مشهورترین فروشگاه های تکنولوژی ترکیه در کجا قرار دارند؟
نوشته شده توسط : admin

امروزه در تمامی کشورهای دنیا شاهد خرید محصولات دیجیتالی بصورت اینرنتی هستیم. ترکیه از آن دسته از کشورهایی است که میزبان جمعیت زیادی از مسافران ایرانی می باشد که به دنبال خرید بهترین اجناس از جمله لوازم دیجیتالی  هستند. همراه ما باشید برای آشنایی با بهترین فروشگاه های اینترنتی و همچنین حضوری که می توانید از آنجا بهترین خریدهایتان را انجام دهید.

تجارت الکترونیکی ترکیه هر روز در حال افزایش است. 6 درصد از کل محصولات فروخته شده در ترکیه از طریق اینترنت به فروش می رسد. ترکیه با بیش از 81 میلیون جمعیت، دارای بخش تجارت الکترونیکی عظیم و بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک است.

با این حال ، برای خارجی ها می تواند گیج کننده باشد زیرا سایت های خرید آنلاین ترکیه مارک های محلی هستند که در سطح بین المللی شناخته شده نیستند.

فروشگاه معروف در ترکیه

فروشگاه معروف در ترکیه

از کجا می توانید لوازم الکترونیکی در ترکیه بخرید؟

شما می توانید لوازم الکترونیکی را از وب سایت های خرید آنلاین و فروشگاه های خرده فروشی در ترکیه خریداری کنید. بهترین وب سایت خرید آنلاین برای خرید لوازم الکترونیکی Trendyol است. این سایت معتبرترین و پرکاربردترین سایت خرید آنلاین در ترکیه است. مشهورترین فروشگاه های خرده فروشی که لوازم الکترونیکی می فروشند Teknosa  Vatan Computer و  Mediamarkt  هستند.

خرید آنلاین لوازم الکترونیکی معمولاً ارزان تر از خریدهای داخل فروشگاه است زیرا شرکت های خرده فروشی هزینه های فروشگاه خود را نیز به قیمت محصول اضافه می کنند.

خرید آنلاین در آنتالیا ترکیه

اگر با تور آنتالیا به این شهر سفر کردید امکان اینکه تایم خیلی زیادی را در هتل های لوکس آنجا بگذرانید بسیار زیاد است با این حال شاید خرید آنلاین بهترین راهکار برای شما باشد.

دامنه خرید آنلاین به سرعت در حال گسترش است و این باعث شده است که بسیاری از فروشگاه های قدیمی هم فرصت فروش  آنلاین را در اختیار شهروندان و مسافران قرار دهند. هنوز هم بسیاری از مردم از فروشگاه های فیزیکی سنتی دیدن می کنند، اما نسل جوان فعال و متخصص فناوری این روزها خرید آنلاین را ترجیح می دهند. مردم شهر زمان بسیار خوبی را برای خرید اقلام مختلف در سیستم عامل های مختلف آنلاین سپری می کنند. خرید آنلاین در آنتالیا در چند سال گذشته رونق زیادی داشته است و در سال 2020 شاهد رشد فوق العاده مشاغل تجارت الکترونیک در سراسر جهان بوده ایم. تعداد زیادی سایت خرید آنلاین مفید در آنتالیا وجود دارد که طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را ارائه می دهند. هنگامی که محصول خود را انتخاب می کنید، در زمان مقرر توسط ارائه دهنده خدمات به درب منزل شما تحویل داده می شود.

لوگوی نمایندگی ترکی یوبایلوگوی نمایندگی ترکی یوبای

در ضمن اگر به دنبال این هستید که اطلاعات جامع از قیمت تور آنتالیا داشته باشید بر روی لینک درج شده حتما کلیک نمایید.

مزایای خرید آنلاین در آنتالیا با استفاده از برنامه یا وب سایت Ubuy Turkey

Ubuy(یوبای) ، یک شرکت تجارت الکترونیک جهانی که در 90 کشور جهان فعالیت می کند، از جدیدترین فناوری ها و سیستم های پیشرفته برای ارائه خدمات یکپارچه و ارائه محصول به همه مشتریان استفاده می کند. اگر به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین در آنتالیا هستید، پس در مکان مناسب هستید تا از خریدی بدون دردسر و لذت بخش لذت ببرید. محصولات موجود در اوبای دارای قیمت بسیار مناسب هستند و به راحتی در مکان های دیگر در دسترس نیستند. یوبای طیف متنوعی از بیش از 50 میلیون محصول را ارائه می دهد که شامل دسته های محبوب مانند لوازم الکترونیکی ، موبایل و تبلت، بازی ها ، بازی های ویدئویی و سرگرمی ، رایانه ها ، لوازم جانبی است. Ubuy در سال 2012 در کویت راه اندازی شد و تقریباً در 90 کشور جهان خدمات خرید آنلاین را ارائه می دهد. این گروه محصولات خود را به طیف وسیعی از محصولات جهانی گسترش داده است. حال این فروشگاه در ترکیه بسیار محبوب است زیرا آنها جدیدترین محصولات مارک دار محلی و جهانی را با توجه به نیازهای خاص مردم ارائه می دهند. Ubuy آزادی و راحتی را برای انتخاب بین طیف گسترده ای از محصولات بین المللی از مارک های برتر جهانی به شما ارائه می دهد و تجربه خرید آنلاین در سطح جهانی را ارائه می دهد. خدمات آنها بسیار برتر است و به شیوه ای بسیار مشتری پسند ارائه می شود.

خرید آنلاین در بدروم ترکیه

 -Trendyolترندیول

Trendyol محبوب ترین و معتبرترین سایت خرید در ترکیه است و در حال حاضر معادل آمازون آمریکا در ترکیه است. ترندیول از بسیاری از سایت های خرید در بسیاری از دسته های لوازم الکترونیکی و همچنین تجربه خرید پیشی می گیرد.

این فروشگاه اینترنتی علاوه بر ارائه تجهیزات الکترونیکی معمولی، دوره های Udemy، بازی های رایانه ای و …. را پوشش میدهد

همچنین اگر محصول را دوست ندارید، می توانید آن را به راحتی بازگردانید. علاوه بر این ، نیازی به پرداخت هزینه لغو یا هزینه حمل و نقل ندارید.

البته این فروشپاه آنلاین نه تنها در بدروم بلکه در سایر نقاط ترکیه خدمات خود را ارائه میدهد. با این حال اگر با تور بدروم عازم این شهر شدید و در گشت و گذار خود موفق نشدید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید حتما به این سایت سری بزنید.

لوگو و آدرس وبسایت اینترنتی ترندیول

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به (آژانس هواپیمایی الفبای سفر(www.alefbatour.com)) مراجعه کنید و سفر خود را آغاز نمائید.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: