راهنمای سفر به استانبول و آنتالیا در نوروز 1401
نوشته شده توسط : admin

نبض گردشگری اروپای شرقی، سرزمینی که به تاریخ خود می بالد، این ها تعدادی از ویژگی های ترکیه هستند که بیش از پیش مورد استقبال مردمی قرار گرفته که به دنبال ماجراجویی، تفریح و آرامش هستند. نقطه شروع یک سفر پر از آرامش، ماجراجویانه و هیجان انگیز فقط با خرید تور ترکیه  نوروز 1401 شروع می شود.

سفر به ترکیه در نوروز 1401

تعطیلات عید نوروز 1401 بعد از گذراندن سالی پر از کار و تلاش بهترین زمان برای مسافرت و در کنار آن استراحت و تفریح می باشد. اما چه کاری بهتر از سفر با تور نوروزی ترکیه به این سرزمین بی نظیر؟ به همین خاطر آژانس مسافرتی الفبای سفر با ارائه بهترین تورهای ترکیه در نوروز 1401 قصد دارد تا برای ساخت خاطراتی بی نظیر در این کشور به شما عزیزان کمک کند. در ضمن لازم است که بدانید نوروز یکی از شلوغ ترین بازه های زمانی برای سفر به ترکیه می باشد.

تور استانبول ترکیه نوروز 1401

تماشای دو قاره در یک نقطه شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این موضوع حقیقتی است که با چشمان خود می توانید در این شهر بی نظیر ببینید. البته فقط همین یک مورد نیست! وقتی به استانبول سفر کنید اول از هرچیزی غرق در تاریخ می شوید. تاریخی که نشان دهنده عظمت امپراطوری عثمانی و همچنین سلطنت رومیان در این شهر است.البته که دیدنی های این شهر فقط به این جا ختم نمی شود و علاوه بر تاریخ و تمدن می توانید یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را هم نظاره گر باشید و سپس بعد از کلی گشت و گذار در بهترین هتل استانبول اقامت کنید. شاید جالب باشد که بدانید خیلی ها در سفر خود به استانبول در حسرت این هستند که نتوانستند به خوبی از تمامی دیدنی های این شهر بازدید کنند و حال تور استانبول نوروز 1401 از تهران و دیگر شهرها پیشنهادی جذاب از سوی ما به شما مشتاقان این شهر است تا زیبایی های این شهر را نظاره گر باشید.


اقامت راحت در هتل های استانبول

فستیوال ها، جشن ها و مراسم نوروزی در استانبول

با فرا رسیدن فصل بهار مردم ترکیه نیز فرارسیدن عید نوروز را جشن می گیرند و سنت ها و مراسم های زیبایی را برگزار می کنند. مانند ایرانی ها مردم ترکیه نیز در مدت زمان نوروز به خانه های یکدیگر میروند و عید نوروز را به یکدیگر تبریک می گویند و میزبانان با شیرینی از مهمانان خود پذیرایی می کنند، از دیگر سنت های مردم ترکیه در عید نوروز این است که با لباس های نو بر سر مزارهای رفتگان خود میروند.

با آغاز سال نو، درفصل بهار فستیوال های هیجان انگیز و زیبایی در شهر استانبول برگزار می شوند از جمله این فستیوال ها می توان جشن ها و فستیوال های زیر را نام برد:

فستیوال بین المللی فیلم استانبول: فستیوال بین المللی فیلم استانبول توسط موسسه فرهنگ و هنر استانبول سالانه به مدت 11 روز برگزار می شود. در فستیوال بین المللی فیلم استانبول که در مناطق بیواغلو و کادیکوی این شهر برگزار می شود می توانید در سینماهای این فستیوال به دیدن فیلم های ساخت ترکیه و فیلم های بین المللی حاضر در این جشنواره بروید همچنین فستیوال فیم استانبول شامل فعالیت های دیگری مانند ورکشاپ های فیلم سازی نیز می باشد.

تور آنتالیا ترکیه نوروز 1401

آنتالیا با داشتن تاریخ غنی و چشم انداز طبیعی خیره کننده، یکی از بی نظیرترین مقصدهای تابستانی جهان است. از عظمت کمرنگ کوههای توروس گرفته تا سواحل بی نظیر که به شهرهای باستانی امپراتوری های سابق منتهی می شوند. برای تماشای این همه زیبایی فقط نیازمند به رزرو تور آنتالیا نوروز 1401 هستید تا لذتی از سفرتان ببرید که هیچگاه در زندگیتان تجربه نکرده اید. به مناطق پرطرفدار لارا و یا کمر بروید و هنگامی که در هتل های لوکس آنتالیا اقامت دارید دید فوق العاده ای به دریای مدیترانه داشته باشید


نمی دیدنی از سواحل مدیترانه آنتالیا

چرا سفر نوروزی به آنتالیا؟

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا در کشور ترکیه است. همجواری آنتالیا با دریای مدیترانه و وجود مناظر طبیعی زیبا، آنتالیا را به شهری دلربا برای علاقمندان به طبیعت تبدیل کرده است. هر ساله میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف برای دیدن این زیبایی ها به آنتالیا سفر می کنند. علاوه بر این، وجود مناطق تاریخی زیاد در این شهر باعث شده آنتالیا برای علاقمندان به اماکن باستانی هم جذابیت های زیادی داشته باشد. با انتخاب آنتالیا به عنوان مقصد سفر خود مطمئناً خاطرات سفر به آنتالیا برایتان جاودانه خواهد شد. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعاً سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور آنتالیا آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد اما با تمام این اوصاف بهتر است که قبل از خرید و یا رزرو تور آنتالیا در مورد سفر به آنتالیا تحقیق کنید تا بدانید ارزانترین زمان سفر به آنتالیا چه موقعی است و حتماً نظرات و خاطرات سفر مردم در مورد آنتالیا را بخوانید تا با شهر آنتالیا بیشتر آشنا شوید و مناطقی که قصد دارید از آنها بازدید کنید را بر روی نقشه پیدا کنید و نحوه ی دسترسی به آنها را بدانید برای مثال اگر در تور آنتالیا تصمیم دارید که به لارا و یا بلک بروید موقعیت بلک و فاصله بلک تا آنتالیا را بدانید و تصمیم بگیرید که به چه نحوی می خواهید در زمان سفر خود به آنتالیا به بلک بروید بدین صورت در هنگام سفر خود به آنتالیا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی خواهید نمود.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: