تجربه تفریحات ماندگار در مکان های دیدنی آلانیا ترکیه
نوشته شده توسط : admin

آلانیا، شهری ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه ، ترکیبی بی نظیر از استراحت ، تاریخ و ماجراجویی را ارائه می دهد. قلب تاریخی آلانیا که در میان کوههای خیره کننده مدیترانه و توروس فشرده شده است ، در یک شبه جزیره سنگی با یک قلعه چشمگیر قرن سیزدهم و مشرف به سواحل گسترده نشسته است.

کارهایی که باید در آلانیا ، ترکیه انجام شود

آلانیا یک فعالیت سرگرم کننده برای همه دارد شما می توانید یک روز از آفتاب گرفتن در ساحل کلئوپاترا لذت ببرید و روز دیگر یک سفر ماجراجویانه به دره خیره کننده ساپدره داشته باشید. البته موارد خیلی بیشتری هم هست!

امیدوارم راهنمای ما به شما در برنامه ریزی سفر کمک کند خودتان فعالیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید!

بنابراین بهترین کارها با تور آلانیا چیست؟

بازدید از قلعه آلانیا

قلعه نمادین آلانیا مطمئناً در سفر به آلانیا باید از آن دیدن کنید. نه تنها می توانید از منظره شگفت انگیز 360 درجه استفاده کنید ، بلکه احساس می کنید تاریخچه در اینجا نوشته شده است. این قلعه در قرن سیزدهم ساخته شده است اما قدمت استحکامات آن بسیار زودتر ، احتمالاً قرن 3 قبل از میلاد است. واقعاً حیرت انگیز است که چگونه آنها موفق شده اند در این سالها در چنین وضعیت خوبی قرار بگیرند

پس از اتمام بازدید از بقایای قلعه، به بندرگاه بروید و با برج سرخ شش ضلعی اکتشافات تاریخی خود را ادامه دهید. این بنا در سال 1226 برای محافظت از قلعه و کشتی سازی مجاور ساخته شده است که چند سال بعد ایجاد شده است. برج سرخ و کشتی قدیمی قدیمی ارزش بررسی دارند.

هزینه ورودی قلعه آلانیا 10 لیر است. تپه شیب دار است، بنابراین سوار اتوبوس شماره 4 شوید تا در آنجا بلند شوید. این هزینه یک طرفه 2 TL است. هزینه بازدید از برج قرمز 5 لیر برای هر نفر است. به هر حال، قلعه آلانیا برای تعیین مکان دیدنی میراث جهانی یونسکو در یک لیست آزمایشی قرار دارد.

ساحل زیبای آلانیا در ترکیه 

نمایی دیدنی از آلانیا

 

جیپ سافاری

رفتن به یک سافاری جیپ گزینه جالبی برای لذت بردن از صحرای کوه است. این سفر از شهر آلانیا آغاز می شود و شما را به کوههای ثور (شرق شهر) 1200 متری از دریا می رساند، و چندین توقف در روستاهای کوهستانی دارد. سواری کاملا دست انداز است خصوصاً وقتی که گاهی اوقات از جاده خارج می شود ، اما این بخشی از سرگرمی است. این وسایل نقلیه دارای یک روکش باز هستند ، بنابراین شما همیشه می توانید بایستید و عکس بگیرید یا فقط از باد در موهای خود لذت ببرید.

هزینه سفر حدود 115 لیر بود. بیشتر روز شما در معرض آفتاب خواهید بود، بنابراین بهتر است مقدار زیادی آب و ضد آفتاب با خود داشته باشید.

اگر می خواهید یک ماجراجویی را تجربه کنید، می توانید تور جیپ را شبانه نیز انجام دهید. این سفر با وسایل نقلیه روشن انجام می شود و ارزان تر از سفری است که انجام داده ام ، بنابراین با این کار می توانید کمی پس انداز کنید. به علاوه، شب بیشتر به نظر می رسد ماجراجویی باشد!. در ضن این وعده را به شما می دهیم که نگرانی از بابت قیمت تور آلانیا نداشته باشید زیرا ما این فرصت برایتان وجود دارد تا با تور آلانیا لحظه آخری سفری ارزان را به این شهر داشته باشید.

ساحل کلئوپاترا آلانیا

یشتر بازدید کنندگان برای آفتاب و دریا به آلانیا می روند. سواحل عالی هستند. پهن ، ماسه ای و تمیز. آب نیز کاملاً شفاف است. بسیاری از آنها دارای پرچم اروپا هستند (نشان دهنده مطابقت با استانداردهای بین المللی مدیریت کنترل برای سواحل تمیز و استاندارد بالا).

ساحل کلئوپاترا که باید از آنجا بازدید کرد، جایی است که گفته می شود شاهزاده خانم بطلمیوسی در دیدار خود با مارک آنتونی غسل داده است. در حقیقت ، بیشتر به نظر می رسد که وی ممکن است به جای لذت بردن از تعطیلات ، معاملات تجاری قبل از ازدواج را انجام داده باشد. تصادفی نبود که بعداً منطقه در جهیزیه او گنجانده شد.
این ساحل در فاصله 2 کیلومتری غرب قلعه آلانیا قرار دارد و بهترین شن و ماسه را در بین سواحل آلانیا دارد. ورودی رایگان است، اما تختخواب های آفتابی و صندلی های استراحت اجاره ای است. این محبوب ترین ساحل در آلانیا است. اگر در سال نو با تور آلانیا نوروز  به این منطقه زیبا سفر کردید حتما حتما تماشای این ساحل افسانه ای را در برنامه خود قرار دهید.

 

با خرید تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

توجه: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برای هرگونه سفر می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و قوانین حاکم مبنی بر سفربه ترکیه را در نظر داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: