قشم بهتر است یا کیش؟ کدام جزیره را برای سفر تابستانی انتخاب کنیم؟
نوشته شده توسط : admin

در فصل تابستان هرچند که گرمای فراوانی در جزایر کیش و قشم حکم فرماست اما برگزاری جشنواره های تابستانی و در عین حال عرضه تورهای ارزان قیمت کیش و قشم و همچنین لحظه آخری این انگیزه را در میان گردشگران بوجود می آورد تا در روزهای گرم تابستانی عازم این دو جزیره شوند.

قشم بهتر است یا کیش؟ کدام جزیره را برای سفر تابستانی انتخاب کنیم؟

اما کدام یک بهترین مکان برای سفر است؟ و اینکه چقدر با هم فاصله دارند؟ همراه ما باشید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آنچه ممکن است از این دو جزیره ندانید.

 

فاصله کیش تا قشم روی نقشه

سفر به کیش مروارید خلیج فارس

جزیره کوچک کیش به دلیل داشتن خارق العاده ترین و رنگارنگ ترین صخره های مرجانی در جهان شناخته شده است. اگر کیش را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با آفر تور لحظه آخری کیش از تهران آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

هرچند که تابستان کیش بسیار گرم است اما بسیاری نیز ترجیح می دهند در این موقع از سال با خرید تور کیش تابستان به این جزیره سفر کنند. تفریحات آبی در این موقع از سال به وفور توسط گردشگران در حال انجام است. می توانید با قایق به سمت صخره ها بروید و سواحل خارق العاده کیش را تماشا کنید. آب آنقدر واضح است که ماهی های رنگارنگ را می توان روی سطح آب مشاهده کرد

جالب است بدانید بهترین زمان برای سفر به کیش برای عاشقان ورزش های آبی، تابستان است چرا که در این فصل هوای کیش گرم و شرجی است و جان می دهد برای آب تنی در خلیج فارس، این فصل بسیار مناسب برای آفتاب گرفتن و برنزه کردن است و در تابستان در این جزیره بارندگی به صفر می رسد.

نمایی دیدنی از کشتی یونانی

قشم، شهری مملو از جاذبه های توریستی

جزیره قشم، طیف گسترده ای از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی را ارائه داده است. آب های خلیج فارس، جنگل هایی همچون جنگل حرا، دره ها یی چون دره ستارگان و غارهای بی نظیر مانند غار نمکدان که طویل ترین غار دنیا با 6850 متر است نمونه جاذبه های طبیعی و دست نخورده بزرگترین جزیره جنوبی ایران هستند و با این تفاسیر گزینه تور قشم می تواند بهترین انتخاب برای یک سفر عالی در دامان طبیعتی از جنس دریا و دره هایی که نمونه آن ها در جهان دیده نمی شود باشد. آن دسته از افرادی که دوست دارند به تماشای تاریخ بنشینند می توانند به سوی قلعه پرتغالی ها که توسط پرتغالی ها در حمله به جنوب ایران در قرن شانزدهم ساخته شده بود بروند. کوهستان های نیمه غربی جزیره قشم که 300 کیلومتر مربع وسعت دارند به عنوان ژئوپارک (پردیس زمین شناسی) این جزیره و اولین ژئوپارک ایران در لیست ژئوپارک های تحت حمایت یونسکو در سال 2006 درآمد.

در فصل تابستان گرما به اوج خود میرسد و به دلیل گرمای هوا، مسافران کمتری به این جزیره سفر می کنند اما اگر علاقه مند هستید تا تفریحات آبی را انجام دهید و یا اینکه اجناس را با قیمت پایین تر خریداری کنید در این فصل با تور قشم به این جزیره سفر کنید.

تنگه چاهکوه قشم

فاصله کیش تا قشم چند کیلومتر است؟

فاصله جزیره کیش تا قشم دریایی 225 کیلومتر می باشد که با کشتی حداقل 10 ساعت زمان میبرد و همچنین این سفر با لنج بین 7 تا 10 ساعت نیز به طول می انجامد البته که در نظر داشته باشید زمان سفر کیش به قشم با قایق یا لنج به سرعت آن نیز بستگی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: