فستیوال و سینماهای ترکیه
نوشته شده توسط : admin

در بهترین فستیوال و سینماهای ترکیه جذاب ترین فیلم ها را تماشا کنید

سینمای ترکیه بخش مهمی از فرهنگ ترکی است و در طی سالهای گذشته شکوفا شده است و موجب سرگرمی مخاطبان در ترکیه، مهاجران خارج از اروپا و اخیراً در کشورهای عربی و در موارد نادر ایالات متحده می شود معرفی سینما در ترکیه تقریباً یک سال پس از دو جوان فرانسوی برادران لومیر اولین نمایشگاه فیلم خود را در ۲۲ دسامبر ۱۸۹۵ در کافه ای در پاریس برگزار کردند. نمایش های اولیه در ترکیه نمایش های خصوصی بود که در دربار سلطان، کاخ یلدوز در استانبول برگزار می شد. پس از آن، زیگموند واینبرگ، یک شهروند رومانیایی تبار لهستانی، فیلم ها را به طور عمومی در یک سالن آبجو در میدان گالاتاسرای استانبول به نمایش گذاشت و بدین ترتیب این هنر خارق العاده را به بسیاری از مردم ترکیه معرفی کرد.

 

اگرچه سینما از اواخر دهه ۱۸۹۰ به ترکیه آمد، اما شروع واقعی ساخت فیلم در ترکیه خیلی دیرتر بود. از آنجا که فیلمبرداری اولین فیلم در سال ۱۹۱۴ تاکنون با مشکلات زیادی روبرو شده است، سینمای ترکیه امروز به دلیل آثار اصلی تولید شده با استفاده از منابع خود در وضعیت کنونی خود قرار دارد. علی رغم همه کمبودهای اقتصادی و فقدان چارچوب قانونی برای فعالیت که مجبور شد سینمای ترکیه از آن عبور کند، به لطف تلاش کارگردانان، نویسندگان فیلمنامه، بازیگران، بازیگران و تکنسین های ترکیه، سینمای ترکیه جایگاه قابل احترامی را رقم زده و موفق شده است. در رقابت با صنعت قدرتمند فیلم های خارجی. امروز، سینمای ترکیه به عنوان یک هنر مدرن شناخته شده بین المللی شناخته شده است که از محبوبیت زیادی در کشورهای خارجی و جشنواره های بین المللی فیلم که اغلب موفقیت های خود را می شناسند و اعطا می کنند، برخوردار است.

لیست عناوین مطلب

  • فستیوال سینما مارماریس
  • سینتک Cinetech
  • سینما پینک آنتالیا Cinema Pink Antalya

فستیوال سینما مارماریس

فستیوال سینما مارماریس یه رویداد فرهنگی هست که بین اوخر ژوئن و اویل جولای برگزار میشه. توی این رویدا ۷ فیلم نمایش داده میشه و ۷ کارگردان برتر به همه متخصصین در این زمینه معرفی میشه.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه مارماریس، یک جشنواره مستقل، پروژه ای از جامعه MarmarisSANart است و با پشتیبانی شهرداری کلانشهر موگلا، شهرداری مارماریس، نهادها و سازمانهای دوستدار هنر در کشور و منطقه برگزار می شود. .

همه برنامه ها از طریق FilmFreeway دریافت می شوند و هیچ برنامه دیگری به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرد. قبل از اقدام، لطفاً برای بررسی مشخصات جشنواره، شرایط شرکت، شرایط فنی، جوایز و قوانین جشنواره به وب سایت رسمی جشنواره www.marmarisfilmfest.com مراجعه کنید. مواردی که مطابق با مشخصات ارائه نشده اند بدون ارائه به هیئت داوران مقدماتی حذف می شوند.

اگر میخواهید از نزدیک شاهد این فستیوال باشید سفر به مارماریس نیز مانند آنتالیا و کوش آداسی هم به صورت هفتگی است و شما می بایست حداقل ۶ شب در آن جا اقامت داشته باشید. حال اگر قصد سفر به جزیره مارماریس را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به فکر رزرو یک هتل خوب باشید که کمی ممکن است هزینه سفر را بالاتر ببرد اما اگر به دنبال تور مارماریس ارزان هستید می توانید با رزرو هتل ۳ ستاره که خیلی کیفیت های جالبی را ندارند در این شهر اقامت داشته باشید. پس توجه داشته باشید هتلی که رزرو می کنید به همراه بلیط هواپیما تاثیر زیادی در قیمت تور مارماریس دارند و همچنین از تاثیر فصلی که برای سفرتان انتخاب میکنید در قیمت آنجا نمی توان به سادگی گذشت.

500

سینتک Cinetech

یکی از مجموعه های سینمایی بسیار معروف در استانبول، Cinetech است که به شما پیشنهاد میکنیم، اگر قرار است فیلمی را در سالنهای این برند ببینید، مجموعه سینمایی Cinetech در مرکز خرید استانبول را برای این کار انتخاب کنید. به غیر از سالنهای VIP، سالنهای متنوع دیگری وجود دارد که از کیفیت عالی برخوردار بوده و همچنین شما میتوانید فیلمهای روز دنیا را با کیفیت سه بعدی نیز در این مکان تماشا کنید. اگر تور استانبول الفبای سفر را خریداری کردید رفتن به این سینما را از دست ندهید. برگزاری تورهای هوایی و زمینی به استانبول در تمامی فصول سال و از همه مهم تر عدم دریافت ویزا برای سفر به ترکیه و مخصوصا پایتخت گردشگری آن استانبول، موجب شده تا پکیج های تور استانبول از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد در همین راستا سعی داریم اطلاعات کامل از خرید تور استانبول تا زمانی که قصد بازگشت را دارید به شما می دهیم.

سینما پینک آنتالیا Cinema Pink Antalya

آنتالیا با داشتن تاریخ غنی و چشم انداز طبیعی خیره کننده، یکی از بی نظیرترین مقصدهای تابستانی جهان است. از عظمت کمرنگ کوههای توروس گرفته تا سواحل بی نظیر که به شهرهای باستانی امپراتوری های سابق منتهی می شوند. برای تماشای این همه زیبایی فقط نیازمند به رزرو تور آنتالیا تابستان هستید تا لذتی از سفرتان ببرید که هیچگاه در زندگیتان تجربه نکرده اید. به مناطق پرطرفدار لارا و یا کمر بروید و هنگامی که در هتل های لوکس آنتالیا اقامت دارید دید فوق العاده ای به دریای مدیترانه داشته باشید.

با این حال شاید شما هم مثل خیلی از ایرانیان عاشق فیلم و سینما باشید. خب پس خبر و پیشنهاد خوب برایتان داریم. سینما در کشور ترکیه و به خصوص در شهر آنتالیا جایگاه ویژه ای دارد. سالن سینما پینک در شهر آنتالیا هم به عنوان یکی از بهترین سینماهای آنتالیا محسوب می شود. سالن های این سینما فضایی هنری دارند که در ترکیب با تکنولوژی های روز به محلی جذاب برای تماشای فیلم تبدیل شده اند. سینما پینک در آنتالیا در دو نقطه در دسترس است. یکی از آن ها در مرکز خرید شمال و دیگری در مرکز خرید تراسیتی قرار گرفته است. در هر دو شعبه می توانید در سالن های VIP و دو بعدی فیلم های روز دنیا را با زبان اصلی مشاهده کنید. در این سینما هم خبری از سالن های IMAX نیست. این سینما هم با قرار گرفتن در مراکز خرید مشهور آنتالیا این فرصت را برای گردشگران فراهم کرده اند که در کمترین زمان بتوانند هم به خرید بروند و هم به تماشای فیلم های روز دنیا در بهترین سینماهای استانبول بپردارند.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.  پس کافیست به لینک (آژانس مسافرتی الفبای سفر(www.alefbatour.comمراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: