نوشته شده توسط : admin

بسیاری از کسانی که علاقه مند به سفر به شهرها و مناطق مختلف ترکیه هستند، دوست دارند که با استفاده از تور ترکیه به بهترین شهرهای این کشور سفر کرده و اوقات فراغت و یا تعطیلات شان را به بهترین نحو ممکن در این کشور بگذرانند. در این میان  تور آنتالیا و تور استانبول  بدلیل پرطرفدار بودن و جاذبه های فراوان گردشگری این دو شهر اهمیت خاصی دارد. 

 

چرا تور آنتالیا (Antalya Tour)؟

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه محسوب می شود که در غرب کشور ترکیه و در شمال دریای مدیترانه واقع شده است. شهر آنتالیا دارای آب و هوای کاملا میترانه ای می باشد و دارای زمستانی معتدل و بارانی و تابستانی گرم وخشک است. آنتالیا دارای تنوع هتلی بسیار بالا می باشد و شامل بخش های مهمی با سواحل زیبا از قبیل لارا (lara) ، مرکز شهر آنتالیا (city center) ،کمر (kemer) ،بلک (belek) و سیده (side) می باشد. آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور آنتالیا شما را دعوت به دیدن این شهر زیبا می نماید. شایان ذکر است تور ارزان در این سایت نشان دهنده  پایین بودن کیفیت نبوده و تلاش ما فراهم کردن پکیج مناسب با قیمت مناسب برای شما کاربران عزیز می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و رزرو تور لحظه آخری آنتالیا، قیمت تور آنتالیا، بلیط آنتالیا و یا تور آنتالیا نوروز 96 با آژانس هواپیمایی الفباسفر همراه شوید. 

 

http://www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور استانبول , تور آنتالیا 95,تور استانبول 95, ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در نیمه اول تابستان سال جاری بدنبال برخی وقایع سیاسی و امنیتی، برای مدت چند هفته کلیه پروازها و تورهای ترکیه بطور موقت لغو شده بودند. اما خوشبختانه با گذشت زمان و پیگری های به عمل آمده از سمت هر دو کشور، سرانجام این تورها بار دیگر برقرار شدند. 

 

 

کشور ترکیه مدتهاست که به مقصد بسیاری از توریست های جهان، به خصوص هموطنان مان تبدیل شده است. همانطور که می دانید تور آنتالیا برای بسیاری توریست های جوانی که تمایل دارند از هتل های مجهز و کنار دریا استفاده کنند، به ورزش های آبی بپردازند و علاوه بر شنا در دریا از تفریحات هیجان انگیز دیگریی مانند قایق سواری، پارک آبی، دیدن آکواریوم و یا رفتن به رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده کنند، مناسب است. اگر بدنبال رزرو تور ارزان آنتالیا هستید می توانید با رزرو تور لحظه آخری آنتالیا با قیمت کمتر به سفر به این شهر بروید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید.

 

 

از طرف دیگر تور استانبول هم یکی از تورهای معروف کشور است که بسیاری از خانواده ها و یا جوانانی که علاقه مند به دیدار از آثار تاریخی و فرهنگی این شهر و یا خرید سوغاتی و یا لباس هستند، مناسب می باشد. در سالهای اخیر بدلیل محبوبیت این شهر نزد هموطنان مان در سالهای اخیر و با توجه به حساسیت قیمت ها، تور لحظه آخری استانبول اهمیت خاصی پیدا کرده بخصوص نزد دانشجویان و یا افرادی که به قصد تجارت به این شهر سفر می کنند و تمایل دارند که با تور ارزان استانبول به این شهر بروند . 

این شهر دارای آثار تاریخی و دیدنی ها مختلفی می باشد از جمله:میدان تکسیم،  آکواریوم استانبول، مسجد سلاطان احمد، مسجد ایاصوفیه، جزیره کیز کولسی، جزیره بیوک آدا، مراکز خرید متعدد و غیره. 

در اطراف میدان تکسیم خیابان های متعددی قرار دارند که یکی از مهم ترین و معروف ترین آنها "خیابان استقلال" است. در این خیابان علاوه می توانید از مغازه ها و بوتیک های مختلف دیدن کرده و خرید کنید. همچنین کافی شاپ ها و رستوران های مختلفی نیز در این خیابان هست که می توانید در آنها انواع غذاهای محلی ترکی و اروپایی  و یا نوشیدنی های معروف (از جمله قهوه ترک)  را امتحان کنید. 

و در پایان اگر می خواهید از مزایای سفر به این دو شهر استفاده کنید، می توانید اقدام به رزرو تور ترکیبی استانبول آنتالیا نمایید. در صور ت داشتن هرگونه سئوال در رابطه با تورهای ترکیه می توانید با آژانس الفباتور تماس بگیرید.

 

http://www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور استانبول , تور ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خانه مقدس حقیقت  بنای چوبی عظیم و با ابهت معبد مانندی است که در شمال پاتایا در کنار دریا واقع است و بلندترین نقطه آن 105 مترارتفاع دارد. این بنا طوری ساخته شده است که در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا مقاوم باشد.این بنا بر اساس قوه ابتکار و خلاقیت تایلند قدیم ساخته شده و با مجسمه های کنده کاری شده چوبی تزیین شده است. هدف از به کارگیری این مجسمه ها، استفاده از هنر و فرهنگی بوده است که منعکس کننده دیدگاه قدیم، دانش کهن و حکمت و فلسفه شرقی است. این موارد سبب می شود که بازدیدکنندگان زندگی کهن، مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی  به سوی یک مدینه فاضله را درک نمایند.


معماری خانه مقدس حقیقت


معماری این بنا از باورهای هندو و بودا الهام گرفته است و در هر چهار گوشه آن برج‌هایی قرار گرفته است که برروی هرکدام از آنها اشکالی براساس باورها و افسانه‌های تایلند، کامبوج، هند و چین حکاکی شده است.این هنرنمایی با چوب برای نشان دادن فلسفه شرقی و همچنین باورهای بودایی و هندو شکل گرفته است. تعدادی از کنده‌کاری‌ها صحنه‌هایی از حماسه های باستانی هند مهابهاراتا و رامایانا را نشان می‌دهند؛ این داستان‌ها از جنگ میان خیر و شر و عقل دربرابر نادانی به ما می‌گویند. حکمت شرق باستان به ما می‌گوید که همه چیزهای مادی موقتی هستند درحالیکه حقیقت، نیکی و شادی، ابدی و ماندگارند؛ این مفاهیم را می‌شود از کنده‌کاری های زیبای این خانه مقدس برداشت کرد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تور تایلند  , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند تابستان 95 و قیمت هتل های تایلند به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند تابستان 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
شب های سفید در سن پترزبورگ یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر بزرگ و تاریخی روسیه نیز به شمار می رود. سن پترزپورگ که پرجمعیت ترین شهر اروپا پس از لندن , پاریس و مسکو است هر ساله حدود هشت میلیون نفر گردشگر و جهانگرد را به خود جذب می کند که بیشتر این گردشگران در فصل تابستان و برای دیدن همین پدیده نادر یعنی شب های سفید با تور رسیه به این شهر زیبا سفر می کنند. 
 

شب های سفید سن پترزبورگ

شهر سن پترزبورگ که از موقعیت جغرافیایی ویژه ای برخوردار است . سن پترزپورگ پرجمعیت ترین شهر شمالی جهان به شمار می رود و هر سال در اوایل تابستان به دلایل جغرافیایی طولانی شدن زمان تابش آفتاب در طول روز شهر به تاریکی شب فرو نمی رود و در تمام مدت شبانه روز یا هوا روشن است و یا گرگ و میش صبحگاهی دارد که به همین علت شب های اوایل فصل تابستان در این شهر شب های سفید نام گرفته است . 
 
 
تراکم بیش از حد میهمانان و گردشگران از سراسر جهان به خودی خود به جذابیت های این شهر افزوده و باعث رنق کسب و کار مردمان این شهر شده تا جایی که این شهر به یکی از قطب های گردشگری در فصل تابستان مبدل ساخته است
برای کسب اطلاعات بیشتر در تور روسیه تابستان 95 , تور لحظه آخری روسیه به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.alefbatour.com


:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری روسیه , تور روسیه تابستان 95 , تور رسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل مردان آنتالیا "Mardan Palace Hotel" در سال 2009 در منطقه Lara شهر آنتالیا افتتاح شد. برای ساخت این هتل بیش از 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب می شود. همچنین استخر آن جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین های اروپا  و آسیای صغیر محسوب می شوند.این هتل دارای 560 اتاق می باشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از 9000 تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. 10000 متر مربع طلا ، 500000 قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. فصل تابستان بهترین وقت برای تور آنتالیا و باز دید این هتل زیبا می باشد.

 

 

 


معرفی هتل مردان پلاس


این هتل با باهنردوره عثمانی ساخته شده ازطلا، پل گالاتابرگرفته ازطرح داوینچی وبرج مایدن.آبنماهای منحصربفردبارقص وموزیک، قطار درداخل محوطه هتل ،استخرهای رویایی رستوران های مجلل وهمه آنچه که ازیک مکان رویایی درنظرشماست به نمایش می گزارد که نمایانگر یک قصرباشکوه می باشد

این هتل مجلل دارای یکی از بزرگ ترین استخرهای قاره اروپا و آسیای صغیر می باشد و به همراه 8 رستوران منوی سفارشی، یک ساحل اختصاصی و اتاق های لوکس کاملا مجهز، اوقات بیادماندنی برای شما فراهم خواهد کرد اتاق های این هتل دارای بالکنی رو به کوهستان دریای مدیترانه(تائوروس) یا استخر عظیم هتل می باشند. همچنین تهویه هوا و چراغ های آن با کنترل  کار می کنند. رستوران های این هتل به صورت جداگانه غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی , مدیترانه ای و سرتاسر جهان را سرو می کنند. کافه ی پشت بام آن نیز منظره ای زیبا از ریزورت و دریا بدست می دهد.سالن ورزشی بسیار پیشرفته به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان دارد. مرکز درمان های زیبایی تالاسو نیز انواع ماساژهای مخصوص صورت و بدن را ارائه می دهد.مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد و با ماشین در عرض 20 دقیقه به آنجا خواهید رسید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بلیط ارزان آنتالیاتور لحظه آخرد آنتالیا و رزرو تور آنتالیا به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: بلیط ارزان آنتالیا , تور لحظه آخرد آنتالیا , رزرو تور آنتالیا , تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از جاذبه های اصلی شهر کوالالامپور برج های دوقلوی پتورناس هستند  که می توانید با تور مالزی از این برج زیبا دیدن کنید. این برج ها طراحی و ساخت منحصر به فردی دارند و محلی برای تفریح و تجارت هستند.یکی از جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس، پل آسمان است که در طبقه های ۴۱ و ۴۲ قرار دارد. برای بازدید از پل آسمان باید در اواسط روز به آنجا بروید. زیرا صف بلیط این مکان دیدنی بسیار طولانیست و باید زمان طولانی برای رسیدن به این پل زیبا صرف کنید. از جاذبه های اصلی داخل برج ها می توان به موزه مدرنPetrosains ، ارکستر فیلارمونیک و مرکز خرید Surya KLCC اشاره کرد. برج های دوقلوی پتورناس بسیار بزرگ و عظیم هستند و از بزرگ ترین برج های دوقلوی جهان به شمار می رود. ارتفاع کلی این بنا از زمین تا بلندترین نقطه آن، حدود ۴۵۱.۹ متر است. این برج ۸۸ طبقه و ۷۸ آسانسور مجزا دارد.

آژانس الفبای سفر ارئه دهنده  بلیط ارزان مالزی ,  تور مالزی تابستان 95 شما را به دیدن از این برج دعوت می نماید



:: برچسب‌ها: بلیط ارزان مالزی , تور مالزی تابستان 95 , تور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برج العرب نام هتلی در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. هتل برج العرب تنها هتل ۷ ستاره جهان می باشد  هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا می باشد با تور دبی می توان باز دید از این برج لذت برد 


معرفی برج العرب


برج العرب بلندتر از برج ایفل است با امکانات منححصر بفردی که دارد، تمام پرده‌ها، چراغ ها و سیستم تهویه هوا با یک دکمه به کار می‌افتند. تمام کانال ها به دوربین مدار بسته متصل هستند و مهمان می‌تواند ببیند که چه کسی پشت در است. رستوران  صدف در برج العرب در میان ۱۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد دسترسی به این رستوران توسط یک زیر دریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است و آکواریوم‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد. این آکواریوم‌ها دربرگیرنده بیش از یک میلیون لیتر آب است. شیشه آکواریوم از اکریلیک ساخته شده و برای کاهش تأثیر بزرگ نمایی حدود ۱۸ cm ضخامت دارد. برج العرب برای مدتی نماد دوبی بود و هنوز می‌توان اثر آن را در پلاک‌های قدیم امارت دوبی دید. اما پس از مدتی دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد .  

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بلیط ارزان دبی ، قیمت تور دبی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.alefbatour.com



:: برچسب‌ها: قیمت تور دبی , بلیط ارزان دبی , تور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

استانبول علاوه بر همه جذابه‌هایش، برای مراکز خرید فوق‌العاده‌اش شهرت داردو به عنوان منزلگاه بزرگترین بازار سرپوشیده‌ی دنیا که نه تنها حالت بازارگونه‌ی خرید را حفظ می‌کند، بلکه خرید را تبدیل به تجربه‌ای تکرار نشدنی تبدیل می کند


معرفی مرکز خرید استانبول مال


استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و خانه‌ی برترین برندهای دنیا و ترکیه‌ای است.این مرکز خرید با ۳۵۰ فروشگاه، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی، پویایی مجزایی به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل کاربردی‌ترین مرکز خرید با این مضمون است. آدلِر، یکی از گروه‌های سرمایه گذاری اماراتی، یک رستوران سه طبقه با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع داخل استانبول مال و برای اولین بار در ترکیه افتتاح کرد. در این رستوران که در دبی و ابوظبی شعبه دارد، تمام غذاهای خاورمیانه سِرو می‌شود.

استانبول مال دارای ۵ دهلیز است که ۳ تا از آنها بزرگ و ۲ تای دیگر کوچک و هر کدام مضامین متفاوتی دارند. این پاساژ با ۸۳ پله برقی و ۴۲ آسانسور، برای بازدیدکنندگانش موقعیت مسیریابی و خرید آسوده را فراهم می‌کند. مرکز خرید استانبول مال که به مضمون تفریحی‌اش شناخته شده، دارای اولین شهربازی سرپوشیده‌ی ترکیه می باشد. این شهربازی دارای بازی‌های عظیم و هتل وحشت است که اولین بار کارش را در ترکیه، اروپا و خاورمیانه بر روی زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع با هزینه‌ی ۳۶ میلیون دلار آمریکا، آغاز نموده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور گردشگری استانبول و تور لحظه آخری استانبول به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.alefbatour.com


:: برچسب‌ها: تور استانبول , قیمت بلیط استانبول , تور گردشگری استانبول , تور لحظه آخری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 


آسپندوس


يكي از ديدني هاي آنتاليا، آسپندوس نام دارد كه به آمفي تئاتر معروف است. اين منطقه تاريخي در8 كيلومتري شهر سريك واقع شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان بنا شد و يكي از ثروتمندترين شهرهاي زمان خود بوده است. آمفي تاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شد. آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان همه را حيرت زده مي كرد

 

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره تور آنتاليا ، تور آنتاليا نوروز 95 ، تور استانبول ،تور استانبول نوروز 95 به وبسايت زير مراجعه كنيد

www.alefbatour.com 


برج خليفه دوبي 


 

برج خليفه آسمان خراشي است كه در شهر دبي قرار دارد. اين برج با ۱۶۰ طبقه و ارتفاع ۸۲۸ متر در حال حاضر عنوان بلندترين سازه ساخته شده به دست بشر را به خود اختصاص داده‌است. اين برج در خيابان شيخ زايد در دبي واقع شده و داراي بخش‌هايي با كاربردهاي تفريحي، مسكوني، تجاري و اداري مي‌ باشد و بخشي از آن نيز به عنوان هتل درنظر گرفته شده‌ است. گل صحرايي اصلي ‌ترين ايده‌ ي طراحي برج دبي را به معماران آن داده ‌است. اين طراحي نه تنها از نظر شكل فيزيكي نيروي وارده توسط باد در طبقات آخر را مهار مي‌كند، بلكه به ساكنان هر كدام از طبقات نمايي منحصر به فرد و بدون اشراف به سوي ساير واحدها مي‌ دهد ، همچنين استفاده از طاق در نماي برج نشان دهنده الهام گرفتن طراحان برج خليفه از معماري اسلامي است.

 

 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره تور دبي ، تور دبي نوروز 95  به وبسايت زير مراجعه كنيد

www.alefbatour.com 



:: برچسب‌ها: تور آنتالیا نوروز 95 , تور آنتالیا , تور استانبول نوروز 95 , تور استانبول , تور دبی نوروز 95 , تور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

این پارک یکی از پارک های دیدنی دبی می باشد و در سال 1989 ساخته شده است که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است . این پارک در زمینی به وسعت 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است پارک ساحلی جمیرا زیبا و دارای اتاق های مخصوص عوض کردن لباس، سرویس های بهداشتی تمیز، زمین والیبال و هم چنین پارکینگ است و مجهز به زمین بازی مخصوص کودکان، باربکیو و مراکز غذایی می باشد نیروهای غریق نجات در طول ساعت های مجاز برای شنا کردن (۸ صبح تا ۶ بعد ازظهر) در کنار ساحل حضور دارند. استفاده از دوچرخه و اسکیت نیز دراین پارک مجاز نمی باشد

 این پارک همچون یک نقاشی شگفت انگیز است و وقتی از هواپیما به پایین نگاه می کنید می توانید شاهد معماری زیبا و هماهنگی رنگ ها باشید، جایی که آب آبی خلیج پارس در کنار سواحل طلایی و مناطق سبز هنری شناور، است. ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۰٫۳۰ شب (روزهای تعطیل: ۸ صبح تا ۱۱ شب) روزهای شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر ۵ سال) می باشد

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور دبی ،  تور دبی نوروز 95 ،   هزینه تور دبی نوروز 95،  تور لحظه آخری دبی نوروز 95 ما را دعوت به دیدن این کشور زیبا می نماید.

www.alefbatour.com 



:: برچسب‌ها: تور دبی , تور دبی نوروز 95 , هزینه تور دبی نوروز 95 , تور لحظه آخری دبی نوروز 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()