در سفر به آنتالیا بازدید از هنر ماسه ای را فراموش نکنید
نوشته شده توسط : admin

Sandland به ترکی: (Uluslararası Antalya Kum Heykel Festivali)، یک جشنواره بین المللی هنر ماسه است که همه ساله در آنتالیا، جنوب ترکیه برگزار می شود و در سال 2006 تاسیس شده است. Sandland (سندلند آنتالیا) هر ساله در ساحل لارا آنتالیا با مساحت 7000-10،000 متر مربع برگزار می شود. Sandland در بهترین خط ساحلی آنتالیا و قسمت قدیمی ساحل لارا واقع شده است که طول آن تقریباً 6.2 مایل (10 کیلومتر) می باشد. Sandland یکی از بزرگترین نمایشگاه های شن و ماسه جهان است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود که می توانید در تمام طول سال از آن دیدن کنید.

مجسمه اژدهای خوابیده در جشنواره مجسمه های ماسه ای آنتالیا

جشنواره سالانه هنرهای ماسه ای آنتالیا

هر سال، در جشنواره هنر ماسه ای آنتالیا موضوع مجسمه ای متفاوت انتخاب می شود و بازدید کنندگانی که با خرید بلیط هواپیما آنتالیا به این شهر سفر کرده اند نیز مجاز به تماشای خلال مجسمه های ماسه ای هستند. بیش از ده مجسمه ساز ماسه ای از حدود هشت تا ده کشور در سراسر جهان تقریبا در مدت سه هفته این مجسمه های ماسه ای را خلق می کنند. مجسمه های ماسه ای در جشنواره سندلند آنتالیا برای مدت زمانی دوازده ماهه دوام دارند و پذیرای گردشگران تور آنتالیا نوروز 99 نیز می باشند. این مجسمه ها در تاریکی هوا هم نورپردازی می شوند، به طوری که دسترسی و بازدید از آن ها در شب نیز امکان پذیر است.

مجسمه ماسه ای نورپردازی شده در شب در جشنواره مجسمه های ماسه ای آنتالیا

بازدید از نمایشگاه هنرهای ماسه ای آنتالیا

Sandland (سندلند آنتالیا)، نمایشگاه مجسمه های ماسه سنگی آنتالیا و یک نمایشگاه بزرگ با مجسمه های ماسه ای است که توسط Global Design Art Works برگزار شده است. این مکان منحصر به فرد در 365 روز سال پذیرای گردشگران تور آنتالیا می باشد و با توجه به اندازه مجسمه های آن و منطقه ای که اشغال می کنند یکی از بزرگترین رویدادهای شن و ماسه در جهان محسوب می شود. همه ساله، گروهی از مجسمه سازهای شن و ماسه، از سراسر جهان به 10،000 تن ماسه در مساحتی در حدود 10،000 متر مربع این نمایشگاه را رونق می بخشند. شما می توانید مهمترین داستانها و بناهای افسانه ای و شگفت انگیز جهان مانند برج ایفل، کلوسئوم ، تاج محل و بسیاری دیگر از توانایی های در این شکل و با بیان هنری را مشاهده کنید. سیستم روشنایی و نورپردازی شبانه فضای شاد و باشکوهی را به محل نمایشگاه ارائه می دهد. علاوه بر این، بازدید کنندگان می توانند DVD مستند جشنواره و برخی از طبیعی ترین و شگفت انگیزترین شکل های هنری را در شب مشاهده کنند.

گردشگران در حال بازدید از مجسمه های ماسه ای در جشنواره مجسمه های ماسه ای آنتالیا

ساعت بازدید از 9:30 - 23:00 بین 1 مه و 31 اکتبر و از 9:00 تا 19:00 بین 1 نوامبر و 30 آوریل است.





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری, ترکیه, آنتالیا, آنتالیا نوروز 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: