راهنمای سفر از قونیه به ازمیر و کوش آداسی
نوشته شده توسط : admin
 
 
 

نوروز ۱۴۰۱ به نظر میاد شرایط خیلی خیلی متفاوت تر از سال های گذشته باشد. مخصوصا که اکثر کشورها مردمانشان را واکسینه کردند و کشورها با رعایت احتیاط لازم از مسافران و توریست ها پذیریایی می کنند.

اما اگر دوست داشتید نوروز ۱۴۰۱ را به ترکیه و مخصوصا به جایی غیر از استانبول و آنتالیا سفر کنید حتما در این راهنمای سفر ترکیه همراه ما باشید.

قونیه

قونیه از دیگر شهرهای ترکیه، جاذبه های دیدنی زیادی دارد که از جمله می توان آرامگاه مولی شاعر پر آوازه ایرانی را نام برد. اما دیدنیهای قونیه حرف زیادی برای گفتن دارد اما شاید در این میان چیزی که خیلی بیشتر از سایر دیدنی های قونیه برای ما ایرانیان به چشم آید مقبره مولانا است. قونیه محل زندگی مولانا جلال الدین بلخی عارف و شاعر مشهور ایرانی می باشد و به همین دلیل مقبره او نیز در این شهر قرار دارد. تور قونیه نوروز ۱۴۰۱ فرصتی برای تماشای بنای یادبود این شاعر و عارف ایرانی و سایر دیدنی های می باشد.

مقبره مولانا

ازمیر

شهر زیبا ازمیر دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و توریستی خاص خود می باشد. شهر ازمیر به نام “مروارید دریای اژه” نیز شناخته می شود. شهر ازمیر ترکیه با داشتن حال و هوای دریای اژه، سواحل دارای پرچم آبی، طبیعتی زیبا، دهکده هایی دوست داشتنی و اماکن مشهور تاریخی، خوش آمدگوی گردشگران و مسافران به این شهر است. شهر ازمیر دارای اماکن مختلف، مناطق سنتی و مناطق ساحلی برای بازدید می باشد. یکی از پر بازدیدترین نقاط در ازمیر شهر چشمه است که با دریای آبی، سواحل طلایی و ورزش های آبی بسیار طرفدار دارد و از دیدنیهای چشمه ازمیر می توان بناهای تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و جزایر اطراف چشمه مانند جزیره خیوس اشاره کرد. اگر به دنبال تفریحات ازمیر ترکیه می باشید بهتر است به اماکنی مانند شهربازی لوناپارکلار، پارک  تایلندی، پیست اسکی بزداگ، پارک موامر اکسوی سری بزنید و از تفریحات این اماکن لذت ببرید اما یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری در این منطقه پاموکاله ازمیر است که سالانه با آب های سرشار از مواد معدنی خود گردشگران و توریست های بی شماری را به سمت خود جلب می کند. پیشنهاد می کنیم شما هم با کمک تور ازمیر نوروز ۱۴۰۱ یکی از آن گردشگران خوش شانس باشید.

                                                           میدان معروف ازمیر

کوش آداسی

حال که قصد سفر به ازمیر دارید پیشنهاد میکنیم حتما به کوش آداسی بروید. کوش آداسی یکی از محبوب ترین شهرهای تفریحی ترکیه است که در ساحل زیبای اژه واقع شده است.

یکی از محبوبترین و جذابترین مقاصد ساحلی ترکیه کوش آداسی یا همان شهر پرنده است. علاوه بر این، وجود مناطق تاریخی زیاد در این شهر باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به اماکن باستانی هم جذابیت های زیادی داشته باشد. نزدیکی کوش آداسی به جزیره یونانی ساموس مخصوصا در فصل های بهار و تابستان موجب شده است تا گردشگران زیادی راهی این شهر زیبا شوند. شاید جالب باشد که بدانید آفتابی ترین شهر ترکیه همین کوش آداسی است. وجود دریای تمیز موجب شده است که کوش آداسی شهرت خاصی از نظر ماهیگیری در بین شهرهای ترکیه بدست آورد. وجود تفریحات هیجان انگیز ساحلی در کوش آداسی بیش از پیش موجب شده است تا این شهر به منطقه ای محبوب برای گردشگران تبدیل شود. در تمامی فصول سال از جمله تابستان و نوروز می توانید به وسیله آفر تور نوروزی ترکیه آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری بی نظیر را در این شهر تجربه کنید. این شهر دوست داشتنی با ۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت هر ساله بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جذب می کند. کوش آداسی با جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی احاطه شده است که این شهر را به یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات نوروزی برای هر نوع مسافر تبدیل کرده است. از جاذبه های توریستی کوش آداسی که واقعا ارزش آن را دارند تا در ایام نوروز از آن ها دیدن کنید می توان به دیدیما کوش آداسی، شهر پریه نه، شهر میلتوس کوش آداسی اشاره کرد. تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۱ دقیقا همه چیز را همانگونه که انتظار دارید پیش میبرد.

                                                      سواحل دیدنی کوش آداسی

سوالات متداول راهنمای سفر از قونیه به ازمیر

مدت زمان سفر از قونیه به ازمیر چقدر است؟

پرواز بدون توقف (مستقیم) یک طرفه بین ازمیر و قونیه حدود ۱.۲ ساعت طول می کشد.

فاصله پرواز ازمیر تا قونیه چقدر است؟

مسافت پرواز ازمیر تا قونیه ۴۷۴ کیلومتر است.

چه خطوط هوایی پروازهای بدون توقف (مستقیم) بین ازمیر و قونیه را ارائه می دهند؟

چندین شرکت هواپیمایی بین ازمیر و قونیه پرواز دارند. خطوط هوایی ارائه دهنده پروازهای بدون توقف (مستقیم) شامل SunExpress است.

کدام فرودگاه در ازمیر وجود دارد؟

ازمیر عمدتاً توسط عدنان مندرس ارائه می شود. اما فرودگاه های دیگری از جمله فرودگاه Cigli در این نزدیکی هست.

چه فرودگاه هایی نزدیک قونیه هستند؟

فرودگاه اصلی قونیه قونیه است. همچنین توسط نوشهیر کاپادوکیا، قونیه، زافر، ایسپارتا سلیمان دمیرل ارائه می شود.

آیا هنگام سفر بین ازمیر و قونیه می توان پروازها، اتوبوس ها و قطارها را در یک برنامه سفر ترکیب کرد؟

بله می‌توان روش‌های مختلف حمل‌ونقل را بین ازمیر و قونیه ترکیب کرد. استفاده از نه تنها پروازها، بلکه از قطارها و اتوبوس های بین ازمیر و قونیه نیز می تواند ماجراجویی های جدیدی را رقم بزند.

کدام خطوط هوایی بین ازمیر و قونیه پرواز دارند؟

در حال حاضر می توانید با خطوط هوایی ترکیش، پگاسوس، کورندون، رایان ایر، سان اکسپرس بین ازمیر و قونیه پرواز کنید.

چند فرودگاه در نزدیکی ازمیر وجود دارد؟

تعدادی فرودگاه در داخل و اطراف ازمیر وجود دارد. فرودگاه اصلی عدنان مندرس است و سایر فرودگاه های نزدیک شامل میلاس-بدروم، دالامان، دنیزلی چارداک، بین المللی میتیلن، جزیره ملی کیوس، بالیکسیر کوجا سیت، اوشاک هستند.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی، خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: