لوکس ترین و بهترین هتل های آلانیا و آنتالیا
نوشته شده توسط : admin


لوکس ترین هتل های آلانیا و آنتالیا

شهر آلانیا برای پذیرایی از جمعیت بیشمار گردشگران، مملو از هتلهای لوکس و معروف و حتی ارزان ترن مسافرخانه ها است و دغدغه ای برای اسکان گردشگران با سلیقه ها و بودجه های متفاوت وجود ندارد. به عبارتی دیگر شهر آلانیا از هتلهای تاپ و لوکس 5 ستاره تا هتلهای 4 و 3 ستاره و مسافرخانه های ارزان قیمت را در خود جای داده است.  از طرفب باتوجه به اینکه آلانیا بخشی از آنتالیا می باشد خالی از لطف نیست که درمورد آنتالیا و هتل های لاکچریش صحبت کنیم. امروزه آنتالیا به یکی از قطب های گردشگری ترکیه و اروپا تبدیل شده است. همین امر موجب شده است تا انواع هتل ها در این شهر مشاهده شوند. از هتل های لوکس آنتالیا گرفته تا هتل های ارزان قیمت آنتالیا که مناسب هر سلیقه و بودجه گردشگان این شهر هستند.

با این حال هرچند که در هر دو مکان انواع اقامتگاه ها مشاهده می شود اما اکثریت مسافران تور آنتالیا و آلانیا به دنبال اقامت در هتل های 5 ستاره و ساحلی هستند زیرا بخش عظیمی از تفریحات آن ها در هتل ها رقم می خورد.

هتل فرست کلاس آلانیا

هتل فرست کلاس آلانیا ، در 2 کیلومتری شهر باستانی Naula ، از Wi-Fi رایگان در سراسر محل برگزاری برخوردار است. فاصله حمام کمتر از 3.2 کیلومتر است. محل اقامت در کنار سواحل اختصاص داده شده است. هتل فرست کلاس فاصله کمی از شهر باستانی سیدرا دارد.

کنترل آب و هوا ، تلویزیون چند کاناله و وای فای رایگان در اتاق های تهویه مطبوع گنجانده شده است. آنها با دمپایی ، وان و سشوار ارائه می شوند. هتل فرست کلاس روزانه یک صبحانه بوفه ارائه می دهد. در بار کنار استخر میهمانان می توانند استراحت کنند و از نوشیدنی های انتخابی لذت ببرند. ساحل King Neptune حدود 350 متر فاصله دارد. فرودگاه Gazipasa 30 کیلومتر فاصله دارد. اسپا درمانی و صندلی های راحتی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. هتل کلاس اول همچنین دارای یک استخر سرپوشیده با سونا و بار است. مهمانان و مسافران تور آلانیا می توانند در طول اقامت خود در یک پارک آبی کار کنند.

قیمت هتل First Class - All Inclusive بسته به اقامت شما ممکن است متفاوت باشد (به عنوان مثال تاریخ ، سیاست هتل و غیره). برای دیدن قیمت ها ، تاریخ های خود را وارد کنید.

لوکس ترین هتل های آلانیا و آنتالیا

هتل فرست کلاس آلانیا در شب

 

هتل لارینا فامیلی ریزورت

هتل لارینا فامیلی ریزورت با رستوران و مرکز تناسب اندام در آلانیا واقع شده است. فاصله این ملک تا میدان آتاتورک آلانیا 6 کیلومتر و تا برج سرخ آلانیا 6 کیلومتر است.

اتاق های میهمان در هتل به تلویزیون صفحه تخت مجهز هستند. اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و واحدهای خاصی در هتل رستوران خانوادگی لارینا دارای بالکن هستند. صبحانه بوفه در هتل روزانه سرو می شود.

نگهداری از کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان وجود دارد تا فرزندان شما بتوانند در تعطیلات با خیال راحت در آنها اقامت کنند.

این مرکز ساحل شنی اختصاصی خود را دارد. با 3 استخر روباز می توانید تعطیلات دلپذیری را سپری کنید. هتل Larina Family Resort که در زمینی به مساحت 35000 مترمربع تاسیس شده است ، با ایده ای همه جانبه در خدمت مهمانان ما است. می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران فضای باز و رستوران داخلی در مرکز بخورید. دمای اتاق شما می تواند با تهویه مطبوع مرکزی / تهویه مطبوع اسپلیت در اتاق شما تنظیم شود. تلویزیون ، اینترنت بی سیم ، تلفن و گاوصندوق اتاق در اتاق های استاندارد موجود است که می توانید از آنها در طول اقامت استفاده کنید. سرویس اتاق موجود است با بهره مندی از خدمات اسپا و ماساژ در داخل مرکز می توانید استراحت کرده و احساس شادابی کنید. فاصله هتل تا فرودگاه Gazipasa 35 کیلومتر و تا آلانیا 4 کیلومتر است. شما مسافران تور آلانیا می توانید از خدمات پزشک ، آرایشگاه ، بازار ، کرایه اتومبیل در این مرکز بهره مند شوید.

لوکس ترین هتل های آلانیا و آنتالیا

نمای هوایی از هتل لوکس لارینا

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال امکانات گسترده و منحصر به فرد ویژه کودکان و نوجوانان را ارائه می دهد. این مینی کلاب که در منطقه ای به مساحت 1640 فوت مربع قرار دارد ، دارای زمین بازی ، دیسکو ، ، مناطق ژیمناستیک و بازی های رومیزی است. کودکان می توانند در مینی کلاب فعالیت های خلاقانه داشته باشند. تعدادی از بازی ها و یک منطقه مخصوص شن و ماسه که زیر سایه است را می توانید به صورت رایگان در منطقه ساحل پیدا کنید. مینی کلوپ ها مخصوص کودکان بین سنین 1-3 ، 4-7 تا 13 -17 سال تعیین شده است. در مینی کلاب یک سیستم دوربین برای کودکان بین 1 تا 3 سال وجود دارد که می تواند در اتاق نیز تماشا شود. از کودکان زیر 1 سال می توان در مینی کلاب محافظت کرد. اتاق خواب و اتاق بازی برای نوزادان به صورت رایگان در دسترس است. تختخواب کودک ، استخر کودک ، وان کودک و صندلی غذاخوری بالا در صورت دسترسی ارائه می شود. از دیگر امکانات کودک می توان به گرم کننده بطری و مخلوط کن برای تسهیل در تهیه وعده های غذایی اشاره کرد. این رستوران دارای یک مکان مشخص برای کودکان است.

لوکس ترین هتل های آلانیا و آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال با ساحل اختصاصی

هتل رکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل رکسوس پریمیوم آنتالیا در میان جنگلی از کاج و گردو در سواحل ساحل مدیترانه قرار گرفته است. سواحل شنی بی انتها و مناظر زیبای بلک ، مقصدی پر از زیبایی طبیعی را در ریویرای ترکیه ایجاد می کند. هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا در مرکز زیبایی های تاریخی ، فرهنگی و طبیعی از کوههای Tauras گرفته تا ویرانه های باستانی و پارک های ملی قرار دارد. میهمانان و مسافران تور آنتالیا می توانند ساعاتی را در کنار استخر دور باشند و یا برای یک روز گشت و گذار فرهنگی و ماجراجویی خارج شوند. احاطه شده توسط باغ های باشکوه ، تضاد آب های آبی سرولو و باغ های سرسبز و سرسبز ، یک تفریحگاه باشکوه را ایجاد می کند. اقامت در Rixos Premium Belek بیش از حد بی نظیر است: یک ساحل زیبا به طول یک کیلومتر ، غذاهای لذیذ و خدمات با کیفیت عالی ، رستوران هایی با بوفه های مجلل ، استخرها ، کلوپ Rixy که مخصوص کودکان و سرگرمی های کلاس جهانی است همه در انتظار تعطیلات نهایی شما هستند تجربه حضور در هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا. هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا در 50 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا ، 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و 5 کیلومتری مرکز شهر بلک واقع شده است.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر  الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: