سواحل برتر ترکیه که در نوروز میبایست از آن ها دیدن کنید.
نوشته شده توسط : admin

ترکیه با خط ساحلی طولانی غربی که هم دریای اژه و هم دریای مدیترانه را در بر می گیرد، مدت هاست که بهترین مقصد ساحلی بوده است. گردشگران اروپایی در تابستان با دسته های خود وارد می شوند تا چند هفته از آفتاب، شن و ماسه و دریا لذت ببرند.

 

با تعداد زیادی استراحتگاه ساحلی برای انتخاب، چیزی برای هر نوع مسافری در اینجا وجود دارد. اگر دوست دارید تعطیلات ساحلی شما همراه با زندگی شهری باشد، به آنتالیا بروید. طبیعت و تجربه‌ای آرام‌تر که بر ساحل متمرکز است را ترجیح می‌دهید؟ Beeline مستقیم به پاتارا یا Çirali.

فروردین از سوی ایرانیان و ماه های جولای و آگوست فصل اوج سفر به ترکیه است. در این زمان، قیمت اقامتگاه ها سر به فلک می کشد و شن های محبوب ترین سواحل مملو از جمعیت می شود. با این حال، آب و هوا در امتداد این ساحل از ماه می تا اکتبر عمدتاً گرم و آفتابی است، بنابراین بهار و پاییز زمان‌های خوبی برای گذراندن زندگی ساحلی ترکیه بدون شلوغی هستند. با لیست بهترین سواحل ترکیه بهترین مکان را برای بازدید از تعطیلات ساحلی خود با تور ترکیه نوروز 1401 بیابید.

ساحل پاتارا

طولانی‌ترین ساحل در ترکیه، 18 کیلومتر در امتداد ساحل است که در مکان‌هایی از تپه‌های شنی پشتیبانی می‌کند. به لطف فضای بی نظیری که ارائه می شود، همه نوع از مسافران ساحل پذیرایی می شوند. اگر امکانات می‌خواهید، روز خود را نزدیک در ورودی اصلی بگذرانید، جایی که شن‌ها با صندلی‌های آفتاب‌گیر سایه‌دار پوشیده شده‌اند و یک کافه برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس است.
آیا دوست ندارید با جمعیت بنشینید؟ خوب. فقط در شن و ماسه قدم بزنید و به راحتی تکه ای از ساحل را پیدا خواهید کرد که هیچ کس دیگری در آن دیده نمی شود.
حتی بهتر از آن، برای کسانی که از یک روز کامل شنا و آفتاب‌پزی خسته می‌شوند، درست در پشت شن‌ها ویرانه‌های فراوان پاتارا قرار دارند. یکی از شهرهای لیسیای باستانی، بناهایی که می‌توانید کاوش کنید عبارتند از یک تئاتر با 5000 صندلی، یک خیابان ستون‌دار با ردیف ستون‌ها، و یک بلوتریون (ساختمان پارلمان) که به خوبی بازسازی شده است. هزینه ورودی ساحل شامل خرابه ها می شود.
بسیاری از مردم در سفرهای یک روزه از شهرهای تفریحی مجاور مانند کالکان، کاس یا فتحیه به پاتارا می‌رسند. اگر می‌خواهید زمان بیشتری را در اینجا بگذرانید، روستای جذاب Gelemis تنها چند کیلومتر از ویرانه‌ها و شن‌های پاتارا در داخل خاک قرار دارد.
فلاور پانسیون فوق‌العاده دوستانه و فوق‌العاده راحت یکی از مهمان‌خانه‌های خانوادگی کوچک و فراوان روستا است که جایگزینی محلی و محلی برای بسیاری از هتل‌های تفریحی بزرگ ترکیه است.

سواحل برتر ترکیه که در نوروز میبایست از آن ها دیدن کنید.

ساحل پاترا

ساحل بدروم

شبه جزیره بدروم بهترین منطقه تفریحی ساحلی در خط ساحلی دریای اژه جنوبی ترکیه است. دامنه‌های جنگلی و تپه‌ای شبه‌جزیره جای خود را به خلیج‌های خمیده‌ای از زونا و ساحل شنی می‌دهد که بازدیدکنندگان اروپایی و ترکیه‌ای را در ماه‌های تابستان به اینجا می‌آورد.
برخی از زیباترین نوارهای ساحل در نوک غربی شبه جزیره در نزدیکی روستاهای Yalikavak، Bitez، Gündogan و Gümüslük قرار دارند، که محل ساخت و سازهای ویلایی تعطیلات لوکس و هتل های بوتیک هستند. با این حال، اکثر بازدیدکنندگان خود را در شهر بدروم، با قلعه، منطقه قدیمی شهر با کلبه‌های سفید و دسترسی آسان به شن‌های خارج از شهر، مستقر می‌کنند.
برای کسانی که فضای دوستانه و صمیمی هتل های بوتیک را ترجیح می دهند، هتل ال وینو بهترین انتخاب در اینجا است. اگر به دنبال یک اقامتگاه تفریحی در ساحل هستید، Voyage Bodrum خدمات و امکانات پنج ستاره ارائه می دهد.
هر دو ساحل Bitez با نوار طولانی ماسه طلایی و ساحل Ortakent با خلیج خمیازه‌کشی گزینه‌های مناسبی برای خانواده هستند. دریای آبی رنگ در اینجا در لبه آب کم عمق است، شن‌ها توسط رستوران‌ها و کافه‌ها پشتیبانی می‌شود، و فرصت‌های زیادی برای ورزش‌های آبی وجود دارد.

سواحل برتر ترکیه که در نوروز میبایست از آن ها دیدن کنید.

ساحل بدروم

ساحل کاپوتاس

ساحل کاپوتاس یک خلیج کوچک در جاده اصلی ساحلی بین شهرهای بندری کالکان و کاس در سواحل مدیترانه ترکیه است. موقعیت دراماتیک آن، که بین صخره های سر به فلک کشیده و ناهموار فشرده شده است، این تکه کوچک ساحل زونا را به شهرت جهانی رسانده است.
برای رسیدن به اینجا، مسافران ساحل باید از پلکان طولانی و 200 پله ای از بزرگراه ساحلی بالا پایین بیایند یا با قایق از کالکان یا کاس به آنجا برسند. کاپوتاس وقتی از دریا دیده می شود بسیار چشمگیر است و سفر با قایق را به بهترین راه برای رسیدن به اینجا تبدیل می کند.

در بهار و تابستان، زودتر به اینجا بروید، زیرا ممکن است مملو از افراد آفتاب‌گرد باشد. کالکان تنها هفت کیلومتر به سمت غرب فاصله دارد، بنابراین پایگاه خوبی برای بازدید است. تعداد زیادی هتل بوتیک در سرتاسر کوچه‌های سنگ‌فرش شهر قدیمی کالکان، از جمله هتل صمیمی کورت یارد، پراکنده شده‌اند.

 

ساحل چشمه

این شبه جزیره در سواحل دریای اژه به محل تعطیلات مورد علاقه ترک‌های ثروتمند تبدیل شده است، اما حتی امروزه نیز به خوبی در رادار بسیاری از بازدیدکنندگان خارجی قرار دارد. اکشن تابستانی در دهکده Alaçati متمرکز است، جایی که غذاخوری های لذیذ و فرهنگ کافه داری، جمعیت شیک پوش را در هنگام آفتاب گرفتن در آن روز مشغول می کند.

مناظر ساحلی شبه جزیره Çesme در ابتدا به خاطر موج سواری آن شهرت داشت و این منطقه هنوز هم نقطه شماره یک ترکیه برای موج سواری است. با این حال، این روزها، بیشتر مردم اینجا هستند تا راحت‌تر به دنبال تنبلی در ساحل باشند.

سواحل برتر ترکیه که در نوروز میبایست از آن ها دیدن کنید.

ساحل چشمه


سواحل از ساحل موج سواری آلاچاتی، جایی که همه چیز در مورد ورزش های آبی است، و اپراتورهای محلی آموزش موج سواری و کایت سواری و اجاره تجهیزات ارائه می دهند، تا سواحل منحصر به فرد باشگاه ساحلی، که میزبان موسیقی زنده و رویدادهای دیگر در فصل اوج هستند، هرچند اغلب اوقات چیز زیادی ندارند. شن و ماسه واقعی، به نوار طولانی ماسه سفید نرم در ساحل Ilica در ساحل شهر Çesme.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا تور خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: