تبدیل شده است. مثل یک فرد محلی در کافه ماروا بنشینید و کیک شکلاتی این کافه را که طعم عالی دارد سفارش دهید. سعی کنید تا صندلی نزدیک پنجره را انتخاب کنید تا از تماشای قطرات باران نیز لذت ببرید.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول و بلیط هواپیما به مقصد استانبول به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول, تور ارزان استانبول نوروز 98,تور لحظه آخری استانبول نوروز 98,تور استانبول عید نوروز 98,جاذبه های گردشگری استانبول,قیمت تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تماشای نقاط دیدنی دبی نیاز به هفته های متوالی دارد تا در این شهر حسابی به شما خوش بگذرد. اما اگر در تعطیلات آخر هفته قصد سفر به دبی را دارید ما شما را راهنمایی می کنیم تا در 2 روز چه تفریحاتی در دبی انجام دهیم پس با الفبای سفر همراه باشید.

روز اول
صبح

برای شروع صبح خود را با قدم زدن در امتداد خیابان جمیرا بیچ رزیدنس Jumeirah Beach Residence آغاز کنید و برای صبحانه بین طیف وسیعی از بوفه ها و کافه های این منطقه یکی را انتخاب کنید. ما به شما رستوران Eggspectation که یک رستوران خانوادگی با محیط دوستانه است را توصیه می کنیم. این رستوران منوی مخصوص صبحانه دارد و همچنین غذاهای ویژه ای که با تخم مرغ طبخ می شوند و اگر هم نگران رژیم غذایی خود هستید برای شما غذاهای رژیمی نیز وجود دارد. پس از صبحانه در کنار ساحل کمی ریلکس کنید یا آفتاب بگیرید اگر هم علاقه مند هستید می توانید در بزرگترین پارک آبی دنیا یعنی پارک آبی دبی که در خیابان جمیرا دارد لحظات خوشی در تور دبی  داشته باشید.



ظهر تا عصر
از ظهر تا عصر را به دیدن تعدادی از بهترین و محبوب ترین جاذبه های دیدنی دبی اختصاص دهید. به مرکز خرید دبی مال بروید و در یک فضای جذاب اسکی کنید یا اسنوبرد پر هیجانی را امتحان کنید. انتخاب دیگر شما می تواند پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Water Park که در خیابان جمیرا قرار دارد باشد که در آنجا بیشتر از 30 وسیله تفریح آبی وجود دارد که هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد.
اگر هم به دنبال تفریح پر هیجان هستید می توانید سقوط آزاد از هواپیما از فراز جزیره پالم جمیرا Palm Jumeirah که در تفریحگاه ساحلی دبی مارینا در جنب منطقه الصوفه قرار دارد در تور دبی امتحان کنید. اگر به تفریحات مهیج علاقه مند نیستید می توانید به باغ گل معجزه دبی Dubai Miracle Garden که در منطقه البرشا قرار دارد بروید تا در یک فضایی رویایی و فانتزی در میان گلهای رنگارنگ و خوشبو غرق شوید.

 

 

شب
برای شب، از خوردن یک شام خوشمزه و بی نظیر لذت ببرید. به رستوران Souk Al Bahar در نزدیکی برج خلیفه دبی بروید تا چشم انداز شگفت انگیزی از شهر و آبنمای دبی که بزرگترین آبنمای رقصان در جهان است را به شما ارائه دهد. در این رستوران 22 نوع غذای مختلف وجود دارد که به دلخواه می توانید سفارش دهید. رستوران دیگری که به شما در تور دبی نوروز 98 پیشنهاد می کنیم Karma Kafé است که بهترین نما را رو به آبنمای دبی دارد و غذاهای آسیایی با کیفیت و طعم عالی را سرو می کند.
 یا اینکه برای داشتن یک شب رومانیک می توانید به رستوران Thiptara که در هتل پالاس Palace hotel بروید. این رستوران متخصص سرو غذاهای تایلندی و غذاهای دریایی بانکوک است.  در تراس این رستوران با چشم انداز نفس گیر به شهر و آبنمای زیبای دبی یک شام فراموش نشدنی میل کنید پس از شام نیز می توانید قدم بزنید و از دیگر اماکن توریستی دبی مانند آکواریم دبی با  140 گونه مختلف ماهی و بیش از 300 کوسه دیدن کنید.

 


روز دوم
صبح

برای شروع روز دوم صبح زود برای آشنایی با فرهنگ مردم این شهر به محله دبی قدیم بروید. سپس به سراغ بازارهای سنتی این شهر از جمله بازار طلای دبی با بیش از 300 فروشگاه  بروید. پس از آن به بازار سمت جنوب این محله رفته و در بازار دیر Deira Grand Souk که پر است از مغازه های پارچه فروشی، ادویه، عطر و سوغات گشتی بزنید. این بازار سنتی و قدیمی در زمانهای گذشته که دبی به عنوان مرکز تجارت دریایی شناخته شد شهرت زیادی داشت.
به سمت اسکه ابرا دبی بروید، از محله کریک عبور کرده تا به منطقه بور برسید این منطقه پر است از آثار تاریخی و موزه ها که از آنها می توانید دیدن کنید. برای رفع گرسنگی نیز یک اسنک و یا میان وعده سنتی را میل کنید و قدم زنان به سمت منطقه الشندغه حرکت کنید تا به خانه شیخ سعید آل مکتوم حاکم سابق دبی برسید.

 


ظهر تا عصر
پس از دیدن و گشت زدنی در منطقه الشندغه Al Shindagha به سمت جنوب حرکت کنید تا مجددا به اسکله ابرا برسید. به رستوران Bayt Al Wakeel بروید تا یک ناهار خوشمزه عربی میل کنید. گوشت بره یا خوراک بلدرچین با سالاد دریایی را سفارش دهید. این رستوران یکی از قدیمی ترین ساختمان های دبی در دهه 1930 است و دارای یک موزه دریایی نیز می باشد پس از ناهار به سمت محله بستکیه محل زندگی تاجران ایرانی و ثروتمندان دبی بوده است برسید.
در اینجا با خانه های قدیمی عربستان کوچه های پر پیچ و تاب و گالری های هنری رو به رو خواهید شد. پس از آن می توانید به منطقه بیابانی برسید و شتر سواری، موتور سواری و یا سافاری بیابانی را امتحان کنید و در چادرهایی که در اطراف قرار دارد برای رفع خستگی چای بنوشید.

 


شب

در شب به سمت شهر حرکت کنید و به شما صرف شام خوشمزه در کشتی را پیشنهاد می کنم تا در اسکله Creek بر روی کشتی همراه با خوردن شام از تماشای منطقه دبی قدیم لذت ببرید. در این کشتی یا قایق های تفریحی سرگرمیهایی برای شما وجود دارد از جمله پخش موسیقی زنده از فضای لذت بخش خود در حین غذا خوردن لذت ببرید.

 

برای اطلاع از قیمت تور دبی نوروز 98 و بلیط هواپیما دبی به وب سایت www.alefbatour.com مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورهای نوروز 98,تور لحظه آخری دبی نوروز 98, تور ارزان دبی نوروز 98,قیمت تور دبی نوروز 98,تور دبی عید نوروز 98,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همراه با الفبای سفر از هتلی لوکس به نام کرملین پالاس صحبت خواهیم کرد که در آنتالیا واقع شده و دارای امکانات رفاهی بی نظیری می باشد. هتلی که نمای کاخ کرملین در مسکو را دارد.

 

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا ASTERIA KREMLIN PALACE HOTEL ANTALYA یک هتل 5 ستاره و بسیار لوکس است که در سواحل شمالی دریای مدیرانه قرار دارد و با وجود چشم انداز خیره کننده خود، برای گردشگرانی که به دنبال یک اقامتگاه شیک و لاکچری هستند یک انتخاب عالی و رویایی است. این هتل در منطقه کندو Kundu واقع شده و با 874 اتاق در 6 طبقه و در مساحتی ۷۵۰۰۰ متری با امکانات و طراحی داخلی باور نکردنی پذیرای گردشگران تور آنتالیا عید 98 است.

 

 

جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، مرکز ماساژ و آبگرم، خدمات پوست، سالن زیبایی و..  تنها بخشی از امکانات رفاهی هتل کرملین پالاس هستند، حتی اگر علاقه مند هستید از حمام ترکی سنتی این هتل نیز می توانید بهره مند شوید.

با وجود بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، تنیس، موسیقی های زنده، بولینگ و برگزاری انواع جشنها در این هتل، سرگرمیهای لذت بخشی در انتظار شما خواهند بود. این هتل همچنین دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار بزرگ و یا اتاقهای استاندارد می باشد. پرسنل هتل کرملین پالاس آنتالیا به 5 زبان صحبت می کنند و بنابراین مشکل برقراری ارتباط نخواهید داشت.

 

 

نکته قابل ذکر در مورد هتل کرملین پالاس این است که این هتل از کاخ کرملین مسکو الگو برداری شده در نتیجه با معماری زیبای خود شما را شگفت زده خواهد کرد. از جمله برخی از امکانات رفاهی این هتل می توان به بالکن، حمام با وان لوکس، سشوار،  یخچال و محتویات، چای و قهوه ساز، صندوق امانات خصوصی،  تلویزیون و ماهواره، شبکه های تلویزیون مخصوص کودکان، سیستم گرم کننده و خنک کننده، تخت خواب، اینترنت با پرداخت هزینه ی جدا اشاره کرد.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا دارای 8 رستوران می باشد که با سرو انواع غذاهای ترکی؛ محلی و بین الملی و همچنین انواع دسر و نوشیدنی، بهترین و با کیفیت ترین غذا را برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 98 سرو خواهد کرد. همچنین می توانید غذای خوش طعم و لذیذ رستورانهای این هتل را در اتاق خود و یا استخر و سونا میل کنید، برخی از رستورانهای این هتل دارای نمای رو به طبیعت زیبا و دریای مدیترانه هستند که لذت خوردن وعده غذایی شما را دوچندان می کنند. غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و دریایی کرملین پالاس نیز طعم و مزه بی نظیری دارند.

 

 

اگر به همراه خانواده و کودک خود با تور آنتالیا لحظه آخری سفر می کنید، برنامه های سرگرم کننده ای در هتل کرملین پالاس در انتظار کودک شما است.  بازی های فکری، بازی های آموزشی، استخر مخصوص کودکان، اتاق مخصوص بازی، پارک آبی و باشگاه کودکان از جمله تفریحات جذاب برای کودکان در این هتل می باشند.

با توجه به اینکه این هتل در کنار دریا قرار دارد دارای چند ساحل می باشد. برای کسانی که به تفریحات آبی مانند موج سواری، قایق سواری، جت اسکی، غواصی، بالن سواری و اسکواش علاقه مند هستند می توانند با پرداخت هزینه اضافی در ساحل هتل کرملین پالاس آنتالیا این تفریحات آبی را تجربه کنند.

 

 

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا فاصله اندکی از برخی از جاذبه های گردشگری آنتالیا دارد. از جمله: فاصله تا دروازه هاردیان: ۱۸.۵ کیلومتر، تا پارک لارا بیچ  ۹.۱ کیلومتر، تا آبشار دودن ۱۱.۵ کیلومتر تا مرکز لارا ۶ کیلومتر و تا پارک آبی و پارک ملی کوروشو ۱۸ کیلومتر می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا نوروز 98,تور ارزان آنتالیا نوروز 98,تور لحظه آخری آنتالیا نوروز 98,بلیط هواپیما آنتالیا نوروز 98,قیمت تور آنتالیا نوروز 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

گوا در سواحل غربی هند واقع شده است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را مجذوب خود می کند. آژانس مسافرتی الفبای سفر برای گردش یک روزه با تور گوا الفبای سفر شما را راهنمایی می کند تا اینکه چطور سفر را به بهترین شکل برنامه ریزی کنید. و از تماشای سواحل زیبا و آثار تاریخی تا خوردن غذاهای سنتی را تجربه کنید.

صبح

صبح خود را با لذت بردن از یک صبحانه مفصل و خوشمزه با چشم انداز زیبا رو به دریا شروع کنید. برای اینکار به ساحل باگا، ساحل  Calangute، ساحل واگتور Vagator Beach یا ساحل Anjuna بروید. اینها سواحلی هستند که علاوه بر مناظر دیدنی، در اطراف آن رستورانها و کافه های مختلف وجود دارد که غذاهای خوشمزه را می توانید امتحان کنید. پس از صرف صبحانه نوبت تفریحات آبی جذاب می رسد. میتوانید قایق سواری کنید، اسکی روی آب هیجان انگیزی داشته باشید و یا حتی غواصی را تجربه کنید.

یکی از جاهای دیدنی گوا به نام قلعه چاپورا Chapora Fort در نزدیکی ساحل واگتور قرار دارد. قلعه ای که برای مشاهده دشمنان از روی آن دیده بانی می کردند از این قلعه در تور هند زمستان 97 دیدن کنید.کلیساهای قدیمی مشهور قرن 16 و 17 در گوا وجود دارد که جزو میراث جهانی یونسکو هستند. مانند کلیسای بوم ژیزوس Basilica of Bom Jesus یا زاویر مقدس که به خاطر معماری باروک شناخته می شود یا کلیسای سنت فرانسیس آسیسی که کلیسای کاتولیک رومی است و دارای معماری و نقاشیهای شگفت انگیزی است.

 

 

 

ظهر تا عصر

برای ظهر به محله فونتیناس Fontainhas یا محله لاتین هند بروید. محله قدیمی با خیابانهای پیچ در پیچ و خانه های رنگارنگ با سقفهای شیروانی، درهایی با طراحهای هنرمندانه که شما را مجذوب خود می کند. کلیسای سنت سباستین the Chapel of St. Sebastian گالری هنری  گیتانجی  Gitanjali، چشمه فونیکس Phoenix و نانوایی Confeitaria 31 de Janeiro  از جمله جاذبه های گردشگری هند در گوا هستند که در این محله قرار دارد که تماشای آنها را در تور گوا بهار 98 نباید از دست دهید. حتی اگر فرصت داشتید می توانید از تور راهنمای Panjim Inn نیز استفاده کنید و یک روز کامل این منطقه را بگردید.

 

 

برای اینکه یک ناهار خوشمزه بخورید با 5 دقیقه پیاده روی از خیابان 18 ژوئن به سمت رستوران آشپزخانه مامان      Mum’s Kitchen  یکی از بهترین رستورانهای گوا بروید. در این رستوران می توانید غذاهای لذیذ گوا مانند نان گوان prawn curry  (میگو با سس و زردچوبه مخصوص هندی) chorizo chil ( نوعی خوراک با ادویه تند) mushroom xacuti  (نوعی خوراک که با قارچ طبخ می شود) را امتحان کنید.  برای دسر نیز Bebinca دسر سنتی ( نوعی پودینگ که از کره،شکر، تخم مرغ، شیر نارگیل و.. تهیه می شود) یا کارمل را در تور بمبئی گوا  در این رستوران امتحان کنید.

 

 

شب

با اینکه گوا مراکز خرید لوکس ندارد و جای ایده آلی برای خرید کردن نیست ولی بخشی از گردش شما می تواند با گشت و گذار در بازارهای خیابانی و خرده فروشی ها بگذرد. اگر در روز یکشنبه در گوا هستید می توانید به بازار شبانه خیابانی آرپورا Arpora بروید. در این بازار انواع لباس، لوازم جانبی، ادویه جات، ترشیجات و خیلی اجناس جالب و خاص دیگر را می توانید در این بازار پیدا کنید.

اگر هم در روز 4 شنبه در گوا هستید در بازار خیابانی آنجونا Anjuna Flea Market گشتی بزنید. در این بازار لباس، سوغات، لوازم الترونیکی، مواد غذایی و سوغات در تور گوا 97 تهیه کنید. اگر می خواهید سنگ های قیمتی، مروارید، جواهرات و سوغاتی بخرید، سری به بازار Tibetan بزنید. اگر هم قصد خرید ندارید مردم شهر را تماشا کنید، غذاها و اسنکهای خیابانی را امتحان کنید و لذت ببرید. 

اگر هم به دنبال تفریحات شبانه هستید به تیتوس لان Titos Lane رفته تا شب خوبی را در این منطقه مشهور بگذرانید. جایی که می توانید شب آرامی داشته باشید یا نه در یکی از بارها مانند بار تیتو Tito’s Club یا کافه مامبو Cafe Mambo نوشیدنی بنوشید و موسیقی زنده گوش بدهید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: تور گوا , تور عید نوروز گوا , تور نوروزی گوا , تور گوا عید نوروز 98 , قیمت تور گوا , تور لحظه آخری گوا , تور ارزان گوا , جاذبه های گردشگری گوا , آفر تور گوا , رزرو آنلاین تور گوا ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()