بهترین هتل‌های 3 ستاره استانبول ترکیه برای مسافران
نوشته شده توسط : admin

رزرو بهترین و ارزانترین هتل‌های استانبول

اقامت در هتل‌های 3 ستاره استانبول از جنبه‌های متفاوتی مورد توجه قرار می‌گیرد. باتوجه به این که استانبول پرطرفدارترین مقصد توریستی بین المللی درمیان ایرانیان است خیلی‌ها به دلایل متفاوتی از جمله تفریح و انجام خرید به آنجا سفر می‌کنند به همین دلیل جمعیت قابل توجهی از مسافران ترجیح می‌دهند تا با رزرو هتل 3 ستاره در استانبول در نزدیکی میدان تکسیم، آکسارای و خیابان استقلال هم به مراکز خرید و توریستی نزدیک باشند و هم اینکه هزینه کمتری را پرداخت کنند یعنی به شکلی با یک تیر چند نشان بزنند.

همراه ما باشید که قصد داریم بهترین هتل‌های سه ستاره استانبول را باهم طبق نظرات مردمی، رضایت مسافران و البته سایت‌های معتبر بررسی کنیم و بدانیم کدام هتل ارزان در استانبول بهترین خدمات را نیز ارائه می‌دهد.

هتل کایا استانبول

هتل کایا که در منطقه Findikzade واقع شده است ، 24 ساعته خدمات میز جلو و پارکینگ اختصاصی رایگان در محل ارائه می‌دهد. فاصله هتل تا ایستگاه تراموا Findikzade تنها 20 متر است. اتاق‌های هتل کایا دارای کف موکت، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی است. WiFi رایگان در همه اتاق‌ها در دسترس است. صبحانه روزانه هر روز صبح به صورت بوفه باز در اتاق صبحانه سرو می‌شود. همچنین یک بار برای نوشیدنی و میان وعده در نظر گرفته شده است. گراند بازار 2.5 کیلومتر با هتل فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی 3.5 کیلومتر فاصله دارند.

هتل گرند لیزا استانبول

هتل گرند لیزا هتلی 3 ستاره است که در منطقه جذاب و قدیمی‌استانبول واقع شده است. منطقه قدیمی‌استانبول تعداد زیادی جاذبه از جمله معماری فوق العاده تاریخی این شهر و هزاران رستوران با کیفیت عالی و کافه‌های متنوع این منطقه را به میهمانان ارائه می‌دهد. هتل گرند لیزا استانبول اقامتی کاملاً راحت و جذاب با اتاق‌هایی کاملاً مجهز، تمیز و مقرون به صرفه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

اتاق‌های هتل گرند لیزا با رنگ‌های گرم تزئین شده اند و دارای مبلمان چوبی ساده هستند. اتاق‌ها مجهز به مینی بار و تلویزیون ماهواره ای هستند. بعضی از اتاق‌ها چشم اندازی از دریای مرمره را نیز دارند.

این هتل هر روز صبح صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند. در تراس رستوران میهمانان می‌توانند از غذاهای دریایی تازه و کباب ترکی لذت ببرند. همچنین این رستوران نمایی به تنگه بسفروس دارد. بار هتل نیز کوکتل‌های مختلف و نوشیدنی‌های گوارا سرو می‌کند.

هتل گرند لیزا به تعداد زیادی امکانات و خدمات مجهز است تا نیازهای شما را برآورده کند و اقامتی واقعاً آرام را در قلب استانبول تضمین کند.

هتل لیزا تجربه ای بی نظیر را به میهمانان ارائه می‌دهد. زیرا در موقعیت مکانی مناسب قرار گرفته است و  بیشتر مکان‌های مهم مانند بازار بزرگ، کاخ توپکاپی، میدان سلطان احمد در فاصله پیاده روی از هتل قرار دارند. شما می‌توانید این هتل را در تور استانبول رزرو کنید.

هتل بلو وی در استانبول

هتل بلو وی در استانبول واقع شده است. وای فای رایگان و پذیرش 24 ساعته در دسترس است. مرکز همایش و نمایشگاه استانبول در 400 متری هتل بلووی شهر واقع شده است

هر اتاق دارای تلویزیون ماهواره ای ، تهویه مطبوع و مینی بار است. یک کتری برقی نیز وجود دارد. حمام خصوصی دارای دوش ، سشوار و حمام است. از اتاق می‌توانید از نمای شهر لذت ببرید.

صبحانه هر روز در ملک سرو می‌شود. همچنین رستوران‌های دیگری در منطقه اطراف وجود دارد. کلیسای جامع سنت اسپریت 400 متر و میدان تقسیم 1.6 کیلومتر از هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو عثمانبی 900 متر با شما فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک 20.6 کیلومتر با شما فاصله دارد.

شما مسافران تور ترکیه  با اقامت در بلووی Blueway Hotel City در استانبول (مرکز شهر استانبول) ، 10 دقیقه پیاده روی تا موزه نظامی‌استانبول و مرکز کنگره استانبول خواهید داشت. امکانات رفاهی ویژه شامل ورود سریع ، خروج سریع و خدمات خشکشویی/خشکشویی است. سرویس رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است.

امتیاز هتل 3 ستاره بلووی استانبول از دید کاربران وبسایت بوکینگ

هتل توپکاپی سابنا استانبول

هتل توپکاپی سابنا استانبول یک هتل 3 ستاره است که در فاصله چند قدمی‌آن چند مکان گردشگری مهم استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد آبی، مسجد ایا صوفیه و چند جاذبه دیدنی مهم دیگر قرار دارد. اتاق‌های هتل توپکاپی سابنا دارای مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون  LCD، اینترنت وای فای رایگان، سشورا و حمام اختصاصی می‌باشد.

رستوران هتل توپکاپی در بین ساعت 7 الی 10:30 سرو می‌کند و غذاهای ترکی و بین الملی و انواع اسنک را می‌توانید در رستوران این هتل میل کنید. ایستگاه ترم نیز در فاصله 100 متری هتل قرار دارد.

هتل توپکاپی سابنا استانبول امکاناتی مانند صندوق امانات، خدمات 24 ساعته، خشک شویی، سرویس شاتل با هزینه جداگانه را نیز دارد. فرودگاه بین الملی آتاتورک 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد، همچنین منطقه فاتح منطقه بسیار ایده آلی برای علاقه مندان به معماری و تاریخ این شهر می‌باشد. این هتل در تور استانبول قابل رزرو است.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج‌های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا‌هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: