نوشته شده توسط : admin

 تور لحظه آخری مارماریس به شما این امکان را می دهد که ازتفریحات مارماریس که آبی هستند  لذت ببرید . درباره مارماریس میتوان گفت شهری بندری در سواحل مدیترانه است که  واقع در جنوب غرب ترکیه و در استان موغلا است. در مارماریس 28000 نفر زندگی می کنند اما در فصل توریست، به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر هم میرسد. درمورد مارماریس بهتر است بدانید که بعلت واقع شدن میان رشته کوه های کنار دریا بسیار مشهور است. این شهر همچنین با دو لنگرگاه اصلی و بندرهای متعدد خود، مرکزی برای کشتیرانی و غواصی نیز محسوب میشود. از مارماریس بطور منظم، کشتی های تفریحی به سمت جزیره یونانی رودز در حرکتند. این شهر دارای آب و هوایی معتدل و گرم زمستان هایی بارانی و خنک است.که تور مارماریس میتوانید لحظات خوشی را در  انجا سپری کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره   تور لحظه آخری مارماریس , تور مارماریس , تورمارماریس نوروز96 به سایت زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com

 

بازار کارسی 

 

از معروفترین مراکز خرید در مارماریس می توان به بازار بزرگ و یا بازار کارسی اشاره نمود . این بازار که در مرکز شهر واقع شده دارای خیابان های سرپوشیده زیادی با مغازه های متنوع می باشد که به دلیل ارائه اجناس فراوان و مختلفی ، مورد توجه گردشگران و مردم محلی واقع شده است . مغازه های صنایع دستی ، جواهر فروشی ، قالی فروشی ، البسه فروشی و رستوران های ترکی در این بازار یافت می شوند . اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را دارید مطمئن باشید با مراجعه به این بازار دست خالی باز نخواهید گشت .



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری، تور مارماریس، تورمارماریس نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اصفهان از قدیم معروف به 'نصف جهان' در ایران و جهان شهره بوده است؛ وجود بیش از شش هزار اثر تاریخی با عمر صدها و هزاران سال در کنار مناطق بکر طبیعی می تواند دلیل مناسبی برای اعطای این عنوان از دید جهانیان به این قسمت ارزشمند از سرزمین ایران باشد.

 

مکان های تاریخی و تنوع بی نظیر صنایع دستی که از قرن ها پیش در نقاط و شهرهای مختلف این استان نسل به نسل منتقل شده و امروز به عنوان میراثی گران بها در اختیار ما قرار گرفته، اصفهان را به موزه ای هنری، تاریخی و طبیعی تبدیل کرده که بازدید از آن آرزوی گردشگران فرهنگ دوست در سراسر جهان است.

 

این دو غار در کوه حسن آباد قلعه بزی در شهرستان مبارکه استان اصفهان هستن. کوه قلعه بزی در جنوب غربی شهر اصفهان قرار داره. از مجاورت این کوه رودخانه زاینده رود عبور می کنه که همین امر باعث سرسبزی و خرمی روستاهای اطراف آن شده . همچنین خط راه آهنی که به ذوب آهن می ره هم از مجاورت آن عبور می کنه. مسیرهای صعود به قله این کوه بسیار سخت بوده و پیمایش آن نیاز به تخصص و تجهیزات لازم داره.

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور اصفهان، تور لحظه آخری اصفهان، توراصفهان نوروز96 به   سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور اصفهان، تور لحظه آخری اصفهان، توراصفهان نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شیراز به عنوان یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی ایران مطرح بوده و با جاذبه‌های تاریخی فراوان برای گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده‌است. از جاذبه‌های تاریخی شهر شیراز می‌توان به آتشکدهٔ صمیکان، آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، باغ جهان‌نما، باغ ارم، باغ تخت، باغ چهل‌تن، باغ دلگشا، باغ عفیف‌آباد، باغ نارنجستان قوام، باغ هفت‌تن، خانه صالحی، چاه مرتاض علی، حمام باغ نشاط، عمارت باغ ایلخانی، عمارت باغ نشاط، عمارت دیوانخانه، عمارت کلاه‌فرنگی باغ نظر، مسجد نصیرالملک، قصر ابونصر، قلعهٔ کک‌ها، مدرسهٔ آقاباباخان، مدرسهٔ خان، موزهٔ پارس، موزهٔ هفت‌تنان، نقش‌برجستهٔ بهرام اشاره کرد.

باغ ارم

باغ ارم یکی از زیباترین باغ‌های ایران است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این باغ از گذشته تا امروز میزبان گونه‌های گیاهی مختلفی بوده و تنوع گیاهان در آن به اندازه‌ای است که در حال حاضر به عنوان یک باغ گیاه‌شناسی در اختیار دانشگاه شیراز قرار گرفته است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور شیراز، تور لحظه آخری شیراز، تور شیراز نوروز96 به  سایت زیر  مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور شیراز، تور لحظه آخری شیراز، تور شیراز نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قشم از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتى از شهرستان بندر لنگه، از شمال‌شرقى به جزیره‌ى هرمز، از شرق به جزیره‌ى لارک، از جنوب به جزیره‌ى هنگام و از جنوب غربى به جزایر تنب بزرگ و کوچک و بوموسى محدود مى‌گردد. فاصله جزیره‌ى قشم (از بندر قشم) تا بندرعباس 8/10 مایل (20 کیلومتر)، تا بندر هرمز 72/9 مایل (18 کیلومتر)، جزیره لارک (تا مرکز دهستان لارک) 85/4 مایل (9 کیلومتر)، تا جزیره بوموسى 01/88 مایل (163 کیلومتر) و جزیره تنب بزرگ 55/61 مایل (114 کیلومتر) است.

 

نزدیک‌ترین بندر در ساحل اصلى کشور به جزیره‌ى قشم، بندرعباس است که فاصله آن تا محل سربندر قشم 8/10 مایل دریایى (20 کیلومتر) است. نزدیک‌ترین فاصله این جزیره به ساحل اصلى کشور، در دماغه‌ى شمالى جزیره، در محل بندر لافت (در جزیره‌ى قشم) تا آبادى پل، مرکز دهستان خمیر (در ساحل اصلى کشور) که فاصله آن در حدود یک مایل دریایى (1800 متر) بوده و در آینده محل احداث پل خلیج فارس خواهد بود. جزیره‌ى قشم در شمال داراى دماغه‌هاى قشم، لافت و باسعیدو و در جنوب دماغه دیرستان است.

غار خربز (خربس Xarbez)

به فاصله 12 کیلومتری قشم در کنار جاده جنوبی، غار خربس بر سینه کوهی مشرف به دریا و دشت میانکاسه قرار دارد.

غار خربس از غارهای دریایی است که بر اثر گرداب و تخلیه ماسه ها از حفره سنگ ها به وجود آمده، اما در دوره های پیش از اسلام مردمان با افزودن بر وسعت غار خربس در بخش های تالار میانی و دهلیزهای انشعابی به احتمال زیاد از آن برای پناهگاه و یا نیایشگاه استفاده کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور قشم، تور لحظه آخری قشم، تور قشم نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com

 



:: برچسب‌ها: تور قشم، تور لحظه آخری قشم، تور قشم نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سواحل ماسه های طلایی (Golden Sands)

در شمال وارنا، سرزمین ماسه های طلایی که به واقع مروارید سواحل دریای سیاه به شمار می اید.

به لطف پوشش سبز بی همتا و سواحل نیلگون و وجود ماسه های طلایی رنگ، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است. وجود تجهیرات مدرن تفریحی، هتلهای زیبا وتک در  جنگل و کنار ساحل تابلوی بی نظیری از یک منطقه توریستی بوجود آورده و پیر وجوان می توانند از یک سفر خاطره انگیز و عالی برخوردار شوند.مجتمع ماسه های طلایی، مروارید های آرمیده در میان انبوهی از تپه های جنگلی و ماسه های سفید و طلایی و آبهای زلال آبی، انعکاسی از بهشت بر روی وسیعترین ساحل شمال وارنا با مساحتی به ابعاد 5/3 کیلومتر طول و 100 متر عرض و دمای 27-31 درجه سانتیگراد می باشد .گلدن سندز استراحتگاهی است مجلل و مفرح برای کودکان و خانواده ها دارای امکانات فوق العاده ورزشی، تفریحی، چشمه های آب درمانی که بارها جایزه معروف پرچم بین المللی را از محیط زیست دریافت نموده است.این منطقه از نظر اقتصاد گردشگری؛ نقش بسیار مهمی برای مردم منطقه و مردم کشور بلغارستان دارد. اهالی این منطقه از انواع و اقسام شگردها برای کسب درآمد بهره می‌برند. اجاره دادن سایبان و تخت در حاشیهٔ ساحل و همینطور اجاره دادن اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه و اسب‌های کوتاه قد، از جملهٔ این شگردهاست. در بازارچه‌های اطراف این منطقهٔ ساحلی، انواع و اقسام جانوران (نظیر طوطی، میمون، تمساح و مارهای کوچک و بزرگ) موجود است تا گردشگران در ازای پرداخت مبلغی آن‌ها را در اختیار گرفته و عکس یادگاری بگیرند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور بلغارستان، تور لحظه آخری بلغارستان،  تور وارنا نوروز96 به   سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com

 



:: برچسب‌ها: تور بلغارستان، تور لحظه آخری بلغارستان، تور بلغارستان نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

گرجستان با طبیعت زیبا و هوای مطبوع گزینه ای مناسب برای سفر در تعطیلات نوروز است. از طبیعت زیبای تفلیس لذت ببرید و در ساحل بکر باتومی اوقات خود را بگذرانید. کارشناسان مجرب ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

به نوشته حمدالله مستوفی در قرن هشتم تفلیس از اقلیم پنجم است که در دره واقع است و این شهر از طرفی محدود به کوه‌است و آب رودخانة کر از میان آن می‌گذرد و خانه‌های آن در کنار رود کر یکی بر روی دیگری ساخته شده‌است یعنی بام یکی حیاط دیگری است. در آنجا حمامهای آب گرم طبیعی هست و محصولاتش غلات از نوع بسیار خوب و میوة آن کم است. 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور گرجستان، تور لحظه آخری گرجستان،تورگرجستان نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور گرجستان، تور لحظه آخری گرجستان، تورگرجستان نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قبرس دارای تاریخ باستانی کهن میباشد که اسم پایتخش در ایام دور فاماگوسا بوده دارای قدمت 1200 ساله میباشد ازجاهای دیدنی و تاریخی قبرس میتوان مسجد مصطفی پاشا،برج اوتلو،کلیسای جامع، (کلیسای سنت نیکلاس پس از پیروزی ماگوسا به مسجد پاشا تغییر نام داد)و ویرانه های شهر تاریخی سالامیس را نام برد. آتاتورک که میتوان بنیانگذار ترکیه فعلی از نام برد درای مجسمه مشکی در یکی از میدانهای این شهر است.

بهترین مکان برای دیدن آبهای دریای مدیترانه، قطعاً قبرس است، غواصی در دریای مدیترانه از مهیج ترین تفریحات آن به شمار می آید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور قبرس، تور لحظه آخری قبرس، تور قبرس نوروز96 به  سایت  زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور قبرس، تور لحظه آخری قبرس، تور قبرس نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ارمنستان همسایه شمالی ایران، هرساله پذیرای هزاران توریست  است. این کشور علاوه بر زیبایی‌های مختص خود، که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، مجموعه‌ای از خریدهای متنوع و رنگارنگ را پیش روی شما قرار می‌دهد.

 سوغاتی ارمنستان میوه‌های خشک شده مثل زردآلو، فرش و جواهرات در ارمنستان بسیار معروف هستند.

 

ایروان شهر کوچک و دنجی است که سفر کردن به آن راحت است. پروازهایش چندان زیاد و متنوع نیستند و باید برای خرید بلیط هواپیما به ایروان زودتر اقدام کنید؛ اما همین پروازها هم نسبتا ارزان هستند. ایروان هتل‌های زیادی با تنوع کیفیت و قیمت دارد که قیمتشان متوسط است. هزینه‌های روزمره‌تان در این شهر کم است. غذا متنوع، خوشمزه و ارزان است. رفت و آمد هم با مترو راحت و ارزان است. حتی تاکسی هم چندان گران نیست و برای گروه‌های چند نفره و خانوادگی قیمتش خوب در می‌آید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور ارمنستان، تور لحظه آخری ارمنستان،تور ارمنستان نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور ارمنستان، تور لحظه آخری ارمنستان، تور ارمنستان نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هند سرزمینی دیدینی است.بسیاری ازجاهای  دیدنی هند و اماکن تاریخی هند دارای تاریخ بسیار قدیمی و پربار که به 3 هزار سال پیش از میلاد میرسد. دهلی که هندوستان کوچک نیز نامیده می‌شود ، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود.

معبد آکشاردام Akshardham یکی از زیبا ترین اماکن دیدنی هند میباشد  و به عنوان بزرگترین معبد هندوهای جهان به حساب می آید این معبد که آمیخته ای از تکنولوژی و معماری جدید می باشد توسط بیش از ۱۱،۰۰۰ کارگر و معمار هندی در تاریخ ۶ نوامبر سال ۲۰۰۵ میلادی ساخت آن پایان پذیرفت. و در کنار چترپور مندیر (شهر معابد)، بیرلا مندیر، بنگالاصاحب گوردوارا، کلیسای قلب روحانی و معبد ایسکون، از معروفترین معابد و اماکن مذهبی غیر اسلامی در دهلی به شمار می‌روند. این بنا هم اکنون یکی از  مهمترین جاذبه های توریستی هند به شمار می رود.همچنین معبد آکشاردامو بسیاری از دیدنی های دهلی نو را میتوان نشانگر فرهنگ ۱۰،۰۰۰ ساله هند دانست.

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور هند، تور لحظه آخری هند، تور هند نوروز96 به  سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری هند، تور هند، تور هند نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آب و هوای سریلانکا این کشور را به مکانی برای تمام فصول تبدیل کرده است. با وجود اینکه سریلانکا در منطقه استوایی قرار گرفته است، اما کوچک بودن و تفاوت آب و هوا در مناطق مختلف آن، این کشور را به مقصدی برای تمام فصول تبدیل کرده است. در سریلانکا بسته به منطقه سفرتان می توانید هر زمان از سال را انتخاب کنید.

 

هوای سریلانکا تحت تأثیر دو توده باران زا قرار دارد که مناطق مختلف آن را تحت تأثیر قرار می دهد. توده جنوب غربی بین ماه های می تا سپتامبر این منطقه از سریلانکا را دچار باران های شدید می کند و توده شمال شرقی بین ماه ها اکتبر تا ژانویه این منطقه از کشور را بارانی می کند. پس قبل از رفتن به سریلانکا، منطقه مورد نظر خود را با زمان هجوم توده های باران زا کنترل کنید.

شهر کلمبو

بزرگترین شهر این کشور است. این شهر در قدیم پایتخت سر یلانکا بوده است و اکنون هم عده‌ای این شهر را که در نزدیکی پایتخت نو قرار دارد، پایتخت سریلانکا می‌دانند. این شهر بندری به دلبل موقعیت استراتژیک خود در اقیانوس هند، یکی از شلوغ‌ترین بنادر جنوب آسیا است و از 2000 سال پیش شناخته شده بوده است. امروزه این شهر مرکز فعالیت ها در کشور سریلانکا است و بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تفریحی کشور در این شهر قرار گرفته‌اند. همانند سایر شهرهای جنوب آسیا ویژگی شهر کلمبو شلوغی و پذ سر و صدا بودن و داشتن آمیزه‌ای از زندگی مدرن و بناهای استعماری است.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور سریلانکا، تور لحظه آخری سریلانکا، تور سریلانکا نوروز 96 به  سایت زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور سریلانک، تور لحظه آخری سریلانکا، تور سریلانکا نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کشور مراکش به عنوان شهر سرخ شناخته می شود و هر چیزی که انتظارش را داشته باشید دارد.با سواحل طولانی، بنادر ماهیگیری غنی، دشت‌های سرسبز و کوه‌های اطلس بزرگ، سواحل مراکش و حومه آن برای مسافران علاقه‌مند به دریا از جذابیت بالایی برخوردار است.

مکناس

مکناس یکی از زیباترین شهرهای کشور مراکش است و نام و شهرت آن با سلطان مولای اسماعیل در ارتباط است. سلطان مکناس را به شهری قابل توجه در سبک اسپانیایی مور، با دروازه‌های بزرگ احاطه شده توسط دیوارهای بلند تبدیل کرد. در حالی که مکناس یک شهر امپریالیستی با بسیاری از آثار تاریخی و مکان‌های طبیعی است آن همچنین نزدیکترین شهر به خرابه‌های رومی ولیلی است. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور مراکش، تور لحظه آخری مراکش، تور مراکش نوروز 96 به  سایت زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور مراکش، تور لحظه آخری مراکش، تور مراکش نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ساحلی نقره ای، آفتابی درخشان، آسمانی آبی، آبهایی نیلگون،هوایی پاک و آرامشی بی نظیر، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.

یکى از شگقتیهاى جزیره مرجانی کیش، سواحل آن است سواحلی نقره فام.

خاک کیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زیرآفتاب از درخشندگی خیره‌کننده‌ای برخوردار است. این ویژگی را بسیاری از سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده شدهاند، ندارند. آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور میتوان کف دریا را به راحتی تماشا کرد. کارشناسان محیط‌زیست این خاصیت را به وجود مرجان‌ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و معتقدند که مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیرههستند.

کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و دردنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد ومسافران بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.

پارک دلفینها

مجموعه تفریحی پارک دلفین با مساحتی حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. مجموعه شامل فضای سبزبا انواع گونه‌های مختلف گیاهی،باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است.

در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی ازپستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند ازهنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن کنند. در مجموع 21پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم 18000 متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند.

فضای سبز پارک دلفین شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جملههزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوکالیپتوس،آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیاپروس و بیش از 25 گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که باتوجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری کیش، تور کیش، تور کیش نوروز 96 به سایت زیر  مراجعه کنید.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری کیش، تور کیش، تور کیش نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شهر مشهد خاستگاه اندیشه های سترگ و مردان بزرگ بوده است. از میان مفاخر بی شمار شهر مشهد و شهر توس می توان به افرادی همجون حکیم ابوالقاسم فردوسی، محمد کاظم آخوند خراسانی، احمد دقیقی، شیخ طبرسی، محمد تقی ملک الشعرای بهار، ثنایی مشهدی، حر عاملی، خدیوجم، رستم ساعاتی، سلطان علی مشهدی، امام محمد غزالی، خواجه نصرالدین توسی، خواجه نظام الملک و مهدی اخوان ثالث اشاره کرد.

چالیدره

 

مجموعه چالیدره با مساحتی حدود 140 هکتار در منطقه شهرستان طرقبه و در 10 کیلومتری شهر مشهد واقع شده است. این منطقه بادارا بودن اکوسیستم های طبیعی خاص ، پوشش گیاهی ، وجود دریاچه 14 هکتاری ، توپو گرافی تپه ماهوری و شرایط آ وهوایی مطلوب و .... به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب گشته است.

 

 

هفت حوض

 

یکی از معدود جاذبه های طبیعی با مناظر چشم نواز جنوب شرقی مشهد بوستان هفت حوض با وسعت 570 هکتار می باشد که از نظر موقعیت در هفت کیلومتری این شهر واقع گردیده است . برای دیدار از این منطقه طبیعی و کوهسار باید پس از طی مسیر در شهرک سیدی ، سه کیلومتر جاده خلج را پیمود . نام این بوستان به دلیل حوضچه های طبیعی است که در طی سال ها و قرون متمادی با وجود ریزش آب از ارتفاع و نوع کانی ایجاد شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری مشهد، تور مشهد، تور مشهد نوروز 96 به  سایت زیر مراجعه کنید. 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تورلحظه آخری مشهد، تورمشهد، تورمشهدنوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کشورمالزی 

کشورمالِزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمانهای دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا (پایتخت اداری) این کشور واقع است. مردم مالزی افرادی بسیار خون گرم و میهمان نواز هستند. مسلمانها دارای رستورانها و فروشگاه‌هایی هستند که با آرم حلال مشخص می‌شوند. هندوها و چینی‌ها به بودا معتقد هستند. با توجه به طبیعت بخشنده این سرزمین بومی‌ها که اکثرا مسلمانند دارای اخلاقی خوش و دست و دل باز هستند. دارای نظم و ترتیب در کارها به شکل کاملاً اروپایی می‌باشند. که با توجه به سرمایه گذاریهای شرکت‌های ژاپنی در این کشور و نظارت و مدیریت ژاپنی‌ها این نظم در تمام جاها مشهود است.

 

باغ وحش ملی

 

این باغ وحش در میان جنگل های بکر قرار داشت ، هم اکنون مانند دهکده ای است که در میان جنگل های انبوه قرار دارد. این باغ وحش شامل 400 گونه متعدد پستانداران بومی و غیر بومی، انواع خزندگان و پرندگان است.

 

گنتینگ هایلند

 

این مجموعه در 50 کیلومتری کوالالامپور قرار دارد ( کمتر از 1 ساعت فاصله ) و پیشرفته ترین و مجهزترین استراحتگاه مالزی می باشد که در ارتفاع 2.000 متری بالای سطح دریا است و شامل انواع سرگرمی ها و وسائل تفریحی در...

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی، تور مالزی نوروز 96 به سایت  زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری مالزی , تورمالزی , تورمالزی نوروز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

این معبد زیبا ترین معبد پوکت می باشد که اخیرا" بازسازی شده است و با پوکت 8 کیلومتر فاصله دارد.دلیل شهرت آن وجود مجسمه تمثال بودا میباشد که در غربی ترین نقطه سالن معبد قرار گرفته. این معبد را میتوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پوکت نامید.در این معبد مجسمه های دیگری از بودا و بتکده های بزرگ که شامل استخوانهای تراشیده بودای اعظم هستند و همچنین انجام نماز و عبادت های موزون کاهنان زن مورد توجه گردشگران است. این معبد یکی دیگر از دیدنیهای پوکت تایلند می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تور لحظه آخری تایلند ,تور تایلند  ,معبد چالونگ  به سایت زیر  مراجعه کنید.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند , معبد چالونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در حومه شهر سنت پترزبورگ و در کنار خلیج فنلاند مکانی وجود دارد که بی تردید یکی از زیباترین مجموعه های دنیا یعنی پترگوف را در خود جای داده است. پتر کبیر در سال 1711 شروع به احداث قصر به سبک کاخ ورسای فرانسه نمود. پتر کبیر فواره ها را بسیار دوست داشت و به جهت اینکه موقعیت مکانی پترگوف در نزدیکی خلیج فنلاند واقع شده است، امکان ساختن فواره در این محل زیاد بود.

ساخت پترگوف که یکی از قصرهای تابستانی تزارهای روس بود، در زمان­های الیزابت اول، کاترین کبیر، پاول اول و الکساندر اول ادامه داشت و در سال 1819 تکمیل گردید. پترگوف از دو پارک بالا و پایین تشکیل شده است

این فواره­ها در زمان پترکبیر با جریان آب طبیعی و با استفاده از اختلاف سطح کار می کردند، اما امروزه به پمپ های مدرن مجهز شده اند. در این مجموعه کلیسا، آشپزخانه، حمام خانواده ی تزار و ده ها بنای دیگر موجود است. رو به روی قصر بزرگ مجموعه­ی فواره های سامسون قرار گرفته اند که به مناسبت پیروزی ارتش روسیه بر کشور سوئد احداث شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تور لحظه آخری روسیه ,تور روسیه  ,کاخ پترگوف  به سایت زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری روسیه , تور روسیه , جاذبه گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. پارک آبیWild Wadi به شکلی طراحی گردیده تا ساعتهای مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید. این پارک با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، بازدید کنندگان را قادر میسازد تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد. شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید. این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار عمیق را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تور لحظه آخری دبی ,تور دبی  , جاذبه گردشگری دبی  به سایت زیر مراجعه کنید.

 

www.alefbatour.com

 


:: برچسب‌ها: تور دبی , تور لحظه آخری دبی , جاذبه گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استانبول علاوه بر داشتن جاذبه ها و مناطق دیدنی، دارای مراکز خرید مختلفی است که برای مسافران و تجار خرید از آنها بسیار به صرفه می باشد. در بازارهای استانبول انواع اجناس مورد نیازتان را بصورت کلی و یا جزئی می توانید با بهترین قیمت خریداری کنید و از آنجا که در بسیاری از هتل های استانبول، نهار و شام برای مسافرین رایگان نیست، هنگام ظهر می توانید به رستوران های این شهر و یا به فست فودهای معروفی مانند مکدونالد، برگر کینگ و کی اف، سی بروید. 

 


استانبول فروم


این مرکز خرید شامل بیش از 280 مغازه برندهای داخلی و خارجی است و ساختمان آن 175 هزار مترمربع زیربنا دارد. به علاوه شامل فروشگاه آی کیا نیز هست. مرکز خرید استانبول فروم، شامل محلی برای انجام جشنها و مراسم ویژه است. در این مرکز انواع رستورانها وجود دارد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری استانبول,تور استانبول,مراکز خرید استانبول به وبسایت زیر  مراجعه.

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول , تور استانبول , مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مراکز خرید آنتالیا


بسیاری از توریست ها زمانی که با استفاده از تور آنتالیا به این شهر سفر کرده و در هتل های  آنتالیا اقامت دارند، نمی دانند که این شهر دارای مراکز خرید مناسبی هم هست و برای خرید حتما لازم نیست به استانبول بروند. 


ترا سیتی لارا


مرکز تراسیتی لوکس ترین مرکز خرید آنتالیا می باشد. فروشگاههای آن عمدتا برندهای معروفی چون مثل بربری، هوگو باس، گانت، لاکوست، مارکس و اسپنسر، ماکس مارا، نایک، پیر کاردین، تامی و ... می باشند. همچنین در طبقه چهارم این مرکز خرید رستوران و فست فود وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترا سیتی لارا و تور لحظه آخری آنتالیا به وبسایت زیر  مراجعه.

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری آنتالیا , ترا سیتی لارا , تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4297
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

يكي از هتل هاي ۴ ستاره آنتاليا در منطقه كمر ، هتل كمر دريم است كه با توجه به موقعيت و امكاناتش يكي از گزينه هاي انتخابي توسط خانواده هايي ست كه تور آنتاليا را در برنامه سفر خود دارند . اين هتل تقريبا ۴۰ كيلومتر با شهر آنتاليا و ۲كيلومتر با كمر فاصله دارد و از هتل هاي ساحلي كمر بشمار مي آيد كه فقط ۲۵۰ متر از دريا فاصله دارد . فاصله هتل كمر دريم تا فرودگاه آنتاليا حدود ۵۵ كيلومتر است .

 

هتل ۴ ستاره كمر دريم با فاصله كمي از جاهاي ديدني آنتاليا قرار دارد و اين يكي از خصوصيات بارز هتل محسوب مي شود . دروازه هادريان يكي از جذاب ترين ديدني هاي آنتالياست كه در نزديكي اين هتل قرار دارد . اين هتل در يكي از پرتردد ترين مراكز توريستي آنتاليا يعني كمر و در بخش كريش واقع شده است . هتل در دامنه كوه تاريخي المپوس و در سمت راست آن دريا واقع شده است .اتاقهاي هتل كمر دريم آنتاليا با رنگهاي شاد و در اندازه هاي بزرگ طراحي و دكور شده اند . تلفن مستقيم ، روم سرويس ۲۴ ساعته ، سيستم برودتي و حرارتي مناسب ، تهويه مطبوع ، تلويزيون ال سي دي ، ماهواره با كانال هاي پخش موسيقي ، يخچال ، ميني بار ، حمام با وان و كليه لوازم و سشوار و صندوق امانات از امكانات اتاقهاي هتل كمر دريم است . اين هتل داراي ۱۸۰ اتاق مي باشد كه برخي از اتاق هاي آن منظره رو به دريا دارند .خدمات و امكانات هتل كمر دريم استانبول شامل يك استخر روباز ، امكانات آبگرم و ساحل خصوصي ، مركز SPA شامل حمام ، سونا و تناسب اندام ، حمام تركي ، خدمات ماساژ ، رستوران با انواع غذاهاي بين المللي و سنتي ، واي فاي در اماكن عمومي ، آسانسور ، اتاق هاي بدون سيگار ، زمين تنيس ، محل نگهداري كودكان ، خدمات پرينت و فكس ، صرافي ، پاركينگ ، لاندري ، سرويس درماني ، ترانسفر فرودگاهي ، پرستار كودك ، بوفه صبحانه و  … مي شود .

 

هتل كمر دريم آنتاليا

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره تور لحظه آخري آنتاليا , آفر تور آنتاليا و تور آنتاليا نوروز 96 به وبسايت زير مراجعه كنيد

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخري آنتاليا , آفر تور آنتاليا , تور آنتاليا نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بخشي از زمان هر سفري به خريد اختصاص مي يابد . خريد كردن يك هنر است . اينكه بدانيد اجناس مورد نياز خودتان را از كجا تهيه كنيد كه نرخ مناسب تري داشته باشند ، كيفيت خوبي داشته باشند و مد روز باشند از ويژگيهاي يك خريد خوب است . در مراكز خريد استانبول تعداد زيادي مغازه ها و ماركهاي مختلف شعبه دارند كه به جز مواقعي كه حراج كلي داشته باشند ، نرخ هاي آنها مطابق با اتيكت رويشان ميباشد . حراج در استانبول در زمانهاي خاص برگزار مي شود اما اگر وقت داريد كه در مراكز خريد ارزان استانبول گشتي بزنيد ، مي توانيد با قيمت خيلي ارزان تر خريد كنيد .

 

شمار زيادي از افرادي كه تور استانبول را انتخاب مي كنند ، مي خواهند با بهترين مراكز خريد استانبول آشنا شوند و از خريد در استانبول لذت ببرند . استانبول پر از مراكز خريد و مغازه هاي فروش پوشاك مي باشد . بسياري از مارك هاي معروف پوشاك دنيا كارخانه هاي خود را در تركيه برپا مي كنند . اما ارزان ترين مراكز خريد استانبول كجا هستند ؟ ممكن است ابتدا كه وارد اين بازارها ميشويد ، از سبك اين بازارها و شلوغي آنها خوشتان نيايد . ويترين هاي مغازه هاي ان بازارها لوكس نيست و لباس ها درهم به نظر مي رسد . اما در داخل اين اجناس ميتوانيد لباس هايي با مارك هاي  مانگو ، زارا و مارك هاي معروف ديگر را با نرخ بسيار بسيار ارزان پيدا كنيد . اسامي تعدادي از اين مراكز خريد استانبول به شرح ذيل مي باشد .

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره تور لحظه آخري استانبول , تور استانبول و تور استانبول نوروز 96 به وبسايت زير مراجعه كنيد

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخري استانبول , تور استانبول , تور استانبول نوروز96، ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

استانبول اسمش با مد و خرید گره خورده و همیشه در لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد خرید دنیا‌ قرار گرفته است. از یک طرف بازار‌های سنتی و اغلب تاریخی پر از اجناس رنگارنگ که تماشای آن‌ها ساعت‌ها سر‌پا نگه‌تان می‌دارد و از طرف دیگر فرش‌ها و قالی‌های ترک که مهم‌ترین سوغات استانبول می باشد تا زیور‌آلات، ظروف مسی و برنجی، قوری و قهوه‌جوش و قلیان و البته شیرینی‌های وسوسه‌انگیز ترکی.

مراکز خرید استانبول که بهشت عاشقان مد و لباس نام دارد پر از بوتیک‌های شیک با پوشاک اروپایی و ترک، در کنار کلی مراکز خرید بزرگ دیگر که سرزمین برند‌های خوش‌نام و دوست‌داشتنی‌اند و اغلب در فصل‌های حراج استانبول تخفیفات خوبی دارند. پیشنهاد ما برای عاشقان مد و لباس وخصوصا خانم های شیک پوش سفر به استانبول با تور استانبول نوروز 96 است که می توانید انوع پوشاک با بهترین طرح و برند را انتخاب و تهیه کنند. حال به معرفی چند مرکز خرید در استانبول می پردازیم

 

معرفی چند مرکز خرید در استانبول

 

 

 مرکز خرید جواهیر استانبول:

 مرکز خرید جواهیر استانبول بزرگترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا که بیش از صد برند برتر جهانی از پوشاک و جواهرات گرفته تا اسباب‌بازی و رستوران، در آن شعبه دارند. این مرکز خرید شش ‌طبقه در قلب شهر واقع شده و دسترسی راحتی دارد اما معماری‌اش کمی پیچیده و گیج‌کننده است؛ بهتر است قبل از رفتن، نگاهی به نقشه‌ طبقات و مغازه‌ها در وب‌سایت این مرکز خرید بیندازید. برند‌های آشنایی مثل بنتون، آدیداس، اسپریت، کانورس، دبنهامز، لیوایز، زارا، مانگو و ماسیمو‌دوتی در جواهیر شعبه دارند.

مرکز خرید  کانیون استانبول:

اجناس مرکز خرید  کانیون استانبول گران ولی بی‌نظیر می باشد , بوتیک‌های کانیون لوکس و گران‌قیمت‌اند اما نظیرشان را در مراکز خرید دیگر شهر جهان پیدا نمی‌کنید؛ برند‌هایی مثل بانانا‌ریپابلیک، تامی هیلفیگر و آن‌تیلور فقط اینجا شعبه دارند و البته رستوران‌های گرانی که در شهر رقیب ندارند. معماری خاص و زیبای این مرکزخرید چهار طبقه، یک جایزه‌ معماری مهم هم برده و آن را حسابی معروف کرده. این مرکز خرید همیشه در فصل حراج خرید استانبول حضور فعال دارد و می‌توانید لباس‌های مارک‌دار دلخواهتان را در حراج‌‌های آن با قیمت‌های کمتری بخرید.

برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور استانبول , بلیط استانبول و هزینه تور استانبول به وبسایت زیر مراجعه کنید

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , هزینه تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کاله ایچی با کوچه های باریک پیچ در پیچ سال هاست که در آغوش قدیمی شهر جا خوش کرده است. محله ای زیبا در میانه دیوارهای قدیمی؛ دیوارهایی که از آرامش محله در مقابل سرو صداهای یک شهر بزرگ محافظت می کند. یادتان باشد حتما کفش مناسب پیاده روی با خود بیاورید. راه رفتن روی تپه ها و سنگفرش های ناهموار می تواند خسته کننده باشد.بخش شمالی محله‌ کاله ایچی دقیقاً همان جایی است که باید بروید. محله ای رنگارنگ با فروشگاه ها و رستوران هایی که در پیچ و خم خیابان های باریک صف بسته اند. بخش قلیچ ارسلان اما هم ساکت تر است و هم جذاب تر. اگرچه این محله دروازه های زیادی برای ورود و خروج دارد اما بهترین آن ها دروازه‌ آدریانوس است که امپراتوری روم در زمان حکومتش آن را بعنوان دروازه‌ اصلی شهر ساخت. از دروازه‌ آدریانوس مستقیم وارد بخش قلیچ ارسلان می شوید.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور آنتالیا نوروز 96قیمت تور آنتالیا و هزینه تور آنتالیا به وبسایت زیر مراجعه کنید

 

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا نوروز 96 , قیمت تور آنتالیا , هزینه تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()