راهنمای سفر از ازمیر به کوش آداسی ترکیه
نوشته شده توسط : admin
راهنمای کامل سفر به ازمیر، از جمله محبوب ترین جاذبه ها، ایمن بودن سفر به ازمیر و اینکه آیا برای بازدید از این شهر به ویزای توریستی ترکیه نیاز دارید، در ادامه مطلب بخوانید.

 

شهر زیبا ازمیر دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و توریستی خاص خود می باشد. شهر ازمیر به نام "مروارید دریای اژه" نیز شناخته می شود. شهر ازمیر ترکیه با داشتن حال و هوای دریای اژه، سواحل دارای پرچم آبی، طبیعتی زیبا، دهکده هایی دوست داشتنی و اماکن مشهور تاریخی، خوش آمدگوی گردشگران و مسافران به این شهر است. شهر ازمیر دارای اماکن مختلف، مناطق سنتی و مناطق ساحلی برای بازدید می باشد. یکی از پر بازدیدترین نقاط در ازمیر شهر چشمه است که با دریای آبی، سواحل طلایی و ورزش های آبی بسیار طرفدار دارد و از دیدنیهای چشمه ازمیر می توان بناهای تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و جزایر اطراف چشمه مانند جزیره خیوس اشاره کرد.

بازدیدکنندگان ازمیر می‌توانند تعدادی ورزش و فعالیت‌های آبی مانند قایقرانی، ماهیگیری، غواصی، موج‌سواری، و تورهای قایق در سواحل اطراف را در آب‌های دریای اژه انجام دهند. کسانی که با کودکان سفر می کنند می توانند از پارک آبی وسیع واقع در حومه شمالی ازمیر استفاده کنند.

دومین شهر بزرگ ازمیر راهی عالی برای شروع تور ترکیه است. مردم محلی و گردشگران از سراسر اروپا این شهر را در ماه های اوج تابستان از ژوئن تا آگوست پر می کنند. پس از گذراندن یک روز کامل در ازمیر و بازدید از تمام مناظر، زمان حرکت به شهر ساحلی بعدی کوش آداسی فرا رسید.

کوش آداسی پایگاه بسیاری از مناظر و شهرهای دیگر نزدیک است - خرابه‌های رومی افسس ، شهر سلجوک و شهر تپه‌ای شیرینس است. تماشای غروب آفتاب در سواحل این شهر یکی از محبوبترین کارهایی است که گردشگران انجام می دهند. تور کوش آداسی فرصت مناسبی برای سفر شما و دیدار از جاهای دیدنی شهر کوش آداسی ترکیه است. توجه داشته باشید و اگر اهل بازی ها و تفریحات آبی هستید بهتر است با خرید یا رزرو تور ارزان کوش آداسی آژانس مسافرتی الفبای سفر به آنها سر بزنید

ساعت و فاصله زمینی و هوایی ازمیر تا کوش آداسی

ساعت و فاصله زمینی و هوایی ازمیر تا کوش آداسی

هزینه سفر به ازمیر ترکیه

برای سفر به ازمیر چقدر پول نیاز خواهید داشت؟ شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه 399 لیر (47 دلار) برای تعطیلات خود در ازمیر هزینه کنید ، که این میانگین قیمت روزانه بر اساس هزینه سایر بازدیدکنندگان است. برای صرف غذا در یک روز و 77 لیر(9.14 دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین ، میانگین قیمت هتل در ازمیر برای یک زوج لیر381 (45 دلار) است. بنابراین ، سفر به ازمیر برای دو نفر به مدت یک هفته به طور متوسط 5588 لیر(661 دلار) هزینه دارد. همه این میانگین قیمت های سفر از سایر مسافران جمع آوری شده است تا به شما در برنامه ریزی بودجه سفر خود کمک کند با این حال پیشنهاد می کنیم که حتما به لینک درج شده (تور ازمیر) مراجعه کنید و بدانید که چگونه می توان به ارزان ترین حالت ممکن وارد ازمیر شد. البته از این نکته هم نباید پذشت قیمت سفر زمینی به ازمیر با نوع هوایی آن نیز هم متفاوت است. با این حال اگر تور ازمیر خریداری نمایید مطمئنا از نظر هزینه صرفه جویی هایی خواهید کرد.

حمل و نقل از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی

اتوبوس

شرکت حمل و نقل ای تو بی ترانسفر (A2BTranfers ) گزینه های حمل و نقل مختلفی را از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و بالعکس در اختیار مسافران قرار داده است.شرکت کوش آداسی ترانسفر (Kusadasi Transfers) سرویس های منظمی به صورت ۲۴ ساعته از فرودگاه نزدیک از جمله ازمیر، بدروم و دالامان به کوش آداسی ارائه می دهد، همچنین امکان رزرو آنلاین اتوبوس در وبسایت این شرکت فراهم است.

شرکت هوپا (Hoppa.com) یکی دیگر از شرکت های بین المللی حمل و نقل است که کار جابه جایی مسافران را فرودگاه ازمیر به کوش آداسی را انجام می دهد.

تاکسی

با استفاده از تاکسی در یک ساعت از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی خواهید رسید. نرخ آن نیز توسط تاکسیمتر محاسبه می شود. توجه داشته باشید بسیاری از راننده ها ممکن است از تاکسی متر استفاده نکنند تا هزینه ای بیشتری مسافر دریافت کنند؛ یا آنکه تاکسیمتر را روشن کرده و از مسیرها طولانی بروند تا میزان کرایه را افزایش دهند.

اجاره اتوموبیل

اگر به طور خانوادگی یا گروهی به کوش آداسی سفر می کنید شاید بهترین گزینه اجاره اتوموبیل باشد.شرکت های مختلفی در فرودگاه ازمیر هستند که خدمات اجاره خودرو را به مسافران ارائه می کنند.

قطار

استفاده از قطار برای جا به جایی بین این 2 شهر کار آسانی نیست چرا که نزدیک ترین ایستگاه آن در 18 کیلومتری شهر قرار دارد که البته می توانید از آنجا از اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید.

مسافت ازمیر تا کوش آداسی در نقشه

مسافت ازمیر تا کوش آداسی در نقشه

آیا می توانم از ازمیر به کوش آداسی رانندگی کنم؟
بله فاصله رانندگی بین ازمیر تا کوش آداسی 94 کیلومتر است. رانندگی از ازمیر تا کوش آداسی تقریباً 1 ساعت و 10دقیقه طول می کشد.

قطار یا اتوبوس از ازمیر به کوش آداسی؟
بهترین راه برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی، اتوبوسی است که 1 ساعت و 49 دقیقه طول می کشد و 2 تا 7 یورو هزینه دارد. از طرف دیگر، می‌توانید تمرین کنید که هزینه آن ۱ تا ۵ یورو است و ۲ ساعت و ۴۶ دقیقه طول می‌کشد.

چگونه بدون ماشین از ازمیر به کوش آداسی سفر کنم؟
بهترین راه برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی بدون ماشین اتوبوس است که 1 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد و 2 تا 7 یورو هزینه دارد.

فاصله ازمیر تا کوش آداسی چقدر است؟
فاصله ازمیر تا کوش آداسی 62 کیلومتر است. مسافت جاده 94 کیلومتر است.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی، خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر| www.alefbatour.com

راهنمای سفر از ازمیر به کوش آداسی ترکیه





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: