تور سریلانکا تجربه ای خاطره انگیز برای مسافران
نوشته شده توسط : admin

سریلانکا، سرزمینی که ترکیبی از بناهای باستانی یاد بود دوران استعمار و همینطور طبیعت سرسیز و بی نظیر به همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند است که هر کسی را مجذوب خود می کند. تور سریلانکا 1400 پیشنهادی از سوی الفبای سفر به شما می باشد که یک سفر خاص در یک کشوری خاص را تجربه کنید.

سریلانکا (Sri Lanka) که در گذشته به نام سیلون (Ceylon) شناخته می شده، نام جزیره ای است که در جنوب قاره آسیا، با اختلاف 19 کیلومتر از کشور هند و در اقیانوس هند قرار گرفته است. به دلیل شکل و موقعیت جغرافیایی جزیره سریلانکا، به نام گوشواره ی کشور هندوستان هم نامیده می شود. کشور سریلانکا به دلیل داشتن طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی و پارک های طبیعی مقصد بسیاری از گردشگران است. در زمان استعمار کشور هندوستان سریلانکا هم جزئی از مستعمرات انگلستان بود و تا زمان استقلال کشور هند این استعمار ادامه پیدا کرد. سریلانکا دارای مناظر متنوعی از جمله جنگل های بارانی، دشت های خشک، سواحل شنی و مناطق مرتفع می باشد. یکی از دلایل شهرت سریلانکا داشتن مخروبه های باستانی بودایی است که برجسته ترینشان  قلعه سیگیریا (Citadel Sigiriya) که در قرن پنجم ساخته شده است. اگر سریلانکا را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور سریلانکا آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. 

در نوروز به تماشای کدام جاذبه های سریلانکا برویم؟

سریلانکا همه چیز را دارد. نهنگ های را از سواحل تماشا کنید، پلنگ ها را در جنگل های بارانی سرسبز ردیابی کنید و از کوه تپه به مزارع چای سرسبز بروید. با گشت و گذار در بناهای بودایی، و اماکنی که در زمان استعمار ساخته شده اند به تاریخ سفر کنید و امتحان ​​غذاهای بی نظیرو خاص ای سرزمین را از دست ندهید. با وجود چنین جذابیتهای جالبی، فهمیدن اینکه در سریلانکا کجا باید بروید کاری کاملاً دشوار است هرچند که این جزیره نسبتاً کوچک است.

سفر نوروزی به سریلانکا، کشوری به شکل نگین در اقیانوس هند مطمئنا غافلگیر کننده است. شاید سریلانکا مقصدی باشد که انتظار زیادی از آن نسبت به سایر کشورها نداشته باشید. اما این یک تجربه شگفت انگیز است. چشم اندازهای سرسبز، غذای خوشمزه، حیات وحش فراوان و عظیم، خط ساحلی دیدنی و مخصوصاً مردم محلی که خوشامدگویی که میهمان نوازی را به سطح بالاتری رساندند همه و همه نشان دهنده سفری بی نظیر با تور سریلانکا نوروز به گوشواره هندوستان هستند.

نمایی از هتل تاج بنتوتا

 

تور سریلانکا هتل تاج بنتوتا

نوروز 1400 این بار در کنار شما عزیزان هستیم در نگین اقیانوس هند، طبیعتی بکر و دست نخورده در کنار سواحل رویایی بنتوتا سریلانکا.

اقامتی امن و مهیج در هتل تاج بنتوتا پیشنهاد الفبای سفر به شما مسافران تور نوروزی سریلانکا می باشد در اقامتگاهی با خدمات all inclusive که مطمئنا لحظه به لحظه سفرتان را خاص تر و هیجان انگیز تر می کند. در حالی که یک نوشیدنی طراوت بخش را هنگام استراحت در سواحل اختصاصی اقیانوس هند میل می کنید می توانید همزمان شاهد فضای سرسبز و بکر باشید. همچنین بعد از استراحت در یک آب و هوای بهاری بی نظیر تفریحات بی نظیر و هیجان انگیز را در آن جا تجربه نمایید.

ما در الفبای سفر این اطمینان را به شما عزیزان میدهیم اگر تاج بنتوتا را به عنوان اقامتگاه خود در تور سریلانکا نوروز 1400 انتخاب کنید در طول اقامتتان در این کشور رویای پایان نرسیدن زمان سفرتان را از نخستین روز در سر خواهید داشت.

 





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: