بهترین اپلیکیشن های مسافرتی برای سفر به ترکیه
نوشته شده توسط : admin

هنگام سفر، مواقعی وجود دارد که خود را بدون دسترسی به اینترنت پیدا می‌کنید. پروازهای طولانی یا سفرهای اتوبوس در حومه اغلب باعث می‌شود تا چندین ساعت قطع ارتباط شوید.شاید در حال جابجایی بین مقاصد هستید و با سیم کارت کار نمی‌کنید، یا مثلا تور مسافرتی ترکیه خریداری نکردید و به تازگی وارد این کشور  شده اید(که پیشنهاد می‌کنیم پکیج یا تور مسافرتی مخصوصا برای سفر اول خود داشته باشید) و هنوز نتوانسته اید آن را خریداری کنید. البته، این معمولاً زمانی است که شما به آن بیشتر نیاز دارید.

حتی در این دنیای متصل به هم، زمان های زیادی در جاده ها وجود دارد که نمی‌توانید آنلاین شوید. خبر خوب این است که ده ها از بهترین اپلیکیشن های آفلاین مسافرتی وجود دارد که با قطع شدن خط نجات اینترنت شما مفید خواهند بود. در اینجا تعدادی از مفیدترین نمونه ها وجود دارد و بسیاری دیگر نیز بسته به نیاز شما وجود دارد. همه آنها حداقل در iOS و Android در دسترس هستند.

دیگر زمان نقشه های کاغذی، گم شدن و موانع زبانی هنگام داشتن اپلیکیشن های سفر گذشته است که به شما کمک می‌کند سفر خود را در ترکیه راحت و راحت انجام دهید، و در نتیجه به یکی از راحت ترین و لذت بخش ترین سفرهای زندگی شما تبدیل می‌شود.

تنها چیزی که وجود دارد این است که صدها برنامه برای سفر در ترکیه وجود دارد، بنابراین چگونه باید بدانیم کدام یک از آنها بهترین هستند؟

خوب، این به جایی که شما می‌خواهید برمی‌گردد. مشاهده می‌کنید، بسیاری از برنامه های مبتنی بر مکان وجود دارد که راهنمایی ها و توصیه های مکان ها و خدمات درون شهر را ارائه می‌دهند. همراه ما باشید ببرای آشنایی با بهترین نرم افزارهای مسافرتی ترکیه

تریپیت (Tripit)

همه ایمیل های تأیید سفر خود را از رزرو هتل، تأییدیه پرواز، اجاره ماشین، به plans@tripit.com ارسال کنید. سفر با آن به طور خودکار یک برنامه سفر از ایمیل های تأیید شما ایجاد می‌کند و هروقت به اینترنت متصل شوید بصورت خودکار آپدیت می‌شود.

Tripit سالهاست که وجود دارد و هنوز هم بهترین راه برای مدیریت برنامه سفر شما با یا بدون اتصال به اینترنت است. این برنامه می‌تواند ایمیل شما را برای رزروها و به روزرسانی های سفر نظارت کند – یا در صورت تمایل می‌توانید تأییدیه ها را به صورت دستی ارسال کنید – و برنامه هر زمان که به اینترنت متصل است به همگام سازی آخرین به روز رسانی ها ادامه می‌دهد.هتل ها، پروازها، کرایه اتومبیل و موارد دیگر همه در یک مکان ذخیره می‌شوند و این سرویس به طور خودکار یک برنامه سفر برای شما ایجاد می‌کند.

نرم افزار سفر برای موبایل بدون نیاز به اینترنت

نرم افزار سفر برای موبایل بدون نیاز به اینترنت

گوگل تریپ و مپ (google trip and map)

Google Trips به صورت آفلاین کار می‌کند و برنامه مناسبی برای مسافران فوق العاده کارآمد است که می‌خواهند از روز خود حداکثر استفاده را ببرند. Google Trips همچنین به شما امکان می‌دهد رزرو هتل ها و پروازها را همزمان کنید و با پیدا کردن جاذبه های گردشگری برتر، موزه ها و مکان های دیدنی، بقیه سفر خود را برنامه ریزی کنید. اگر واقعاً نیازی به برنامه ریزی چیزی ندارید و فقط می‌خواهید بدانید کجا هستید یا چگونه می‌توانید به جایی برسید، Google Maps یک جایگزین عالی است.

یمکسپتی (Yemeksepeti)

یکی دیگر از برنامه های مورد علاقه برای کسانی که گاهی اوقات خیلی خسته هستند یا حوصله بیرون رفتن از غذا را ندارند Yemeksepeti است. این مانند جایگزینی ترکی برای Just Eat در انگلستان یا Zomato است که می‌توانید در امارات متحده عربی و سایر کشورهای منتخب تهیه کنید. این ابزار نهایی برای سفارش و مناسب برای زمانی است که هنوز نمی‌دانید کجا بروید این برنامه در همه شهرهای اصلی ترکیه موجود است، فقط مکان خود را انتخاب کنید و پس از ثبت نام با آدرس خود، برنامه لیستی جامع از تمام رستوران هایی که به منطقه شما ارائه می‌دهند ارائه می‌دهد، پس از آن می‌توانید فهرست مورد نظر خود را جستجو کنید. برای. نگران نباشید، این فقط فست فود نیست، گزینه های سالم تری نیز وجود دارد، تنوع آن بی پایان است و به راحتی به انگلیسی ترجمه می‌شود و موارد دلخواه شما را برای دفعه بعد ذخیره می‌کند.

Sesli Sözlük (فرهنگ لغت صوتی)

آشنایی با حداقل برخی از کلمات اصلی ترکی در سفر به ترکیه همیشه کمک بزرگی است. کنار آمدن با تفاوت های زبان یک مانع بزرگ در هنگام سفر است ، بنابراین ترجمه سریع چیزی در مواقعی واقعاً مفید خواهد بود، مانند زمانی که شما سعی می‌کنید چیزی را برای مثال به محلی منتقل کنید.

فقط در صورتی که در این وضعیت قرار دارید و نیاز به کمک دارید، برنامه Sesli Sözlük اینجاست تا زندگی شما را کمی راحت کند. این معتبرترین فرهنگ لغت است که ترکی را به انگلیسی و سایر زبانها ترجمه می‌کند. Sesli Sözlük همچنین دارای یک ابزار ترجمه است که در آن می‌توانید جملاتی را که می‌خواهید ترجمه شوند وارد کنید، و اگر از نظر تلفظ اشتباه گرفته‌اید، می‌توانید روی دکمه صوتی کلیک کنید تا آن را با صدای بلند بشنوید.

اگر این فقط یک کلمه خاص است که دنبال آن هستید، مانند زمانی که برای مثال در سوپر مارکت در حال تحقیق درباره مواد اولیه هستید. گوگل ترنسلیت به همان اندازه مفید بوده و حتی توسط ترکها نیز مورد استفاده قرار گرفته است. مترجم گوگل به شما امکان می دهد متن را کپی و جایگذاری کنید، از دوربینها برای گرفتن عکس از علائم استفاده کنید یا از حالت مکالمه برای ترجمه از ۱۰۳ زبان به ترکی و بالعکس استفاده کنید. همچنین می توانید از این برنامه به صورت آفلاین استفاده کنید و همچنین عبارات و جملات را در یک کتاب عبارتی مفید ذخیره کنید تا بعداً مرور کنید.

تریپ هوپو (TripHopo)

این یک برنامه برنامه ریز سفر رایگان است که سفر شما را شخصی می کند. منافع، بودجه، مقصد خود را در نظر بگیرید و بهترین برنامه سفر را که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای شما طراحی شده است، ارائه می دهد. Triphobo فقط یک برنامه سفر شخصی ایجاد نمی کند، همچنین رزرو هتل ها و فعالیت هایی را که می توان در آن منطقه خاص انجام داد به علاوه زمان بازدید، زمان اقامت در آنجا و موقعیت مکانی روی نقشه ارائه می دهد. Triphobo یک برنامه برنامه ریزی سفر است که دارای یک ماشین حساب نیز می باشد تا به شما کمک کند با استفاده از اطلاعات ارائه شده، میزان هزینه سفر خود را محاسبه کنید.در مجموع می توان گفت یکی از بهترین سایت های گردشگری خارجی در کنار تریپ ادوایزر نیز می باشد.

از اپلیکیشن های پرکاربرد در سفر بدون نیاز به اینترنت

از اپلیکیشن های پرکاربرد در سفر بدون نیاز به اینترنت

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور لحظه آخری آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر  پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: