نوشته شده توسط : admin

خانه مقدس حقیقت  بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال پاتایا در کنار دریا واقع است و بلندترین نقطه آن 105 مترارتفاع دارد. این بنا طوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد.این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزیین شده است. هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. این موارد سبب می شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی  به سوی یک مدینه فاضله را درک نمایند.


معماری خانه مقدس حقیقت


معماری این بنا از باورهای هندو و بودا الهام گرفته است و در هر چهار گوشه آن برج‌هایی قرار گرفته است که برروی هرکدام از آنها اشکالی براساس باورها و افسانه‌های تایلند، کامبوج، هند و چین حکاکی شده است.این هنرنمایی با چوب برای نشان دادن فلسفه شرقی و همچنین باورهای بودایی و هندو شکل گرفته است. تعدادی از کنده‌کاری‌ها صحنه‌هایی از حماسه های باستانی هند مهابهاراتا و رامایانا را نشان می‌دهند؛ این داستان‌ها از جنگ میان خیر و شر و عقل دربرابر نادانی به ما می‌گویند. حکمت شرق باستان به ما می‌گوید که همه چیزهای مادی موقتی هستند درحالیکه حقیقت، نیکی و شادی، ابدی و ماندگارند؛ این مفاهیم را می‌شود از کنده‌کاری های زیبای این خانه مقدس برداشت کرد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تور تایلند  , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند تابستان 95 و قیمت هتل های تایلند به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند تابستان 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()