سفر توریستی به همسایگان شمالی ایران در نوروز ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : admin

روسیه بزرگترین کشور جهان است که در سراسر اروپا و آسیا امتداد دارد و شهرها و مناظر متنوع بیشماری در داخل مرزهای خود دارد.

 

هوای بهاری شهر مسکو

تور روسیه نوروز ۱۴۰۱

بازار; گروه صنعت: روسیه بزرگترین کشور جهان است که در سراسر اروپا و آسیا امتداد دارد و شهرها و مناظر متنوع بیشماری در داخل مرزهای خود دارد. تنوعی که در روسیه پیدا می کنید به این معنی است که هر منطقه جدیدی که بازدید می کنید چیز جدیدی را به همراه دارد.

مسکو و سنت پترزبورگ به دلیل موقعیت‌های غربی و عمق فرهنگی و تاریخی بسیار، دو مقصد محبوب گردشگران هستند. اما به سمت شرق یا جنوب بروید و شهرهای جذاب دیگری از کازان تا سامارا و روستوف-آن-دون را پیدا کنید.

وقتی مردم به بازدید از روسیه فکر می کنند، شهر مسکو اغلب نقطه شروع آنها است. این امر منطقی است زیرا مسکو هم پایتخت کشور و هم بزرگترین شهر است که برخی از نمادین ترین نقاط دیدنی روسیه را در خود جای داده است.

پیدا کردن کارهایی که باید در مسکو انجام دهید کار دشواری نخواهد بود، به خصوص زمانی که جاذبه های معروفی مانند کرملین، میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل بسیار نزدیک به هم باشند. این شهر همچنین با باله در تئاتر بولشوی و موزه های مختلف که تاریخ روسیه و اتحاد جماهیر شوروی را بررسی می کنند، سرگرم می شود.

هوای بهاری شهر مسکو

عید نوروز نه تنها در ایران بلکه در میان مردم آسیا مرکزی و قفقاز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در نواحی از روسیه نیز این سنت توسط مردم محلی برپا می شود. تا جاییکه در برخی از مناطق روسیه همچون قفقاز و ولگا در داغستان و تاتارستان عید نوروز بصورت باشکوه برپا می شود. همچنین در شهرهای بزرگی چون مسکو جشنواره هایی به مناسبت عید نوروز برگزار می شود که این فستیوال ها میزبان گروه های مختلف چون قزاق ها، ایرانی ها، ترک ها و ... می باشند. بنابر این اگر با تور روسیه ویژه نوروز ۱۴۰۱، به این کشور پهناور سفر کنید، لحظاتی شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور روسیه نوروز ۱۴۰۱ (مسکو سنت پترزبورگ) با سالها تجربه در خدمت رسانی در حوضه گردشگری و بخصوص برگزار کننده و متولی تور های جذاب توریستی و گردشگری به مقصد کشور روسیه مفتخر است تا از ابتدای مسیر تا انتهای آن سفری خاطره انگیز از مسکو سنت پترزبورگ روسیه را برای شما رقم بزند.

تور آذربایجان نوروز ۱۴۰۱

تور آذربایجان نوروز ۱۴۰۱ بهترین فرصت برای گذراندن تعطیلات سال نو در کشور همسایه می باشد. اینگونه شما می توانید از جاذبه های توریستی آذربایجان مخصوصا باکو که قطب گردشگری این کشور می باشد دیدن کنید و در کنار آن از بهترین خدمات نیز بهره مند شوید. اگر باکو آذربایجان را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور باکو آذربایجان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

جاهای دیدنی آذربایجان برای همه کسانی که این کشور را برای سفر انتخاب می کنند جالب است. گردشگری در اینجا بخش عمده ای از بودجه کشور است. این سرزمین مملو از دریاچه هایی است که بسیاری از آنها با رشته کوه هایی احاطه شده اند که در نزدیکی آن هتل های زیادی با خدمات عالی وجود دارد. گشت و گذار در باکو به شناخت بیشتر این کشور کمک می کند. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کجا بروید، به خاطر داشته باشید که بسیاری از جاذبه ها با فاصله زیادی از یکدیگر واقع شده اند و همچنین احترام به سنت ها برای مردم بسیار حائز اهمیت است.

سفر توریستی به همسایگان شمالی ایران در نوروز ۱۴۰۱

شهر ساحلی باکو

در فصل بهار آذربایجان مخصوصا باکو دارای آب و هوایی معتدل است. دمای میانگین در این فصل در محدوده ۹٫۱ تا ۲۸٫۴ درجه سانتی‌گراد است و هرچه که به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، هوا گرم‌تر می‌شود. بارش باران با متوسط ۱ تا ۳ روز بارش موثر در ماه در بهار، رخ می دهد .فصل بهار دومین زمان شلوغ گردشگری باکو است؛ البته که در این شهر نوروز جشن گرفته می شود و ایرانیان می توانند از این تعطیلات لذت بیشتری ببرند.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۱

اگر می‌خواهید در مورد یک کشور جدید عالی برای اکتشاف تصمیم بگیرید، ارمنستان بهترین گزینه برای شماست. این کشور باستانی ترکیبی از قدیمی و مدرن، و همچنین آسیا و اروپا است، و همه چیز از غذا، تاریخ باستان، سرمایه مدرن، مقرون به صرفه بودن، ایمنی و موارد دیگر آن را به مکانی ارزشمند تبدیل کرده است.

تعداد کمی از ملت ها تاریخچه ای به کهنی، پیچیده و حتی فاجعه بار مانند ارمنستان (ՀԱՅԱՍՏԱՆ) دارند. و حتی تعداد کمی از کشورها دارای فرهنگ غنی و مقاوم ارمنستان هستند. این کشور مقصدی است که در آن شما شیفته تاریخ، مبهوت از بناهای تاریخی و حیرت زده از منظره و طبیعت خواهید شد. هرچند که برخی از نقاط ارمنستان مکان آسان برای گشت و گذار مسافران تورهای ارمنستان نیستند و ناهمواری جاده ها به چشم می خورد و همچنین کسانی که به زبان ارمنی یا روسی صحبت نمی کنند ممکن است در برقراری ارتباط دچار دشواری شوند اما سفر به اینجا به همان اندازه که ممکن است گاهی سختی داشته باشد اما بشدت ارزشمند است.

سفر توریستی به همسایگان شمالی ایران در نوروز ۱۴۰۱

ایروان در هوای بارانی در بهار

راز این شگفتی در تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۱ نهفته است که فقط و فقط با انتخاب پکیج مورد نظرتان و تماس با کارشناسان الفبای سفر می توانید به تماشای زیبایی های بی حد و اندازه این کشور بنشینید.

بهار یکی از زیباترین فصل‌ها برای سفر به ارمنستان است، در ابتدای روزهای تغییر زمستان به بهار روز بین‌المللی زن در هشتم مارس به صورت گسترده جشن گرفته می‌شود. از اواخر اسفند، بعد از ظهرها آفتابی می‌شود اما شب‌ها همچنان سرد است. میانگین دمای هوای ایروان در این موقع از سال حدود ۱۱ درجه سانتی‌گراد است. اما همچنان ارتفاعات دارای شب های سردی هستند.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر| www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: