لوکس ترین هتل های آنتالیا برای سفر نوروزی
نوشته شده توسط : admin

نوروز را در کدام هتل های آنتالیا اقامت داشته باشیم؟

در ایام نوروز بسیاری از هتل های لوکس آنتالیا پذیرای مهمانان ایرانی هستند. اگر دوست دارید در نزدیکی فرودگاه آنتالیا اقامت داشته باشید به شما هتل های زیرا را پیشنهاد می کنیم:

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل ستاره تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز ساخته شده است، این هتل ساحلی با دارا بودن مساحتی بالغ بر 95 هزار متر مربع دارای زیبایی ها و امکاناتی است که هر توریست و گردش گری را به سمت خود جذب می کند و با معماری خاص خود، دکوراسیون شیک، اتاق هایی راحت و اتمسفری گرم تعطیلات عالی و به یاد ماندنی ای را برای مهمانان خود مهیا می کندهتل تایتانیک بیچ لارا که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است مروارید ساحل دریای مدیترانه شناخته می شود و برای مهمانان و مسافران تور آنتالیا خود سرگمی و راحتی به ارمغان می آورد و این شانس را برای مهمانان خود به وجود می آورد تا به دور از مشغله های روزانه لحظاتی را در آرامش سپری کنند.

امکانات تفریحی هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

یکی از اهداف این هتل القای لحظات عالی به مسافران تور ترکیه است به همین دلیل امکانات تفریحاتی زیادی در این هتل فراهم شده است که میتوان به استخر، جکوزی، سونا و حمام سنتی اشاره کرد همچنین ساحل هتل نیز تمامی امکانات را نظیر تخت و … در خود جای داده است. 

امکانات اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا

در اتاق های هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا، تلویزیون با پوشش شبکه های جهانی قرار دارد و تهویه هوا در اتاق ها تعبیه شده انددر سرویس حمام تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی موجود استیخچال موجود، خوراکی هایی دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی مستلزم به پرداخت هزینه می باشند که بهتر است این موضوع از پذیرش هنگام تحویل اتاق پرسیده شود.
تلفن، گاوصندوق، میز کار، تخت نوزاد رایگان، بالکن، دمپایی از دیگر لوازم و امکانات اتاق های این هتل هستند.

هتل تایتانیک

هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

هتل سنسیتیو پریمیوم یک هتل ستاره در بلک آنتالیا است و یک گزینه خوب از نظر قیمت و امکانات محسوب می شوددر هتل سنسیتیو پریمیوم وای فای رایگان به میهمانان ارائه می شود و همه اتاق ها تهویه مطبوع و مینی بار دارند.

هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا در زمینی به مساحت 18،500 متر مربع ساخته شده استاین هتل در سال 2016 افتتاح شددر کل 402 اتاق در هتل وجود دارد که شامل 339 اتاق استاندارد، 59 اتاق خانوادگی و سوئیت استهمه اتاق ها مدرن و راحت هستند.

میهمانان هتل سنسیتیو نیز می توانند از استخر و صبحانه رایگان هتل لذت ببرندبرای مسافرانی که با ماشین می آیند، پارکینگ رایگان نیز در دسترس است.

این هتل ساحل اختصاصی شن و ماسه و خدمات اسپا دارد. 4 رستوران در محل هتل وجود دارند و می توانید از وعده غذایی خود لذت ببریددر همه اتاق ها تلویزیون های LCD با کانال های ماهواره ای وجود دارداز دیگر امکانات رفاهی مهمانان می توان به بالکن، سرویس اتاق 24 ساعته اشاره کرد.

حمام ها شامل دوش هایی با سرشور ماساژور، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان استاین ویژگی بلک امکان دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم را فراهم می کندعلاوه بر این، اتاق ها شامل بطری آب و سشوار رایگان هستند.

استخر روباز به همراه یک استخر سرپوشیده در محل هستندعلاوه بر استخر کودکان، سایر امکانات تفریحی هتل شامل پارک آبی و مرکز تناسب اندام است.

میهمانان می توانند در یک مرکز درمانی اسپا با خدمات کامل در هتل لذت ببرندخدمات شامل صورت، بدن و مانیکور و پدیکور می باشدسونا، وان آبگرم، اتاق بخار و حمام ترکی نیز از امکانات هتل است.

در حالی که اینجا هستید، حتماً رستوران La Rosetta، یکی از رستوران های ایتالیایی بلک را امتحان کنیدزیرا فاصله کمی از هتل سنسیتیو دارداین هتل نیز در تور آنتالیا نوروز 1401 ارائه می شود.

داخل هتل سنسیتیو پریمیوم بلک آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل ستاره آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin ****** Hotel) که در منطقه کندو (Kundu) آنتالیا قرار دارد، در زمینی به مساحت 75.*** متر مربع بنا شده است.هتل بی نظیر و فوق العاده آستریا کرملین پالاس دارای 874 اتاق می باشدبدون شک شما مهمانان و یا مسافران تور آنتالیا به محض ورود به این هتل خواهید دید که تفاوتی با کرملین مسکو ندارد و شک می کنید به آنتالیا آمده اید یا وارد مسکو شده ایددر هتل آستریا کرملین پالاس، کاخ کرملین مسکو با همان ظرافت و رنگبندی های جذاب ساخته شده استهتل زیبا و جذاب آستریا کرملین پالاس در سواحل دریای مدیترانه واقه شده استاین هتل ساحل اختصاصی دارد و مکانی فوق العاده و خاص برای خانواده هایی است که دارای فرزند هستند، چرا که تفریحات و امکانات ویژه کودکان به آنها این اجازه را می دهد تا با خیال راحت کودکان عزیز خود را سرگرم کنند و خودشان مقداری به استراحت و تفریح بپردازندتفریحات و امکانات رفاهی هتل کرملین پالاس به قدری زیاد است که نه تنها انگیزه ای برای بیرون رفتن از هتل نخواهید داشت، بلکه برای تجربه همه آنها هم وقت کم می آورید.

امکانات هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا :

  • سالن اسپا، آبگرم و مرکز سلامتی
  • اینترنت رایگان
  • هتل آستوریا دارای ساحل اختصاصی میباشد
  • استخر رو باز خانوادگی مناسب برای استفاده کودکان در محیط هتل
  • پارکینگ رایگان هتل
  • شاتل فرودگاه تا هتل آستریا

هتل آرماس لارا آنتالیا

هتل آرماس واقع در لارا ، 1.1 کیلومتری مرکز خرید آنتالیوم ، دارای رستوران ، پارکینگ خصوصی رایگان ، استخر روباز و مرکز تناسب اندام استاین هتل ستاره دارای بار و  اتاق های مجهز به تهویه مطبوع با حمام اختصاصی، میز پذیرش 24 ساعته ، خدمات اتاق و صرافی برای مهمانان استهمه اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستندصبحانه قاره ای و صبحانه بوفه برای مسافران تور آنتالیا و سایر مهمانان در Armas Lara در دسترس استاقامتگاه ستاره با حمام و زمین بازی کودکان ارائه می دهدپارک پروانه آنتالیا 3.5 کیلومتر از هتل آرماس فاصله داردنزدیکترین فرودگاه آنتالیا در 10 کیلومتری هتل است و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه را ارائه می دهد.

هتل آرماس

 

 

سخن پایانی:

آنتالیا به هتل های خود می بالد و اگر قصد رزرو تور آنتالیا را دارید سعی کنید در انتخاب هتل خود دقت بیشتری را داشته باشید زیرا اگر در هتل لوکس یا uall اقامت داشته باشید هفته ای پر از اتفاقات عالی برایتان رقم خواهد خورد در غیر این صورت ممکن است سفرتان به آنتالیا آنگونه که تصور می کردید نباشد.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی  الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنیدارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستندپس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبعآژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: