نوشته شده توسط : admin

 

از هتل های 5 ستاره و رویایی شهر بنتوتا سریلانکا می باشد که توسط چمنزارهای وسیع و سبز احاطه شده است. اگر دوست دارید در یکی از زیباترین مناطق جنگلی و ساحلی اقامت داشته باشید حتما به هتل سینامون بی (bentota cinnamon bey hotel) بروید. این هتل دارای 200 اتاق است که معمولا بسیار بزرگ بوده و از نور طبیعی مناسبی برخوردار می باشند و هرکدام دارای یک بالکن اختصاصی نیز هستند که چشم انداز فوق العاده ای به مناظر اطراف دارند. از دیگر امکانات اصلی هتل می توان به استخر روباز و همچنین فعالیت شش رستوان که ارائه دهنده بهترین و خوشمزه ترین غذاهای بین المللی هستند اشاره کرد. در هتل سینامون بی سریلانکا، مهمانان به مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی، سونا دسترسی دارند. از دیگر خدماتی که هتل به مهمانان ارائه می کند می توان به  لباسشویی، خشکشویی و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه اشاره کرد.

سینامون بی

انواع اتاق های هتل سینامون بی بنتوتا

  • Superior Garden Terrace
  • Superior Room
  • Superior Ocean View
  • Deluxe Pool Terrace
  • Deluxe Ocean View
  • Junior Suite
  • Suite

جاذبه های گردشگری بنتوتا سریلانکا تا هتل سینامون بی

  • (450متر) ساحل ماراگایا
  • (3.7کیلومتر) دریاچه بنتوتا
  • (4کیلومتر) باغ باوا
  • (16.5کیلومتر) قلعه ریچموند

موقعیت نسبی هتل سینامون بی نسبت به فرودگاه های بنتوتا

فاصله هتل سینامون بی سریلانکا (cinnamon bey hotel bentota sri lanka) تا فرودگاه های نزدیک خود به شکل زیر است.

  • (81کیلومتر) فرودگاه بین المللیاه  بندرانایک
  • (42کیلومتر) فرودگاه راتمالانا

آدرس هتل سینامون بی

Cinnamon Bey, Moragalla, 12070 Bentota, Sri Lanka

نرخ تقریبی قیمت هتل سینامون بی 

قیمت رزرو هتل به ازای هرشب برای دو نفر بزرگسال (IRR 2,401,033) محاسبه شده است



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل آماری گاله سریلانکا✨ اقامتگاهی 5 ستاره ⭐ می باشد که از بهترین هتل های سریلانکا

:: بازدید از این مطلب : 124

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بدروم از بسیاری جهات ما را غافلگیر کرد. به خاطر داشته باشید، ما با تعداد زیادی اطلاعات همراه نیستیم. ما عکس ندیده بودیم، برنامه ریزی نکرده بودیم. ما فقط رانندگی کردیم.

آنچه ما از جهانگردی ترکیه می دانستیم بیشتر تحت تأثیر تجربیات ما در کوش آداسی است. کوش آداسی یک استراحتگاه بزرگ برای تعطیلات برای گردشگران بسته بندی از مناطق سردتر اروپا است. مکانی که نمی توانید از کنار یک مغازه یا رستوران عبور کنید بدون اینکه مورد آزار صاحبان ، پیشخدمت ها یا فروشندگان قرار بگیرید. مغازه هایی که همه چیزهای مشابه، کالاهای چرمی ، فرش، برنج را می فروشند. مانند یک تله توریستی بزرگ و آزار دهنده.

بدروم خاص، زیبا، آرام و بزرگ است. اگر به دنبال روزهای آرامش بخش در زیر آفتاب داغ ترکیه هستید  جایی که آبها کاملاً شفاف و آبی کم رنگ است و مردم صمیمی هستند بدروم بهترین انتخاب شما است.

اگر بدنبال یک استراحتگاه ساحلی زیبا در ترکیه هستید که غذاهای عالی، هتل های درخشان و انتخاب بسیار خوبی برای انجام کارها ارائه می دهد، بدروم مکانی عالی برای رفتن به ترکیه است. بدروم قبلاً به عنوان تفرجگاه توریستی در بازارهای گسترده شناخته می شد.

مرکز بدروم از خیابانهای جذاب ، یک منطقه بندرگاه آرامش بخش و بازارهای زیبا تشکیل شده است اگر قصد دارید یک هفته را در ترکیه با تور بدروم بگذرانید، فعالیت های زیادی برای انجام و جاذبه هایی برای دیدن خواهید دید. در ضمن لازم به ذکر است که قیمت توربدروم نوروز براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی یا ترک (ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس) به مقصد شهر بدروم و قیمت هتل رزرو شده در بدروم ترکیه متفاوت و متغییر است.

 هتل MAÇAKIZI بدروم، الفبای سفر

نمایی از قلعه ترابزون

شهر پر جنب و جوش کوش آداسی در سواحل غربی ترکیه تحت سلطه گردشگران بسته از سراسر اروپا است و کارهای مختلفی را برای همه سنین ارائه می دهد این شهر چیزهای جالب زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد که در پشت صحنه ها بنابراین شما فقط باید به آنجا بروید و کاوش کنید!

علاوه بر این ، کوش آداسی به راحتی در نزدیکی مکانهای مهم تاریخی مانند افس,س، افرودیسیا، هیراپولیس و پاموکاله قرار دارد. شهرهای کوچک جذاب Selcuk و Sirince در مجاورت نیز سفرهای یک روزه خوبی را از کوش آداسی انجام می دهند. ازمیر و چسمه نیز چندان دور نیستند. در کل، در کوش آداسی و محیط اطراف چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد، بنابراین اگر کاوش موضوع شما باشد، مطمئناً مشغول خواهید شد.

توجه داشته باشید که قیمت تور کوش آداسی نوروز بر اساس فاکتورهایی چون قیمت بلیط هواپیما پروازهای داخلی و خارجی، قیمت هتل رزرو شده در کوش آداسی و همچنین تعداد روزهایی که در تعطیلات نوروز قصد دارید در این شهر اقامت کنید تعیین می شود. نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که ارزانترین قیمت تور نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی از ارگان های منفعت طلب با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران میشوند. یکی از کارهای مورد علاقه گردشگران برای انجام در کوش آداسی تماشای مردم در تفرجگاه ساحلی کوش آداسی است که در هنگام غروب آفتاب زنده می شود و مردم محلی و بازدیدکنندگان برای گردش شبانه به آب می روند. کافه ها و رستوران های دوست داشتنی زیادی در کنار ساحل وجود دارد که می توانید یک شام غربی بخورید یا یک جشن سنتی ترکی یا یک فنجان چای ترکی سنتی نوش جان کنید.

سواحل کوش آداسی 

 کوش آداسی

با رزرو تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبا پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به وبسایت زیر مراجعه نمایید:

www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ارمنستان

ارمنستان کشوری با سابقه پر دردسر است. نسل کشی ارامنه 100 سال پیش اتفاق افتاد و زخم هایی که امپراتوری عثمانی بر مردم ارمنستان وارد کرد هنوز هم وجود دارد. با این گفته، صد سال می گذرد و آنها کشور خود را بازسازی کرده و یکی از جذاب ترین پایتخت قفقاز را ایجاد کرده اند. ایروان و مردمش جذابیت های وصف ناپذیری دارند که توجه شما را جلب می کنند. از معماری الهام گرفته از اتحاد جماهیر شوروی گرفته تا محلی های دوستانه ، ارمنستان یکی از آن مقصدهایی است که شما را از هر نظر غافلگیر خواهد کرد. ماندگارترین و محبوب ترین جشنی که در نزد ما ایرانیان وجود دارد همین عید نوروز است. همین تعطیلات سال نو بهترین موقع است تا به کشف مناطقی بپردازید که هیچ وقت به آن جا نرفتید. ارمنستان کشوری سحر آمیز است که اگر تعطیلات نوروز را باتور ارمنستان نوروز در آن جا سپری کنید مطمئنا این حس را خواهید داشت که سال نو را خاص تر از هر سال دیگری شروع کرده اید.

 بنای تاریخی زوارنتوس در ارمنستان

نمایی از پایتخت ارمنستان، ایروان

ترکیه

سرزمین ماه و ستاره یا همان ترکیه امروزه به کشوری جذاب برای گردش تبدیل شده است. اینکه چرا بسیاری از گردشگران در این روزها روانه این کشور هستند قبل از هرچیزی لازم است تا حدودی با این کشور زیبا آشنا شوید. ترکیه در احاطه 3 دریای سیاه، مدیترانه و اژه قرار دارد و همین مورد می تواند در جذب گردشگران ساحلی یک امتیاز عالی برای این سرزمین قلمداد شود. علاوه بر سواحل زیبا در بخش گردشگری تاریخی و فرهنگی هم ترکیه توانسته به معروفیت برسد. همانگونه که در نقطه به نقطه این کشور آثاری از حکومت عثمانی مشاهده می شود البته که قدمت این کشور فقط به این دوره بر نمی گردد و در آنتالیا و کوش آداسی بناهایی از رومیان قابل رویت هستند. با وجود اینکه بزرگترین شهر کشور ترکیه، استانبول است و حتی در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگی قاره اروپا شناخته شد

اگر ترکیه را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور ترکیه نوروز تجربه خواهید کرد.

 

سریلانکا

سریلانکا (Sri Lanka) که در گذشته به نام سیلون (Ceylon) شناخته می شده، نام جزیره ای است که در جنوب قاره آسیا، با اختلاف 19 کیلومتر از کشور هند و در اقیانوس هند قرار گرفته است. به دلیل شکل و موقعیت جغرافیایی جزیره سریلانکا، به نام گوشواره ی کشور هندوستان هم نامیده می شود. کشور سریلانکا به دلیل داشتن طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی و پارک های طبیعی مقصد بسیاری از گردشگران است. در زمان استعمار کشور هندوستان سریلانکا هم جزئی از مستعمرات انگلستان بود و تا زمان استقلال کشور هند این استعمار ادامه پیدا کرد. سریلانکا دارای مناظر متنوعی از جمله جنگل های بارانی، دشت های خشک، سواحل شنی و مناطق مرتفع می باشد. یکی از دلایل شهرت سریلانکا داشتن مخروبه های باستانی بودایی است که برجسته ترینشان  قلعه سیگیریا (Citadel Sigiriya) که در قرن پنجم ساخته شده است. اگر سریلانکا را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور سریلانکا نوروز  تجربه خواهید کرد.

 

ساحل زیبای بنتوتا در سریلانکا 

طیعت دیدنی سریلانکا



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برج العرب کجاست؟

دبی شهر شگفتی ها است و یکی از این عجایب، برج العرب جمیرا ساختمانی بادبان شکل که به عنوان یکی از لوکس ترین هتل ها شناخته می شود و یکی از معدود هتل های 7 ستاره جهان است و بسیاری از مسافران تور دبی آرزوی حضور در این بنای مدرن دارند
این مکان در یک جزیره ساخته شده توسط انسان ایجاد شده است که با یک پل خصوصی به سرزمین اصلی متصل می شود ، شبح منحصر به فرد بادبان شکل چیزی فراتر از یک هتل خیره کننده است و نمادی از دبی مدرن است. این هتل لوکس دارای بزرگترین ناوگان جهانی رولز رویس، ناهار خوری عالی، سرویس باتلر، آی پاد طلای 24 عیار و یک صفحه هلی پد پشت بام است. اقامت در این هتل مجلل یا گذراندن یک شب در اینجا مسئله گران قیمتی نیست، اما ارزش برای یک تجربه بی نظیر را دارد در ادامه این بخش جذاب قصد داریم به تحلیل برج العرب بپردازیم.

نمایی از برج العرب

برج العرب در غروب آفتاب

داخل برج العرب چگونه است؟

برج العرب با یک تجربه فراموش نشدنی شروع می شود و شما می توانید بین بزرگترین ماشین جهان رولز رویس یا یک سرویس انتقال هلیکوپتر خصوصی با فرارهای لوکس یکی را انتخاب کنید. بازدیدکنندگانی که با هلی کوپتر وارد می شوند می توانند 10 دقیقه از بالا از شهر دبی دیدن کنند و سرانجام در بالگرد هتل در طبقه 28 هتل لوکس فرود بیایند. این یک تجربه به یاد ماندنی از لحظه ورود به اتاق خود است. 

داخل برج العرب

بخشی از فضای داخلی برج العرب

امکانات برج العرب

برج العرب جمیرا در مجموع دارای 202 سوئیت مجلل است و حریم خصوصی و تجملاتی را که شایسته هر تعطیلات است به مسافران ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای یک سوئیت لوکس یک خوابه دو طبقه با مساحت حدود 170 متر مربع با پرده های کنترل از راه دور است که به مناظر چشمگیر خلیج فارس باز می شود. این مجموعه دارای ابزارهایی مانند رایانه iMac، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه عریض و حمام مستر با جکوزی در اندازه کامل و امکانات رفاهی در اندازه کامل است. برای یک خواب آرام، شما باید از بین 14 بالش مختلف، لحاف های Eiderdown، پارچه های نخی مصری زیبا و یک تختخواب فوق العاده لوکس و فوق العاده لاکچری، با توجه به خواسته خود، یکی را انتخاب کنید. مهمان نوازی این اقامت لوکس می تواند بی نظیر باشد. ویژگی های منحصر به فرد هتل پذیرایی خصوصی در هر طبقه، بارهای شخصی و غذاخوری در اتاق را شامل می شود. بعضی از اتاق های سطح بالا دارای کتابخانه، میز اسنوکر و آسانسور اختصاصی هستند.

هتل دارای دسترسی خصوصی به ساحل، دو استخر شنا با کابین خصوصی، پارک آبی با دسترسی رایگان برای مهمانان و اجاره اتومبیل لوکس برای مهمانانی مانند فراری و لامبورگینی است. باشگاه های تناسب اندام و امکانات اسپا گزینه های مختلفی را برای مهمانان در نظر گرفته اند. یک سرویس چارتر قایق تفریحی خصوصی در خلیج فارس برای مهمانان در دسترس است و همچنین می توانید برای یک تجربه سعادتمندانه یک درمانگر آبگرم اختصاصی را به همراه خود ببرید. در طبقه هجدهم ، یک باشگاه کودکان Sinbad’s و یک کتابخانه Diwania وجود دارد که دارای مراقبان حرفه ای است. پارک آبی وایلد وادی نیز متعلق به برج العرب است و یکی از چشمگیرترین پارک های آبی جهان است.

معماری برج العرب

سازه برج العرب در یک جزیره مصنوعی قرار گرفته است که 280 متر از ساحل جمیرا فاصله دارد. این جزیره با استفاده از پل منحنی به زمین اصلی متصل می شود. اگر سازه ساختمان را ببینید شبیه کشتی بادبان است. معمار برج العرب تام رایت  است. طراحی و ساخت توسط مهندس کانادایی ریک گریگوری مدیریت شد. ساخت و ساز اولیه در سال 1994 آغاز شد. این شامل دو بال است که به شکل V گسترش یافته و فضای بین آنها محصور در مرکز قرار دارد در ساختمانی است که به آسمان باز می شود. ساخت این ساختمان بسیار پیچیده است. در ابتدا مهندسان این کار را بسیار دشوار می دانستند اما با گذشت زمان مشکلات یکی یکی برطرف شد. آنها برای داشتن پایه ای ایمن 230 شمع بتونی به طول چهل متر به ماسه ها ریختند. مهندسان برای محافظت از پایه در برابر فرسایش ، لایه ای از سنگهای بزرگ با ساختار لانه زنبوری ایجاد کردند. این ساختمان شامل حدود 70،000 متر مکعب بتن و 9،000 تن فولاد است. اتاق ها به زیبایی تزئین شده اند. در کل 202 سوئیت اتاق خواب وجود دارد. قیمت اتاق ها با توجه به اندازه آن متفاوت است. حمام ها دارای الگوهای کاشی معرق هستند. رستوران معروف Al Munhata در 200 متری خلیج فارس واقع شده است که می توانید از آنجا کل دبی را مشاهده کنید. یکی دیگر از رستوران های ال ماهارا به دلیل داشتن آکواریوم آب دریا معروف است می توان گفت آکواریوم برج العرب که خیلی ها به دنبال آن هستند در اینجا قرار دارد.

برج العرب آکواریوم

رستوران و آکواریوم برج العرب

صلیب برج العرب

به طرز حیرت انگیزی تصادفی است (یا نه) که این ساختمان ممکن است بزرگترین صلیب مسیحی جهان باشد. سومین هتل بلند دنیا قرار است شبیه دکل یک کشتی باشد و اینطور است، اما اگر از زاویه دیگری به آن نگاه شود ، این سال را در ذهن شما ایجاد می کند که آیا این تصادفی است که این سازه دارای شکل صلیب است ، مشابه به نسبت آنچه در مسیحیت استفاده شده است.

طراح برج العرب، تام رایت، تحسین بسیاری از گروه های مسیحی را به دلیل ایجاد تصادفی (یا نه) یکی از برجسته ترین بناهای جهان به شکل صلیب رو به شرق، برای دستیابی به جلوه ای از "اولین تابش نور هر طلوع خورشید ابتدا بر روی صلیب می افتد ". بسیاری می گویند که تام رایتز امارات را "ترول" کرد، وی موفق شد یک نماد عظیم مسیحی در خاک مسلمانان ایجاد کند.
امارات متحده عربی موعظه های مذهبی را تبلیغ می کند، و بیش از 30 کلیسا در اطراف امارات متحده عربی وجود دارد ، با این حال ، هیچ یک از کلیساها مجاز به نمایش چنین تصویر عظیمی از صلیب نیستند. کنایه از ماجرا این است که برج العرب، از نظر فنی، بزرگترین صلیب مسیحی روی کره زمین است، صرف نظر از شرایطی که منجر به ایجاد آن شده است.

بخشی از برج العرب شبیه به صلیب

بخشی از سازه برج العرب شبیه به صلیب مسیحیان

ارتفاع برج العرب 

برج العرب با 321 متر ارتفاع از سطح دریا، بلندترین هتل تمام سوئیت در جهان است. این ساختمان به عنوان یکی از بلندترین ساختمانهای جهان و بلندترین سازه منفرد در یک جزیره مصنوعی، بلندتر از برج ایفل می باشد.

قیمت برج العرب

به ازای هرشب برای دو نفر مبلغی معادل 1297 یورو هزینه دارد.

چگونه می توان به برج العرب رسید؟

فاصله برج العرب با ساحل ساحل جمیرا در جزیره پالم حدود 280 متر است. با ماشین 15 دقیقه با دیره یا منطقه دبی فاصله دارید یا می توانید با یک مترو به این اقامت لوکس بروید.

بهترین زمان برای بازدید از برج العرب

بهترین زمان سفر به دبی بین ماه های نوامبر و مارس است. کسانی که به دنبال اقامت در اینجا نیستند می توانند در تمام روزها بین ساعت 12:00 تا 18:00 از این مکان لوکس دیدن کنند.

ماشین های مقابل برج العرب

ماشین های لاکچری مقابل برج العرب

تعطیلاتی متفاوت با تور دبی ویژه نوروز 1400

نوروزتان را در مدرنترین شهر خاورمیانه بگذرانید. می توانید از آسمان خراش ها دیدن کنید، شتر سواری کنید و هیجان سافاری و هزاران تفریح دیگر را در دل این شهر تجربه کنید. اینکه هوا در این مقطع از سال نسبت به تابستان شرایط بهتری دارد نیز مزید بر علت است. برای اینکه از یک سفر عالی برخوردار شوید می توانید روی تور دبی نوروز 1400 حساب ویژه ای باز کنید. می توانید با کارشناسان تور دبی آژانس مسافرتی الفبای سفر در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری که می خواهید را بدست آورید.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آنتالیا، نهمین شهر بزرگ ترکیه و منحصر به فرد بهشت ​​روی زمین و مروارید مدیترانه محسوب می شود. آنتالیا با صخره های پوشیده از سرو خود که به آبهای درخشان آبی و انبوه دیدنی های تاریخی می بارند، یا آبشارهای باشکوهی که در اطراف حومه شهر قرار دارند ، یک تاج با نگین در مجاورت ترکیه است. هنگام گشت و گذار در آنجا، باید بدانید که اقدامات گسترده ای را باید انجام دهید و چگونه می توانید با درگیر کردن موارد مختلف در آنجا، از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنید.

آنتالیا به عنوان بزرگترین مقصد ساحلی ترکیه و قطعاً بزرگترین شهر مورد علاقه مردم، راه های زیادی را برای بازدید از بسیاری از فعالیت ها به بازدید کنندگان ارائه می دهد. از قدم زدن در امتداد ساحل گرفته تا فعالیت های پرماجرا، یا از ریزترین تا آرام ترین کار، شما می توانید انواع کارها را در با سفر به وسیله تور آنتالیا در این شهر انجام دهید.

 

نمایی از دریای مدیترانه و برج ساعت آنتالیا

غواصی در دریای مدیترانه

از آنجا که گفته می شود آنتالیا مروارید دریای مدیترانه است ، کاوش در دنیای پرجنب و جوش دریایی آن باید در بالاترین اولویت شما باشد. این تجربه کل روز شما را به جذاب ترین دنیای مدیترانه می رساند، جایی که می توانید یک مکان تغذیه گسترده برای چندین گونه آبزی را کشف کنید. بهترین چیز این است که شما را از هتل خود منتقل کرده اند تا از تجربه در غواصی هیجان انگیز لذت ببرید. علاوه بر این، ناهار نیز در اکثر بسته های آن طبیعت گنجانده شده است.

در ضمن اگر در این فکر هستید که چگونه می توان این تفریحات را به ارزان ترین حالت ممکن انجام داد؟ جواب این است که تور آنتالیا لحظه آخری پیشنهادی جذاب از سمت ما به شما است. حسن تورهای لحظه آخری آنتالیا در این است که ارزان تر است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور آنتالیا قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت آنتالیا زمانی که شامل آفر تور آنتالیا می شوند به عنوان ارزان ترین تور آنتالیا لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند.

آنتالیا شهر افسانه ای

رفتینگ

یکی از بهترین کارها برای انجام در آنتالیا و قطعاً در پس زمینه قسمت نهایی این منطقه محبوب رفتینگ ، به دلیل وجود رودخانه های فراوان است. دره کپرولو، بهترین مکان برای رفتینگ رودخانه است. حدود 8-10 نفر حدود 14 کیلومتر سوار می شوند. کل تجربه حدود 2.5 ساعت مطمئناً یک تجربه شگفت انگیز و فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. جولای، آگوست و سپتامبر ایده آل ترین ماه ها برای تجربه این سواری فوق العاده هستند.

کمر و لارا دو منطقه پرطرفدار در آنتالیا 

پاراسلینگ

آنتالیا قطب ورزش های آبی و فعالیت های پرماجرا در ترکیه است. پاراسلینگ که به آن پاراگلایدر آب یا پاراگلایدر قایق نیز می گویند یکی از کارهای برتر در آنتالیا است. مطمئناً یک تأثیر جاودانه بر شما خواهد گذاشت. این یک فعالیت هیجان انگیز است. حال که تور آنتالیا نوروز را قصد دارید بخرید پیشتهاد می کنیم این تفریح هیجان انگیز را از دست ندهید.

آکوالند

اگر قصد سفر به آنتالیا ترکیه و جستجوی کارهایی را در آنتالیا با خانواده ها دارید، بازدید از Aqualand یک گزینه است که باید در نظر بگیرید. این یک مقصد کامل برای خانواده هایی است که می توانید در آن در کنار فرزندان خود لذت ببرید. آکوالند شگفت انگیز برای همه گروه های سنی می باشد و این گذرگاه یک روزه به شما این امکان را می دهد تا با کودکان خود لحظات تفریحی را تجربه کنید و به پارک موضوعی که شامل سرسره و استخر 100 متری است نیز دسترسی پیدا کنید. ناهار، نوشیدنی و سایر امکانات اساسی در این گذرگاه گنجانده شده است، بنابراین، شما برای لذت کامل لذت می برید.

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا

تفریحات شبانه

در صورتی که مشغول آفتاب گرفتن یا تعقیب مغازه ها هستید ، در شب می توانید به دور از آفتاب سوزان از کافه ها و رستوران های معروف لذت ببرید. گردشگران با دوستانشان در ساحل لارا دیدار و مهمانی می کنند زیرا زندگی شبانه در اینجا ارزش لذت بردن را دارد. در واقع، تعداد زیادی از مسافران فکر می کنند که مهمانی لارا بیچ یکی از بهترین کارها برای انجام فعالیت شبانه در آنتالیا است.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آلانیا، شهری ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه ، ترکیبی بی نظیر از استراحت ، تاریخ و ماجراجویی را ارائه می دهد. قلب تاریخی آلانیا که در میان کوههای خیره کننده مدیترانه و توروس فشرده شده است ، در یک شبه جزیره سنگی با یک قلعه چشمگیر قرن سیزدهم و مشرف به سواحل گسترده نشسته است.

کارهایی که باید در آلانیا ، ترکیه انجام شود

آلانیا یک فعالیت سرگرم کننده برای همه دارد شما می توانید یک روز از آفتاب گرفتن در ساحل کلئوپاترا لذت ببرید و روز دیگر یک سفر ماجراجویانه به دره خیره کننده ساپدره داشته باشید. البته موارد خیلی بیشتری هم هست!

امیدوارم راهنمای ما به شما در برنامه ریزی سفر کمک کند خودتان فعالیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید!

بنابراین بهترین کارها با تور آلانیا چیست؟

بازدید از قلعه آلانیا

قلعه نمادین آلانیا مطمئناً در سفر به آلانیا باید از آن دیدن کنید. نه تنها می توانید از منظره شگفت انگیز 360 درجه استفاده کنید ، بلکه احساس می کنید تاریخچه در اینجا نوشته شده است. این قلعه در قرن سیزدهم ساخته شده است اما قدمت استحکامات آن بسیار زودتر ، احتمالاً قرن 3 قبل از میلاد است. واقعاً حیرت انگیز است که چگونه آنها موفق شده اند در این سالها در چنین وضعیت خوبی قرار بگیرند

پس از اتمام بازدید از بقایای قلعه، به بندرگاه بروید و با برج سرخ شش ضلعی اکتشافات تاریخی خود را ادامه دهید. این بنا در سال 1226 برای محافظت از قلعه و کشتی سازی مجاور ساخته شده است که چند سال بعد ایجاد شده است. برج سرخ و کشتی قدیمی قدیمی ارزش بررسی دارند.

هزینه ورودی قلعه آلانیا 10 لیر است. تپه شیب دار است، بنابراین سوار اتوبوس شماره 4 شوید تا در آنجا بلند شوید. این هزینه یک طرفه 2 TL است. هزینه بازدید از برج قرمز 5 لیر برای هر نفر است. به هر حال، قلعه آلانیا برای تعیین مکان دیدنی میراث جهانی یونسکو در یک لیست آزمایشی قرار دارد.

ساحل زیبای آلانیا در ترکیه 

نمایی دیدنی از آلانیا

 

جیپ سافاری

رفتن به یک سافاری جیپ گزینه جالبی برای لذت بردن از صحرای کوه است. این سفر از شهر آلانیا آغاز می شود و شما را به کوههای ثور (شرق شهر) 1200 متری از دریا می رساند، و چندین توقف در روستاهای کوهستانی دارد. سواری کاملا دست انداز است خصوصاً وقتی که گاهی اوقات از جاده خارج می شود ، اما این بخشی از سرگرمی است. این وسایل نقلیه دارای یک روکش باز هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید بایستید و عکس بگیرید یا فقط از باد در موهای خود لذت ببرید.

هزینه سفر حدود 115 لیر بود. بیشتر روز شما در معرض آفتاب خواهید بود، بنابراین بهتر است مقدار زیادی آب و ضد آفتاب با خود داشته باشید.

اگر می خواهید یک ماجراجویی را تجربه کنید، می توانید تور جیپ را شبانه نیز انجام دهید. این سفر با وسایل نقلیه روشن انجام می شود و ارزان تر از سفری است که انجام داده ام ، بنابراین با این کار می توانید کمی پس انداز کنید. به علاوه، شب بیشتر به نظر می رسد ماجراجویی باشد!. در ضن این وعده را به شما می دهیم که نگرانی از بابت قیمت تور آلانیا نداشته باشید زیرا ما این فرصت برایتان وجود دارد تا با تور آلانیا لحظه آخری سفری ارزان را به این شهر داشته باشید.

ساحل کلئوپاترا آلانیا

یشتر بازدید کنندگان برای آفتاب و دریا به آلانیا می روند. سواحل عالی هستند. پهن ، ماسه ای و تمیز. آب نیز کاملاً شفاف است. بسیاری از آنها دارای پرچم اروپا هستند (نشان دهنده مطابقت با استانداردهای بین المللی مدیریت کنترل برای سواحل تمیز و استاندارد بالا).

ساحل کلئوپاترا که باید از آنجا بازدید کرد، جایی است که گفته می شود شاهزاده خانم بطلمیوسی در دیدار خود با مارک آنتونی غسل داده است. در حقیقت ، بیشتر به نظر می رسد که وی ممکن است به جای لذت بردن از تعطیلات ، معاملات تجاری قبل از ازدواج را انجام داده باشد. تصادفی نبود که بعداً منطقه در جهیزیه او گنجانده شد.
این ساحل در فاصله 2 کیلومتری غرب قلعه آلانیا قرار دارد و بهترین شن و ماسه را در بین سواحل آلانیا دارد. ورودی رایگان است، اما تختخواب های آفتابی و صندلی های استراحت اجاره ای است. این محبوب ترین ساحل در آلانیا است. اگر در سال نو با تور آلانیا نوروز  به این منطقه زیبا سفر کردید حتما حتما تماشای این ساحل افسانه ای را در برنامه خود قرار دهید.

 

با خرید تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

توجه: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برای هرگونه سفر می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و قوانین حاکم مبنی بر سفربه ترکیه را در نظر داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آلانیا، شهری ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه ، ترکیبی بی نظیر از استراحت ، تاریخ و ماجراجویی را ارائه می دهد. قلب تاریخی آلانیا که در میان کوههای خیره کننده مدیترانه و توروس فشرده شده است ، در یک شبه جزیره سنگی با یک قلعه چشمگیر قرن سیزدهم و مشرف به سواحل گسترده نشسته است.

کارهایی که باید در آلانیا ، ترکیه انجام شود

آلانیا یک فعالیت سرگرم کننده برای همه دارد شما می توانید یک روز از آفتاب گرفتن در ساحل کلئوپاترا لذت ببرید و روز دیگر یک سفر ماجراجویانه به دره خیره کننده ساپدره داشته باشید. البته موارد خیلی بیشتری هم هست!

امیدوارم راهنمای ما به شما در برنامه ریزی سفر کمک کند خودتان فعالیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید!

بنابراین بهترین کارها با تور آلانیا چیست؟

بازدید از قلعه آلانیا

قلعه نمادین آلانیا مطمئناً در سفر به آلانیا باید از آن دیدن کنید. نه تنها می توانید از منظره شگفت انگیز 360 درجه استفاده کنید ، بلکه احساس می کنید تاریخچه در اینجا نوشته شده است. این قلعه در قرن سیزدهم ساخته شده است اما قدمت استحکامات آن بسیار زودتر ، احتمالاً قرن 3 قبل از میلاد است. واقعاً حیرت انگیز است که چگونه آنها موفق شده اند در این سالها در چنین وضعیت خوبی قرار بگیرند

پس از اتمام بازدید از بقایای قلعه، به بندرگاه بروید و با برج سرخ شش ضلعی اکتشافات تاریخی خود را ادامه دهید. این بنا در سال 1226 برای محافظت از قلعه و کشتی سازی مجاور ساخته شده است که چند سال بعد ایجاد شده است. برج سرخ و کشتی قدیمی قدیمی ارزش بررسی دارند.

هزینه ورودی قلعه آلانیا 10 لیر است. تپه شیب دار است، بنابراین سوار اتوبوس شماره 4 شوید تا در آنجا بلند شوید. این هزینه یک طرفه 2 TL است. هزینه بازدید از برج قرمز 5 لیر برای هر نفر است. به هر حال، قلعه آلانیا برای تعیین مکان دیدنی میراث جهانی یونسکو در یک لیست آزمایشی قرار دارد.

ساحل زیبای آلانیا در ترکیه 

نمایی دیدنی از آلانیا

 

جیپ سافاری

رفتن به یک سافاری جیپ گزینه جالبی برای لذت بردن از صحرای کوه است. این سفر از شهر آلانیا آغاز می شود و شما را به کوههای ثور (شرق شهر) 1200 متری از دریا می رساند، و چندین توقف در روستاهای کوهستانی دارد. سواری کاملا دست انداز است خصوصاً وقتی که گاهی اوقات از جاده خارج می شود ، اما این بخشی از سرگرمی است. این وسایل نقلیه دارای یک روکش باز هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید بایستید و عکس بگیرید یا فقط از باد در موهای خود لذت ببرید.

هزینه سفر حدود 115 لیر بود. بیشتر روز شما در معرض آفتاب خواهید بود، بنابراین بهتر است مقدار زیادی آب و ضد آفتاب با خود داشته باشید.

اگر می خواهید یک ماجراجویی را تجربه کنید، می توانید تور جیپ را شبانه نیز انجام دهید. این سفر با وسایل نقلیه روشن انجام می شود و ارزان تر از سفری است که انجام داده ام ، بنابراین با این کار می توانید کمی پس انداز کنید. به علاوه، شب بیشتر به نظر می رسد ماجراجویی باشد!. در ضن این وعده را به شما می دهیم که نگرانی از بابت قیمت تور آلانیا نداشته باشید زیرا ما این فرصت برایتان وجود دارد تا با تور آلانیا لحظه آخری سفری ارزان را به این شهر داشته باشید.

ساحل کلئوپاترا آلانیا

یشتر بازدید کنندگان برای آفتاب و دریا به آلانیا می روند. سواحل عالی هستند. پهن ، ماسه ای و تمیز. آب نیز کاملاً شفاف است. بسیاری از آنها دارای پرچم اروپا هستند (نشان دهنده مطابقت با استانداردهای بین المللی مدیریت کنترل برای سواحل تمیز و استاندارد بالا).

ساحل کلئوپاترا که باید از آنجا بازدید کرد، جایی است که گفته می شود شاهزاده خانم بطلمیوسی در دیدار خود با مارک آنتونی غسل داده است. در حقیقت ، بیشتر به نظر می رسد که وی ممکن است به جای لذت بردن از تعطیلات ، معاملات تجاری قبل از ازدواج را انجام داده باشد. تصادفی نبود که بعداً منطقه در جهیزیه او گنجانده شد.
این ساحل در فاصله 2 کیلومتری غرب قلعه آلانیا قرار دارد و بهترین شن و ماسه را در بین سواحل آلانیا دارد. ورودی رایگان است، اما تختخواب های آفتابی و صندلی های استراحت اجاره ای است. این محبوب ترین ساحل در آلانیا است. اگر در سال نو با تور آلانیا نوروز  به این منطقه زیبا سفر کردید حتما حتما تماشای این ساحل افسانه ای را در برنامه خود قرار دهید.

 

با خرید تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

توجه: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برای هرگونه سفر می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و قوانین حاکم مبنی بر سفربه ترکیه را در نظر داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بزرگترین جزیره خلیج فارس

خیلی ها دنبال این موضوع هستند که بزرگترین جزیره ایران چه نام دارد. بسیاری فکر میکنن که این عنوان از آن جزیره کیش است و خیلی ها هم بر این باور هستند که جزیره قشم بزرگترین جزیره ی ایران است. حال می خواهیم با بررسی مساحت این دو جزیره به جواب این سوال برسیم.

مساحت کیش

جزیره کیش، که به مروارید خلیج فارس شهرت دارد. یکی از جزیره های زیبا و تفریحی توریستی ایران است که در شمال شرقی خلیج فارس حدود 17 کیلومتر (10.2 مایل) از ساحل جنوبی جنوب واقع شده است. اما اگر دوست دارید بدانید که مساحت جزیره کیش چند کیلومتر است باید گفت کیش با مساحت 90 کیلومتر مربع (36 مایل مربع) به عنوان یک استراحتگاه زیبا در خاورمیانه و خلیج فارس شناخته شده است. 

جزیره کوچک کیش به دلیل داشتن خارق العاده ترین و رنگارنگ ترین صخره های مرجانی در جهان شناخته شده است. اگر کیش را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با آفر تور کیش نوروز از تهران آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. تور کیش از تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، ساری و اهواز با ارزان ترین قیمت به همراه آفرهای ویژه تور لحظه آخری کیش آژانس هواپیمایی الفبای سفر مجری مستقیم تورهای داخلی 

نمایی هوایی از جزیره کیش

مساحت کل جزیره کیش

مساحت جزیره قشم

مساحت قشم 1491 کیلومترمربع، حتقریباً دو برابر بزرگتر از بحرین به عنوان دومین جزیره بزرگ خلیج فارس. بزرگترین جزیره در خلیج فارس، قشم با جنگل حرا، سواحل جذاب و 60 روستای بندری در حاشیه قرار گرفته است. فضای داخلی  آن دارای تپه ها، غارها و دره های قابل توجه زمین شناسی است که بیشتر آنها به عنوان بخشی از ژئوپارک جزیره قشم که توسط یونسکو شناخته شده است محافظت می شود.

این جزیره زیبا دارای یک ژئوپارک منحصر به فرد است و برخی از حیوانات وحشی و بناهای تاریخی بی نظیر و شگفت انگیز را در خود جای داده است. علاوه بر این ، آنچه در مورد این منطقه جالب توجه است ، فرهنگ ساکنان آن است که ترکیبی از فرهنگ های ایرانی و عربی است. با توجه به تعداد مکان های بازدید، ما به شدت توصیه می کنیم از مکان بازدید کنید و چند روز را در منطقه سپری کنید. این جزیره زیبا دارای یک ژئوپارک منحصر به فرد است و برخی از حیوانات وحشی و بناهای تاریخی بی نظیر و شگفت انگیز را در خود جای داده است. علاوه بر این ، آنچه در مورد این منطقه جالب توجه است، فرهنگ ساکنان آن است که ترکیبی از فرهنگ های ایرانی و عربی است. با توجه به تعداد مکان های بازدید، ما به شدت توصیه می کنیم با تور قشم نوروز از مکان بازدید کنید و چند روز را در منطقه سپری کنید.

نمای هوایی از جزیره قشم

نقشه قشم

فاصله کیش تا قشم چند کیلومتر است؟

فاصله جزیره کیش تا قشم دریایی 225 کیلومتر می باشد که با کشتی حداقل 10 ساعت زمان میبرد و همچنین این سفر با لنج بین 7 تا 10 ساعت نیز به طول می انجامد البته که در نظر داشته باشید زمان سفر کیش به قشم با قایق یا لنج به سرعت آن نیز بستگی دارد. 

مسافت کیش تا قشم با کشتی سانی

کشتی سانی با 9 طبقه و 176 متر طول و 23 متر عرض از پرطرفدارترین وسایل نقلیه برای سفر از کیش به قشم است که تقریبا سفر با آن حدود 11 ساعت زمان می برد.

 

مسافت کیش تا قشم روی نقشه

فاصله کیش تا قشم روی نقشه

بزرگترین جزیره ایرانی دریای خزر

درمیان جزایر اغورجه، گیل، چچن، زنبیل، ژانبای، مجمع‌الجزایر باکو و آشوراده تنها جزیره آشوراده سهم ایران است که در 40 کیلومتری گرگان و 10 کیلومتری بندر ترکمن قرار دارد. این جزیره سابقا 3جزیره بوده، اما به‌ دلیل بالا آمدن سطح آب دریا، دو جزیره‌ آن زیر آب رفته‌ و حالا فقط همین یک جزیره‌ باقیمانده. اگر از تهران قصد دارید به این جزیره بروید 387 کیلومتر در راه هستید. به این شکل که از جاده‌ فیروزکوه به قائم‌شهر، ساری و بعد بهشهر می‌رسید. بعد از گلوگاه و کردکوی گذر کرده و وارد بندر ترکمن می‌شوید. از اسکله‌ بندرترکمن با قایق به جزیره آشوراده بروید.

نمایی از جزیره آشوراده

نمایی از جزیره آشوراده در دریای خزر



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پارک کروکودیل قشم اولین مرکز نگهداری و پرورش کروکودیل در خاورمیانه ست و همچنین تنها مرکزی در خاورمیانه است که به صورت مصنوعی به پرورش کروکودیل می‌پردازد و اکنون نامش در لیست مراکز تفریحی در قشم دیده می شود. این پارک یکی از منحصر بفردترین پارک‌ها محسوب می شود چراکه کروکودیل‌های موجود در این پارک، کروکودیل‌های آب شور هستند که به آن‌ها پروسوس می‌گویند و بهترین نژاد کروکودیل‌ها برای نگهداری و پرورش هستند. موسس پارک کروکودیل نوپک که از نظر بسیاری به عنوان باغ وحش قشم به شماره می رود تا به حال دوبار به عنوان کارآفرین برتر استان و یک بار هم به عنوان کارآفرین برتر کشور شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

معرفی و تاریخچه فعالیت پارک کروکودیل نوپک

پارک کروکودیل نوپک ابتدا در سال ۱۳۸۹ با پشتکار و پیگیری خانم مهندس مژگان روستایی، کارآفرین و کارشناس جانورشناسی افتتاح شد. این پارک در شروع، فعالیت خود را با تنها ۸ کروکودیل که از کشور مالزی آورده شده بودند آغاز کرد. هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ کروکودیل و تعدادی خزنده، پرنده و پستاندار دیگر در این پارک زندگی می‌کنند. هدف آغازین پرورش کروکودیل در این پارک، استفاده از پوست آن‌ها در تولید محصولات مختلف بود اما بعدتر هدف مجموعه پارک تغییر کرده و فعالیت خود را معطوف به بخش گردشگری می‌کند. تولید دارو نیز از اهداف دیگر این پارک می‌باشد چرا که خون کروکودیل دارای قوی‌ترین آنتی‌بیوتیک به نام "کروکودیلین" است که ۱۰ برابر قوی‌تر از آنتی‌بیوتیک‌های موجود در بازار می‌باشد. این پارک با جذب گردشگر و کسب درآمد باعث اشتغال‌زایی برای عده کثیری شده است. پارک نوپک همچنین نیاز به کروکودیل در پارک‌های دیگر کشور را نیز تامین می‌کند.

شروع فعالیت پارک نوپک قشم

خانم مهندس مژگان روستایی موسس پارک در کنار همسرشان

کروکودیل‌ها و تفاوت آن‌ها با تمساح

کروکودیل‌ها بزرگترین خزندگان هستند که گاهی در خشکی و گاهی در آب زندگی می‌کنند. این جانداران ۴ دست و پا دارند و از طریق تخم‌گذاری تولیدمثل می‌کنند. کروکودیل‌ها ۳ چشم دارند که چشم سومشان مثل عینک شنا موجب شفاف دیدن زیر آب می‌شود. کروکودیل‌ها همچنین ۶۸ دندان دارند که هرساله دندان‌های جدید جایگزین آن‌ها می‌شود و قدرت فک و دندان هایشان بی‌نظیر است.
تنها تفاوت تمساح‌ها و کروکودیل‌ها شکل آرواره آن‌هاست که تمساح‌ها آرواره عریض‌تر و U شکل دارند در حالی که پوزه کروکودیل به شکل V است.

تفاوت کروکدیل و تمساح در چیست؟

کروکودیل‌های پارک نوپک قشم

نحوه پرورش کروکودیل‌ها در نوپک

کروکودیل‌ها مانند دیگر خزندگان از طریق تخم‌گذاری پرورش می‌یابند. بعد از گذشت سه ماه، نوزادان از تخم بیرون آمده و نگهداری می‌شوند. نگهداری از کروکودیل‌ها به صورت کنترل مداوم دما، رطوبت، کیفیت آب استخرها و دیگر عوامل محیطی و همچنین غذادهی به موقع برای رسیدن به سن بلوغ و زادآوری انجام می‌شود. به دلیل بالا بودن دمای خاک در برخی از ماه‌های سال و غیرقابل کنترل بودن این پارامتر، تخم‌های کروکودیل‌ها در فضایی مصنوعی به نام دستگاه انکوباتور نگهداری می‌شوند تا دوره تکمیل شود.

نحوه پرورش کروکدیل در پاک نوپک

پرورش کروکودیل‌ در پارک نوپک قشم

خان بابا بزرگترین کروکودیل ایران در پارک کروکودیل نوپک

در پارک کروکودیل نوپک کروکودیل‌های زیادی با سنین مختلف زندگی می‌کنند اما جالب است بدانید که مسن‌ترین کروکودیل ایران با ۲۹ سال سن در این پارک زندگی می‌کند. این کروکودیل که خان بابا نام دارد، ۴ متر طول و وزنی بالغ بر ۳۵۰ کیلوگرم دارد و کوچکترین فرزند آن یک نوزاد ۴۰ سانتی متری است. عمر کروکودیل‌ها حدودا بین ۷۰ تا ۸۰ سال است و بزرگترین کروکودیل دنیا با نام لولانگ ۶.۱۷ متر طول و ۱۰۷۵ کیلوگرم وزن دارد. 

سایر حیوانات پارک نوپک

در این پارک زیبا جز کروکودیل‌ها حیوانات دیگری نیز نگهداری می‌شوند. این حیوانات شماری از پستانداران، خزندگان و پرندگان را شامل می‌شود. به دلیل زیبایی حیوانات و تمیزی پارک، عکاسی یکی از علایق اغلب بازدیدکنندگان است.

ایگوانا در پارک نوپک قشم

خزندگان و پستانداران موجود در پارک کروکودیل قشم

در این پارک خزندگان دیگری از جمله سوسمار‌ها، مار‌ها، لاک‌پشت‌ها و ایگوانا نیز زندگی می‌کنند. همچنین پستاندارانی چون بز کوهی، بز تالی، جوجه تیغی، میمون‌های بازیگوش هم در پارک حضور دارند به زودی قرار است به جمع پستانداران این مجموعه آهو‌ها و گوزن‌ها نیز اضافه شوند.

پرندگان در پارک کروکودیل قشم

مجوعه پرندگان پارک نوپک نیز دارای تنوع جالبی است. پرندگانی چون شترمرغ آفریقایی، طوطی سبز، عقاب، کرکس، مرغ شاخدار، سار، بلدرچین، کبک، مرغ مینا و طاووس های همیشه زیبا در این پارک زیست می‌کنند. با وجود این تنوع بازدید از بخش پرندگان همیشه برای گردشگران جذاب و سرگرم کننده است.

امکانات و خدمات پارک کروکودیل قشم

امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان: پارک کروکودیل نوپک دارای امکانات متنوعی برای بازدیدکنندگان است. برای راحتی بازدید کنندگان، یک کافی شاپ به همراه چندین آلاچیق و یک سالن بزرگ با امکانات سرمایش فراهم شده است. همچنین این مجموعه دارای فروشگاه صنایع دستی و یک محوطه بازی برای کودکان نیز هست.

توضیح مفصل و مشاوره: همچنین راهنمایان باتجربه این پارک در حین بازدید اطلاعات مفید بسیاری را با سخاوتمندی ارائه می‌دهند و در خصوص نحوه فعالیت‌های مزرعه مهمانان را آگاه می‌کنند که این روش دربین تمامی پارک‌های کروکودیل در جهان بی‌همتاست.

کمپینگ: گردشگران در این پارک می‌توانند تمساح‌ها را در محیط زیبا و امن پارک از فاصله نزدیکی ببینند. همچنین در این مزرعه امکانات کمپینگ دائمی اقامت طبیعت گردان (همراه با برق، آب، سرویس بهداشتی و حمام)، رستوران و فضای اقامتی وجود دارد.

آموزش پرورش و نگهداری کروکودیل: همچنین اگر به پرورش حیوانات به خصوص کروکودیل‌ها علاقه‌مندید، در این مجموعه دوره‌هایی برگزار می‌شود که با اعطای گواهی کارورزی، به شما آموزش‌های لازم جهت راه‌اندازی مزرعه و نگهداری و پرورش کروکودیل‌ها داده می‌شود.

فروش کروکودیل: در این مرکز فروش کروکودیل در هر سنی به مراکز دارای مجوز و امکانات لازم انجام می‌شود.

بهترین زمان بازدید و قوانین پارک کروکودیل قشم

با توجه به اینکه آب و هوای جزیره قشم در فصل تابستان گرم و شرجی ست، بهترین فصل بازدید از پارک کروکودیل نوپک قشم از اواسط پاییز تا اواسط بهار است.
در بازدید از پارک هم برای مسافران تور قشم و هم بومی ها نیز قوانینی وجود دارند که باید رعایت کنید:

  • در تمام بخش‌های مجموعه سیگار کشیدن ممنوع است.
  • از سروصدا و بهم زدن آرامش مجموعه بپرهیزید.
  • پرتاب اشیا و خوراکی به داخل قفس‌ها ممنوع است.
  • درصورت مشاهده یک حیوان بیمار مسئولان پارک را مطلع کنید.
  • فقط در محل‌هایی که تعیین شده مجازید به حیوانات غذا دهید.

بازدیدکنندگان در پارک نوپک قشم (کروکودیل)

بازدیدکنندگان پارک نوپک قشم

آدرس، تلفن و قیمت ورودی پارک کروکودیل قشم

آدرس پارک کروکودیل قشم: استان هرمزگان، جزیره قشم، هفت کیلومتری بزرگراه قشم ـ درگهان (بزرگراه خلیج فارس)، پارک کروکودیل قشم
تلفن تماس: ۰۷۶-۹۱۰۲۶۰۱۷
قیمت بلیط ورودی: ۱۵ هزار تومان برای بزرگسالان، ۱۰ هزار تومان برای کودکان ۴ تا ۸ سال
ساعات کاری پارک: روزهای عادی از ۸ صبح تا ۸ شب، روزهای تعطیل هم ۸ تا ۱۰ شب (در ماه رمضان ۹ صبح تا ۱ بعد از ظهر و ۶ عصر تا ۸ شب)

جاذبه‌های اطراف پارک کروکودیل نوپک

پارک کروکودیل‌ها در نزدیکی دره ستارگان، گورستان تاریخی روستای تم سینیتی، غار خربس قشم و جزیره ناز قرار دارد. لذا می‌توانید پس از بازدید از پارک از این مکان‌ها نیز دیدن فرمایید. همچنین چند مکان غواصی نیز در اطراف پارک وجود دارد.

قشم گردی به سبک الفبای سفر با تور قشم نوروز 1400

جزیره قشم شگفتانه ای در هیاهوی آرامش

خرید خود را در بهترین مراکز خرید قشم انجام دهید



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

رزرو بهترین و ارزانترین هتل های استانبول 

اقامت در هتل های 3 ستاره استانبول از جنبه های متفاوتی مورد توجه قرار می گیرد. باتوجه به این که استانبول پرطرفدارترین مقصد توریستی بین المللی درمیان ایرانیان است خیلی ها به دلایل متفاوتی از جمله تفریح و انجام خرید به آنجا سفر می کنند به همین دلیل جمعیت قابل توجهی از مسافران ترجیح می دهند تا با رزرو هتل 3 ستاره در استانبول در نزدیکی میدان تکسیم، آکسارای و خیابان استقلال هم به مراکز خرید و توریستی نزدیک باشند و هم اینکه هزینه کمتری را پرداخت کنند یعنی به شکلی با یک تیر چند نشان بزنند.

همراه ما باشید که قصد داریم بهترین هتل های سه ستاره استانبول را باهم طبق نظرات مردمی، رضایت مسافران و البته سایت های معتبر بررسی کنیم و بدانیم کدام هتل ارزان در استانبول بهترین خدمات را نیز به شما مسافران تور استانبول ارائه می دهد.

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول در میدان تکسیم

هتل کایا استانبول Kaya Hotel istanbul

هتل کایا که در منطقه Findikzade واقع شده است ، 24 ساعته خدمات میز جلو و پارکینگ اختصاصی رایگان در محل ارائه می دهد. فاصله هتل تا ایستگاه تراموا Findikzade تنها 20 متر است. اتاق های هتل کایا دارای کف موکت، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی است. WiFi رایگان در همه اتاق ها در دسترس است. صبحانه روزانه هر روز صبح به صورت بوفه باز در اتاق صبحانه سرو می شود. همچنین یک بار برای نوشیدنی و میان وعده در نظر گرفته شده است. گراند بازار 2.5 کیلومتر با هتل فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی 3.5 کیلومتر فاصله دارند. 

کایا استانبول بهترین هتل 3 ستاره استانبول در تکسیم

امتیاز هتل 3 کایا استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل سد بسفروس Sed Bosphorus Hotel 

سد بسفروس از هتل های سه ستاره استانبول در میدان تقسیم که در 300 متری ایستگاه تراموا کاباتاش واقع شده و دارای تراسی با چشم انداز پانوراما به دریا و WiFi رایگان است. این اتاق ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. مهمانان می توانند از امکانات وان آبگرم ، سونا ، همام و اتاق ماساژ بهره مند شوند.
همه اتاق های هتل Sed دارای دکوراسیون ساده و کف فرش هستند. برخی از اتاق ها دارای چشم انداز پانوراما به دریا هستند.صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می شود. می توانید غذاهای سنتی را در رستوران à la carte همراه با منظره دریا میل کنید. این رستوران 2 شب در هفته موسیقی زنده ارائه می دهد.
برای رفتن به میدان تقسیم می توانید از تله کاباتاس Kabatas که 300 متر فاصله دارد بروید. برج نمادین گالاتا تا هتل Sed Bosphorus 2 کیلومتر فاصله دارد. 

هتل سد بسفر در نزدیکی تکسیم و تنگه بسفر

امتیاز هتل 3 ستاره سد بسفروس استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل بلووی استانبول Blueway hotel

بلووی یکی از هتل های 3 ستاره استانبول در میدان تقسیم است که اقامت خوبی را در این شهر ارائه می دهد. پذیرش 24 ساعته و WiFi رایگان در سراسر هتل امکان پذیر است. پارکینگ عمومی نیز موجود است.
بعضی از واحدها دارای تهویه مطبوع بوده و شامل یک قسمت نشیمن با تلویزیون صفحه تخت می شوند. بعضی از واحدها همچنین دارای یک آشپزخانه مجهز به اجاق گاز و توستر هستند. در هر واحد یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و حوله نیز ارائه می شود. می توانید وعده های غذایی خود را در آشپزخانه تهیه کنید و یا آنها را در رستوران نزدیک خود میل کنید.

نظرات درباره هتل بلووی در استانبول

امتیاز هتل 3 ستاره بلووی استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل تکسیم لانژ Taxim Lounge Hotel

هتل تکیم لانژ Taxim Lounge از هتل های 3 ستاره تاپ استانبول در تکسیم است و خدماتی چون WiFi رایگان، تهویه مطبوع ، صندوق امانات، امکانات اتوکشی، کتری برقی، مینی بار و فضای نشیمن برای شما فراهم می کند. حمام اختصاصی شامل دوش، سشوار و حوله است. صبحانه بوفه آزاد هر روز در رستوران هتل ، Taxim Lounge Cafe Restaurant سرو می شود. ناهار و شام نیز در رستوران موجود است. در مجاورت ملک فروشگاه ها ، کافه ها ، رستوران ها و گالری های هنری مختلفی وجود دارد.

امتیاز هتل 3 ستاره تکسیم لانژ از دید کاربران وبسایت بوکینگ

بهترین هتل 3 ستاره استانبول آکسارای

هتل کرنر لاله لی استانبول Corner Hotel Laleli

Corner Hotel Laleli واقع در آکسارای استانبول، WiFi رایگان را ارائه می دهد. این هتل به مسجد آبی، مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ نزدیک است. در هتل، هر اتاق میز، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی دارد. Corner Hotel Laleli اتاق های خاصی با منظره دریا را ارائه می دهد و اتاق ها دارای کتری هستند. کلیه واحدهای محل اقامت تهویه مطبوع و کمد لباس دارند. 

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره آکسارای

امتیاز هتل 3 ستاره کرنر لاله لی از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل برن استانبول Bern hotel istanbul

هتل برن در استانبول قدیم واقع شده است که جذابیت های دنیای قدیم و امکانات مدرن را در یک فضای دوستانه تضمین می کند تا مهمانان را راحت کند. به راحتی می توان از مشهورترین مکان های تاریخی و فرهنگی مانند سنت سوفیا، مسجد آبی، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی، مسجد سلیمانیه و مخزن زیرزمینی استفاده کرد. فاصله برن که از بهترین هتل های سه ستاره آکسارای استانبول می باشد تا فرودگاه آتاتورک فقط 13 کیلومتر است. ایستگاه تراموا یوسف پاسا و ایستگاه مترو آکسارای هر دو در 100 متری از ملک واقع شده اند و دسترسی آسان به سایر سایت های شهر را ارائه می دهند.

هتل برن استانبول و امتیازات آن

امتیاز هتل 3 ستاره برن استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

منابع:

booking.com

سوالات متداول در خصوص بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

کدام هتل های 3 ستاره استانبول چشم انداز خوبی دارند؟

پارک شیشلی هرمس ، هتل رابین هود و هتل هان سوئیت نظرات بسیار خوبی از مهمانان استانبول در مورد مناظر این هتل های 3 ستاره دریافت کرده اند

بهترین هتل های 3 ستاره برای اقامت در استانبول کدامند؟

هتل اپل تری، هتل پیک و هتل رابین هود از محبوب ترین هتل های 3 ستاره ما در استانبول هستند.

کدام هتل های 3 ستاره استانبول برای زوج ها مناسب هستند؟

این هتل های 3 ستاره در استانبول از نظر زوجین دارای امتیاز بالایی هستند: ayka apart ، White White Corner و Robin Hood Hotel.

آیا هتل های 3 ستاره بد هستند؟

رتبه بندی 3 ستاره اینگونه است که در حال حرکت به سمت بالا می باشد. این هتل ها به طور کلی شیک تر و راحت تر از هتل های یک و دو ستاره هستند و خدمات و امکانات رفاهی گسترده تری را در اختیار شما قرار می دهند: مرکز تناسب اندام ، استخر، خدمات بازرگانی، رستوران در محل، سرویس اتاق و سالن کنفرانس 

برای رزرو هتل استانبول تکسیم چه کاری باید انجام دهم؟

می توانید با مشاهده پکیج تور استانبول الفبای سفر، هتل 3 ستاره را انتخاب کنید و اطلاعات کامل را درباره آن ها بخوانید.

 

سال نو را به شهری سفر کنید که همه چیز را برای ارائه به شما مسافران نوروزی دارد. تماشای مساجد، مناره ها و دیگر بناهای تاریخی هنگامی که شکوفه های درختان در اطراف آن ها دلربایی می کنند یکی از ویژگی های شگفت انگیز استانبول در روزهای نخست فصل بهار است. مطمئنا اگر تور نوروزی استانبول را خریداری کنید متوجه می شوید که این شهر ارزش سفر کردن را در سال نو داشته و آنقدر خاطرات خوب در ذهنتان باقی میماند که دوست خواهید داشت بار دیگر به آن جا سفر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سریلانکا، سرزمینی که ترکیبی از بناهای باستانی یاد بود دوران استعمار و همینطور طبیعت سرسیز و بی نظیر به همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند است که هر کسی را مجذوب خود می کند. تور سریلانکا 1400 پیشنهادی از سوی الفبای سفر به شما می باشد که یک سفر خاص در یک کشوری خاص را تجربه کنید.

سریلانکا (Sri Lanka) که در گذشته به نام سیلون (Ceylon) شناخته می شده، نام جزیره ای است که در جنوب قاره آسیا، با اختلاف 19 کیلومتر از کشور هند و در اقیانوس هند قرار گرفته است. به دلیل شکل و موقعیت جغرافیایی جزیره سریلانکا، به نام گوشواره ی کشور هندوستان هم نامیده می شود. کشور سریلانکا به دلیل داشتن طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی و پارک های طبیعی مقصد بسیاری از گردشگران است. در زمان استعمار کشور هندوستان سریلانکا هم جزئی از مستعمرات انگلستان بود و تا زمان استقلال کشور هند این استعمار ادامه پیدا کرد. سریلانکا دارای مناظر متنوعی از جمله جنگل های بارانی، دشت های خشک، سواحل شنی و مناطق مرتفع می باشد. یکی از دلایل شهرت سریلانکا داشتن مخروبه های باستانی بودایی است که برجسته ترینشان  قلعه سیگیریا (Citadel Sigiriya) که در قرن پنجم ساخته شده است. اگر سریلانکا را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور سریلانکا آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. 

در نوروز به تماشای کدام جاذبه های سریلانکا برویم؟

سریلانکا همه چیز را دارد. نهنگ های را از سواحل تماشا کنید، پلنگ ها را در جنگل های بارانی سرسبز ردیابی کنید و از کوه تپه به مزارع چای سرسبز بروید. با گشت و گذار در بناهای بودایی، و اماکنی که در زمان استعمار ساخته شده اند به تاریخ سفر کنید و امتحان ​​غذاهای بی نظیرو خاص ای سرزمین را از دست ندهید. با وجود چنین جذابیتهای جالبی، فهمیدن اینکه در سریلانکا کجا باید بروید کاری کاملاً دشوار است هرچند که این جزیره نسبتاً کوچک است.

سفر نوروزی به سریلانکا، کشوری به شکل نگین در اقیانوس هند مطمئنا غافلگیر کننده است. شاید سریلانکا مقصدی باشد که انتظار زیادی از آن نسبت به سایر کشورها نداشته باشید. اما این یک تجربه شگفت انگیز است. چشم اندازهای سرسبز، غذای خوشمزه، حیات وحش فراوان و عظیم، خط ساحلی دیدنی و مخصوصاً مردم محلی که خوشامدگویی که میهمان نوازی را به سطح بالاتری رساندند همه و همه نشان دهنده سفری بی نظیر با تور سریلانکا نوروز به گوشواره هندوستان هستند.

نمایی از هتل تاج بنتوتا

 

تور سریلانکا هتل تاج بنتوتا

نوروز 1400 این بار در کنار شما عزیزان هستیم در نگین اقیانوس هند، طبیعتی بکر و دست نخورده در کنار سواحل رویایی بنتوتا سریلانکا.

اقامتی امن و مهیج در هتل تاج بنتوتا پیشنهاد الفبای سفر به شما مسافران تور نوروزی سریلانکا می باشد در اقامتگاهی با خدمات all inclusive که مطمئنا لحظه به لحظه سفرتان را خاص تر و هیجان انگیز تر می کند. در حالی که یک نوشیدنی طراوت بخش را هنگام استراحت در سواحل اختصاصی اقیانوس هند میل می کنید می توانید همزمان شاهد فضای سرسبز و بکر باشید. همچنین بعد از استراحت در یک آب و هوای بهاری بی نظیر تفریحات بی نظیر و هیجان انگیز را در آن جا تجربه نمایید.

ما در الفبای سفر این اطمینان را به شما عزیزان میدهیم اگر تاج بنتوتا را به عنوان اقامتگاه خود در تور سریلانکا نوروز 1400 انتخاب کنید در طول اقامتتان در این کشور رویای پایان نرسیدن زمان سفرتان را از نخستین روز در سر خواهید داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تاج بنتوتا ریزورت و اسپا (ویوانتا تاج بنتوتا) کاملاً برای یک تجربه خاص و لاکچری در گوشواره هندوستان یا همان سریلانکا تنظیم شده است. در حالی که یک نوشیدنی عالی را صرف می کنید، در آفتاب باشکوه کنار استخر غوطه ور شوید و اجازه دهید نسیم دریا حال تازه ای به شما ببخشد. معماری و اتاقهای لوکس این هتل با صندلی های شیک عصایی و بالکن های مبله زیبا یک مکان آرام را ایجاد می کند. از یک غروب آفتاب استوایی جادویی در سراسر اقیانوس هند در یک منظره لوکس از دریا لذت ببرید، یا از منظره باغ آرامش وصف نشدنی بگیرید. هتل تاج بنتوتا ریزورت و اسپا مطمئنا خاطرات دلربائی را ایجاد می کند که یک عمر ادامه خواهد داشت.

در کنار ساحل زیبای اقیانوس هند، در یک محیط باغ استوایی زیبا، هتل تاج بنتوتا (Taj Bentota Resort)  یک استراحتگاه پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخش است که می توانید بهترین و خاص ترین مهمان نوازی سریلانکا را در آن جا ببینید. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل لابی مزین شده آن است که از ظرافت و تجمل مدرن برخوردار است می باشد. با غذاهای دریایی تازه در کنار اقیانوس یا بوفه های غنی در رستوران اصلی مهمانی بگیریدشک نداشته باشید هر انتخابی که می کنید انتخاب خوشمزه ای خواهد بود. هتل 5 ستاره تاج بنتوتا سریلانکا با 162 اتاق و 4 رستوران، آبگرم کامل و استخر روباز از مهمانان پذیرایی می کند. شما مسافران تور سریلانکا هتل تاج بنتوتا را می توانید به عنوان اقامتگاه بی نظیر خود انتخاب نمایید.

عکسی از هتل 5 ستاره تاج بنتوتا

 

 هتل تاج بنتوتا در سریلانکا



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()