ثبت نام لاتاری آمریکا با راهنمای گام به گام
نوشته شده توسط : admin

ثبت نام لاتاری آمریکا 2023【راهنمای کامل + نحوه افزایش شانس برد】

لاتاری آمریکا چیست و شرایط و سایت ثبت نام آن چه شکل است؟ راهنمای گام به گام ثبت نام تا طریقه بالا بردن شانس پیروزی در قرعه کشی لاتاری را در این بخش بخوانید

لاتاری آمریکا چیست

قرعه کشی گرین کارت یا همان لاتاری قرعه کشی است که هر سال توسط کنتاکی کونسولار امریکا انجام میشود و از میان متقاضیان به ۵۵۰۰۰ نفر ویزای اقامت دائم آمریکا داده میشود.

ثبت نام قرعه کشی در لاتاری مطابق مدت زمان تعیین شده از طریق سایت اصلی لاتاری با آدرس dvprogram.state.gov برای این بخت آزمایی انجام می گیرد. ثبت نام برای قرارگیری در میان واجدان شرایط حضور در قرعه کشی دارای مراحلی همچون بارگزاری مدارک خواسته شده از سوی اداره مهاجرت آمریکا و تکمیل فرم های مخصوص و تایید اطلاعات شرکت کنند گان برای لاتاری 2023 است.
نکته: هیچ گونه مبلغی برای ثبت نام از متقاضیان دریافت نخواهد شد و فرایند ثبت نام لاتاری گرین کارت بصورت رایگان انجام می گیرد .

علاقه مندان به مهاجرت به آمریکا در انتظار پیروزی در لاتاری

مجسمه آزادی نماد ایالات متحده آمریکا

ثبت نام لاتاری 2023 

نکات ثبت نام لاتاری 1400

از مزایای قرعه کشی لاتاری عدم نیاز به ارائه مدارک خاص می باشد. و این بستر فراهم شده است تا همه بتوانند در این قرعه کشی شرکت کنند.
البته توجه داشته باشید از سال قبل افرادی که پاسپورت معتبر (پاسپورتی که در روز ثبت نام حداقل یک روز از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد) دارند میتوانند در این بخت آزمایی شرکت کنند بنابراین تعداد کسانی که توانایی شرکت در لاتاری 2023 را داشته به مراتب کاهش یافته و در نتیجه شانس برنده شدن افراد بالاتر نیز میرود.

❗ توجه: در صورت اشتباه بودن اطلاعات قرعه کشی شما باطل و حق دریافت گرین کارت آمریکا را نخواهید داشت

مدارک ثبت نام لاتاری 2023 





:: بازدید از این مطلب : 81

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: