نوشته شده توسط : admin

پل بسفروس استانبول | همه چیز + فعالیت های قابل انجام در تنگه بسفر

پل بسفر بر روی تنگه بسفر در استانبول واقع شده است و دریای مارمارا را در یک طرف و دریای سیاه از طرف دیگر متصل می کند و از دیدنی های استانبول ترکیه محسوب می شود

تنگه آب بسفر در استانبول در طول تاریخ از اهمیت استراتژیک برخوردار بوده است. با اتصال شرق و غرب، بسیاری از امپراتوری‌ها برای به دست آوردن کنترل آن جنگ به راه انداخته‌اند. این روزها، محله‌های شهری یکی از ویژگی‌های قوی در دو طرف آسیایی و اروپایی است و تنگه بسفر تبدیل به یک گذرگاه تجاری شلوغ برای نفتکش‌ها و کشتی‌های بزرگ شده است. . به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استانبول، ارزش این را دارد که حداقل یک روز را برای کاوش در جاذبه های تنگه بسفر در تور استانبول اختصاص دهید.

پل بسفر کجاست؟

پل بسفر بر روی تنگه بسفر در استانبول واقع شده است و دریای مارمارا را در یک طرف و دریای سیاه از طرف دیگر متصل می کند و این پل است که استانبول را به دو طرف اروپایی و آسیایی تقسیم می کند تا بتواند دسترسی و ترافیک بین دو قاره را تسهیل کند

تنگه بسفروس استانبول

نمای دیدنی از تنگه بسفر

چگونه پل بسفر ساخته شد؟

پس از تصمیم ساخت پل بسفر، طرح مهندسی این پروژه توسط مهندسین انگلیسی طراحی شده بود، جایی که سنگ پایه گذاشته شد، و عملیات ساخت و ساز پل تعلیق در سال 1970 آغاز شد. علاوه بر این، شرکت ترکیه قرارداد و ساخت و ساز کار می کند، در همکاری با شرکت های خارجی، وظیفه ساخت پل بسفر را با توجه به تنگه، که در سال 1973 تکمیل شد، انجام داد.

تور استانبول نوروز

چه کسی پل بسفر را ساخت؟

پس از نیاز به ساخت یک پل بین طرف های آسیایی و اروپایی، نخست وزیر ترکیه در آن زمان، عدنان ماندانر، تصمیم گرفت تا یک پل تعلیق را در سال 1957 بسازد. توافقنامه با Freeman Fox ساخته شده است تا طرح مهندسی پروژه را تکمیل کند.

مراحل ساخت پل

پس از حدود 3 سال عملیات ساخت و ساز و با مشارکت 35 مهندس و 400 کارگر در ساخت این پل، عملیات ساخت و ساز در 30 اکتبر 1973، برای 200 میلیون دلار تکمیل شد و مراحل ساخت و ساز به شرح زیر بود:

نمای هوایی از تنگه بسفر

تنگه بسفر از نمای هوایی

مرحله حفاری

در ماه مارس سال 1970، کارگران شروع به حفاری پایگاه ها کردند تا ستون ها را برای این پل در طرف آسیا در منطقه Beylerbeyi نصب کنند و در بخش اروپایی منطقه Ortakoy. پس از یک سال کامل کار، مرحله حفاری پایگاه ها در ماه اوت سال 1971 به پایان رسید.

بهترین و بدترین محله های استانبول

مرحله نصب ستون ها

پس از اتمام مرحله حفاری پایگاه ها، مرحله تعمیر و نصب ستون ها و قطعات آهن متصل به آنها شروع شد، جایی که کار بر روی نصب ستون ها در دو منطقه انجام شد، یکی در Ortakoy در سمت اروپایی و دیگر در منطقه Beylerbeyi در طرف آسیا. پس از تقریبا یک سال کار، ستون ها در ژوئیه 1972 نصب شدند.

اتصال طرف های آسیایی و اروپایی

پس از مرحله نصب ستون ها در دو انتهای، آماده سازی برای پایگاه های پایه شروع به اتصال دو قسمت به صورت موازی، که در آن راه آهن حمل پل گذاشته شد. سپس قوانین اساسی جاده را نصب کنید و دو طرف را وصل کنید.
آخرین قطعه جاده ای قرار داده شده است و تکمیل تمام قسمت های پایه در تاریخ 26 مارس 1973 بود. سپس قسمت های 60 قطعه پایه به طور جدی جوش داده شد. بنابراین، برای اولین بار، عبور از قاره آسیایی به اروپا بر روی پا انجام شد.

پل بسفر چقدر طول دارد؟

طول پل بسفر 1560 متر است، در حالی که ستون های پل که کابل های تعلیق را حمل می کنند، 64 متر از سطح آب افزایش می یابد و سه اتومبیل می توانند از طریق عرض آن 39 متر به عقب و جلو حرکت کنند.

رنکینگ جهانی پل بسفر 

پل بسفر در سطح پیشرفته از لحاظ طول در جهان رتبه بندی شده است، رتبه نهم در رتبه بندی پل های تعلیق از لحاظ طول در جهان رتبه بندی شده است. پس از سلطان Mehmed پل Conqueror و پل سلطان سلیم، رتبه سوم را به خود اختصاص می دهد.

پل بسفروس در شب

دیدگاه پل بسفرپ در شب یکی از زیباترین صحنه هایی است که می توانید در زندگی خود ببینید، جایی که می توانید زیباترین زمان را با منظره پانوراما از بسفر صرف کنید و روشنایی شگفت انگیز محل را پر کنید.

پل بسفروس در برف

پل بسفروس در هوای برفی

رستوران های پل بسفر

می توانید خوشمزه ترین غذاها را در بهترین رستوران های واقع در نزدیکی پل بسفر با منظره ای شگفت انگیز از پل بسفر بخورید.

کافه های پل بسفر

علاوه بر رستوران‌ها، برخی از کافه‌ها در نزدیکی پل و تنگه بسفر واقع شده‌اند که این کافه‌ها با طعمی متفاوت به بازدیدکنندگان خود یک فنجان چای می‌نوشند و با منظره‌ای جذاب از پل بسفر، حسی متفاوت می‌دهد. 

کافه های تنگه بسفروس

کافه در تنگه بسفر

دیگر کارهایی که میتوان در بسفروس انجام داد

تعداد کارهایی که می‌توانید در اطراف تنگه انجام دهید بی‌شمار است، چه یک پیاده‌روی آرام‌بخش و چه نشستن در یک کافه با منظره بسفر. همه گزینه ها عالی هستند و ارزش وقت گذاشتن را دارند.

اول از همه، و این یک کشتی معمولی در نظر گرفته می شود، یعنی سوار شدن به قایق کروز، که شما را به گشت و گذار در اطراف تنگه با یک راهنمای حرفه ای در کنار شما می برد، علاوه بر این، این کشتی های دریایی یک شام فوق العاده با نمایش های رقص شکم و یک رقص شکم ارائه می دهند. نمایش های رقص سنتی که باعث می شود این سفر ارزش وقت و صبر را داشته باشد.

اگر قبلا سفر دریایی را انجام داده اید، پس بازدید از سمت آسیایی بسفر ضروری است، سمت آسیایی شما را از سمت توریستی شلوغ اروپایی دور می کند، گزینه های زیادی برای گذراندن دارید، یا با Uskudar شروع کنید. منطقه یا منطقه Kadikoy، هر دو نقطه شروع عالی هستند، منطقه Kadikoy یک محله مسکونی با مناظر و فعالیت های فوق العاده است، شما بازار ماهی را دارید که به خاطر ماهی تازه و مناطق غذاخوری خود مشهور است، همه پر از بهترین و خوشمزه ترین ماهی ها وجود دارد. محله مودا نیز در کادیکوی واقع شده است، مکانی فوق‌العاده و آرامش‌بخش برای بودن است، وقتی در آنجا می‌توانید کارهای زیادی مانند قدم زدن در کنار تنگه بسفر یا وقت گذرانی در کافه‌های شگفت‌انگیز با بهترین منظره انجام دهید. و برای دوستداران خرید ما، باید از Bagdat Caddesi دیدن کنید، این یکی از معروف ترین مقاصد خرید برای بسیاری از مردم، مردم محلی و گردشگران است. درست بین Kadikoy و Maltepe واقع شده است. منطقه Uskudar یکی از مقاصد اصلی هنگام بازدید از سمت آسیایی است، درست مانند Kadikoy، این منطقه در ساحل تنگه قرار دارد و محله مسکونی بزرگی محسوب می شود، جاذبه اصلی این منطقه برج Maidens است که در نزدیکی ساحل اوسکودار این برج منظره جادویی فوق العاده ای را با لمس قرون وسطی به مکان می دهد.

محله های استانبول برای زندگی



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس سیده آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل سوئنو دلوکس سیده با الفبای سفر همراه باشید

 

 

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا (SUENO DELUXE SIDEAntalya) ★★★★★

خدمات کلاس جهانی را در هتل های Sueno Beach Beach Side تجربه کنید. هتل سوئنو سیده شهر آنتالیا از مجموعه هتل های 5 ستاره کشور ترکیه می باشد. هتل Sueno که در نزدیکی ساحل سیده در آنتالیا واقع شده است و دارای منظره پانوراما از دریای مدیترانه، چندین استخر سرپوشیده و روباز و آبگرم لوکس می باشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی و منطقه ای برای اجرای محیطی است. اتاق های این هتل نیز دارای مبلمان و بالکن هستند. فضاهای مخصوص حمام آفتاب و چترها را می توانید در منطقه ساحل خصوصی پیدا کنید. فعالیتهای جذاب و هیجان انگیزی مانند غواصی، اسنكرولینگ و دیگر ورزش های بادی در این هتل موجود است. امکانات گسترده با آبگرم مانند اتاق ماساژ، حمام ترکی آرامش بخش، حمام و وان آب گرم نیز در این هتل موجود می باشند. کسانی که اهل ورزش هستند می توانند از مرکز تناسب اندام و زمین تنیس در محل هتل سوئنو سیده آنتالیا بهره مند شوند. برای کودکان نیز در هتل Sueno Beach Side استخر کودک و زمین بازی موجود می باشد. میهمانان می توانند در اتاقهای دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای تماشا کنند. همچنین هر کدام از اتاق ها دارای یک مینی بار و حمام اختصاصی با سشوار است. بهترین غذاهای منطقه ای و بین المللی در رستوران هتل سوئنو ساید آنتالیا سرو می شوند و نوشیدنی های خنک و خوشمزه در بار این هتل ارائه می شود.
هتل سوئنو سیده یکی از هتل های شیک و مدرن آنتالیا در منطقه سیده می باشد که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است. هتل ۵ ستاره سوئنو آنتالیا در ساحل ساید واقع شده و چشم انداز پانارومایی از دریای مدیترانه دارد.

اتاق های هتل سوئنو سیده آنتالیا

اتاق های هتل سوئنو سیده دارای یخچال و فریزر، تلویزیون، حمام و اینترنت وای فای می باشد. علاوه بر آن اتاق ها استاندارد و دارای مبل راحتی است که می تواند به عنوان یک رختخواب راحت برای بزرگسالان استفاده شود. تمامی ۷۶۰ اتاق هتل سوئنو سیده امکانات کافی برای رفاه میهمانان خود را داراست.

خدمات هتل سوئنو سیده آنتالیا

خدمات و امکانات هتل سوئنو ساید شامل

  1. اجاره ماشین
  2. خدمات شاتل فرودگاه
  3. رزرواسیون ۲۴ ساعته
  4. صرافی
  5. خدمات نگهداری از کودک
  6. خشکشویی و اتو
  7. واکس
  8. امکانات نشست و میهمانی
  9. سالن جلسات کسب و کار
  10. فکس / کپی
  11. سالن آرایش و زیبایی
  12. روزنامه
  13. صندوق امانات
  14. فروشگاه
  15. اتاق مخصوص سیگار
  16. چندین استخر روباز و سرپوشیده و آبگرم
  17. پارک آبی بزرگ
  18. ساحل اختصاصی
  19. مرکز تناسب اندام و زمین تنیس
  20. تنیس روی میز
  21. موج سواری
  22. دارت
  23. قایقرانی
  24. دوچرخه سواری
  25. بولینگ
  26. غواصی
  27. اسکواش
  28. مینی گلف
  29. امکانات اسپا گسترده مانند اتاق ماساژ، حمام ترکی
  30. کتابخانه
  31. زمین بازی کودکان

و رستوران های متنوع می باشد.

آدرس هتل سوئنو سیده آنتالیا

هتل هتل سوئنو ساید آنتالیا در Sorgun, Antalya, 07600 Side, Turkey واقع شده است.

فاصله هتل سوئنو سیده بیچ آنتالیا تا مهمترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

  • سیده آنتیک سیتی 1.8 کیلومتر
  • آمفی تئاتر سیده 1.8 کیلومتر
  • موزه سیده 1.8 کیلومتر
  • معابد آپولو و آتنا 2.1 کیلومتر
  • بندر سیده 2.2 کیلومتر
  • تیترینگول 4.1 کیلومتر
  • آبشار مناوگات 6.8 کیلومتر
  • دره سبز 15 کیلومتر

آیا سوئنو دلوکس سیده استخر دارد؟
بله این هتل استخر دارد. جزئیات مربوط به استخر و سایر امکانات را در این صفحه بیابید.

هتل سوئنو دلوکس سیده  ساید چقدر به ساحل نزدیک است؟
نزدیکترین ساحل تنها 350 متر از هتل های سوئنو دلوکس سیده فاصله دارد



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل رویال وینگز آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل رویال وینگز آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل رویال وینگز آنتالیا با الفبای سفر همراه باشید

هتل رویال وینگز ، هتل نخبه گروه Stone در آوریل 2005 در مساحت 72000 متر مربع ، در فاصله 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و 15 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا افتتاح شد.
هتل رویال وینگز در فضایی آرام و نزدیک ساحل شنی طلایی دریای مدیترانه ، راحتی خانه را به همه مهمانان ارائه می دهد. این باغ دارای باغهای زیبا با زیبایی طبیعی درختان و گیاهان با مساحت 4672 متر مربع شامل استخرهای کودکان است. باغ زیبا و منحصر به فرد آن با درختان خرما و خرما مسیری را مستقیماً به ساحل ایجاد می کند. استخر با طراحی هوشمندانه در اطراف باغ جریان می یابد و فضایی خصوصی و آرام با منظره ای از ساختمان رویال وینگز ایجاد می کند.
امکانات متنوع غذا و نوشیدنی در فضای باز برای راحتی مهمانان وجود دارد. یک مینی کلوب ، یک فضای بازی سرپوشیده کامپیوتری ، یک سینما ، یک پارک آبی و یک شهربازی در سایت موجود است تا خانواده هایی با بچه ها تعطیلات لذت بخشی داشته باشند.
مرکز سلامتی و آبگرم در دسترس است تا به مهمانان تور مسافرتی آنتالیا در آرامش بدن و ذهن خود کمک کند ، انرژی منفی خود را پشت سر گذاشته و با درمان های موجود در یک محیط آرام و آرامش بخش ، شاداب کننده باشد.

هتل رویال وینگز کجاست

کنار ساحل لارا، فاصله 15 کیلومتری از مرکز آنتالیا و 35 دقیقه ای از فرودگاه آنتالیا

انواع اتاق های هتل رویال وینگز 

اتاق خانوادگی دوخوابه 2 خوابه با چشم انداز دریا و بالکن
اتاق خانوادگی دوخوابه 2 خوابه با بالکن
اتاق سوپریور سوپریر با چشم انداز دریا و بالکن
اتاق سوپریور سوپریر با چشم انداز محدود دریا و بالکن
اتاق سوپريور دبل با بالکن

اتاق های هتل رویال وینگز آنتالیا

هر یک از اتاقهای بزرگ و مجهز مهمان دارای حمام ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره ای ، رادیو ، مینی بار ، صندوق امانات (هزینه محلی) ، اتصال به اینترنت ، کلید ورود الکترونیکی و بالکن یا تراس است.

 اتاق‌های دونفره سوپریور و اتاق‌های خانوادگی دوخوابه دوبلکس، هر کدام دارای بالکن هستند – و بسته به نوع اتاق‌تان، می‌توانید نمای کامل یا جزئی دریا را نیز انتخاب کنید. همه اتاق ها دارای وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، لوازم چای یا قهوه، دمپایی و سشوار هستند.
اتاق سوپریور دو نفره با بالکن: متغیر است - حداقل 1، حداکثر 4
این اتاق‌های دونفره فوق‌العاده می‌توانند تا سه بزرگسال و یک کودک را با یک تخت دونفره، یک تخت یک نفره و یک مبل تختخواب شو می‌خوابانند. امکانات رفاهی خانه شامل وای فای، تلویزیون ماهواره ای، چای و قهوه، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش است. از دیگر امکانات اتاق می توان به دوش، مینی بار و گاوصندوق اشاره کرد. فقط برای اطلاع شما، تهویه مطبوع بسته به آب و هوا در دسترس است.

امکانات
تهویه مطبوع
بالکن
تخت دو نفره
سشوار
مینی بار
تخت یک نفره
1 مبل تختخواب شو در اتاق خواب
صندوق امانات
دوش
دمپایی
برتر
امکانات تهیه چای یا قهوه
تلویزیون
دستشویی
وای فای

 

غذا و نوشیدنی هتل رویال وینگز آنتالیا

این هتل دارای چهار رستوران ، بوفه ، شیرینی پزی ، بار استخر و بیسترو ، بار ساحلی و دو لابی بار است.

ورزش و سرگرمی

هتل رویال وینگز دارای سه استخر روباز از جمله بزرگترین استخر در منطقه لارا می باشد. یک رودخانه و یک پارک آبی با ۹ سرسره نیز وجود دارد. از نظر غذا، شش رستوران به علاوه یک نانوایی متفاوت دارید. همچنین هر عصر یک نمایشگاه تفریحی، اسپا با کلبه‌های روباز، و نمایش‌های زنده وجود دارد

استخرهای شنا داخلی و خارجی ، استخر کودکان ، پارک آبی ، زمین تنیس ، مرکز آبگرم با سونا ، حمام ترکی ، جکوزی ، مرکز تناسب اندام و درمان های درمانی. مرکز ورزشهای آبی و مدرسه غواصی ، والیبال ، بسکتبال ، تیراندازی با کمان ، تنیس روی میز ، مینی گلف و بولینگ برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل رویال وینگز تا دیدنی های آنتالیا

  • دروازه هادریان 15.9 کیلومتر
  • برج ساعت 16.2 کیلومتر
  • مارینای شهر قدیمی 16.5 کیلومتر
  • آبشار کورسونلو و پارک طبیعت 17.1 کیلومتر
  • موزه آنتالیا 18.4 کیلومتر
  • آنتالیا آکوالند 19.8 کیلومتر

آدرس هتل وینگز لارا آنتالیا

Lara Tourism Center,Antalya, 07110 Lara, Turkey

سوالات متداول

چگونه می توانم از نزدیکترین فرودگاه به هتل رویال وینگز بروم؟
از نزدیکترین فرودگاه، می توانید با موارد زیر به هتل رویال وینگز بروید:

  • تاکسی 30 دقیقه


آیا هتل رویال وینگز در بین خانواده ها محبوب است؟
بله، هتل رویال وینگز برای مهمانانی که اقامت خانوادگی را رزرو می کنند، محبوب است.

هتل رویال وینگز چقدر به ساحل نزدیک است؟
نزدیکترین ساحل تنها 400 متر از هتل رویال وینگز فاصله دارد.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل آسکا لارا آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل آسکا لارا آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره سوئنو آسکا لارا آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل آسکا لارا با الفبای سفر همراه باشید

رزرو هتل آسکا لارا 5 ستاره ★★★★★

آیا می خواهید در تور آنتالیا یک اقامتگاه دلپذیر در لارا بمانید؟ هتل آسکا لارا ریزورت اند اسپا یک هتل 5 ستاره لوکس است که برای تعطیلات عالی مناسب است. بیش از چندین مسافر به هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا با میانگین 8 امتیاز می دهند. این هتل امکانات زیادی از جمله اسپا دارد. بیشتر بدانید؟ سپس برای اطلاعات بیشتر به عکس ها و نظرات هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا نگاهی بیندازید! آیا برای یک تعطیلات فوق العاده در ترکیه آماده هستید؟ همین امروز تعطیلات هتل آسکا لارا توچال و اسپا خود را رزرو کنید!

هتل آسکا لارا توسط یک جاده به دو قسمت تقسیم شده است. این هتل دارای امکانات پارک آبی، استخر، رستوران، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی میباشد. هتل آسکا لارا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. شما می توانید از وعده های غذایی خود به صورت سلف سرویس لذت ببرید، رستوران های این هتل غذاهای سنتی ترکی، شرق دور و غذاهای ایتالیایی سرو می کنند.

اقدامات بهداشتی و ایمنی Covid-19

اقدامات اضافی ایمنی/بهداشتی ورود: اندازه گیری دما بدون تماس
اقدامات ایمنی/بهداشتی اضافی در مناطق عمومی: قوانین فاصله گذاری، پخش کننده مواد ضد عفونی کننده، استفاده از ماسک توصیه می شود.
اقدامات اضافی ایمنی/بهداشتی رستوران/بار: بدون سلف سرویس

اطلاعات کلی هتل آسکا لارا

1 ساختمان اصلی با 7 طبقه
6 آسانسور
545 اتاق
پذیرش 24 ساعته
لابی
محفظه چمدان
باغ
وای فای رایگان در مناطق عمومی
مغازه ها و مینی مارکت*
آرایشگاه*
سرویش خشک شویی*
خدمات پزشک* (با هزینه)
پارکینگ عمومی و اختصاصی (فضای محدود)
*در مقابل پرداخت

مکان هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا

ساحل در حدود 350 متر
مرکز لارا در حدود 6 کیلومتری
مرکز آنتالیا در حدود 16 کیلومتر
ایستگاه اتوبوس حدود 100 متر دورتر
مغازه ها، بارها و رستوران ها تا 3 کیلومتر دورتر

امکانات ورزشی هتل آسکا لارا

تناسب اندام (از 16 سال)
ایروبیک
یوگا (وابسته به آب و هوا)
والیبال ساحلی
تیراندازی با کمان
بسکتبال
تنیس روی میز
فوتبال دستی*
بیلیارد*
فوتبال
دارت
بیلیارد*
تنیس
بولینگ*
اتاق بازی*
ورزش های آبی در ساحل*
سونا (از 16 سال)
حمام ترکی (از 16 سال)
استخر سرپوشیده (در زمستان گرم می شود)
ماساژ و درمان های زیبایی*
انیمیشن، سرگرمی و موسیقی زنده (برنامه محدود در زمستان)

اتاق‌های آسکا لارا

(تقریباً 40-48 متر مربع) دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب ترکیبی، حمام با دوش، توالت و سشوار، تلویزیون، تلفن و مینی‌بار هستند. همچنین دارای گاوصندوق اجاره ای، کتری، قهوه ساز و چای ساز، تهویه مطبوع و بالکن می باشد. شما همچنین می توانید اتاقی با در ورودی یا منظره استخر رزرو کنید.

اتاق استاندارد - دسترسی معلولان
سوئیت اجرایی با منظره دریا
اتاق خانوادگی
اتاق دو نفره اکونومی
اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای استخر

 

خدمات تندرستی

اتاق های درمان (تعداد: 2)
مرکز آبگرم و سلامتی (با هزینه): اندازه در متر مربع: 1775
حمام (شامل)
حمام بخار (شامل)
سونا (شامل): سونا معطر
خدمات (با هزینه): ماساژ; درمان های سلامتی و زیبایی

فاصله هتل آسکا لارا تا دیدنی های آنتالیا

باشگاه ملی گلف8.2 کیلومتر
باشگاه گلف آنتالیا9.1 کیلومتر
آبشار دودن10 کیلومتر
باشگاه گلف کاریا10.3 کیلومتر
پرگه11.9 کیلومتر
مرکز خرید آنتالیا11.9 کیلومتر
رستوران ها و کافه ها20 کیلومتر
دروازه هادریان16.9 کیلومتر
برج ساعت آنتالیا17.2 کیلومتر
آبشار کورسونلو و پارک طبیعی17.4 کیلومتر
مارینا شهر قدیمی17.4 کیلومتر
موزه آنتالیا19.4 کیلومتر

فاصله هتل آسکا لارا تا فرودگاه آنتالیا

فرودگاه آنتالیا تا هتل آسکا لارا 10 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل آسکا لارا آنتالیا

Kemeragzi Mevkii Kundu Antalya, 07100 Lara, Turkey

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس بلک آنتالیا ترکیه ⭐. برای مشاهده نظرات هتل سوئنو دلوکس بلک با الفبای سفر همراه باشید

هتل سوئنو دلوکس بلک 5 ستاره  (Sueno Deluxe Belek ) ★★★★★

هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) در منطقه زیبا و ساحلی بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است. با اقامت در هتل سوئنو دلوکس بلک می توانید به هر چیزی که نیاز داشته باشید و حتی بیشتر از انتظاراتتان دسترسی پیدا کنید هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا اقامتی رویایی را با امکانات بی نظیر خود برای شما رقم خواهد زد. از تعطیلات خود در ساحل اختصاص وسیع و گسترده هتل سوئنو دلوکس و استخرهای شنا به همراه فعالیت های تفریحی برای کودکانتان لذت ببرید. هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا علاوه بر خدمات all-inclusive (خدمات رایگان تا ساعت 12 شب) برگزار کننده کنسرت های فوق العاده جذاب به همراه فعالیت های تفریحی و نمایش انیمیشن می باشد.

A Holiday Like A Dream

تعداد و انواع اتاق های هتل سوئنو دلوکس

هتل سوئنو دلوکس دارای 458 اتاق می باشد که شامل 4 نوع ذیل میباشد:

Deluxe Rooms
Suit Rooms
Rooms with Swimming-Pool
Island Villas

امکانات هتل سوئنو دلوکس آنتالیا 

سالن اسپا، آبگرم و مرکز سلامتی

اینترنت رایگان
هتل سوئنو دلوکس دارای ساحل اختصاصی و تراس میباشد
استخر رو باز خانوادگی مناسب برای استفاده کودکان در محیط هتل
پارکینگ رایگان هتل
شاتل فرودگاه تا هتل سوئنو دلوکس

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل سوئنو دلوکس آنتالیا 

  • باغ بردباری (2.4 کیلومتر)
  • کلوپ گلف عقاب های کایا (2.9 کیلومتر)
  • تم پارک سرزمین افسانه ها (3.2 کیلومتر)
  • کلوپ گلف آنتالیا (3.2 کیلومتر)
  • کلوپ ملی گلف (4.5 کیلومتر)

فاصله هتل سوئنو دلوکس تا فرودگاه آنتالیا

مسافت بین هتل سوئنو دلوکس تا فرودگاه آنتالیا حدوداً 21.5 کیلومتر است.

نرخ تقریبی قیمت رزرو اتاق های هتل سوئنو دلوکس :

قیمت رزرو به ازای هر شب حدوداً IRR 11,277,337 می باشد. قیمت براساس میانگین اتاق های استاندارد گردآوری شده.

آدرس هتل سوئنو دلوکس:

Belek, 07506 Serik/Antalya, Turkey

★★★★★ امتیاز 4.6 از 5 | از بین 2224 امتیاز دهنده به    Sueno Deluxe Antalya

رزرو هتل سوئنو دلوکس بلک با تور آنتالیا

اگر قصد خرید تور آنتالیا را دارید ما در الفبای سفر هتل سوئنو دلوکس بلک را پیشنهاد می دهیم.

سوالات متداول

آیا در هتل سوئنو دلوکس بلک استخر وجود دارد؟
بله، یک استخر سرپوشیده، یک استخر روباز، و یک استخر کودکان وجود دارد.


ساعت ورود و خروج هتل سوئنو دلوکس بلک استخر چه ساعتی است؟
از ساعت 2 بعدازظهر - هر زمان که بخواهید می توانید وارد شوید. ساعت خروج ظهر است. خروج سریع و ورود و خروج بدون تماس در دسترس است.

آیا هتل سوئنو دلوکس بلک Wi-Fi رایگان ارائه می دهد؟
بله، هتل سوئنو دلوکس بلک Wi-Fi رایگان ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
جاهای دیدنی مسکو گونه ای هستند که بازدید کنندگان مجذوب تمام مناظر شگفت انگیز می شوند و تحت تأثیر قرار می گیرند میدان سرخ وکاخ کرملین در قلب مسکو قرار گرفته اند

جاذبه های دیدنی مسکو

پایتخت روسیه مکانی باورنکردنی برای کشف جاهای دیدنی مسکو است بازدید کنندگان مجذوب تمام مناظر شگفت انگیز می شوند و از وسعت و عظمت شهر تحت تأثیر قرار می گیرند میدان سرخ وکاخ کرملین در قلب مسکو قرار گرفته اند، تنها دو مورد از جاذبه های گردشگری هستند که باید دیدن کنید.
شهری جذاب برای گردش در اطراف آن، کلیساهای جامع کاخ های خیره کننده در کنار آثار تاریخی خاکستری تیره و بقایای دوران شوروی قرار گرفته اند. 

نمایی از شهر مسکو

نمایی از شهر مسکو

کاخ های مسکو

کاخ زمستانی مسکو

اقامتگاه اصلی امپراتورهای روسیه ، کاخ زمستانی با وسعت بسیار زیاد آن را تحت تأثیر قرار می دهد. دارای 1057 اتاق ، 1786 درب ، 1945 پنجره و 117 راه پله است. 
تالارهای آن با 176 مجسمه تزئین شده است امروزه کاخ زمستانی خانه اصلی موزه هرمیتاژ است. بازدید کنندگان می توانند میلیون ها نمایشگاه از دوران ما قبل تاریخ از جمله آثار مشهور لئوناردو داوینچی، هنری ماتیس و رامبراند در دیوار این کاخ بیابند.

کاخ ترم در مسکو

کاخ ترم در کرملین مسکو که در سال 1636 ساخته شد ، ترکیبی از عناصر معماری ایتالیایی و باستانی روسیه است. دیوارهای داخلی با زیور آلات عجیب و غریب و نقوش هرالدیکی و نقاشی هایی با موضوعات کتاب مقدس تزئین شده بود بازسازی قرن 19 با سلیقه و با احترام به سبک قرن 17 انجام شد.

کاخ کرملین مسکو

کاخ کرملین مسکو

کاخ لیوادیا 

اقامتگاه جنوبی خانواده سلطنتی، کاخ لیوادیا هنگامی که استالین، روزولت و چرچیل در فوریه 1945 در آنجا برای کنفرانس یالتا در آنجا یکدیگر را ملاقات کردند، در سراسر جهان شناخته شد.

هتل های مسکو

ما لیستی از بهترین هتل های لوکس مسکو در روسیه  را برای شما تهیه کرده ایم که در ادامه به چند مورد آن می پردازیم: 

هتل ماس مسکو

. طراحی داخلی فوق العاد. هتل ماس در محله ای آرام واقع شده است و در مرکز تاریخی مسکو و در فاصله کمی از مناظر اصلی قرار دارد.این هتل 5 ستاره دارای رستوران ها، مرکز تناسب اندام است. 

هتل روسو بالت

هتل دوست داشتنی زیبا متعلق به سال 1876 با باغی خصوصی در 100 متری تا ایستگاه مترو Arbatskaya واقع شده است. دارای صبحانه ای از محصولات ارگانیک مزرعه خصوصی تهیه شده است.

بهترین هتل های روسیه

هتل روسو بالت

هتل مسکو تاگانسکایا

هتل خیلی شیک فضای آرامش بخش تخت های راحت که در اردیبهشت سال 2020 افتتاح شد. در 2 کیلومتری فروشگاه بزرگ GUM واقع شده است و دارای رستوران، پارکینگ خصوصی، مرکز تناسب اندام و بار است و همچنین استخر سرپوشیده و خدمات کرایه اتومبیل برای مهمانان در دسترس است.

جاهای دیدنی مسکو در زمستان

مسکو پایتخت روسیه سرزمین عجایب سرد که گاهی بومیان آن را سرزمین مادری نیز می نامند در حالی که این حقیقت دارد که روسیه یکی از سرد ترین نقاط جهان است دمایی که ممکن است برای برخی افراد بسیار نگران کننده باشد، هرگز نباید تصور کرد که این امر مانع بازدید مردم از این شهرشده است.

کریسمس در مسکو

روس ها واقعاً می دانند که کریسمس را چگونه جشن بگیرند یکی از 12 عیدها و یکی از چهارمهمترین جشن های روس ها در کریسمس است زیرا در تمام جشن های شب زنده داری شرکت می کنند  میلیون ها نفر جشن می گیرند کریسمس در مسکو جشنواره ای است که حداقل یکبار در طول زندگی تجربه می شود. آنها برای هر یک از 12 حواریون یک تک آهنگ دارند.

تور روسیه

تور مسکو

تور سنت پترزبورگ

باغ وحش مسکو

آیا تا به حال به باغ وحشی به اندازه یک شهر رفته اید؟ مجتمع گسترده ای که حیوانات بیش از هزار گونه مختلف را در خود جای داده است، تقریباً می توانید هر حیوانی را که می خواهند در این باغ وحش عالی ببینند. 
باغ وحش مسکو به دلیل تلاش هایش برای حفاظت مشهور است، زیرا می توان از نزدیک دید که چگونه آنها سعی می کنند گونه های تقریباً منقرض شده را مجدداً پرورش دهند. همچنین می توانید در یکی از سخنرانی ها ، سمینارها و تورهای متعدد در آنجا شرکت کنید.

اسکیت روی یخ در میدان سرخ

میدان سرخ بدون شک یکی از مشهورترین جاهای دیدنی روسیه است، یکی از تاریخی ترین مکان های این کشور است زیرا در اینجا بود که سرنوشت روسیه توسط نازی ها و روس ها به چالش کشیده شد. 

نمایی از اسکیت روی برف در مسکو

اسکس زمستانی در میدان سرخ

کوه برفی در مسکو

کوه شونوت مرتفع ترین نقطه کل کوه های اورال است و دسترسی به آن به دلیل بارش برف بسیار دشوار است جایی که روس ها از ماشین های برفی برای رسیدن به کوه شونوت استفاده می کنند. 

غارهای یخی

این یکی از مشهورترین غارهای موجود در جهان است ، زیرا نه تنها مرکز زیباترین چیزهای دیدنی در کل کشور است ، بلکه تجربه ای سورئال را برای کسانی که از آن استفاده می کنند ارائه می دهد. 

کاخ تساریتسینو در مسکو

کاخ خیره کننده Tsaritsyno که زمانی اقامتگاه تابستانی کاترین کبیر بود، اکنون به موزه تبدیل شده است. معماری آن بسیار باشکوه است و یک پارک دوست داشتنی در اطراف آن وجود دارد که بازدید کنندگان می‌ توانند از آن دیدن کنند.  
این کاخ در جنوب مسکو واقع شده است و در سال ۱۷۷۵ به بهره برداری رسید و بازسازی‌های اخیر آن باعث شده است که فضای مجلل با سالن‌ های زیبا و راه پله‌ های باشکوه بهتر از گذشته به نظر برسد. 

متروی مسکو 

اغلب اوقات حمل و نقل عمومی شبیه یک اثر هنری نیست بسیاری از ایستگاه های مترو مسکو با زیبایی و ظرافت خود بازدید کنندگان را متحیر می ‌کند. این ایستگاه‌ ها با سنگ مرمر که دیوارها را پوشانده ‌اند بسیار شگفت‌انگیز هستند و بخشی از یکی از طولانی‌ ترین سیستم‌های مترو در جهان هستند که اولین ایستگاه‌ها در سال ۱۹۳۵ افتتاح شد. 

متروی مسکو

متروی مسکو

خیابان آربات

آربات، خیابانی زیبا و در عین حال پر جنب و جوش پر از معماری چشمگیر است و زمانی محلی محبوب برای زندگی اشراف، هنرمندان و دانشگاهیان بود. 
گفته می ‌شود سربازان ناپلئون در مکانی که در پایین خیابان آربات بوده است در راه تصرف کرملین حرکت کرده اند. امروزه کافه‌ها، رستوران‌ ها و مغازه‌ های زیادی وجود دارد، همچنین بناها و مجسمه‌ های مختلفی مانند الکساندر پوشکین وجود دارد که به دلیل نفوذ گسترده او در دربارمعروف است و همچنین عاشق ملکه روسیه بود. 

صومعه نوودویچی در مسکو روسیه

صومعه نوودویچی که در ساختمان زیبایی قرار دارد زمانی قلعه بوده است این صومعه درسال ۱۵۲۴ تاسیس شد و چهار کلیسای جامع را در خود جای داده است کلیسای جامع اسمولنسک به دلیل نقاشی‌ های دیواری زیبا در قرن شانزدهم بدون شک برجسته ‌ترین نقطه در جهان است. 

موزه پوشکین دیدنی مسکو

موزه هنرهای زیبای پوشکین علی رغم نامش، در واقع هیچ ارتباطی با شاعر مشهور ندارد، مگر اینکه پس از مرگ به افتخار وی نامگذاری شده است. مجموعه ‌ای وسیع  که از دیدن آن لذت می ‌برید این موزه بر هنرهای اروپایی تمرکز دارد و شاهکارهای بوتیچلی، رامبراند و ون گوگ را در بر می ‌گیرد. 
مجسمه‌ها، هنرهای گرافیکی، نقاشی‌ ها و موارد دیگر را می ‌توانید در گالری‌ های زیبای آن پیدا کنید بخشهای مختلف به موضوعات و دوره‌هایی مانند رنسانس، عصر طلایی هلند و هنر بیزانس می‌ پردازند. 

کلیسای جامع مسیح منجی مسکو

این کلیسای باشکوه ارتدوکس روسیه در ساحل رودخانه Moskva واقع شده است، فاصله کمی با کاخ کرملین دارد. کلیسای امروزی در سال ۲۰۰۰ احداث شد، زیرا کلیسای اصلی که قبلا در این مکان بود به دستور جوزف استالین در سال ۱۹۳۱ به دلیل کمپین ضد مذهبی تخریب شد. 
کلیسای جامع مسیح منجی با گنبد طلایی شگفت‌ انگیز، نمای خیره کننده سفید بسیار جذاب است فضای داخلی نیز به همان اندازه جذاب می باشد.

گالری ترتیاکوف در مسکو

گالری ترتیاکوف که بزرگترین و چشمگیرترین مجموعه هنرهای زیبا روسیه در جهان است، به دلیل دارا بودن آثار هنری شگفت‌ انگیزی که در مسکو به نمایش گذاشته است، ارزش بازدید از آن را دارد از نکات برجسته این گالری می‌ توان به کلیسای شمالی ولادیمیر اشاره کرد.

پارک گورکی 

پارک بزرگ گورکی که در کنار رود خانه مسکو قرار دارد، مکانی دوست داشتنی برای بازدید است. باغ های وسیع آن محل نهادهای فرهنگی متعددی است و بازدید کنندگان حتماً باید موزه هنرهای معاصر گاراژ را تماشا کنند. 

تئاتر بولشوی مسکو

تئاتر بولشوی اصلی ‌ترین تئاتر کشور است. اجرای شگفت ‌انگیز اپرا و باله ‌ای که در طول قرن‌ ها به نمایش در آمده در این مکان می باشد.
در حالی که شرکت باله بولشوی در سال ۱۷۷۶ تاسیس شد، خود تئاتر در سال ۱۸۲۵ افتتاح شد. تالار درخشان با شش طبقه با شکوه تزئین شده است اینجا یک محیط مناسب برای اجراهای درجه یک جهانی است.

تئاتر بولشوی مسکو

تئاتر بولشوی مسکو

سوالات متداول درباره ی جاهای دیدنی مسکو

چرا مسکو یک جاذبه گردشگری است؟
این شهر به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و جاذبه های فرهنگی یکی از جاذبه های گردشگری محبوب است. میدان سرخ که از نظر تاریخی شگفت انگیز است، مناظر دیدنی و باورنکردنی مانند کاخ کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل و مقبره لنین و سایر مکان ها را در خود جای داده است.
مسکو بیشتر به چه چیزی معروف است؟
این شهر میزبان چندین میراث جهانی یونسکو است و بخاطر نمایش معماری روسیه، به ویژه میدان سرخ تاریخی آن و ساختمان هایی مانند کلیسای جامع سنت باسیل و ...   مشهور است.
آیا روس ها در مسکو انگلیسی صحبت می کنند؟
همه ایستگاه های مترو به زبان انگلیسی اعلام می شود و اکثر تابلوها ترجمه دارند. اطلاعات مربوط به اکثر مکان ها را می توان به راحتی در بسیاری از زبانها یافت و بسیاری از مردم دراینجا انگلیسی صحبت می کنند. ... بسیاری از مهاجران که به روسی صحبت نمی کنند در این کشور زندگی می کنند و به نظر می رسد که حالشان خوب است.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

طبیعت گردی در دبی

بهار فصل ماجراجویی طبیعت گردی در دبی است و هیچ چیز به اندازه طبیعت وحشی امارات متحده عربی و مسیرهای پیاده ‌روی شگفت ‌انگیز آن برای ساکنان و گردشگران جذاب نبوده است.
وقتی وارد دبی شدید به یک ماجراجویی بروید و به صحرا و کوه های حجرکه به طول 700 کیلومتر از شرق دبی تا شمال شرقی عمان امتداد دارند سفر کنید.

مکان های طبیعت گردی در دبی

اگرچه امارات متحده عربی به دلیل ساختمان های باشکوه و مکان های دیدنی خود شناخته شده است، اما از مسیرهای طبیعت گردی خیره کننده ای نیز برخوردار است که در طول سال ها به جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند. برای دیدن طبیعت زیبای دبی و مکان های توریستی دبی کافیه از سایت الفبای سفر تور دبی را تهیه کنید.

طبیعت گردی در دبی

طبیعت و جغرافیای دبی

جبل قیهوی

این یکی از زیبا ترین قله های کوه هاجر است که 1792 متر ارتفاع دارد اگرچه از مرز به عمان عبور خواهید کرد، اما مناظر زیبا و توپوگرافی زیبا ارزش رانندگی را دارد. پیاده ‌روی شما از یک مسیر شروع می ‌شود، اما وقتی مسیر صخره‌ ای می ‌شود به دستان خود برای حمایت نیاز دارید. 20 متر آخر سخت است، بنابراین به تجهیزات کوهنوردی نیاز دارید.

وادی طیبه دبی

اگر عاشق یک مسیر ساده هستید که روز بعد عضلات شما درد نکند، وادی طیبه بهترین انتخاب است. این یک جاده قدیمی ساحل شرقی است که در 20 کیلومتری شمال مصافی قرار دارد.
 شما هم می توانید از جاده قدیم که هنوز هم کشاورزان خرما و روستاییان از آن استفاده می کنند عبور کنید از جاده های جدید استفاده کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که روز خود را در هتل خود در امارات بگذرانید، زمانی که می توانید از استخرهای طبیعی، آبشارهای زیبا، روستای قدیمی طیبه و موزه شهر دیدن کنید.

قوانین دبی برای توریست ها

دیدنی های دبی

دبی دیدنی ها و سرگرمی های بسیاری دارد که شبانه روزی هستند شما در دبی هیچ وقت خسته نمی شوید از صحرا گردی تا قایق سواری و شنا از کوه نوردی تا غواصی همه چیز در دسترس شما است.
اگر به دنبال گزینه های سرگرمی بیشتری هستید، یک پیست اسکیت روی یخ، منطقه بازی و مجموعه سینما نیز وجود دارد خرید و غذا خوردن بی پایان است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه مانند موسیقی زنده و نمایش مد در مرکز خرید وجود دارد. در زیر به 6 مورد از دیدنی های دبی اشاره می کنیم:

موزه دبی

موزه عالی دبی در قلعه الفهیدی قرار دارد که در سال 1787 برای دفاع از نهر دبی ساخته شده است. دیوارهای قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده و با آهک در کنار هم نگه داشته شده اند. طبقه فوقانی توسط تیرهای چوبی نگه داشته شده و سقف آن از شاخه های خرما، گل و گچ ساخته شده است.
این قلعه در تاریخ خود به عنوان محل سکونت خانواده حاکم، مقر حکومت، پادگان و زندان بوده است ورودی این موزه دارای یک نمایشگاه جذاب از نقشه های قدیمی امارات و دبی است که گسترش عظیمی را نشان می دهد که پس از رونق نفت منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا از همه لحاظ زیبا ترین مساجد دبی است یک کپی دقیق از مسجد الازهر قاهره، که هشت برابر بزرگی آن است، مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است.
این سازه سنگی به سنت فاطمی در قرون وسطی ساخته شده و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ کاری را به نمایش می گذارد به خصوص در عصر هنگام روشن شدن با نورافکن جذاب است.

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا

نهر دبی

نهر دبی شهر را به دوقسمت تقسیم می کند که دیره در شمال و بر دبی در جنوب قرار دارد نهر یکی از عناصر تأثیرگذار در رشد شهر بوده است و ابتدا ساکنان اینجا را برای غواصی جمع آوری مروارید جذب می کرد.
روستاهای کوچکی در کنار نهر وجود دارد کع قدمت آنها به 4000 سال پیش می رسد اسکله دوو در امتداد کرانه نهر دبی در شمال پل المکتوم قرار دارد.
 برخی از قایق‌هایی که در اینجا لنگر انداخته‌ اند، هنوز توسط تاجران کوچک از سراسر خلیج استفاده می ‌شوند، بیش از 100 سال قدمت دارند.
بسیاری از قایق ها در اینجا به سمت کویت، ایران، عمان، هند و تا شاخ آفریقا حرکت می کنند. این بقایای کوچک از اقتصاد سنتی دبی هنوز مکانی شلوغ و جذاب برای گشتن است.

فواره دبی

این آبنما یکی از جاذبه های گردشگری دبی است نمایش فواره چندین بار در روز در دریاچه مصنوعی واقع در خروجی دبی مال، در پای برج خلیفه برگزار می شود.
بهترین کار این است که هنگام شب زمانی که برج روشن است به آنجا بروید. تماشای جت های آبی که با موسیقی می رقصند جادویی است این نمایش هر 30 دقیقه بین ساعت 18:00 تا 23:00 برگزار می شود

مارینا دبی

بیایید بازدید خود از شهر را با پیاده روی در منطقه دبی مارینا ادامه دهیم در آنجا می ‌توانید در یک عابر پیاده در امتداد اسکله قدم بزنید و قایق ‌های تفریحی و ساختمان‌ ها را تماشا کنید.
از کنار دبی مارینا مال می گذرید، یک مرکز خرید بزرگ که دارای فروشگاه ها با برندهایی مانند Levi’s، H&M، Guess وBalmain است.

دبی مارینا

دبی مارینا

برج خلیفه

برج خلیفه مطمئناً یکی از زیبا ترین مکان های برای بازدید در دبی است بلندترین آسمان خراش جهان (828 متر) از سال 2010 به روی عموم باز شد و به سرعت به نماد شهر تبدیل شد.
هر روز هزاران بازدید کننده به این برج می ‌روند و یکی از سریع ‌ترین آسانسورهای جهان که شما را به سکوهای تماشایی واقع در طبقات 124 و 125 می ‌برند از آنجا می توانید از یک چشم انداز فوق العاده از کل شهر را ببینید.
حتی می توانید تا طبقه 148 بالا بروید تا به بالاترین سکوی دید در جهان (555 متر ارتفاع) برسید شما باید در شب از برج خلیفه دیدن کنید تا از منظره نورانی شهر از بلند ترین سکوی رصد جهان لذت ببرید.

لوکس ترین جاهای دبی

اگر از طرفداران زندگی لوکس هستید، هیچ چیز مانند رفتن به دبی نیست بودن در چنین شهر فوق العاده ای که به شما تجربیات فوق العاده ای را ارائه می دهد واقعا چیز دیگری است .

سافاری لوکس ترین در دبی

 وقتی صحبت از تجربیات لوکس سافاری در صحرا به میان می‌ آید، اسم دبی بهترین مکان برای این کار است. شما را با رنجر در میان تپه‌ های شنی خیره‌ کننده در سفری کوچک به حیات وحش می ‌برند. 
پس از سافاری خود، در یک مجلس مجلل می نشینید و با مقداری شیره خرما، پذیرایی می شوید در حالی که شاهد نمایش خیره کننده شاهین هستید.
 پس از این، از یک غذای عالی توسط سرآشپز خصوصی خود لذت می برید و از نقاشی حنا روی دستان هیجان زده خواهید شد قیمت مکان های دیدنی دبی برای سافاری یک خودروی شخصی برای دو نفر 5880 درهم است.

هزینه های سفر به دبی

دبی مال

دبی مال به محل برگزاری جشنواره خرید مشهور جهان است، اما خرید در تمام طول سال یک فرهنگ است. خدمات VIP در همه مراکز وجود دارد و حتی تاکسی های درجه یک در اطراف مرکز خرید هستند تا شما را از فروشگاهی به فروشگاه دیگر ببرند.
در مراکز خرید دبی همه فروشگاه ها دارای برندهای درجه یک هستند سیتی واک یکی از مکان‌ های مورد علاقه محلی برای یافتن برندهای شیک است.

دبی مال

دبی مال 

باشگاه گلف

جای تعجب نیست که دبی خانه برخی از بهترین مکان ها برای گلف باشد باشگاه گلف تازه افتتاح شده در دبی هیلزرا ببینید یا حتی به زمین آتش و زمین گرگ نورمن در جمیرا گلف استیتز بروید.

اسپای لوکس دبی

در یک اسپای لوکس استراحت کنید مزیت زندگی در دبی این است که اسپاهای آن طیف وسیعی از درمان ها را دارند، از ماساژهای آرام بخش بالیایی تا مراسم حمام مراکشی اسپای در مدینات جمیرا و برج العرب هر دو میزبان این درمان‌ها و چندین درمان دیگر هستند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
راهنمای سفر به کنیا و بازدید از جاذبه های دیدنی نایروبی کنیا به همراه چند ایده برای شروع برنامه ریزی سفر خود به کنیا با تور آفریقا را در اینجا بخوانید

کنیا کشوری باورنکردنی و متنوع است که برای آشنایی با سفر به آفریقا عالی است. کنیا یکی از آن کشورهایی است که واقعاً همه چیز را دارد - سافاری عالی، سواحل عالی، کوه‌ها، فرهنگ سنتی و شهرهای مدرن.
برنامه سفر ایده آل ما در کنیا شامل مدتی سافاری در ابتدای سفر و همچنین زمانی در ساحل در پایان سفر است. گزینه ها بی پایان هستند، بنابراین در اینجا چند ایده برای شروع برنامه ریزی سفر خود به کنیا با تور آفریقا وجود دارد.
یکی از مواردی که باید در هنگام برنامه ریزی سفر در کنیا در نظر بگیرید این است که چگونه می توانید به آنجا بروید.

کنیا کشوری نسبتا آسان برای سفر با وسایل نقلیه عمومی است. اتوبوس‌های خوبی بین شهرهای بزرگ، مینی‌بوس‌های کوچک‌تر معروف به matatus که همه جا می‌روند (ارزان اما نه خیلی راحت) و حتی یک شبکه قطار عالی بین نایروبی و مومباسا وجود دارد. تاکسی های زیادی نیز وجود دارد و در نایروبی، اوبر یک راه محبوب برای رفت و آمد است.

با این حال، اگر زمان کمی دارید، گاهی اوقات شرکت در تور کنیا گزینه خوبی است که باعث صرفه جویی در وقت شما (مهمتر از همه) و گاهی اوقات در هزینه می شود و در تعطیلات کنیا وقت گرانبهایی را برای یافتن گروه هایی برای پیوستن تلف نخواهید کرد.
سعی کنید از سفر با ماتاتو برای سفرهای طولانی خودداری کنید زیرا به عنوان امن ترین یا راحت ترین روش حمل و نقل شناخته شده نیستند.
اگر به سمت دریاچه تورکانا می روید، وضعیت ایمنی را روی زمین و بین مالیندی و لامو بررسی کنید، توصیه می شود پرواز کنید.

نایروبی

نایروبی کنیا

زمان بازدید از کنیا

کنیا در فصل خشک از ژوئن تا اکتبر بهتر است بازدید شود. ژانویه تا مارس نیز می توانند برای مسافران تور کنیا نوروز1401 بسیار خوب باشند، اگرچه بسیار گرم.
اگر امیدوار هستید که مهاجرت بزرگ را در ماسای مارا ببینید، ژوئیه تا سپتامبر/اکتبر معمولا بهترین زمان است، اگرچه گاهی اوقات گله ها زودتر، یعنی در ژوئن به آنجا می رسند.
چه مدت در کنیا سپری کنید
در این برنامه سفر کنیا، تعداد زیادی مکان برای بازدید و همچنین کارهای زیادی برای انجام خواهید یافت. کنیا همه چیز را دارد!
کنیا کشور بزرگی است و دیدن همه آن در یک سفر یک یا دو هفته ای غیرممکن است. اما، با چند هفته، مطمئناً می توانید احساس خوبی نسبت به کشور پیدا کنید.
در هر مکان، حداقل زمانی را که توصیه می‌کنیم در آنجا بگذرانید، پیشنهاد کرده‌ایم. برنامه سفر زیر حدود یک ماه طول می کشد، اما اگر در سفر کوتاه تری هستید، می توانید مکان های خاصی را از دست بدهید.
به عنوان مثال، کنیا در سافاری بسیار سنگین است، بنابراین شما به راحتی می توانید 1 یا 2 مقصد سافاری کنیا را انتخاب کنید و سپس بقیه زمان خود را صرف تماشای جو نایروبی یا در ساحل، نزدیک به مومباسا کنید.

نایروبی

نایروبی ممکن است برای اولین بار به آفریقا کمی ترسناک به نظر برسد، اما در واقع یک شهر عالی است. اولین باری که بازدید کننید چندان تحت تأثیر قرار نگیرید اما بعدا علاقه مند خواهید شد. 

دریاچه تورکانا

دریاچه دورافتاده تورکانا که به عنوان «دریای یشم» نیز شناخته می‌شود، در بسیاری از سفرهای کنیا قرار ندارد، اما می‌تواند یک ماجراجویی شگفت‌انگیز برای مسافران بی‌باک باشد، به‌خصوص اگر در طول جشنواره دریاچه تورکانا که در این کشور برگزار می‌شود، به آنجا سفر کنید. ژوئن (معمولاً - آنها شناخته شده اند که آن را جابجا می کنند).

جشنواره فرهنگی دریاچه تورکانا برای کمک به روابط بین قبایل مختلف که در منطقه زندگی می کنند و ترویج 'تعامل متقابل فرهنگی، هماهنگی، انسجام، یکپارچگی، همکاری و تجارت' ایجاد شد.

در این فستیوال، شما این فرصت را خواهید داشت که با افرادی از حدود 14 گروه قبیله ای دورافتاده کنیا از جمله ال مولو، راندیل، سامبورو و تورکانا ارتباط برقرار کنید و همچنین در مورد شیوه زندگی آنها اطلاعات کسب کنید.

دریاچه تورکانا

دریاچه تورکانا

کارهایی که باید در نایروبی انجام دهید

در تور کنیا از مرکز زرافه نایروبی دیدن کنید، می توانید همان زرافه ها را اینجا ببینید.
بچه فیل ها را در صندوق حیات وحش دیوید شلدریک ببینید.
از بازارها، از بازارهای ماسایی که سوغاتی می‌فروشند، تا بازارهای معمولی که تقریباً همه چیز را می‌فروشند، بازدید کنید، در اطراف شهر به وفور یافت می‌شود.
در پارک ملی نایروبی به سافاری بروید.
یک تور پیاده روی در شهر انجام دهید.

پارک ملی کوه کنیا

در نزدیکی ذخیره‌گاه ملی سامبورو، کوه کنیا، بلندترین کوه کنیا با ارتفاع 5199 متر قرار دارد - در واقع، این کوه دومین کوه بلند آفریقا است.
رسیدن به قله مستلزم صعود فنی است، بنابراین بیشتر کوهنوردان به سومین قله مرتفع یعنی Point Lenana می روند که معمولا بین 4 تا 6 روز طول می کشد. سفرهای کوتاه‌تر نیز در دسترس است. بیشتر کوهنوردان از شهر نارو مورو شروع می کنند.
اگر احساس انرژی کمتری دارید، می توانید با هلیکوپتر بر فراز قله سوار شوید. پروازها معمولا از نانیوکی انجام می شود.

پارک ملی کوه کنیا

پارک ملی کوه کنیا

 

ذخیره‌گاه ملی سامبورو

ذخیره‌گاه ملی سامبورو در حدود 300 کیلومتری شمال نایروبی در سواحل رودخانه اواسو نیرو قرار دارد.
ابتکاری که توسط خانمی به نام ربکا لولوسولی راه اندازی شد. این پروژه برای کمک به زنان و دخترانی از قبیله سامبورو که قربانی خشونت شوهران خود هستند یا از سنین بسیار پایین مجبور به ازدواج با مردان مسن تر شده اند، راه اندازی شد.
اگر علاقه ای به رانندگی ندارید، می توانید از فرودگاه ویلسون نایروبی به سمت سامبورو پرواز کنید.

اول پژتا حفاظت

اول پجتا یک مرکز حفاظت از حیات وحش خصوصی در غرب پارک ملی کوه کنیا است. این ذخیره‌گاه بیشترین جمعیت کرگدن سیاه در خطر انقراض در شرق آفریقا را در خود جای داده است (حدود 110 کرگدن وجود دارد) بنابراین مشاهده تقریباً تضمین شده است و حتی می‌توانید از طریق این ذخیره‌گاه سوار اسب شوید و به شما امکان می‌دهد بدون ترساندن به حیوانات نزدیک شوید. 

سخن پایانی:
قطعا سرزمینی مثل کنیا برای ماجراجویان بسیار جذاب است و اگر جز این دسته از آدم ها هستید شما را برای سفر به این کشور تشویق می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زمانی که در حال رزرو تور استانبول نوروز هستید، ممکن است  بازدید از سواحل اولین فکر شما نباشد، اما این کلان شهر، با مرکز آن که توسط تنگه بسفر و حومه آن در امتداد ساحل دریای مرمره تقسیم شده است، می تواند لحظاتی را برای تماشای آفتاب و دریا به شما ارائه دهد.

سفر نوروزی به زیباترین سواحل نزدیک ایران

سواحل ترکیه

اگر می خواهید تعطیلات سفر ساحلی نوروزی داشته باشید، ترکیه اولین پیشنهاد ما به شماست. خط ساحلی پر پیچ و خم طولانی که دریای اژه و مدیترانه را در بر می گیرد، یک نقطه گرم است.
ترکیه یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید از آن دیدن کنید، اگر می‌خواهید با گشت و گذار در زمان آفتاب و دریا خود را شاداب کنید. دامنه تپه‌های این خط ساحلی مملو از خرابه‌های باستانی است، و اگر از برنزه کردن خود خسته شوید، کارهای زیادی برای انجام فراتر از ساحل پیدا خواهید کرد.

برای کمک به برنامه ریزی برای فرار از ساحل تابستانی، از لیست ما از بهترین استراحتگاه های ساحلی در ترکیه استفاده کنید.

سواحل آنتالیا

در غرب مرکز شهر آنتالیا، ساحل کنیالتی یکی از دو مکان اصلی شن و ماسه آنتالیا است که پشتوانه‌ای زیبا از کوه‌هایی دارد که تا خط ساحلی آن‌سوی آن پایین می‌روند.

در طول تابستان، این نوار (که سنگ‌ریزه‌تر از شنی است) در بین بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیار محبوب است و روزهای تنبل ساحل با امکانات فراوان ساده می‌شوند.

صندلی‌های آفتاب‌گیر با چتر را می‌توان اجاره کرد، توالت و امکانات حمام خوبی وجود دارد، و تفرجگاه درخت نخل پشت ساحل مملو از اغذیه‌فروشی‌ها، کافه‌ها، و رستوران‌هایی است که برای مواقعی که دلخور می‌شوید.

این ساحل به راحتی از شهر قابل دسترسی است، بنابراین برای بازدیدکنندگانی که اقامت در هتل بوتیک جوی در منطقه شهر قدیمی آنتالیا و همچنین بازدیدکنندگان هتل های ساحلی را انتخاب کرده اند، یک گزینه ساحلی بسیار محبوب است.

دیگر سواحل آنتالیا

· ساحل لارا

· ساحل کمر

· ساحل چیرالی

· ساحل کنیالتی

ساحل پاترا

آنتالیا با داشتن تاریخ غنی و چشم انداز طبیعی خیره کننده، یکی از بی نظیرترین مقصدهای جهان است. سواحل بی نظیر که شهرهای باستانی امپراتوری های سابق را در بر گرفته اند زیبایی خاصی به آنجا داده. برای تماشای این همه زیبایی فقط نیازمند به رزرو تور آنتالیا نوروز هستید تا لذتی از سفرتان ببرید که هیچگاه در زندگیتان تجربه نکرده اید. به مناطق پرطرفدار لارا و یا کمر بروید و هنگامی که در هتل های لوکس آنتالیا اقامت دارید دید فوق العاده ای به دریای مدیترانه داشته باشید.

ساحل زیبای لارا در آنتالیاساحل زیبای لارا در آنتالیا

 

سواحل بدروم

بازدیدکنندگان بدروم برای اولین بار باید توجه داشته باشند که سواحل بدروم شن و ماسه سفید نرم ندارند. مانند بسیاری از مقاصد ساحلی دیگر در امتداد دریای اژه و مدیترانه، سواحل اینجا عمدتاً از شن‌های زرد یا فشرده تشکیل شده است. این امر طرفداران ساحل شبه جزیره بدروم را منصرف نکرده است و بسیاری از خانواده ها هر ساله برای دو هفته در نوروز . یا تابستان به اینجا باز می گردند.

· ساحل بیتز

· ساحل وزارت گردشگری و فرهنگ Içmeler

 
 

ساحل اورتاکنت

· ساحل گومبت

· ساحل باشگاه ورزشی بدروم

· ساحل شهر بدروم

· ساحل کاراینسر

· ساحل یالیکاواک

· ساحل آسپات

· ساحل Göltürkbükü

ساحل زیبای بدرومساحل زیبای بدروم

 

سواحل استانبول

زمانی که در حال رزرو تور استانبول نوروز هستید، ممکن است  بازدید از سواحل اولین فکر شما نباشد، اما این کلان شهر، با مرکز آن که توسط تنگه بسفر و حومه آن در امتداد ساحل دریای مرمره تقسیم شده است، می تواند لحظاتی را برای تماشای آفتاب و دریا به شما ارائه دهد. .

سواحل دریای مرمره و دریای سیاه بدیهی است که نمی توانند حال و هوای مدیترانه و چشم اندازهای خیره کننده ساحلی خط ساحلی معروف ترکیه را در جنوب آن به نمایش بگذارند. اما برای  شنا، حس نسیم دریا، و آفتاب گرفتن هم لذت های خاص خود را دارند.

هنگامی که به استراحت از شهر و گشت و گذار نیاز دارید، با لیست بهترین سواحل ما در نزدیکی استانبول، یک گردش را با تور استانبول نوروز برنامه ریزی کنید.

· ساحل کیلیوس

· ساحل برج

· جزیره بورگاس

· یارو آغوا و کیلیملی

· بویوک آدا

· ساحل کادبوستان

· هیبلی آدا

· ساحل پارک طبیعی Çilingöz

· کینالی آدا

· ساحل آنادولو فنری

· بویوک چشمه

· ساحل فلوریا گونس

سفر نوروزی به زیباترین سواحل نزدیک ایرانساحل بویوک آدا استانبول

 

سواحل دبی

دبی ممکن است به عنوان یک مقصد مسافرتی لوکس شناخته شود، اما مایل ها و مایل ها سواحل سفید برفی و شن و ماسه را نیز در خود جای داده است. این سواحل در خلیج فارس گرم و آبی قرار دارند و این منطقه را به یک مقصد تفریحی ساحلی واقعی تبدیل می کنند.

اگرچه بسیاری از سواحل دبی خصوصی هستند و با جوامع مسکونی لوکس یا هتل های تفریحی مرتبط هستند، با این حال دولت تعداد زیادی سواحل عمومی را فراهم کرده است. اکثر سواحل دبی ساخته دست بشر هستند، بنابراین مسطح و عریض هستند و دارای ماسه های سفید نرم هستند. دولت همچنین به تمیزی آن حساس است، بنابراین به خوبی از آنها مراقبت می شود. حتی بسیاری از آنها هر روز با ماشین آلات تمیز و نظافت می شوند. بسیاری از سواحل روزهای خاصی دارند که فقط برای بانوان (و کودکان) تعیین شده است.

گرمای دبی به این معنی است که بسیاری از مردم بعد از شام و تا شب به ساحل می روند. فصل شلوغ فصل زمستان است که گردشگران زیادی از اروپا برای فرار از سرما به آنجا می آیند. اکثر سواحل دبی دارای خدمات اولیه هستند: حمام، رختکن و دوش، و اکثر پارک های ساحلی رسمی نیز دارای غریق غریق هستند. برخی از سواحل حتی نقاط وای فای عمومی رایگان ارائه می دهند، برخی با ایستگاه های شارژ دستگاه های خورشیدی. البته در ایام نوروز نیز این سواحل میزبان ایرانیانی که تور دبی نوروز ۱۴۰۱ خریداری کردند میباشد.

دبی (مانند یک ایالت) در داخل کشور امارات متحده عربی است و سطحی از امنیت شخصی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد که در چند مقصد تعطیلات یافت می شود. به عنوان مثال، متوجه خواهید شد که افراد وقتی به شنا می روند کیف، کیف پول و تلفن همراه خود را روی صندلی های ساحلی خود رها می کنند.

با فهرست برترین سواحل دبی بهترین مکان را در سفر با تور دبی نوروز برای استراحت در کنار ساحل انتخاب کنید.

· ساحل باز JBR

 لا مر

· ساحل ام سوقیم

· ساحل بادبادک

· پارک ساحلی الممزار

· ساحل نخل جمیرا

· ساحل مارینا

· ساحل جبل علی

· ساحل بلک پالاس

· ساحل باز

· ساحل مرکاتو

ساحل پالم جمیرا دبیساحل پالم جمیرا دبی

 

سخن پایانی:

در اینجا با تعدادی از سواحل زیبا و پرطرفدار مخصوصا در دو کشور امارات و ترکیه آشنا شدید. هرچند که در داخل ایران سواحل خلیج فارس در جزایر کیش، قشم، هنگام و ... قابل توصیف نیستند از نظر زیبایی اما اگر دوست دارید سفر ساحلی در خارج از کشور را داشته باشید موارد ذکر شده را فراموش نکنید.و مطمئنا اگر در سفرتان به اینجا با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف می کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از محبوبترین و جذابترین مقاصد ساحلی ترکیه کوش آداسی یا همان شهر پرنده است. علاوه بر این، وجود مناطق تاریخی زیاد در این شهر باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به اماکن باستانی هم جذابیت های زیادی داشته باشد.

نزدیکی کوش آداسی به جزیره یونانی ساموس مخصوصا در فصل های بهار و تابستان موجب شده است تا گردشگران زیادی راهی این شهر زیبا شوند. شاید جالب باشد که بدانید آفتابی ترین شهر ترکیه همین کوش آداسی است. وجود دریای تمیز موجب شده است که کوش آداسی شهرت خاصی از نظر ماهیگیری در بین شهرهای ترکیه بدست آورد. وجود تفریحات هیجان انگیز ساحلی در کوش آداسی بیش از پیش موجب شده است تا این شهر به منطقه ای محبوب برای گردشگران تبدیل شود. در تمامی فصول سال از جمله نوروز می توانید به وسیله آفر تور کوش آداسی سفری بی نظیر را در این شهر تجربه کنید.

9 کاری که باید در نوروز در کوش آداسی انجام دهید - موبنا

ساحل کوش آداسی

سفر نوروزی به کوش آداسی

سفر نوروزی به شهری که یکی از محبوب ترین بنادر دریای مدیترانه است و از طرفی  همه چیز در مورد آفتاب ، دریا و تفریحا سرگرم کننده را ارائه می کند.گشت و گذارهایی مانند سفر با قایق، پارک های آبی، سافاری جیپ و غواصی یک تعطیلات خانوادگی بی نظیر را تضمین می کنند. اگر دنبال آرامش زیادی هستید می توانید در یکی از سواحل شنی متعدد کوش آداسی که میزبان تختخواب های آفتابی، چترها هستند استراحت نماید. پس حتما تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۱ را در الویت قرار دهید.

روز را در یکی از سواحل متعدد کوش آداسی بگذرانید

از ساحل بانوان با ماسه های پودری، آب شفاف لانگ بیچ، ایده آل برای شنا و ورزش های آبی، ساحل لاو، واقع در نزدیکی کمپ Genclik، مکانی عالی برای شنا و استراحت، و انواع دیگر در امتداد خط ساحلی 40 کیلومتری دیدن کنید. هر کدام را که انتخاب کنید همگی زیبا هستند.

جزیره کبوتر را کاوش کنید و از موزه دیدن کنید
جزیره کبوتر که با نام جزیره پرندگان نیز شناخته می شود، نماد کوش آداسی است و نام کوش آداسی (به معنی جزیره پرندگان) از آن گرفته شده است. این جزیره در دوران عثمانی و قبل از آن برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می گرفت، زیرا موقعیت جزیره برای تامین امنیت سواحل و جلوگیری از حملات دریایی استراتژیک بود. قلعه بیزانسی که بر روی صخره‌ها ایستاده و برای مبارزه با دزدان دریایی استفاده می‌شود، به «قلعه دزدان دریایی» معروف است. از موزه دیدن کنید یا به سادگی بنشینید و از منظره پانورامای کوش آداسی لذت ببرید

9 کاری که باید در نوروز در کوش آداسی انجام دهید - موبنا

قلعه بیزانسی در کوش آداسی

روز را در ADALAND OR AQUA FANTASY بگذرانید
آدالند و آکوا فانتزی دو پارک آبی اصلی کوش آداسی هستند. سرسره های مسابقه ای را با نام هایی مانند رعد سیاه و کامیکاز سپری کنید، به رقص باران بپیوندید یا به سادگی گزینه آرامش بخش را انتخاب کنید و در اطراف رودخانه روی یک تیوپ شناور شوید.

از شهر سلکوک دیدن کنید
سلجوک، شهر کوچکی در 20 دقیقه دورتر از کوش آداسی و نزدیک به افسوس، محل خانه مریم باکره، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری ترکیه است. از قلعه، کلیسای سنت جان و مسجد عیسی بیگ دیدن کنید. همچنین باید غذای معروف (و بسیار خوشمزه) «çöp  (تکه‌های کوچک گوشت بره کبابی و چربی) را در یکی از رستوران‌های متعدد امتحان کنید.

یک سفر یک روزه به ازمیر داشته باشید
ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است و ۸۵ کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد. این شهر جهانی و پرجنب‌وجوش است و تفرجگاه‌هایی با درختان نخل پر از بارها، رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها دارد.

شنا در غار زئوس
در کنار درختان و گل ها قبل از ورود به پارک ملی، غار اسرارآمیز و اسرارآمیز زئوس را خواهید دید. این اغلب یکی از آخرین توقف‌های یک سافاری جیپ است زیرا آب معدنی درخشان و عمیق درون غار آن را به مکانی عالی برای شنا تبدیل می‌کند. در طول تابستان بسیار سرد است و یک تسکین واقعی از گرمای شدید است.

9 کاری که باید در نوروز در کوش آداسی انجام دهید - موبنا

غار زنوس

در مناظر کوش آداسی در بالای تپه آتاتورک شگفت زده شوید
مشرف به جزیره کبوتر، مجسمه آتاتورک معروف را خواهید دید که بنیانگذار جمهوری ترکیه بود. مناظر از بالا مسلما بهترین در کوش آداسی با منظره پانوراما از کل خلیج است. جاده منتهی به قله شیب دار است، بنابراین گرفتن تاکسی بهترین راه برای سفر به آنجا است.

به غواصی بروید
دنیای زیر آب کوش آداسی را در یک ماجراجویی غواصی کشف کنید. سه مکان اصلی برای غواصی در خلیج کوش آداسی وجود دارد – شیرجه ساحلی، آبسنگ Barabaros و Adabanko Reef. مراکز غواصی زیادی در کوش آداسی وجود دارد که محبوب ترین آنها Aqua Venture است که در آن برنامه ها و گواهینامه های مختلف غواصی در دسترس است.

از کاروانسرای محمد پاشا دیدن کنید
اوکوز محمد پاشا، فرمانده نظامی امپراتوری عثمانی، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا را راه اندازی کرد. این بنا بین سال های ۱۶۱۵ و ۱۶۱۸ ساخته شد و هنوز هم پابرجاست. امروزه این ساختمان سابق گمرک برای تجارت بندری به عنوان یک هتل عمل می کند. شما در این ساختار مستحکم مانند قلعه احساس امنیت و امنیت خواهید کرد! این بنا مانند یک علامت تعجب در چند بلوک بندر خودنمایی می کند و قابل توجه ترین سازه در شهر است.

دیگر دیدنی های کوش آداسی

کوش آداسی یکی از محبوب ترین شهرهای تفریحی ترکیه است که در ساحل زیبای اژه واقع شده است. این شهر دوست داشتنی با ۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت هر ساله بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جذب می کند. کوش آداسی با جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی احاطه شده است که این شهر را به یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات نوروزی برای هر نوع مسافر تبدیل کرده است. از جاذبه های توریستی کوش آداسی که واقعا ارزش آن را دارند تا در ایام نوروز از آن ها دیدن کنید می توان به دیدیما کوش آداسی، شهر پریه نه، شهر میلتوس کوش آداسی اشاره کرد.

سخن پایانی

استراحتگاه‌های پراکنده در امتداد خط ساحلی و اماکن پرجنب‌وجوش در کوش آداسی برای بازدید در ترکیه برای کسانی هستند که به دنبال تعطیلات ساحلی و فراموش نشدنی هستند و سعی کردیم تا معرفی کلی برای شما عزیزان از این شهر بندری زیبا داشته باشیم

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری و همچنین پکیج نوروزی مثل تور مارماریس نوروز ۱۴۰۱ و … الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مشهد، مرکز استان خراسان رضوی، در شمال شرق ایران، دومین شهر پرجمعیت کشور است. این شهر محبوب ترین مقصد ایران برای زائرانی است که می خواهند به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از معروف ترین جاذبه های مشهد مقدس بروند. سالانه میلیون ها زائر ایرانی و حدود یک میلیون زائر از کشورهای دیگر به مشهد مقدس سفر می کنند. اما حرم مطهر امام رضا تنها دلیل محبوبیت این شهر نیست. مشهد چیزهای بیشتری برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد!

از آنجایی که این شهر یکی از شهرهای باستانی در مسیر جاده ابریشم است، آثار فرهنگی و تاریخی در این شهر وجود دارد. همچنین با قرار گرفتن در مجاورت کوهستان با داشتن چشمه های دلپذیر و تابستان های معتدل، مکان های تفریحی زیبایی در این منطقه وجود دارد. به هر حال در کنار حرم مطهر طبیعت ناب و آثار تاریخی جاده ابریشم از نکات برجسته مشهد است. با ما همراه باشید تا شما مسافران تور مشهد نوروز ۱۴۰۱ را با مهم ترین جاذبه های مشهد و جزییات آن ها مانند ساعات کاری و ورودیه آشنا کنیم.

حرم امام رضا

حرم مطهر امام رضا

حرم امام رضا، هشتمین امام شیعیان، مکان مقدس باشکوهی برای مسلمانان است. در همین راستا این مجموعه سالانه پذیرای میلیون ها زائر است. اما اهمیت این حرم مطهر به جنبه مذهبی آن محدود نمی شود. حرم امام رضا هم از نظر وسعت و هم از نظر ظرفیت یکی از بزرگترین مساجد جهان است. بر این اساس حدود ۱۹۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و ۱۷۰۰ متر آن متعلق به حرم مطهر است. در این مجموعه ورودی‌ها، صحن‌ها، مساجد، ایوان‌ها، موزه‌ها، کتابخانه‌ها و بخش‌های خدماتی مختلفی وجود دارد. همچنین می توانید از مزار برخی از مسلمانان سرشناس مانند شیخ بهایی، پیر پالان دوز، شیخ حر آملی دیدن کنید.

از سوی دیگر مجموعه موزه‌هایی که در نوع خود بهترین هستند عبارتند از: موزه مرکزی آستان قدس رضوی، موزه قرآن، موزه فرش و موزه مردم‌شناسی. علاوه بر این، ویژگی های منحصر به فرد معماری حرم چشمگیر است. قابل ذکر است که این مجموعه باشکوه در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد. تمامی ویژگی های ذکر شده، حرم امام رضا را به یکی از جاذبه های دیدنی مشهد تبدیل کرده است.

آرامگاه نادر شاه

آرامگاه نادرشاه یکی از مشهورترین نقاط دیدنی تاریخی مشهد است که در مجموعه باغ موزه نادر قرار دارد. این آرامگاه مدفن نادرشاه بنیانگذار سلسله افشاریان است. و بعد از حرم مطهر امام رضا (ع) مهمترین جاذبه گردشگری مشهد محسوب می شود. همچنین در داخل آرامگاه موزه ای وجود دارد که در آن می توانید از افشاریه تا هنرهای معاصر و سلاح هایی که متعلق به دوره های مختلف تاریخی هستند دیدن کنید. علاوه بر این، علاوه بر بازدید از آرامگاه نادرشاه، می توانید از آرامگاه محمدتقی خان پرشین، فرمانده خراسان واقع در مجموعه باغ موزه نادری دیدن کنید.

آرامگاه نادرشاه

پارک جنگلی وکیل آباد

باغ وکیل آباد یکی از محبوب ترین جاذبه های مشهد و یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های مشهد است. این پارک به دلیل طبیعت دیدنی، مناظر زیبا، و رودخانه های فصلی، در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد. علاوه بر این، درختان قدیمی متعددی مانند کاج، سرو در این پارک قدیمی وجود دارد. همچنین به تازگی امکانات رفاهی متنوعی مانند رستوران، امکانات بازی، استخر و شهربازی به مجموعه اضافه شده است. در نهایت با توجه به نظرات گردشگران تور مشهد باغ دارای محیطی آرام و دلنشین است.

بازار رضا

بازار رضا بازاری مسقف است که در سال ۱۳۵۶ (سلسله پهلوی) در حرم مطهر امام رضا ساخته شد. این بازار یکی از جاذبه های فرهنگی مشهد است که گردشگران و زائران زیادی را به خود جذب می کند. این بازار دو طبقه حدود یک کیلومتر طول دارد و ۱۷۱۱ مغازه دارد. همچنین یکی از معروف ترین مراکز خرید سوغات و صنایع دستی مشهد است. بر همین اساس در طبقه اول سوغات ایران از قبیل سجاده و مهر، تسبیح، انگشتر فیروزه و عقیق، عطر، زعفران ایرانی، زرشک، نبات و ادویه جات را می‌توان یافت. از طرفی طبقه دوم بازار رضا به کارگاه های مختلف صنایع دستی، فیروزه کاری، تذهیب و گلدوزی اختصاص دارد.

آرامگاه فردوسی

فردوسی شاعر بزرگ ایرانی، خالق شاهکار حماسه پارسی، شاهنامه است. آرامگاه فردوسی واقع در توس در ۲۰ کیلومتری شمال مشهد در سال ۱۰۱۹ در زمان غزنویان ساخته شد. از آنجایی که فردوسی و شاهنامه شهرت جهانی دارد، مقبره او یکی از مکان های دیدنی مشهد به ویژه برای علاقمندان به ادبیات است. همچنین تندیس این شاعر شاخص ترین بنای آرامگاه فردوسی است.

شایان ذکر است، شجریان، خواننده، نوازنده و خوشنویس اسطوره‌ای ایران که نقش مهمی در غنی‌سازی میراث موسیقایی بشریت داشت، در این مکان به خاک سپرده شد. وی پیش از مرگ در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ وصیت کرده بود در جوار آرامگاه فردوسی به خاک سپرده شود.

طرقبه

طرقبه شهر اصلی طرقبه و شهرستان شاندیز است که در ۲۹ کیلومتری شرق مشهد در دره ای سرسبز قرار دارد. بنابراین یکی از جاذبه های مشهد، گشت و گذار در شهر طرقبه و لذت بردن از مناظر زیبا و آب و هوای مطبوع آن است. دامنه های سرسبز کوه بینالود، رودخانه ای که از میان شهر می گذرد، در کنار باغ های باشکوه، فضایی رویایی را در طرقبه ایجاد کرده است. به علاوه طرقبه به خاطر غذاهای لذیذی که در رستوران هایش سرو می شود از جمله کباب شیشلیک، دیزی، شوله، خورشت فسنجان، اشکنه، کله جوش و انواع قورمه معروف است. همچنین چندین مرکز خرید مدرن و چندین مجتمع تفریحی با امکانات متنوع در طرقبه وجود دارد.

طرقبه

پارک کوه سنگی
گرچه حرم مطهر امام رضا (ع) شاخص ترین جاذبه مشهد است، اما این شهر چیزهای بیشتری برای ارائه به زائران خود دارد. با توجه به آب و هوای کوهستانی مشهد، مکان‌های تفریحی و پارک‌های سرسبز و خوش آب و هوا در این شهر وجود دارد. در این میان پارک کوه سنگی یکی از معروف ترین و قدیمی ترین پارک هاست. اصطلاح فارسی ‘کوه سنگی’ به معنای کوه های سنگی است و این نام به دلیل دو کوه سنگی است که در آن وجود دارد. علاوه بر این، استخر بزرگی نیز در پارک وجود دارد که ترکیب آب، کوه و محیط سرسبز، منظره ای خیره کننده را ایجاد کرده است. قابل ذکر است که بهترین زمان برای بازدید از پارک کوه سنگی، عصر است که می توانید از منظره فوق العاده شهر و حرم مطهر امام رضا (ع) لذت ببرید. همچنین موزه بزرگ خراسان در این مجموعه قرار دارد و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر باز است. همچنین هزینه ورودی این موزه برای گردشگران خارجی ۳ یورو می باشد
سخن پایانی:
مشهد، پایتخت فرهنگی ایران است که به تاریخ خود می بالد. سفر به مشهد مخصوصا برای کسانی که تا به حال از این شهر دیدن نکردند می تواند خاطره انگیزتر باشد. پس اگر عازم این شهر شدید حتما در کنار مقبر امام رضا و فردوسی بزرگ از سایر اماکن دیدن کنید.
با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مالدیو کشوری جذاب برای سفر است. زیبایی طبیعی فوق‌العاده، حیات وحش عجیب و غریب و انتخاب بیش از هزار جزیره خالی از سکنه، شهرت مالدیو را به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان به ارمغان آورده است، همانطور که در جوایز جهانی سفر زمانی که عنوان مقاصد پیشرو در جهان ۲۰۲۰ اعطا شد، شناخته شد. این یکی از بهترین مکان ها برای پشت سر گذاشتن بقیه جهان و ارتباط مجدد با شگفتی های طبیعت و رفاه خود باقی می ماند. پس اگر مسافر تور مالدیو نوروز ۱۴۰۱ هستید همراه ما باشید.

 

آشنایی با مالدیو
اگر جایی در زمین مظهر بهشت ​​گرمسیری دست نخورده باشد، آن مالدیو خواهد بود: بیشتر جزایر توسعه نیافته باقی مانده اند، و تاکید بر پایداری برای حفظ صخره ها برای ماهیگیری و گردشگری آینده – دو بخش بزرگ کشور – بسیار مهم است.

ماله مرکزی برای فرهنگ مالدیو است و بازدیدکنندگان می توانند یک بعدازظهر را با کشف گذشته باستانی در موزه ها یا خرید در گالری ها و بازارها برای هدایا و سوغاتی بگذرانند. چیز دیگری وجود ندارد که شما را از زیبایی های طبیعی جزایر مرجانی مالدیو منحرف کند، و پس از تکمیل یک تور پیاده روی در پایتخت، این گزینه برای بازدید از پارک های دریایی و ذخایر برای مشاهده برخی از بزرگترین شگفتی های طبیعی در منطقه وجود دارد.

جذابیت سواحل دست نخورده و بی عیب و نقص، مدت هاست که زوج هایی را که به دنبال یک استراحت رمانتیک برای روز ولنتاین یا به عنوان مقصد ماه عسل دور از سایر نقاط جهان هستند، جذب کرده است. خدمات ماساژ اسپا برای مجردها و زوج ها به طور یکسان نوازش و لذت بیشتری را ارائه می دهد و باعث می شود استرس و نگرانی ها از بین برود. خانه‌های ییلاقی ساحلی و ویلاهای روی آب، منظره‌ای خارق‌العاده از طلوع یا غروب خورشید را به نمایش می‌گذارند، و آب‌های شفاف سروله بازدیدکنندگان را دعوت می‌کنند تا دنیای دیگری را درست در زیر سطح دریا کشف کنند.

همه چیز درباره مالدیو مخصوص مسافران نوروزی

نمایی از جزیره مالدیو

این صخره‌ها (که بسته به عمقشان به نام‌های گیلیس و تیلا شناخته می‌شوند) هستند که خانواده‌ها و ماجراجویان در هر سنی را به خود جذب می‌کنند، که می‌آیند تا به ماهی‌های رنگی اولیه باورنکردنی که در میان ساختارهایشان زندگی می‌کنند نگاه کنند و گونه‌های بزرگ‌تر و باشکوه‌تری مانند لاک‌پشت‌ها و مانتا را جذب کنند. اشعه ها ورزش‌های آبی به طور کلی در آب‌های کم‌عمق و در نزدیکی سواحل جزیره ایده‌آل هستند، و کایاک سواری، پارو سواری و جت اسکی همگی راه‌های محبوبی برای گذراندن هر روز آفتابی هستند. جزیره مرجانی شمالی ماله برای موج سواران به دلیل امواج بزرگترش شناخته شده است، در حالی که جزیره مرجانی Baa برای بسیاری از کسانی که می خواهند از صلح و آرامش لذت ببرند، بدون قطع کامل ارتباط انسانی، مورد علاقه است. در مقابل، آدو آتول در جنوب برای کسانی است که می‌خواهند غواصی کنند و پس از آن چیزی بهتر از استراحت در شن‌های سفید گرم با یک کوکتل رنگارنگ برای نوشیدنی‌ها نیست.

سرگرمی های شبانه در استراحتگاه ها ترکیبی از گروه های موسیقی زنده، دی جی ها و استعدادهای محلی برای آهنگ و رقص را ارائه می دهد. شما فرصت‌های زیادی خواهید داشت که هر شب قبل از اینکه از همه چراغ‌ها دور شوید و با برخورد امواج به ساحل، آسمان بی‌نقص شب را تحسین کنید، حرکات خود را به نمایش بگذارید.
جای تعجب نیست که مالدیو برنده بهترین مقصد سفر جهان در سال ۲۰۲۰ در جوایز سفر جهانی شد.

 

محل اقامت در مالدیو
مالدیو مدت‌هاست که به عنوان یک مقصد توریستی لوکس شناخته شده است و به همین دلیل مکان‌هایی برای انتخاب از میان محبوب‌ترین جزیره‌های مرجانی وجود ندارد، در حالی که کسانی که به دنبال سفر دورتر هستند می‌توانند با اجاره یک قایق تفریحی لوکس محل اقامت خود را ببرند.
محل اقامت شما مسافران تور مالدیو بستگی زیادی به فعالیت‌هایی دارد که به دنبال آن هستید
آتول شمالی ماله و آتول ماله جنوبی به سرعت و به راحتی از فرودگاه بین المللی قابل دسترسی هستند و برخی از پیشرفته ترین نقاط توریستی هستند که کافه ها، رستوران ها و کلوب ها را برای سرگرمی شبانه در کنار ساحل ارائه می دهند. استراحتگاه‌ها سرگرمی‌های زنده، رقص و دی‌جی‌ست‌ها را همراه با کوکتل‌های هیجان‌انگیز در بارها برگزار می‌کنند.
غواصی و علاقه مندان به ماهیگیری می‌خواهند مکان‌های نزدیک به علایق خود را انتخاب کنند تا زمان سفر را تا حد امکان به حداقل برسانند: آتول Baa به داشتن صخره‌های خارق‌العاده معروف است (بسته به عمق آن‌ها در زیر آب، به عنوان gilis و thilas شناخته می‌شود. سطح)، و اغلب دلفین ها، لاک پشت ها و پرتوها از آنها بازدید می کنند. دسترسی به برخی از آنها فقط با استفاده از تجهیزات غواصی امکان پذیر است، در حالی که برخی دیگر در اعماق زمین هستند و غواصان غواصی وارد دنیایی کاملاً متفاوت خواهند شد که پر از تنوع و رنگ های درخشان است.
جزایر مرجانی Ari برای ماهیگیری شکارهای بزرگ مورد علاقه است، اگرچه تنها مکان در مالدیو برای کسانی نیست که می خواهند حتی دورتر از مسیر پرتغالی سفر کنند: آتول Mulaku و Huvadhu Atoll نیز گزینه های بسیار خوبی هستند.

همه چیز درباره مالدیو مخصوص مسافران نوروزی

سواحل زیبای مالدیو

اقامت در مالدیو
تجمل در همه جا در میان جزایر وجود دارد، و تنوع انتخاب به این معنی است که شما می توانید چیزی داشته باشید که کاملاً مطابق با علایق شما باشد.
یک ویلای ساحلی برای خانواده‌ها یا زوج‌هایی که می‌خواهند در نزدیکی سواحل لپ‌تاپ و دور از سایر نقاط جهان باشند عالی است، و مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های آبی برای مهمانانی که می‌خواهند فعالیت‌هایی مانند کایاک سواری، پارو سواری، انجام دهند، در دسترس خواهد بود. و جت اسکی رستوران‌ها و بارها در محل هستند و نمایش‌ها و سایر سرگرمی‌ها در شب‌ها برگزار می‌شود، در حالی که می‌توان فعالیت‌هایی را در طول روز ترتیب داد تا کودکان را برای چند ساعت سرگرم نگه دارد، و به والدین برای علایق خود وقت بگذارد – یا چرت بزند. آفتاب
مالدیو دارای استراحتگاه‌های آبگرم متعددی است تا به افرادی که بر سلامت و تندرستی تمرکز می‌کنند مکانی برای لذت بردن از نوازش و دستیابی به آرامش درونی بدهد. جویندگان فرهنگ که می‌خواهند جنبه مدرن زندگی در جزایر را قبل از کشف گنجینه‌های طبیعی آن ببینند، هتل‌های پنج ستاره زیادی را در نزدیکی ماله پیدا می‌کنند، در حالی که گزینه‌ها در دورترین نقاط شمال و جنوب کم‌رنگ می‌شوند. رزرو زود هنگام برای جلوگیری از عجله تابستان بسیار توصیه می شود.
اجاره قایق های تفریحی لوکس یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می خواهند در طول سفر به مالدیو تا حد امکان ببینند و انجام دهند: قایق های بادبانی مانند کاتاماران ثبات عالی را ارائه می دهند و محیطی مدرن دارند، فضای زیادی برای حمام آفتاب در کشتی دارند، مجموعه ای از آب. اسباب‌بازی‌هایی فقط برای گروه شما و یک آشپز و مهماندار/ مهماندار در میان خدمه برای وعده‌های غذایی لذیذ که تمام نیازهای غذایی و خدمات درجه یک را در طول مسیر برآورده می‌کند. زمانی که بزرگسالان گروه برای استراحت و ریکاوری کمی وقت بگذارند، خدمه بچه‌های کوچک را سرگرم می‌کند یا برای بچه‌های بزرگتر فیلم‌های زیادی وجود دارد و معمولاً گزینه بازی‌های رومیزی و کنسول بازی همه را راضی نگه می‌دارد.

همه چیز درباره مالدیو مخصوص مسافران نوروزی

سخن پایانی

سواحل بی نظیر، تجمل بی بدیل و دنیای زیر آب، مالدیو را با ارزش تر از همه چیز می کند! این کشور جزیره‌ای با داشتن ۱۲۰۰ جزیره و ۲۶ جزیره مرجانی، جذابیت زیادی برای گردشگران در سراسر جهان به خاطر جزایر عجیب و غریب، دریاهای آبی جذاب، سواحل شنی براق، صخره‌های باشکوه و انواع ورزش‌های آبی دارد. این کشور جزیره‌ای است که ورزش‌های آبی بر آن غالب است، گردشگری در اینجا کاملاً به شرایط آب‌وهوای خشک بستگی دارد و از این رو از دسامبر تا آوریل بهترین زمان برای بازدید از مالدیو است. مالدیو نیز در ۱۰ سال گذشته دستخوش تغییرات شدیدی شده است و جزایر مسکونی بهتر و توریست پسند شده اند.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نوروز را در کدام هتل های آنتالیا اقامت داشته باشیم؟

در ایام نوروز بسیاری از هتل های لوکس آنتالیا پذیرای مهمانان ایرانی هستند. اگر دوست دارید در نزدیکی فرودگاه آنتالیا اقامت داشته باشید به شما هتل های زیرا را پیشنهاد می کنیم:

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل ستاره تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز ساخته شده است، این هتل ساحلی با دارا بودن مساحتی بالغ بر 95 هزار متر مربع دارای زیبایی ها و امکاناتی است که هر توریست و گردش گری را به سمت خود جذب می کند و با معماری خاص خود، دکوراسیون شیک، اتاق هایی راحت و اتمسفری گرم تعطیلات عالی و به یاد ماندنی ای را برای مهمانان خود مهیا می کندهتل تایتانیک بیچ لارا که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است مروارید ساحل دریای مدیترانه شناخته می شود و برای مهمانان و مسافران تور آنتالیا خود سرگمی و راحتی به ارمغان می آورد و این شانس را برای مهمانان خود به وجود می آورد تا به دور از مشغله های روزانه لحظاتی را در آرامش سپری کنند.

امکانات تفریحی هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

یکی از اهداف این هتل القای لحظات عالی به مسافران تور ترکیه است به همین دلیل امکانات تفریحاتی زیادی در این هتل فراهم شده است که میتوان به استخر، جکوزی، سونا و حمام سنتی اشاره کرد همچنین ساحل هتل نیز تمامی امکانات را نظیر تخت و … در خود جای داده است. 

امکانات اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا

در اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا، تلویزیون با پوشش شبکه های جهانی قرار دارد و تهویه هوا در اتاق ها تعبیه شده انددر سرویس حمام تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی موجود استیخچال موجود، خوراکی هایی دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی مستلزم به پرداخت هزینه می باشند که بهتر است این موضوع از پذیرش هنگام تحویل اتاق پرسیده شود.
تلفن، گاوصندوق، میز کار، تخت نوزاد رایگان، بالکن، دمپایی از دیگر لوازم و امکانات اتاق های این هتل هستند.

هتل تایتانیک

هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

هتل سنسیتیو پریمیوم یک هتل ستاره در بلک آنتالیا است و یک گزینه خوب از نظر قیمت و امکانات محسوب می شوددر هتل سنسیتیو پریمیوم وای فای رایگان به میهمانان ارائه می شود و همه اتاق ها تهویه مطبوع و مینی بار دارند.

هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا در زمینی به مساحت 18،500 متر مربع ساخته شده استاین هتل در سال 2016 افتتاح شددر کل 402 اتاق در هتل وجود دارد که شامل 339 اتاق استاندارد، 59 اتاق خانوادگی و سوئیت استهمه اتاق ها مدرن و راحت هستند.

میهمانان هتل سنسیتیو نیز می توانند از استخر و صبحانه رایگان هتل لذت ببرندبرای مسافرانی که با ماشین می آیند، پارکینگ رایگان نیز در دسترس است.

این هتل ساحل اختصاصی شن و ماسه و خدمات اسپا دارد. 4 رستوران در محل هتل وجود دارند و می توانید از وعده غذایی خود لذت ببریددر همه اتاق ها تلویزیون های LCD با کانال های ماهواره ای وجود دارداز دیگر امکانات رفاهی مهمانان می توان به بالکن، سرویس اتاق 24 ساعته اشاره کرد.

حمام ها شامل دوش هایی با سرشور ماساژور، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان استاین ویژگی بلک امکان دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم را فراهم می کندعلاوه بر این، اتاق ها شامل بطری آب و سشوار رایگان هستند.

استخر روباز به همراه یک استخر سرپوشیده در محل هستندعلاوه بر استخر کودکان، سایر امکانات تفریحی هتل شامل پارک آبی و مرکز تناسب اندام است.

میهمانان می توانند در یک مرکز درمانی اسپا با خدمات کامل در هتل لذت ببرندخدمات شامل صورت، بدن و مانیکور و پدیکور می باشدسونا، وان آبگرم، اتاق بخار و حمام ترکی نیز از امکانات هتل است.

در حالی که اینجا هستید، حتماً رستوران La Rosetta، یکی از رستوران های ایتالیایی بلک را امتحان کنیدزیرا فاصله کمی از هتل سنسیتیو دارداین هتل نیز در تور آنتالیا نوروز 1401 ارائه می شود.

داخل هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل ستاره آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin ****** Hotel) که در منطقه کندو (Kundu) آنتالیا قرار دارد، در زمینی به مساحت 75.*** متر مربع بنا شده است.هتل بی نظیر و فوق العاده آستریا کرملین پالاس دارای 874 اتاق می باشدبدون شک شما مهمانان و یا مسافران تور آنتالیا به محض ورود به این هتل خواهید دید که تفاوتی با کرملین مسکو ندارد و شک می کنید به آنتالیا آمده اید یا وارد مسکو شده ایددر هتل آستریا کرملین پالاس، کاخ کرملین مسکو با همان ظرافت و رنگبندی های جذاب ساخته شده استهتل زیبا و جذاب آستریا کرملین پالاس در سواحل دریای مدیترانه واقه شده استاین هتل ساحل اختصاصی دارد و مکانی فوق العاده و خاص برای خانواده هایی است که دارای فرزند هستند، چرا که تفریحات و امکانات ویژه کودکان به آنها این اجازه را می دهد تا با خیال راحت کودکان عزیز خود را سرگرم کنند و خودشان مقداری به استراحت و تفریح بپردازندتفریحات و امکانات رفاهی هتل کرملین پالاس به قدری زیاد است که نه تنها انگیزه ای برای بیرون رفتن از هتل نخواهید داشت، بلکه برای تجربه همه آنها هم وقت کم می آورید.

امکانات هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا :

  • سالن اسپا، آبگرم و مرکز سلامتی
  • اینترنت رایگان
  • هتل آستوریا دارای ساحل اختصاصی میباشد
  • استخر رو باز خانوادگی مناسب برای استفاده کودکان در محیط هتل
  • پارکینگ رایگان هتل
  • شاتل فرودگاه تا هتل آستریا

هتل آرماس لارا آنتالیا

هتل آرماس واقع در لارا ، 1.1 کیلومتری مرکز خرید آنتالیوم ، دارای رستوران ، پارکینگ خصوصی رایگان ، استخر روباز و مرکز تناسب اندام استاین هتل ستاره دارای بار و  اتاق های مجهز به تهویه مطبوع با حمام اختصاصی، میز پذیرش 24 ساعته ، خدمات اتاق و صرافی برای مهمانان استهمه اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستندصبحانه قاره ای و صبحانه بوفه برای مسافران تور آنتالیا و سایر مهمانان در Armas Lara در دسترس استاقامتگاه ستاره با حمام و زمین بازی کودکان ارائه می دهدپارک پروانه آنتالیا 3.5 کیلومتر از هتل آرماس فاصله داردنزدیکترین فرودگاه آنتالیا در 10 کیلومتری هتل است و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه را ارائه می دهد.

هتل آرماس

 

 

سخن پایانی:

آنتالیا به هتل های خود می بالد و اگر قصد رزرو تور آنتالیا را دارید سعی کنید در انتخاب هتل خود دقت بیشتری را داشته باشید زیرا اگر در هتل لوکس یا uall اقامت داشته باشید هفته ای پر از اتفاقات عالی برایتان رقم خواهد خورد در غیر این صورت ممکن است سفرتان به آنتالیا آنگونه که تصور می کردید نباشد.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی  الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنیدارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستندپس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبعآژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر قصد سفر و یا ماندن در آنتالیا و آلانیا ترکیه را دارید نسبت به یکسری از مسائل درمورد خرید موبایل و نحوه استفاده از خدمات آنجا آشنایی داشته باشید در ادامه همراه ما باشید.
زمانی که برای مدت طولانی در ترکیه می‌مانید، بهتر است یک تلفن همراه در خود ترکیه بخرید و از یک شرکت مخابراتی ترکیه اشتراک تلفن همراه بگیرید. این تقریباً مطمئناً ارزان ترین و ساده ترین راه حل برای استفاده راحت از تلفن همراه در ترکیه است. تماس با تلفن همراه ترکی شما تقریباً هیچ هزینه ای ندارد و شما به راحتی برای دوستان ترک جدید خود در دسترس هستید.

سیمکارت در ترکیه

اشتراک ارزان اما تلفن های همراه کمی گران تر در ترکیه
تلفن های همراه در ترکیه به دلیل مالیات های بالاتر کمی گران تر از اروپا و آمریکا هستند. این امر باعث می شود بسیاری از «مهاجران» وسوسه شوند که در کشور خود یک تلفن همراه بخرند و در ترکیه با سیم کارت ترکیه از آن استفاده کنند. سال ها پیش، با توجه به بسته های اشتراک بسیار مطلوب در برخی از کشورهای اروپایی، حتی یک تجارت نسبتاً پرسود در زمینه تلفن های همراه با منشاء اروپایی در ترکیه بین خارجی ها و شهروندان ترک وجود داشت..

از 40 تا 50 لیر ترکیه، شما در حال حاضر بسته ای با چند گیگابایت اینترنت و هزاران دقیقه مکالمه دارید.

با این حال، دولت ترکیه چندان با این وضعیت سرگرم نبود، زیرا آنها درآمد مالیاتی قابل توجهی را از دست دادند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند این شکاف را برطرف کنند. همه اپراتورهای تلفن همراه ترکیه شروع به ارسال سیگنالی کردند که توسط آن مبدا تلفن همراه اسکن شد. اگر سیم کارت ترکیه را در تلفن همراه خارجی (تلفن همراه غیرترکیه) قرار دهید، توسط اپراتور مخابراتی ترکیه به عنوان یک تلفن همراه خارجی شناخته شده و به مرور زمان مسدود شده است. اگر شانس بدی داشتید، این اتفاق فقط بعد از چند روز رخ می داد، اگر فقط بعد از چند هفته خوش شانس بودید. شما می توانید با ارائه پاسپورت خود و با پرداخت مبلغ ناچیزی حدوداً 130 لیر ترکیه، تلفن همراه خود را «بلاک» کنید – مثلاً در گمرک فرودگاه.

در پایان سال 2015، این روش کمی اصلاح شد. تلفن های همراه خارجی هنوز شناسایی و مسدود می شوند، اما این اتفاق اکنون تنها پس از چهار ماه باید رخ دهد. با این حال، تضمین مطلق در مورد این مدت داده نشده است. اگر می‌خواهید یک تلفن همراه خارجی در ترکیه ثبت کنید – برای اینکه مطمئن شوید در صورت استفاده از سیم کارت ترکیه بعد از مدتی مسدود نمی‌شود – هزینه آن اکنون تا 600 لیر ترکیه است. این بدان معناست که منفعت واردات یک تلفن همراه اروپایی یا آمریکایی نسبتاً ارزان به ترکیه و ثبت آن پس از آن تقریباً به طور کامل حذف شده است. همچنین به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید با سیم‌کارت ترکیه از آن استفاده کنید، تلفن همراه خارجی شما باید «بدون سیم‌لاک» باشد.

فروشگاه شیائومی در ترکیه

بهترین راه حل
بنابراین، ما مشتریان خود را تشویق می کنیم – اگر مرتباً به ترکیه می آیید و می خواهید از سیم کارت ترکیه استفاده کنید – اشتراک تلفن همراه را در یک ارائه دهنده ترکیه ای مانند Turkcell، Vodafone یا Avea دریافت کرده و یک تلفن همراه در ترکیه در همان زمان. در انعقاد قرارداد با اپراتور مخابراتی ترکیه، باید پاسپورت، ایکامت و شماره مالیات خود را ارائه دهید. دولت ترکیه خواهان این است که هر کاربر تلفن همراه در رابطه با اقدامات ضد تروریسم به وضوح ثبت شود. مانند اروپا و ایالات متحده آمریکا، در بازار مخابرات ترکیه نیز تعداد زیادی بسته های متعدد توسط اپراتورهای مختلف وجود دارد. بنابراین، پیدا کردن اشتراک تلفن همراه ترکیه که مناسب شما باشد، مطلقاً مشکلی نخواهد بود. از 40 تا 50 لیر ترکیه، شما در حال حاضر بسته ای با چند گیگابایت اینترنت و هزاران دقیقه مکالمه دارید.

نکات کاربردی
برای آن دسته از شما که از اشتراک تلفن همراه ترکیه استفاده نمی کنند – برای مثال، تنها چند هفته در سال در ترکیه هستید – کارت اعتباری ترکیه می تواند راه حلی باشد، اما لطفاً توجه داشته باشید که این کارت ها معمولاً در خارج از کشور کار نمی کنند. اگر قصد دارید حساب بانکی ترکیه خود را از خارج از کشور توسط بانکداری اینترنتی مدیریت کنید، بهتر است اشتراک را انتخاب کنید. به عنوان روش احراز هویت ورود تقریبا همیشه از طریق پیام متنی عبور می کند.
همچنین به خاطر داشته باشید که – اگر از سیم کارت ترکیه در ترکیه استفاده نمی کنید، اما از یک سیم کارت خارجی استفاده می کنید – هزینه رومینگ می تواند قابل توجه باشد. برخی از اپراتورهای مخابراتی خارجی برای استفاده از تلفن همراه در ترکیه هزینه های رومینگ گزافی اعمال می کنند و اشتراک تلفن همراه ترکیه قیمت بسیار مناسبی دارد.

نحوه رزرو و خرید تور آنتالیا، آلانیا و سایر مسیرها

می توانید با تماس با کارشناسان الفبای سفر اطلاعاتی از قیمت تور آنتالیا بدست آورید و اقدام به رزرو تور آنتالیا کنید همچنین می توانید با خرید تور آلانیا لحظات شیرینی را در این فصل پرطرفدار برای خودتان رقم بزنید.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور سوئیس 1400 + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور سوئیس

:: بازدید از این مطلب : 102

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور دهلی آگرا جیپور 1400+ بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور دهلی آگرا جیپور 1400

:: بازدید از این مطلب : 103

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور آفریقا + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور آفریقای جنوبی

:: بازدید از این مطلب : 96

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور کنیا 1400 + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور کنیا

:: بازدید از این مطلب : 88

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1400 | نظرات ()