هزینه های سفر به آنکارا ترکیه
نوشته شده توسط : admin

هزینه های سفر به آنکارا چقدر است؟

هزینه های سفر به آنکارا یکی از مسائل مهم برای سفر به شهر آنکارا ترکیه است. آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و سازمان های دولتی و دانشگاه های زیادی در آن جای گرفته اند. آنکارا بزرگ ترین شهر کشور ترکیه بعد از استانبول است. در این مطلب از الفبای سفر قصد داریم هزینه سفر به آنکارا را بررسی کنیم.

سفری بی نظیر به آنکارا

نمایی دیدنی از شهر آنکارا

واحد پول ترکیه

همانطور که احتمالا می دانید واحد پول ترکیه،  لیر است و در سفر خود به آنکارا باید هزینه های خود را به لیر پرداخت کنید. قیمت لیر در حال حاضر 3310 تومان است که می توانید از طریق صرافی ها تبادل ارز داشته باشید. همچنین در ترکیه نیز با دلار می توانید این کار را انجام دهید.

سفر زمینی به آنکارا

هزینه سفر به آنکارا در سفر زمینی بسیار کاهش می یابد. شما می توانید علاوه بر هواپیما، با اتوبوس، قطار و یا اتومبیل شخصی نیز به آنکارا سفر کنید. مسیر تهران آنکارا از ترمینال بیهقی و ترمینال غرب تهران آغاز می شود.
طی کردن فاصله زمینی تهران آنکارا حدودا 30 تا 35 ساعت طول می کشد.بلیط اتوبوس تهران آنکارا نیز به صورت اینترنتی و حضوری قابل خرید است. در پاسخ به این سوال که سفر به آنکارا با قطار از تهران چند ساعت طول می کشد می توان گفت حدود 30 ساعت فاصله ریلی تهران آنکارا است.

قیمت تور آنکارا

قیمت تور آنکارا بسته به هتل و محل اقامتی که انتخاب می کنید متفاوت است. قیمت تور آنکارا از 10 میلیون تومان شروع می شود. برای کاهش هزینه های خود می توانید تور لحظه آخری آنکارا را از آژانس مسافرتی الفبای سفر خریداری کنید.

هزینه های  سفر به استانبول

هزینه های سفر به آنتالیا

هزینه سفر به کوش آداسی

هزینه اقامت در آنکارا 

اگر تنها به آنکارا سفر می کنید، روزانه 30 یورو کافی است. اگر هتلی را برای اقامت خود در آنکارا انتخاب کنید ، قیمت آن تا 29 یورو خواهد رسید. یک زوج برای یک روز در آنکارا باید حدود 52 یورو بپردازند. یک خانواده با دو فرزند باید 89 یورو برای یک روز اقامت در آنکارا داشته باشند.

هزینه اقامت در هتل لاکچری آنکارا

هتل هالیدی این آنکارا

هزینه متوسط بلیط جاذبه های آنکارا چقدر است؟

هزینه بلیط ورودی در آنکارا به طور متوسط: 2.70 یورو (24 لیر) - 5.30 یورو (48 لیر) است در روزهای گرمتر توصیه می کنیم در پارک های آنکارا قدم بزنید. در زیر لیستی از بزرگترین و جالبترین پارکهای آنکارا آورده شده است.
پارک های آنکارا:
Anıtkabir ، Gençlik Parkı ، Kurtuluş Parkı ، 50 Yıl Parkı ، Meclis Parkı ، Eski Hipodrom ، Dikmen Vadisi ، AŞTİ Parkı ، Öveçler Vadisi ، Ankapark

 

قیمت اجاره اتومبیل در آنکارا چقدر است؟

در سفر به آنکارا ممکن است با این سوالات مواجه شوید که هزینه اجاره ماشین در آنکارا به طور معمول چقدر است؟ آیا اجاره ماشین به مدت یک هفته در آنکارا ارزان تر است؟
میانگین قیمت اجاره اتومبیل در آنکارا 43 یورو (389 TRY) است. البته ، قیمت اجاره اتومبیل در آنکارا از 29 یورو (264 TRY) تا 75 یورو (676 TRY) است. قیمت اجاره به اندازه و تجهیزات خودرو بستگی دارد. قیمت این خودروی جمع و جور حدود 33 یورو (301 TRY) و قیمت اجاره SUV 53 یورو (477 TRY) خواهد بود. اجاره ماشین اقتصادی 29 یورو (264 TRY) هزینه دارد. از طرف دیگر، برای یک ماشین لوکس باید حدود 75 یورو (676 TRY) پرداخت کنید. اگر با خانواده خود سفر می کنید می توانید یک وانت اجاره کنید (69 یورو (624 TRY)). اجاره ماشین برای یک هفته در آنکارا حدود 202 یورو (1800 TRY) هزینه دارد.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: