نوشته شده توسط : admin

اکسن کرونا برای توریستهای امارات + شرایط سفر و اقامت

واکسن کرونا در دبی و ابوظبی برای ساکنین و مسافران که قصد دارند در طی روزهای آتی تور دبی را خریداری کنند به یک موضوع پردغدغه تبدیل شده. پس حتما با ما باشید.

واکسن کرونا در ابوظبی

در حال حاضر امکان واکسینه شدن برای توریست ها در ابوظبی وجود دارد اما متاسفانه در حال حاضر مردم ایران دریاره این شرایط استثنا هستند و نمی توانند برای دریافت واکسن کرونا به ابوظبی بروند.

سفر به دبی در کرونا

امارات برای راه اندازی صنعت گردشگری و برگزاری بیشتر تور دبی تلاش فراوانی می کند. از اقداماتی که در این راستا انجام می‌گیرد، افزایش واکسیناسیون و آزمایش کرونا و در نتیجه کاهش محدودیت ها برای رستوران و هتل ها می باشد و در روزهای اخیر رستوران‌ها، بارها، سالن‌های ورزشی و کافه ها بدون هیچ محدودیتی به فعالیت خود ادامه می دهند. با آژانس مسافرتی الفبای سفر برای کسب اطلاعات دقیق تر همراه باشید.

قوانین و شرایط سفر به دبی در کرونا

در حال حاضر فقط برگه آزمایش منفی کرونا است که مسافر بسیاری از کشورهای دنیا می بایست همراه خود داشته باشند. البته هنوز هم قوانین و محدودیت های سختگیرانه مثل عدم برگزاری جشن های زنده هم وجود دارد اما هتل‌ها اجازه دارند تا ۷۰ درصد ظرفیت خود مسافر بپذیرند. کلیه مسافرانی که از هر مبدا به دبی سفر می کنند (شامل کشورهای شورای همکاری خلیج فارس) باید تست کرونا 72 ساعت قبل از پرواز ارائه دهند.
لازم به ذکر است این گواهی باید آزمایش (PCR) باشد. سایر گواهینامه های آزمایش از جمله آزمایش آنتی بادی و کیت آزمایش خانگی در دبی پذیرفته نمی شوند. مسافران برای ورود به سیستم باید گواهی چاپ شده به زبان انگلیسی یا عربی به همراه داشته باشند و توجه کنید پیامک و گواهی دیجیتال پذیرفته نمی شوند. گواهینامه های PCR به زبانهای دیگر در صورت تأیید در ایستگاه مبدا قابل قبول هستند.
برای مسافرانی که از کشورهای زیر وارد می شوند ، اجباری است که گزارش COVID ‑ 19 PCR شامل کد QR مرتبط با گزارش اصلی برای تأیید باشد. کد QR باید هنگام ورود به سیستم و به نمایندگان اداره بهداشت دبی (DHA) هنگام ورود به فرودگاه های دبی ارائه شود

شرایط واکسن در دبی

آیا در دبی امکان واکسینه شدن وجود دارد؟

واکسیناسیون در دبی

باتوجه به این که دبی درآمد بیشتری را از طریق صنعت گردشگری بدست می آورد به همین دلیل در گام اول سعی کرد با قیمت ارزان و سرویس با کیفیت مسافران زیادی را سمت خود جذب کند. اکنون برنامه مراقبت های بهداشتی امارات تسهیلاتی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است که می توانند آنها را در آزمایشگاه Pfizer / BioNTech - واکسن ساخت چین - سینوفارم ثبت کنند. این برنامه دارای دو زبانه جداگانه است - یکی برای اماراتی ها و ساکنان، و دیگری برای بازدید کنندگان.

بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از اطلاعات گذرنامه خود در برنامه که در آن آمده است که کسانی که ویزای صادره از امارات دارند یا دارای گذرنامه های واجد شرایط ویزا هنگام ورود هستند برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.
کمیته اضطراری ، بحران ابوظبی در بیانیه 11 ژوئن اعلام کرد که واکسیناسیون افرادی را که دارای ویزای ورودی منقضی شده یا اجازه اقامت هستند "برای ایمنی و سلامتی آنها و با در نظر گرفتن شرایط استثنایی همه گیر" تأیید کرده است. 

 در حال حاضر در دبی امکان دریافت واکسن کرونا برای توریست ها وجود ندارد و فقط شهروندان و مقیمان آنجا میتوانند از دریافت واکسن برخوردار شوند.

چطور می توان واکسن کرونا در دبی دریافت کرد؟

  1. به وب‌سایت ای-سرویس مراجعه کنید و برای خود اکانت بسازید.
  2. در ساماانه ای-سرویس مرکز درمان و زمان مورد نظر را تعیین کنید و در ضمن حتما در زمان رزرو شده حضور داشته باشیدو
  3. برای صدور کارت واکسیناسیون بین‌المللی اقدام به پرداخت هزینه کنید.
  4. وضعیت پزشکیتان(سوابق بیماری)، واکسیناسیون‌های قبلی و مدارک مربوط را به پزشک ارائه دهید.
  5. مطابق با مدارک ارائه شده پزشک مشاور واکسن مورد نیاز را به شما پیشنهاد می دهد.
  6. واکسن با نظارت پزشک تزریق شده و کارت واکسیناسیون به‌روز می‌شود.

نحوه واکسینه شدن در دبی

راهنما و اماکن واکسیناسیون در دبی

در مراکز واکسیناسیون دبی همه چیز منظم است: ثبت نام، مشاوره، معاینه پزشکی و حتی سرنگ. همچنین در حال حاضر نوبت به ساکنان بالای ۴۰ سال رسیده است.  کسانی که در هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها با مشتری سروکار دارند در اولویت هستند، زیرا گردشگران باید احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

امارات مقادیر زیادی واکسن از شرکت‌های بیون‌تک/فایزر، سینوفارم و آسترازنکا خریده است و احتمال می‌رود که به زودی پیشنهاد واکسیناسیون برای گردشگران در دبی نیز ارائه شود. با این حال به مسافران چندین کشور از جمله ایران توصیه شده است: در زمان ورود به کشور امارات، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از ۹۶ ساعت گذشته باشد و داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارایه کپی آن به مسؤول پذیرش در فرودگاه و همچنین تکمیل فرم خوداظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز الزامی است. 

نکته: پذیرش مسافران تنها با ویزای توریستی و یا اقامت انجام می شود و پذیرش مسافران به صورت ترانزیت امکان پذیر نیست.

 

مهم ترین مطالب روز را در اینجا بخوانید

وضعیت عبور و مرور از مرز ایران به کشورهای خارجی

واکسن کرونا برای سفر به ارمنستان

سفر به ارمنستان در ایام کرونا


شرایط واکسن کرونا در دبی

در فرودگاه دبی به صورت موردی (Random) از مسافران تست PCR گرفته می شود و مبلغ ۳۶۰ درهم از مسافر دریافت می شود. مسافران مقیم در امارات باید از طریق سایت معرفی شده کشور امارات، تائیدیه کد اقامت ICA را دریافت و در زمان پذیرش در فرودگاه به همراه داشته باشند و به مسؤول کانتر ارائه دهند.
به دلیل اینکه قبل از پرواز، فهرست مسافران (اعم از اقامتی و دارای ویزای توریستی) به امارات ارسال می شود، احتمال این که حتی با داشتن تائیدیه کد اقامت ICA برای مسافران اقامتی از سوار شدن مسافر ممانعت شود، وجود دارد که تمام خسارات پذیرفته نشدن مسافر توسط کشور مقصد به عهده مسافران است.

نکته: تست‌هایی که به طور سریع انجام می‌شوند قابل قبول نیستند و پاسخ ایمیلی تست هم مورد پذیرش نیست و مسافران زیر ۱۲ سال از ارائه تست معاف هستند.
 

سوالات متداول

آیا تور دبی واکسن کرونا برگزار میشود؟

خیر، به جز تورهای مسافرتی دبی پکیجی با نام تور ویروس کرونا عرضه نمی شود.

آیا ایرانیان در ابوظبی می توانند واکسن بزنند؟

خیر شرایط دریافت واکسن برای ایرانیان در ابوظیی وجود ندارد

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

واکسن کرونا برای سفر به ارمنستان | مهمترین نکات و شرایط واکسینه

واکسن کرونا در ارمنستان چه شرایطی دارد؟ آیا برگزاری تور ارمنستان برای واکسن کرونا واقعیت دارد؟ هر آنچه که باید درباره سفر به ارمنستان در کرونا بدانید را در اینجا بخوانید.

واکسن کرونا در ارمنستان

در 15 ماه می، دولت ارمنستان در اقدامی تصمیم گرفت تا واکسیناسیون را برای عموم آزاد کند و همین تصمیم موجب شد تا از مردمان کشورهایی چون ایران، روسیه، لهستان و چین بخواهند برای واکسینه شدن به این کشور سفر کنند. نکته جالب این است که تزریق واکسن کرونا به صورت رایگان، بدون نیاز به ثبت‌نام قبلی است و تمامی مراحل در طی کمتر از 10 دقیقه زمان می‌برد.

جالب است که بدانید بسیاری از مردم این کشور معتقد هستند که واکسن ها از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نیستند و خیلی ها همچنان از انجام این کار خودداری کردند. با این حال دولت ارمنستان که تزریق رایگان واکسن را برای خارجی ها به شکل شبکه‌ای از کلنیک‌های سیار فراهم کرده است. دولت این کشور هدف از این کار را دسترسی آسان‌تر مردم به واکسن کرونا می داند.

تزریق واکسن کرونا بصورت سیار

تزریق واکسن کرونا به صورت سیار در ایروان

از چه مدل واکسن کرونا در ارمنستان استفاده می‌شود؟

در ارمنستان از واکسن‌های فایزر، اسپونتیک وی، آسترازنکا و سینوواک استفاده می‌شود. با این حال گزارش‌هایی مبنی بر این وجود دارد که واکسن آسترازنکا اشکالاتی دارد و نسبت به سایر، اولویت کمتری دارد و اکثرا به دنبال تزریق واکسن روسی اسپونتیک وی هستند. با این وجود واکسن اسپوتنیک v زودتر به اتمام میرسد و از طرفی دولت ارمنستان این واکسن را برای کادر درمان، افراد در معرض خطر و... در اولویت قرار داده است. با این حال شاید یکی از دلایلی که می توان برای حضور جمعیت زیادی از مردم دنیا در ارمنستان برای واکسینه شدن بکار برد عدم استقبال فراوان از طرف مردم ارمنستان در واکسن باشد.

نکته1 : ارمنستان جز کشورهایی است که به خارجی‌ها بدون نوبت واکسن ارائه می‌دهد. قبل تر وعده واکسن واکسن برای سفر به دبی توسط مقامات امارات متحده داده شده بود اما فعلا اجرایی نشده و تنها شهری که در حال حاضر برای توریست ها واکسن میزند ابوظبی می باشد که در حال حاضر مسافران ایرانی نمی توانند از این شرایط استفاده کنند.

نکته 2: با این اوصاف اگر برای دریافت واکسن کرونا قصد دارید به این کشور سفر کنید حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید 

سفر به دیگر نقاط در ایام کرونا

سفر به ارمنستان در ایام کرونا

سفر به گرجستان در ایام کرونا

سفر به روسیه در ایام کرونا

تور ارمنستان و واکسن کرونا

❗ لازم به ذکر است تمامی مسئولیت واکسیناسیون به عهده مسافر بوده و آژانس مسافرتی و همچنین دولت ارمنستان هیچگونه مسوولیتی در قبال عواقب آن گردن می گیرد.

❗  هرگز پکیج تور خارجی با نام تور ارمنستان واکسن کرونا توسط الفبای سفر ارائه نمی شود و پکیج های مسافرتی در قالب سفرهای تفریحی و توریستی می باشند.

❗ بعد از تزریق دوز نخست واکسن کرونا، بعد از ۴۰ روز نیز میبایست برای دوز دوم آن اقدام شود اما اگر قصد همچین کاری را دارید در نظر داشته باشید که این امکان دارد حتی مرحله بعدی رایگان نباشد یا وضعیت عبور و مرور از ایران به ارمنستان حتی به چالش کشیده شود.

 

شرایط سفر به ارمنستان در کرونا

مسافر برای سفر با تور ارمنستان در ایران 72 ساعت قبل از پرواز باید تست کرونا انجام دهد(مراکز تحت تایید ایرلاین) و در ضمن پاسپورت هر یک باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد. در ضمن سفر به ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارد و تا 30 روز می توان به صورت توریستی در آن جا اقامت داشت.

سوالات متداول

آیا الفبای سفر مجری مستقیم تور ارمنستان واکسن کرونا است؟

همانگونه که گفته شد هیچ آژانسی از جمله الفبای سفر تور ارمنستان واکسن کرونا برگزار نمی کند.

برای سفر به ارمنستان باید چه چیزهایی داشته باشیم؟

جواب منفی تست کرونا به همراه پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

واکسن کرونا در ارمنستان چقدر هزینه بر ست؟

در حال حاضر واکسن کرونا در ارمنستان بصورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اطلاعات پرواز مستقیم به آنتالیا

از اوایل دهه ۸۰ تبلیغ سفر به آنتالیا ممنوع و پروازهای مستقیم به این مقصد پر طرفدار لغو شد. دلیل آن نیز منتشر شدن تصاویری از شهروندان ایرانی در آن منطقه بود. تا چند سال پیش هم تور آنتالیا با عناوینی دیگر مثل سواحل مدیترانه تبلیغ میشد.

از اوایل دهه ۸۰ تبلیغ سفر به آنتالیا ممنوع و پروازهای مستقیم به این مقصد پر طرفدار لغو شد. دلیل آن نیز منتشر شدن تصاویری از شهروندان ایرانی در آن منطقه بود. تا چند سال پیش هم تور آنتالیا با عناوینی دیگر مثل سواحل مدیترانه تبلیغ میشد. در هر حال حاضر هم سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم و به صورت انفرادی، امکانپذیر نیست. اما برای این کار راه دیگری نیز وجود دارد. پس اگر می خواهید با پرواز مستقیم به آنتالیا سفر کنید، با الفبای سفر همراه باشید.

پرواز مستقیم به آنتالیا

سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم

سفر به آنتالیا با پرواز مستقیم

همانطور که گفتیم پرواز مستقیمی به آنتالیا وجود ندارد. اما این در صورتی است که شما به صورت انفرادی و شخصی قصد سفر به آنتالیا داشته باشید. در صورت تمایل به سفر مستقیم به آنتالیا می توانید از تور آنتالیا ارائه شده توسط چندین آژانس مسافرتی مختلف، استفاده کنید. آژانس هواپیمایی الفبای سفر نیز  بهترین ارائه دهنده تور آنتالیا با پرواز مستقیم می باشد.

پرواز غیر مستقیم یا چند مقصده به آنتالیا

پیشنهادی که در بالا دادیم برای افرادی بود که از پرواز چند استاپ و طولانی بیزارند. در ادامه اطلاعاتی را برای شما آورده ایم که چگونه می توانید با خرید و و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر کنید و یا با کدام ایرلاین در چه شهرهایی توقف خواهید داشت. پس در ادامه نیز با ما همراه باشید.

ضروریات سفر به آنتالیا را بدانید

سفر به آنتالیا با شرکت هواپیمایی ترکیش

ترکیش ایرلاین در سال 1933 به دستور مستقیم آتاتورک و با عنوان هواپیمایی ملی ترکیه افتتاح شد. این شرکت هواپیمایی به 4 قاره اروپا، آسیا، آفریقا و ایالات متحده پرواز داشته و دفتر مرکزی آن در استانبول ترکیه واقع شده است. ترکیش با فروش بلیط هواپیما به بیش از 260 مقصد، چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا محسوب می شود. برای سفر به آنتالیا با هواپیماهای ترکیش ایر، بعد از خرید بلیط هواپیما آنتالیا، مقصدهای پروازی شما به این شکل خواهد بود، تهران > آنکارا > آنتالیا ، تهران > آنکارا > استانبول > آنتالیا ، تهران > استانبول > آنتالیا . البته در نظر داشته باشید، پرواز ها به صورت ترکیبی بوده و مسیرهای هوایی داخلی ترکیه را با شرکت هواپیمایی آنادولوجت سپری خواهید نمود.

هواپیمایی ترکیش

ایرلاین ترکیش

سفر به آنتالیا با ایرلاین آنادولوجت

شرکت هواپیمایی آنادولوجت با کد یاتا TK و قطب اصلی فرودگاه بین المللی آنکارا، در سال ۲۰۰۸ به عنوان زیرمجموعه ای از ترکیش ایر با قیمت های مناسب تاسیس شد. هم اکنون این شرکت هواپیمایی پرواز های مستقیم به ۳۷ مقصد داشته و با شرکت های هواپیمایی بوراجت و سان اکسپرس ترکیه پیمان همکاری بسته است. فرودگاه بین المللی اسن بوگا (Esenboga International Airport) آنکارا، علاوه بر ترکیش ایرلاین، قطب اصلی آنادولوجت نیز می باشد. مسافرت به آنتالیا با هواپیماهای آنادولوجت، مقصدهای پروازی شما به شرحی که در بخش سفر به آنتالیا با شرکت هواپیمایی ترکیش ذکر کردیم می باشد. چرا که یکی از راه های رسیدن به آنتالیا سفر ترکیبی با شرکت های هواپیمایی ترکیش ایر و آنادولوجت است و پروازهای داخلی ترکیه را با آنادولوجت همراه خواهید شد.

شرکت هواپیمایی آنادولوجت

ایرلاین آنادولوجت

سفر به آنتالیا با پگاسوس ایرلاین

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایر لاینز از محبوب ترین و همچنین ارزان ترین ایرلاین های خصوصی ترکیه برای سفر به بسیاری از مناطق مختلف در ترکیه و اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. اگر با تور آنتالیا الفبای سفر قصد رفتن به آنتالیا را دارید، به صورت مستقیم از تهران در فرودگاه این شهر بر زمین خواهید نشست. اما در صورت سفر انفرادی و شخصی به آنتالیا به دو صورت این سفر را به پایان می رسانید. در یک صورت پرواز شما به صورت ترکیبی و با شرکت هواپیمایی قطر ایرویز می باشد که مقاصد: تهران > دوحه > آنکارا > آنتالیا ، تهران > دوحه > آنتالیا ، تهران > دوحه > آدانا > آنتالیا و تهران > دوحه > استانبول > آنتالیا را پیش رو خواهید داشت. در صورتی که بلیط هواپیما آنتالیا شما تنها با ایرلاین پگاسوس باشد از مسیر های: تهران > استانبول > ترابزون > آنتالیا ، تهران > استانبول > آدانا > آنتالیا و تهران > استانبول > آنتالیا به شهر آنتالیا می رسید.

ایرلاین پگاسوس

پگاسوس

سفر به آنتالیا با قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطر یکی از جوان ترین خطوط هوایی دنیا است و به هر شش قاره پرواز دارد. این ایرلاین در سال 1997 تاسیس، به جوایز و نشان های بسیار و کسب رتبه 5 ستاره از اسکای ترکس دست یافته است. برای سفر به آنتالیا با پرواز های قطر ایرویز پروازی ترکیبی با شرکت پگاسوس را دارید که مقاصد پیش رویتان را در بخش سفر به آنتالیا با پگاسوس ایرلاین بیان کرده ایم.

شرکت هواپیمایی قطر

قطر ایرویز

سوالات متداول اطلاعات پرواز مستقیم به آنتالیا

  • قیمت بلیط هواپیما از استانبول به آنتالیا بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت بلیط هواپیما استانبول آنتالیا به ایرلاین انتخابی، روز و ساعت پرواز و چارتری یا معمولی بودن بلیط بستگی دارد.

  • محبوب‌ ترین ایرلاین در مسیر تهران به آنتالیا کدام شرکت هواپیمایی است؟

محبوب ‌ترین ایرلاین در مسیر تهران آنتالیا شکرت هواپیمایی ترکیش می باشد.

  • ارزانترین ایرلاین‌ و شرکت هواپیمایی پرواز تهران آنتالیا کدام است؟

ارزانترین ایرلاین های‌ پرواز تهران آنتالیا، هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی پگاسوس و هواپیمایی سان اکسپرس می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

جشنواره آب پاشان (وارداوار) ارمنستان | زمان برگزاری و تصاویر

جشنواره آب پاشان (وارداوار) از دیدنی ترین و هیجان انگیزترین فستیوال های ارمنستان است. زمان برگزاری جشن وارداوار به همراه عکسو اطلاعات کامل را اینجا بخوانید.

جشن وارداوار ارمنستان

در ماه جولای ارمنستان یکی از محبوب ترین تعطیلات تابستانی خود را سپری می کند. وارداوار جشنواره معروف آب ارمنستان است که در طی آن همه مردم یکدیگر را با آب غوطه ور می کنند. همراه ما باشید تا با این جشن محبوب که علاقه مندان به تور ارمنستان تابستان همواره به دنبال سفر به آن جا در این موقع از سال هستند را ببینید.

جشن آب پاشان ایروان ارمنستان

جشن آب پاشان ایروان ارمنستان

تاریخچه جشن وارداوار

اگرچه وارداوار اکنون یک سنت مسیحی است ، اما تاریخ وارداوار به دوران بت پرستی برمی گردد. این جشنواره باستانی به طور سنتی با خدای Astghik همراه است ، که الهه آب ، زیبایی ، عشق و باروری بود. جشن های مربوط به برگزاری مراسم مذهبی آستقیک در اصل "Vartavar" نامگذاری شد زیرا ارامنه گل های رز او را به عنوان یک جشن تقدیم می کردند ("vart" در ارمنی به معنی "گل سرخ" و "var" به معنی "برخاستن" است). به همین دلیل این رویداد در زمان برداشت جشن گرفته شد ... در حال حاضر وارداور 98 روز (14 هفته) پس از عید پاک جشن گرفته می شود. در طول روز، معمول است که مردم سطل آب از بالکن ها به سمت عابران پیاده می ریزند. اوج هیجان این جشنواره دقیقا همینجاست.

هیجان در تابستان ارمنستان با جشن وارداوار

هیجان و تفریح در ایروان با فستیوال وارداوار

تاریخ برگزاری جشنواره آب پاشان

همانطور که گفته شد این جشن وارداوار 98 روز بعد از عید پاک برگزار می شود اما در برخی از مناطق و استان ها کمی تفاوت وجود دارد و برگزاری آن به شرح زیر می باشدو

سال روز
2024 7 ژوئیه
2023 16 ژوئیه
2022 24 ژوئیه
2021 11 ژوئیه
2020 19 ژوئیه

 

چگونه مردم ارمنستان جشنواره آب وارداوار را جشن می گیرند

در روز وارداوار در ارمنستان می توان كودكان و نوجوانانی را دید كه به طرز جالبی سطلهای پر از آب خود را به هم می زنند نکته جالب اینجاست که اغلب بزرگسالان نیز به این سرگرمی می پیوندند. در این روز هیچکس مجاز نیست احساس آزاری و ناراحتی کند و همچنین کسی به عمد موجب آزرده خاطر شدن کسی شود. مردم به عنوان نمادی از خلوص روی یکدیگر آب می پاشند.

دیگر فستیوال های معروف ارمنستان

 

ماهیت برگزاری فستیوال آب پاشان (وارداوار)

در این روز ریختن آب به نوعی لطفی به کسانی که خیس می شوند است و نوعی تقسیم قسمت حس خوب خنکی در یک روز گرم تابستان می باشد همچنین لازم به ذکر است که این فستیوال در حال حاضز نماد پاکی و شفابخشی نیز می باشد. بنابراین ، اگر کسی یک سطل آب خنک را روی سر شما ریخت ، احساس آسیب و ناامیدی نکنید. اما اگر در آن روز اتفاقاً جایی بیرون باشید ، بهترین کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید این است که آرام باشید و از این تعطیلات لذت ببرید و چرا که نه و حتی یک سطل برای خود تهیه کنید و به آن سرگرم شوید.

فشتیوال تابستانی وارداوار

لذت و شادی مسافران تور ارمنستان و مردم این کشور در فستیوال وارداوار

اوج هیجان در جشن وارداوارد با تور ارمنستان

وارداوار می تواند یکی از بهانه های آمدن به ارمنستان باشد. بنابراین علاوه بر اینکه می توانید فرهنگ غنی و بناهاب دیدنی را کشف کنید می توانید روزی پر از هیجان را در ایروان همراه با آژانس مسافرتی الفبای سفر با تور ارمنستان سپری کنید.

سوالات متداول

جشن وارداوار ارمنستان چیست؟
ورداوار یا وارتاوار (به ارمنی: Վարդավառ، Homshetsi: Vartevor یا Behur) یک جشنواره ارمنی در ارمنستان است که مردم یکدیگر را با آب غوطه ور می کنند. این جشنواره همچنین توسط مردم همشین ترکیه ، یک گروه اکثریت مسلمان و ارمنی تبار ، مشاهده می شود.

جشن وارداوار چه برنامه‌هایی را شامل می شود؟
آب بازی، مراسم تجلی مسیح در کلیساها، آزادسازی کبوترها 

آیا با تور تابستانی ارمنستان امکان شرکت در فستیوال وارداوار وجود دارد؟
بله می توانید باا تور ارمنستان به ایروان بروید و در این جشنواره شرکت کنید.


:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل هیلتون بسفروس استانبول【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل هیلتون بسفروس استانبول ✨ هتل 5 ستاره ⭐ در نزدیکی جاذبه های توریستی استانبول. برای مشاهده نظرات هتل هیلتون بسفروس استانبول با الفبای سفر همراه باشید.

هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول (Hilton Istanbul Bosphorus Hotel) ★★★★★

هتل هیلتون بسفروس استانبول ترکیه یک هتل 5 ستاره است که در قسمت اروپایی استانبول با چشم اندازی رو به تنگه بسفروس واقع شده است.اتاق های این هتل دارای بالکن با نمایی رو به باغ یا تنگه بسفر، دکوری سنتی ترکی، محوطه جدا برای نشستن ، پرده های نورگیر، حمام اختصاصی، صندوق امانات و اینترنت وای فای رایگان می باشد.

استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، کلاس های ایروبیک، امکانات تنیس و اسکواش، حمام ترکی، 2 سونا، 2 حمام بخار، خدمات ماساژ و سالن زیبایی از جمله برخی از امکانات هتل هیلتون بسفروس استانبول می باشند. این هتل به دلیل امکانات بالا برای تور استانبول توصیه می شود.

این هتل دارای 7 رستوران است که انواع غذاهای چینی ، لبنانی و دریایی را سرو می کند، غذای مخصوص کودک، غذای رژیمی نیز در منوی رستوران وجود دارد، همچنین امکان صرف صبحانه در اتاق نیز از دیگر خدمات هتل بسفروس می باشند.

به میدان تکسیم و منطقه خرید نیشانتاشی با 10 دقیقه پیاده روی از هتل می رسید. فاصله هتل هیلتون بسفر تا ایستگاههای متروی تکسیم و عثمان بی نیز  نیز تنها ده دقیقه است. فاصله کاخ توپکاپی تا این هتل 3.5 کیلومتر می باشد.

انواع اتاق‌های هتل هیلتون بسفروس استانبول :

  1. اتاق سینگل عادی و لوکس
  2. اتاق دو تخته عادی و لوکس
  3. اتاق دو نفره عادی و لوکس
  4. سوئیت عادی و لوکس
  5. اتاق ویژه لوکس
  6. اتاق خانوادگی لوکس

فاصله هتل هیلتون بسفروس استانبول با جاذبه‌های گردشگری استانبول :

  • میدان تکسیم 0.2 کیلومتر
  • برج ساعت دولما باغچه 1.1 کیلومتر
  • کاخ دولما باغچه 1.3 کیلومتر
  • برج گالاتا 2.2 کیلومتر
  • بازار ادویه 3.3 کیلومتر
  • مسجد سلیمانیه 3.6 کیلومتر
  • مسجد ایا صوفیه 3.9 کیلومتر
  • فرودگاه جدید استانبول 42 کیلومتر

هزینه تقریبی رزرو هتل هیلتون بسفروس استانبول چقدر است؟

قیمیت تقریبی رزرو هتل هیلتون بسفروس استانبول برای دو نفر هر شب 160$ است.

آدرس هتل هیلتون بسفروس استانبول :

Cumhuriyet Caddesi No50 Harbiye, Sisli, Istanbul, 34367, Turkey 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره رنس آتلانتیک آنتالیا⭐. برای مشاهده نظرات هتل رنس آتلانتیک آنتالیا با الفبای سفر همراه باشید

 ترنس آتلانتیک

هتل ترانس آتلانتیک و اسپا در منطقه ی Göynük کمر قرار گرفته است.این هتل به گونه ای طراحی شده که بندری برای قایق های بادبانی باشد و به شما این احساس رامی دهد که برای تعطیلات خود بر روی یک کشتی هستید.آرامش و راحتی ای که شما در رویاهایتان داشتید را می توانید در اتاق های این هتل پیدا کنید. این هتل 29 کیلومتر تا مرکز آنتالیا و 45 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در کمر که شبیه کشتی است ، از یک ساحل شنی طولانی و یک صحنه استخر شگفت انگیز با یک پارک آبی لذت می برد. درمان های آبگرم شخصی شامل ماساژهای عجیب و غریب است.

اتاق های هتل ترانس آتلانتیک دارای دکوراسیونی سبک و خنثی هستند. هر یک از اتاق نشیمن بزرگ با تلویزیون LCD ماهواره ای برخوردار است. علاوه بر ورزش های آبی می توانید تنیس و اسکواش بازی کنید ، بولینگ یا حتی اسکیت روی یخ بروید. مرکز تناسب اندام تجهیزات پیشرفته ای به همراه سونا ، جکوزی و حمام ترکی در اختیار شما قرار می دهد.
رویدادهای سالانه در این منطقه شامل جشنواره هنری Phaselis ، مسابقات قهرمانی دریایی ترکیه و کارناوال کمر است. شب های تم ویژه و نمایش های تفریحی نیز در هتل الیت اویزابت کوئین برگزار می شود. کودکان می توانند روزهای پر از لذت را در کلوپ کودکان در محل تجربه کنند. به شما مسافران عزیز تور آنتالیا اقامت در این هتل لاکچری را پیشنهاد می کنیم.

فاصله هتل ترنس آتلانتیک تا جاذبه های آنتالیا

  • کمر مارینا 4.5 مایل
  • پارک مهتابی 4.6 مایل
  • پارک ساحلی بلدیبی 4.9 مایل
  • ساحل بانوان ساریسو 11.1 مایل
  • مرکز اسکی 11.2 مایل
  • بندر تجاری آنتالیا 11.9 مایل

آدرس هتل ترنس آتلانتیس

Cumhuriyet Mah. Atatürk Cad. Göynük, 07994 Kemer, Turkey

سوالات متداول

هزینه اقامت در هتل ترانس آتلانتیک چقدر است؟
هزینه زندگی در هتل ترانس آتلانتیک به تاریخ ، نرخ ، تعداد میهمانان و غیره بستگی دارد تا تاریخ های خود را وارد کنید تا قیمت ها را ببینید.


ساعات ورود و خروج در هتل ترانس آتلانتیک چند ساعت است؟
ورود در هتل ترانس آتلانتیک از ساعت 14:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 امکان پذیر است

اقدامات بهداشت و ایمنی به عنوان هتل ترانس آتلانتیک چیست؟
این اقدامات بهداشتی برای اطمینان ابیشتر در نظر گرفته است
صفحات یا موانع فیزیکی بین کارکنان و مهمانان در مناطق مناسب
ملحفه ، حوله و لباسشویی مطابق با دستورالعمل های مقامات محلی شسته می شوند
ضد عفونی کننده دست در محل اقامت مهمان و مناطق کلیدی
فاصله فیزیکی در مناطق غذاخوری
قوانین فاصله فیزیکی دنبال می شود
محل اقامت مهمان بین اقامت ضد عفونی می شود
استفاده از مواد شیمیایی تمیزکننده که در برابر ویروس کرونا موثر هستند



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل موون پیک مالدیو【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل موون پیک مالدیو ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره موون پیک مالدیو⭐. برای مشاهده نظرات هتل موون پیک مالدیو با الفبای سفر همراه باشید.

 

هتل موون پیک مالدیو MOVENPICK

یک اقامتگاه بکر و واحه گرمسیری که در جزیره آرام آرام نونو جای گرفته است. در Movenpick Resort Kuredhivaru مالدیو واقع در 45 دقیقه ای شمال فرودگاه بین المللی Male ، حواس خود را بیدار کنید. پاهای خود را روی سواحل سفید پودری قرار دهید و زندگی دریایی رنگارنگ را کشف کنید. غذاهای عالی را در سه رستوران میل کنید و از منظره های خیره کننده اقیانوس هند شگفت زده شوید. در Sun Spa انرژی خود را با یوگا متمرکز کنید و به جوانان خود اجازه دهید در Little Birds Club بازی کنند. به ما اجازه دهید یک تجربه بسیار خاص در مالدیو را ایجاد کنیم. یقینا تور مالدیو می تواند تجربه بهترین روزهای زندگیتان را در هتل موون پیک مالدیو رقم بزند.

رستوران های هتل موون پیک ریزورت Mövenpick Resort Kuredhivaru مالدیو کاملاً لذت های غذایی را با چشم اندازهای با شکوه مالدیو ترکیب می کنند. از یک تجربه غذای خوب غذاهای دریایی گرفته تا یک شام عاشقانه عاشقانه با شمع در ساحل ، می توانید در تمام مدت اقامت خود و خود را و فرد موردعلاقه خود را بی نهایت سرگرم کنید.در بار هتل از نوشیدنی لذت بخش لذت ببرید در حالی که از منظره های خیره کننده اقیانوس هند تعجب می کنید. 

انواع اتاق های هتل موون پیک MOVENPICK

Beach Pool Suite
Beach Pool Sunset Suite
Overwater Pool Villa Lagoon King
Overwater Pool Villa Ocean King
Overwater Pool Villa Sunrise Lagoon King
Three-Bedroom Beach Spa Residence

فاصله هتل موون پیک تا اماکن مهم 

ساحل کوردهیوارو 10 متر

آدرس هتل موون پیک

Kuredhivaru, 20026 Manadhoo, Maldives (واقع در جزیره کوردهیوارو)

سوالات متداول

هتل موونپیک ریزورت مالدیو کجا واقع شده است؟
هتل موونپیک ریزورت مالدیو در 45 دقیقه ای شمال فرودگاه بین المللی ولانا Male ، در جزیره مرجانی نونو واقع شده است.

کدام امکانات اتاق در هتل موونپیک ریزورت مالدیو موجود است؟
امکانات بالای اتاق شامل مینی بار ، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است.

برخی از امکانات رفاهی درهتل موونپیک ریزورت مالدیو کدامند؟
برخی از امکانات محبوب تر ارائه شده شامل نوار شنا ، وای فای رایگان و صبحانه رایگان است.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ لارا آنتالیا⭐. برای مشاهده نظرات هتل تایتانیک بیچ لارا با الفبای سفر همراه باشید.

هتل تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara Hotel) ★★★★★

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز ساخته شده است، این هتل ساحلی با دارا بودن مساحتی بالغ بر 95 هزار متر مربع دارای زیبایی ها و امکاناتی است که هر توریست و گردش گری را به سمت خود جذب می کند و با معماری خاص خود، دکوراسیون شیک، اتاق هایی راحت و اتمسفری گرم تعطیلات عالی و به یاد ماندنی ای را برای مهمانان خود مهیا می کند. هتل تایتانیک بیچ لارا که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است مروارید ساحل دریای مدیترانه شناخته می شود و برای مهمانان خود سرگمی و راحتی به ارمغان می آورد و این شانس را برای مهمانان خود به وجود می آورد تا به دور از مشغله های روزانه لحظاتی را در آرامش سپری کنند.

امکانات تفریحی هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

یکی از اهداف این هتل القای لحظات عالی به مسافران است به همین دلیل امکانات تفریحاتی زیادی در این هتل فراهم شده است که میتوان به استخر، جکوزی، سونا و حمام سنتی اشاره کرد همچنین ساحل هتل نیز تمامی امکانات را نظیر تخت و … در خود جای داده است. 

امکانات اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا

در اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا، تلویزیون با پوشش شبکه های جهانی قرار دارد و تهویه هوا در اتاق ها تعبیه شده اند. در سرویس حمام تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است. یخچال موجود، خوراکی هایی دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی مستلزم به پرداخت هزینه می باشند که بهتر است این موضوع از پذیرش هنگام تحویل اتاق پرسیده شود.
تلفن، گاوصندوق، میز کار، تخت نوزاد رایگان، بالکن، دمپایی از دیگر لوازم و امکانات اتاق های این هتل هستند.

You will feel the privilege of a chic and pleasant holiday

 

تعداد و انواع اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا 

تایتانیک هتل آنتالیا دارای 586 اتاق می باشد که شامل 5 نوع ذیل میباشد:

  1. Standard Room
  2. Anex Standard Garden Room 
  3. Anex Standard Pool Room 
  4. Anex Family Room
  5. Junior Suite
  6. Colonel Suite
  7. Admiral Suite

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا :

  • سالن اسپا، استخر سر پوشیده، حمام و مرکز سلامتی
  • اینترنت رایگان
  • هتل آتایتانیک بیچ لارادارای کلاب بازی کودکان می باشد
  •  1000 متر مربع ساحل اختصاصی
  • تفریحاتی از قبیل ورزش هاس ساحلی، واترپولو، والیبال ساحلی، بسکت بال، ژیمناستیک آبی، فوتبال، بوچیکا و کارائوکه می باشد.
  • پارکینگ رایگان هتل
  • شاتل فرودگاه تا هتل تایتانیک بیچ

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا :

  • پارک پروانه آنتالیا (1.5 کیلومتر)
  • پارک ساحلی لارا (4.4 کیلومتر) 
  • آبشار دودن (6.9 کیلومتر)
  • مرکز خرید تراسیتی (9.3 کیلومتر)
  • مرکز خرید آنتالیا (9.7 کیلومتر)
  • دروازه هادریان (13.9 کیلومتر)

فاصله هتل تایتانیک بیچ لارا تا فرودگاه آنتالیا :

مسافت بین هتل تایتانیک بیچ لارا تا فرودگاه آنتالیا 8.4 کیلومتر است.

نرخ تقریبی قیمت هتل تایتانیک بیچ لارا:

قیمت رزرو به ازای هر شب حدودا IRR 3,403,284 به صورت سینگل محاسبه شده است.

 

Güzeloba Mahallesi, Lara Turizm Merkez, 07230 Lara/Muratpaşa/Muratpaşa/Antalya, Turkey 

هتل تایتانیک بیچ لارا با موفقیت توانسته است که رضایت مهمانان خود را جلب کند و محل مناسبی برای افرادی که علاقمند به داشتن تعطیلاتی خوب می باشند و افرادی که برای اهداف کاری خود سفر می کنند و افرادی که در تور آنتالیا، هتل تایتانیک بیچ لارا را انتخاب می کنند همواره از این کار راضی هستند. 

★★★★★  امتیاز 4.5 از 5 | از بین 3411 امتیاز دهنده به Titanic Beach Lara Antalya



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل گرانادا لاکچری بلک【معرفی کامل+عکس】الفبای سفر

 هتل گرانادا لاکچری بلک ✨ رزرو و مشاهده هتل 5 ستاره گرانادا لاکچری بلک ⭐. برای مشاهده نظرات هتل گرانادا لاکچری بلک با الفبای سفر همراه باشید.

 گرانادا لاکچری بلک

هتل گرانادا لاکچری بلک (GRANADA LUXURY BELEK) ★★★★★

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek) آنتالیا، مرکز گردشگری شهر بلک (Belek) در منطقه زیبا سریک (Serik)  آنتالیا واقع شده است که بزرگترین و مدرن ترین منطقه شهر آنتالیا به شمار می رود و با زیبایی های منحصر به فرد خود و امتیازات برجسته اش، عنوان "پایتخت گردشگری" ترکیه را به خود اختصاص داده است.گرانادا بلک معنای گل میوه انار را می دهد. هتل 5 ستاره گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek) در شهر آنتالیا کشور ترکیه قرار دارد که یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر آنتالیا به شمار می رود. هتل گرانادا لاکچری بلک Granada Luxury Belek دارای دو نوع استخر می باشد، استخر سرپوشیده و همچنین استخر روباز. افراد علاقمند به حمام آفتاب می توانند در فضای اطراف استخر روباز به راحتی حمام آفتاب بگیرند و یا از سونا استفاده کنند. مهمانان می توانند برای استراحت و نیز ریلکس شدن از خدمات اسپا و ماساژ هتل بهره مند شوند.

کافه و رستوران های هتل گرانادا لاکچری هتل

این هتل  دارای رستوران ها و کافه های  متعددی است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌ شود. رستوران اصلی این هتل ظرفیت پذیرایی از 984 نفر در سالن سرپوشیده و همینطور 520 نفر در بالکن رستوران را دارد.

تفریحات هتل گرانادا لاکچری بلک Granada luxury belek 

هتل گرانادا لاکچری بلک دارای ساحل اختصاصی به طول 80 متر در یکی از زیباترین سواحل منطقه بلک است. که در فاصله 1700 متری از هتل قرار دارد و پوشیده شده از شن می باشد. میهمانان می‌توانند با استفاده از شاتل اختصاصی هتل به صورت رایگان به این ساحل رفت و آمد کنند. سرگرمی های شبانه مانند نمایش های سرگرم کننده و انیماسیون اختصاصی از دیگر خدمات تفریحی این هتل لوکس می‌باشد.
همچنین این هتل دارای خدمات تفریحی متعددی از جمله تفریحات آبی است که شامل پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، استخر موج، استخر مالدیو، استخر المپیک، استخر ویژه کودکان، استخر شیرجه است. 

در ادامه علاقه مندان می توانند از عکس هتل گرانادا لاکچری بلک دیدن نمایند. همچنین می توانید این هتل را در سفر خود با تور آنتالیا رزرو کنید.

...Welcome to the unique nature of the Belek

تعداد و انواع اتاق های هتل گرانادا لاکچری بلک:

هتل گرانادا لاکچری بلک دارای 772 اتاق می باشد که شامل 11 نوع ذیل می باشد:

  1. اتاق استاندارد Standard Rooms
  2. اتاق لوکس استاندارد Standard Delux Rooms
  3. Connection Rooms
  4. اتاق های خانوادگی Family Rooms
  5. اتاق های خانوادگی لوکس Deluxe Family Rooms
  6. King Suites
  7. Senior Suite
  8. Lake House Family
  9. Granada Villa
  10. Disabled Rooms
  11. Maldivian Houses

امکانات هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا:

  • 10 استخر روباز
  • 2 استخر سرپوشیده
  • پارک آبی رایگان
  • حمام ترکی
  • شهربازی
  • کلوپ بازی کودکان
  • پارکینگ رایگان
  • خدمات اسپا، سونا و آب گرم

جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا:

  • مسجد شهر بلک 1.2 کیلومتر
  • مرکز تفریحات Tourmania یک کیلومتر
  • تئاتر تاریخی Aspendos 11 کیلومتر
  • شهربازی The Land of Legends Theme Park 6.4 کیلومتر
  • پل تاریخی Aspendos 10 کیلومتر

فاصله هتل گرانادا لاکچری بلک تا فرودگاه آنتالیا :

هتل گرانادا تا فرودگاه آنتالیا 21.1 مایل برابر با 33.9 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل گرانادا لاکچری بلک:

Belek, Cumhuriyet Cd., 07506 Serik/Antalya, Turkey

توجه شود که قیمت تور گرانادا لاکچری بلک متغیر است.

★★★★★ امتیاز 4.5 از 5 | از بین 4155 امتیاز دهنده به Granada Luxury Belek Antalya

سوالات متداول

هتل گرانادا لاکچری در کدام بخش آنتالیا قرار دارد؟

هتل گرانادا لاکچری در منطقه زیبا و بی نظیر بلک واقع شده است.

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا چه تعداد اتاق دارد؟

هتل دارای 908 واحد اقامتی است که 574 اتاق های استاندارد، 6 اتاق دلوکس، 174 اتاق خانوادگی، 72 اتاق خانوادگی دلوکس 9 اتاق ویژه معلولین و دیگر اتاق های دیگر چون سوئیت است

شرایط بهداشتی و اقامت هتل گرانادا لاکچری بلک در کرونا چگونه است؟

مدیران و سایر پرسنل هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا همچنین از دستورالعمل های COVID-19 ارائه شده توسط مقامات بهداشت محلی پیروی می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اپلیکیشن های کاربردی در دبی

ما شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با هزینه مناسب برای رزرو تور دبی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور دبی انتخابی خود ببرید. با این حال باتوجه به اینکه ما همواره به دنبال آن هستیم تا در سفرتان به مشکلی برنخورید با معرفی بهترین و کاردردی ترین اپلیکیشن های دبی شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد.
دب ایرپورتس – Dubai Airports
برنامه فرودگاه های دبی که هم در اندروید و هم در آیفون در دسترس است با دسترسی آسان به اطلاعات خدمات و امکانات ، وقت شما را در فرودگاه هر دو فرودگاه دبی راحت تر می کند. می توانید اطلاعات پرواز در زمان واقعی را بررسی کنید ، رستوران ها و سالن های هواپیمایی را پیدا کنید یا مکان مناسبی را برای لذت بردن از برخی خریدها پیدا کنید. نقشه های داخلی تعاملی به شما امکان می دهد همه کارها را بدون اتلاف وقت انجام دهید. اکنون بارگیری کنید و به راحتی سفر کنید!

نرم افزار دبی ایرپورتس

طلابت – Talabat
اگر اهل غذا هستید ، باید Talabat را بارگیری کنید. این یک برنامه تحویل غذا است که در صورت نیاز به سفارش غذا به شما به عنوان یک جهانگردان در دبی کمک می کند. این سرویس 24 ساعته کار می کند.
ویزیت دبی- Visit Dubai
این یک برنامه عالی برای کمک به شما در استفاده از بیشتر وقت خود در دبی با لیست گسترده ای از مکان های دیدنی ، جاذبه ها و فعالیت های خود است. این برنامه به شما امکان می دهد برنامه های سفر سفارشی خود را ایجاد کنید و از ویژگی های آن می توان به مبدل ارز دستی و نقشه های قابل بارگیری اشاره کرد. این برنامه همچنین به شش زبان مختلف – عربی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی و ماندارین در دسترس است. برخی از کاربران با ورود به سیستم برخی از مشکلات را پیدا کرده اند ، اما اکثر آنها با استفاده از برنامه آن را بسیار عالی ارزیابی می کنند.
بنابراین اگر از آن دسته از افراد هستید که تور لحظه آخری دبی را خریداری کردید اما وقت نکردید که درباره دیدنی ها و تفریحات این شهر مطالعه ای داشته باشید حتما قبل از سفر این نرم افزار را نصب نمایید.

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی
آل ایونت این سیتی – All Events In City
در حالی که این برنامه شامل بسیاری از شهرهای جهانی است ، اما برای یک مسافری جدید که از آنچه در دبی اتفاق می افتد بی خبر است ایده آل می باشد. می توانید رویدادهایی که در دبی اتفاق می افتد را ماه به ماه یا بر اساس دسته بندی مرور کنید.
کاربران می توانند تقویم خود را ایجاد کرده و با جستجو بر اساس دسته بندی یا رویدادهای نزدیک به خود ، آن را با رویدادها پر

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی ها و توابع است ، به عنوان مثال: لیست مهمانی ها ، کنسرت ها ، کارگاه ها ، رویدادهای شبکه ای ، رقص ، ورزش و حتی برنامه های غذایی. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد رویدادها را با دیگران به اشتراک بگذارید و بلیط های درون برنامه را خریداری کنید.

دبی مال _ Dubaimall
بزرگترین مرکز خرید جهان قطعاً به یک برنامه خاص خود نیاز دارد. آنقدر بزرگ است که اگر راه خود را نمی دانید ، می توانید گم شوید و در نهایت ساعت ها قدم بزنید قبل از اینکه مغازه ای را که می خواستید به آنجا بروید پیدا کنید.
برنامه دبی مال ، کاربران را از دردسر قرار گرفتن در طبقه نامناسب و در انتهای اشتباه هر کجا که می خواهند بروند، نجات می دهد.
گرچه این تنها راهی نیست که می توانید در دبی مال گم شوید. افراد به طور مرتب فراموش می کنند که در کدام سطح یا منطقه ماشین خود را پارک کرده اند. اگر از خود می پرسید که چگونه کسی ممکن است اتومبیل خود را از کجا پارک کند ، این را در نظر بگیرید: دبی مال دارای 10 سطح پارکینگ و 26 منطقه پارکینگ است.
خوشبختانه ، این برنامه به شما امکان می دهد مکان پارک ماشین خود را ذخیره کنید. و درصورتی که هنوز نتوانید آن را پیدا کنید ، ویژگی “Take Me To My Car” را دارید که می توانید فعال کنید.

قابلیت جالب اپلیکیشن دبی مال

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی الفبای سفر به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()